Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Varmus
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1443
Rejestracja: śr sty 18, 2006 5:52 pm

Mechaniczny Bank Postaci

pt mar 23, 2007 10:07 pm

Wielokrotnie spotykałem się z sytuacją pod tytułem "nie mam pomysłu na postać, wiem tylko, że ma mieć klasę Y i poziom X!". Postanowiłem więc wraz z Wami, drodzy Użytkownicy i Użytkowniczki (których jest za mało :P ) stworzyć niejaki bank BNów. Zamieszczać tu będzie się pełne rozpiski mechaniczne, najlepiej z niewielkim opisem fabularnym (charakter, sposoby walki itp), stworzone wedle następujących zasad:

  1. Postaci mają atrybuty z Elite Arraya ( 15,14,13,12,10,8 ) lub Standard Arraya ( 13,12,11,10,9,8 ). Należy to zaznaczyć w tekście.
  2. Rasa może, lecz nie musi, być odgórnie zdefiniowana. Ba, lepiej, kiedy tak nie będzie! Stworzenie szablonu klasy, który następnie nakładamy na rasę, będzie bardziej uniwersalne i przydatne. Niemniej jednak w takim wypadku powinno się zamieścić przykładowego BNa stworzonego w oparciu o ten szablon.
  3. Można tworzyć postać w edycji tak 3.0, jak i 3.5, lecz należy zaznaczyć to w opisie.
  4. W opisie zaznaczyć należy, jakiego poziomu i materiałów z jakich książek użyto do stworzenia postaci.
  5. Można zamieszczać obrazki przykładowej postaci. Ułatwi to jej wizualizację. Nie przesadzajmy jednak - jeden obrazek na postać, i nie powinien być on szczególnie wielki.
  6. Opisy fabularne traktujemy marginalnie - interesuje nas mechaniczna rozpiska postaci, fabularkę zawsze można (i chyba trzeba) wymyśleć własnoręcznie.
  7. Ponadto prosiłbym jakiegoś moderatora o roztoczenie opieki nad tym tematem. :P

Pozdrawiam i zachęcam do pisania!
Wszelkie dodatkowe informacje pojawią się w tym przygotowanym do tego celu temacie, tam też komentujemy prace. EDIT 1: Zamiast pisania do trzech postów pomiędzy postaciami, stwarzam osobny temat do zamieszczania komentarzy do prac. Można go znaleźć TUTAJ. Ponadto obrazków nie zamieszczamy w poście, a linkujemy.
Ostatnio zmieniony pt mar 23, 2007 11:29 pm przez Varmus, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Awatar użytkownika
Varmus
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1443
Rejestracja: śr sty 18, 2006 5:52 pm

pt mar 23, 2007 10:38 pm

Zawadiaka
http://www.enworld.org/Pozas/Pictures/Oddballs/human_rogue.jpg

Edycja 3.5, Elite Array, PG.
Zawadiaka - Wojownik 1
Si 12, Zr 15, Bd 14, Int 13, Rzt 8, Cha 10
MRO Wytrw +4, Relf +2, Wola -1
KP 16, nieprzyg. 14, dotyk 12
KW 1k10+2, PW 12
Init +2;
SA: brak lub jak rasa
SC: brak lub jak rasa
Umiejętności: Blefowanie +2, Skakanie +5, Wyczucie pobudek +1, Zwinność +4
Atuty: Finezja w broni, Wyspecjalizowanie
Ataki: Rapier +2 wręcz (1k6+1, 18-20/x2, kłute);
Krótki łuk +3 dyst. (1k6, 20/x3, kłute, przyrost 18m);
Sztylet +2 wręcz lub +3 dyst. (1k4, 19-20/x2, kłute lub cięte, przyrost 3m)
Ekwipunek: Ćwiekowana skórznia, lekka drewniana tarcza, rapier, sztylet, krótki łuk i 20 strzał, 8k8sz do wydania na różne pierdółki.

Zawadiaka zwykle usiłuje oszukać przeciwnika i pozbawic go premii ze Zr do KP oraz zmaksymalizować swoje szanse, a nastepnie wyprowadzić morderczy cios. Równie chętnie używa rapieru, co łuku. Często działa w sposób niekonwencjonalny, wykorzystuje wszystko, co napatoczy mu się pod rękę (przedmioty codziennego użytku, teren itd.) by zwiększyć swoją przewage nad przeciwnikiem. Może lubić walczyć dla samej przyjemności, czy też być oportunistą.

Zawadiakami najczęściej są ludzie lub istoty posiadające przewagę Zr nad Si, przy tym dość inteligentne. Zawadiakami rzadko kiedy zostają istoty duże lub posiadające kary do Zr.

Na wyższych poziomach Zawadiacy często stają się wieloklasowcami łotrzykami, a ci obdarzeni co większą Int często wchodzą na klasę prestiżową Szermierz (PMP).
EDIT: Zapomniałem o MRO... poprawione.
Ostatnio zmieniony sob mar 24, 2007 9:39 pm przez Varmus, łącznie zmieniany 3 razy.
 
Szatek666
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 121
Rejestracja: czw mar 09, 2006 11:27 am

sob mar 24, 2007 12:47 am

Samuraj - wojownik z Krain wschodu* (SW 3):

Edycja 3.5, Elite Array, PG.
Samuraj - Mnich (były) 1, Wojownik 2, Rasa: Człowiek, Charakter: Praworządny neutralny.
S 12, Zr 14, Bd 10, Int 13, Rzt 16 (15), Cha 8
KW 1k8 + 2k10, PW 19
KP 15, nieprzygotowany 13, dotyk 15,
MRO: +5/+6/+5
Init: +2
SA: Uderzenie bez broni, grad ciosów
SC: Brak
_Ataki:
Katana +5 wręcz (1k10+1, 19-20/x2, cięte);
Bez broni +3 wręcz (1k6+1, 20/x2, miażdżone);
Umiejętności: Koncentracja +5 (lub Iaijusts), Nasłuchiwanie +7, Spostrzegawczość +7, Wyczucie pobudek +8, Zawód (kucharz) +7, Zwinność +8,
Atuty: Wyszkolenie w walce, Oszałamiająca pięść, Doskonalsze uderzenie bez broni, Odbijanie strzał, Biegłość w broni egzotycznej (miecz półtoraręczny), Skupienie na broni (miecz półtoraręczny), Błyskawiczny refleks,
_Ekwipunek: Katana**, Amulet roztropności +1, Cudowne kimono, worek, zwijane posłanie, racja podróżna, "pierdółki" o wartości do 15sz, 10sz.
**Mistrzowsko wykonany miecz półtoraręczny

Samuraj, stara się walczyć defensywnie i poznać styl walki przeciwnika, by dopiero w późniejszej fazie starcia przejść do kontrataku. Dużo lepiej radzi sobie z jednym przeciwnikiem, w honorowej walce, niźli w karczemnej burdzie. Nie stosuje przemocy, jeżeli to nie potrzebne. Najczęstszą alternatywą dla rasy tego wojownika to elf.
_________________
Cudowne kimono: Jest to nieprzemakalne, odporne na naturalne plamy i bardzo wygodne, białe kimono wysokiej jakości z niebieskimi malunkami żurawi. Zapewnia premię za biegłość +1 do testów Zwinności. Na potrzeby ograniczenia liczby magicznych przedmiotów, kimono należy traktować jak koszulę.
Słabe przemiany:, PC 1; Stworzenie cudownej rzeczy, Kuglarstwo, Cena rynkowa: 1250sz.

*Dowolna kraina (lub setting) przypominająca lub bazująca na kulturze dalekiego wschodu, jak na przykład Kara-Tur czy Rokugan.

EDIT: zmieniłem amulet pancerza +1, na amulet roztropności +1.
 
Szatek666
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 121
Rejestracja: czw mar 09, 2006 11:27 am

ndz lip 15, 2007 4:52 am

Klasyczny Ork Barbarzyńca (SW 3):

Edycja 3.5, Elite Array, PG, Miniatures Handbook (minimalnie).
Barbarzyńca - Barbarzyńca 3, Rasa: Ork, Charakter: Chaotyczny neutralny.
S 19(23)*, Zr 13, Bd 14(18.), Int 8, Rzt 10, Cha 6
KW 3k12+6, PW 35 (41),
KP 14 (12), nieprzygotowany 13 (11), dotyk 11(9),
MRO: +5(+7)/+2/+1
Init: +1 Szybkość: 12m
SA: Szał 1/dzień (7 rund),
SC: Słabość w świetle, Szybkie poruszanie się, Niepiśmienność, Nieświadomy Unik, Wyczucie pułapek +1,
_Ataki:
Wielki Topór (mistrzowsko wykonany) +7 (+9) (1k12+6[1k12+9])
Ozczep +4, k6+4(+6)
Umiejętności: Przetrwanie +6, Wspinaczka +9 (+11), Skakanie +9 (+11)
Atuty: Potężny Atak, Reckless Charge (z Miniatures Handbook),
_Ekwipunek: Mistrzowsko wykonany Wielki topór, ćwiekowana skórznia, worek, k4+2 sz, 2k10 sm, 10% na kosztowność o wartości do 150sz.

Wielki, groźny, silny ork. Stereotyp, wiem. Ten akurat jest jednym z silniejszych w plemieniu. Podstawowa taktyka to szarża (czasem poprzedzona rzutem oszczepem) na słabo opancerzonego wroga z okrzykiem na ustach (To ja go tnę! Grrr!). (Włączony Szał, Potężny atak: -3 atak +3 obrażenia, szarża z atutem Reckless Charge)
*Statystyki w trakcie szału.

Jeszcze wklepię kilka orków i innych takich, acz nie tak typowych.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości