Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Zychu
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1235
Rejestracja: sob kwie 29, 2006 2:50 pm

[2 ed.] Mechanika - pytania

pn kwie 02, 2012 10:22 am

Rapier nie jest tak długi, by można było kłuć w kilkunastu :razz: Natomiast dziubanie wrogów pikami zza pierwszego szeregu to już jak najbardziej realna sprawa. Zwykła walka na miecze faktycznie nie jest za bardzo wykonalna gdy obija delikwenta więcej niż 4 osoby. Trzeba mieć miejsce do walki jednak. IMO jeśli usilnie chce się dopchać kolejna/kolejne osoby powyżej 4, to pasowałoby im ciąć z modyfikatora na trafienie, bo niby przeciwnik jest nieuważny, ale napastnik nie ma nawet miejsca żeby dobrze dziabnąć i turlać tak z 20% szans, że trafienie siądzie nie tam gdzie trzeba :razz:

Pytanie w sumie ile zajmują niektóre stworki. Taki przykładowo hipogryf - on jest bardziej rozmiaru gryfa, czy bardziej rozmiaru konia? Bo gryf ewidentnie zajmuje 4 pola, koń 2.
Co do hipogryfa jest jeszcze jedna kwestia - on ma w końcu przednie łapy lwa, czy jakiegoś ptaka? :D W bestiariuszu mowa o przednich łapach lwa, ale na 57 stronie Rycerzy Graala widzimy hipogryfa z przednimi łapami łod ptaka. W WFB jak się popatrzy na figurki, to też jest rozbieżność. Jedne mają przednie łapy lwa, inne ptaka:

http://imageshack.us/photo/my-images/21 ... ing02.jpg/

Tutaj ma przednie łapy jakiegoś jaszczembia czy inszego orzeła.

http://images.dakkadakka.com/gallery/20 ... ogryph.JPG

Tutaj ma łapy lwa albo innego kocura :razz:

I co teraz? Wersja z ptasimi łapami IMO wygląda o wiele lepiej.
Ostatnio zmieniony pn kwie 02, 2012 10:33 am przez Zychu, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
KRed
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1136
Rejestracja: pt lip 01, 2005 9:12 pm

[2 ed.] Mechanika - pytania

pn kwie 02, 2012 11:15 am

Zychu pisze:
Co do hipogryfa jest jeszcze jedna kwestia - on ma w końcu przednie łapy lwa, czy jakiegoś ptaka?

Z tego co pamiętam, są opisane trzy istoty tego rodzaju (w każdym wypadku łeb i skrzydła wyglądają jak u drapieżnego ptaka):
Gryf - korpus lwa.
Hipogryf - przód jak u lwa, zad jak u konia.
Gryfon (opisany w pierwszej edycji) - przednie kończyny jak u drapieżnego ptaka, tył jak u lwa.

Jeśli by się przytrafiła podobna istota, mająca przód drapieżnego ptaka i zad konia, to należało by ją nazwać Hipogryfonem.
 
Awatar użytkownika
Zychu
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1235
Rejestracja: sob kwie 29, 2006 2:50 pm

[2 ed.] Mechanika - pytania

pn kwie 02, 2012 11:21 am

W II edycji gryf ma przednie kończyny ptaka, tylnie lwa :razz: I tutaj sprawa jest jasna, bo wszędzie jest tak ukazany,
Problem jest z hipogryfem - raz jest taki, raz jest taki.
 
Awatar użytkownika
KRed
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1136
Rejestracja: pt lip 01, 2005 9:12 pm

[2 ed.] Mechanika - pytania

pn kwie 02, 2012 11:34 am

W opisie gryfa jest korpus lwa, a tylko szpony jastrzębia. Wystarczy uznać, że bywają różne warianty, z kończynami mniej lub bardziej przekształconymi w ptasie. Ludzie w Starym Świecie rozróżniają dwa warianty tego zwierza - jak ma jakieś kopyta to hipogryf, jak nie ma kopyt to gryf.
A tylko specjaliści, w rodzaju stajennych czy uczonych, bawią się w klasyfikację szczegółową (gryfon, hipogryfon, gryfohipon, opinicus, keythong itp.)
Ostatnio zmieniony pn kwie 02, 2012 11:54 am przez KRed, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
wysłannik
Moderator
Moderator
Posty: 662
Rejestracja: śr cze 09, 2010 10:54 am

Re: [2 ed.] Mechanika - pytania

pn kwie 02, 2012 1:24 pm

Z hipogryfem to chyba było tak, że miał on łeb i skrzydła drapieżnego ptaka a przednie łapy z częścią korpusu były od lwa a reszta konia.
 
Awatar użytkownika
Zychu
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1235
Rejestracja: sob kwie 29, 2006 2:50 pm

[2 ed.] Mechanika - pytania

pn kwie 02, 2012 1:28 pm

No tak jest w Bestiariuszu. To teraz popatrz na niektóre figurki z battla i na 57 stronę RG :) Osobiście wolę wersję ze szponami ptaka, lepiej komponują się z końskim zadem niż lwie łapy.
Ostatnio zmieniony pn kwie 02, 2012 1:29 pm przez Zychu, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
KRed
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1136
Rejestracja: pt lip 01, 2005 9:12 pm

[2 ed.] Mechanika - pytania

pn kwie 02, 2012 2:35 pm

Naprawdę nie ma reguł. Właśnie wypatrzyłem, że jest też opcja gryfa bez skrzydeł. I to całkiem kanoniczna:
Demigryf
 
Awatar użytkownika
Shin Ryu
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: sob lut 28, 2004 6:31 am

Re: [2 ed.] Mechanika - pytania

wt kwie 10, 2012 12:50 pm

Witam, mam problem z przyznawaniem punktów doświadczenia za pokonanych przeciwników.
Wiadomo że ork, troll, czy mantikora różnią się statystykami i zdolnościami, w związku z tym jak sensownie wyliczyć pd?
W Bestiariuszu jest 8 stopni trudności zabicia, od trudności bardzo małej do niemożliwej. Próbowałem coś z tym fantem zrobić ale niezbyt mi to wyszło.
Kolejna sprawa to taka że postaciom na pierwszej profesji chyba nie powinno się dawać tyle samo co postaciom na np trzeciej profesji, czy się mylę (mówię tu o przeciwnikach z cechami podstawowymi)?
Ostatnia sprawa to czy pd za przeciwnika powinno się podzielić między ilość graczy, czy każdy powinien dostać bazową ilość pd?
 
Awatar użytkownika
>Theodorus<
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 120
Rejestracja: pt sie 07, 2009 2:06 am

[2 ed.] Mechanika - pytania

wt kwie 10, 2012 3:02 pm

mam problem z przyznawaniem punktów doświadczenia za pokonanych przeciwników


A po co to robić? Osobiście zawsze byłem przeciwny takim praktykom, bo sugeruje to że celem bohaterów jest rzezanie każdej napotkanej istoty żeby się rozwinąć.
Na stronie 222 podręcznika głównego jest kilka wskazówek odnośnie rozdawania PDków, jeśli chcesz możesz przyjąć że walka jest pewną sceną w scenariuszu i korzystać z tabeli 9-5.

Ja natomiast zawsze rozdawałem doświadczenie za postęp w przygodzie, ciekawe pomysły i odgrywanie postaci, a nie za to, że ktoś miał dobre rzuty w walce.

Pozdrawiam ;)
 
Awatar użytkownika
Amdir
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 567
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 11:51 am

[2 ed.] Mechanika - pytania

wt kwie 10, 2012 3:18 pm

Shin Ryu, zrobisz jak będziesz uważał, ale ogólnie w warmłotku nie ma, w przeciwieństwie do np. D&D, ustalonych odgórnie punktów doświadczenia za pokonanie BNów. W podręczniku podstawowym na str.222r masz opisane trzy sposoby przyznawania PD które to sposoby w zasadzie sprowadzaj się do tego, że dajesz PD za wykonywanie zadań/scen z których składa się fabuła przygody. Konkretna ilość PD powinieneś ustalić odpowiednio do "trudności" zadania. Poza tym warto (ja tak zrobiłem) "standardową" liść PD za przygodę, uzależnić od częstotliwości z jaką robisz sesje, żeby tempo rozwoju postaci było sensowne. Przykładowo w podręczniku proponuje się, żeby za 4h sesje przyznawać 100PD czyli jedno rozwinięcie. Jeśli założymy, że sesja jest co tydzień to taka szybkość rozwoju BG jest całkiem spoko. A co jeśli spotykacie się raz na dwa lub trzy tygodnie. Wtedy tępo rozwoju spada i gracza może umknąć "ostateczny cel". U mnie gdy spotykaliśmy się raz na miesiąc potrafiłem przyrzynając do 300PD za spotkanie (inna rzecz że graliśmy zwykle 6-8h).
Proponuje Ci przeczytać kilka razy stronę 222 podręcznika a później akapity o przyznawaniu PD w oficjalnych przygodach do 2ed. Dzięki temu zorientujesz się za co PD powinny być przyznawane zgodnie z zamysłem autorów. Ale, co podkreśliłem na początku, jak chcesz możesz to olać i zrobić po swojemu i przyznawać po 5PD od groblińskiego ucha. :wink: W końcu to twoja gra.

Pozdro
Ostatnio zmieniony wt kwie 10, 2012 3:20 pm przez Amdir, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Shin Ryu
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: sob lut 28, 2004 6:31 am

Re: [2 ed.] Mechanika - pytania

śr kwie 11, 2012 4:27 pm

Wielkie dzięki za podpowiedzi, myślę że sobie już poradzę :)
 
Asssasssin
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 30
Rejestracja: ndz lut 19, 2012 7:43 pm

Re: [2 ed.] Mechanika - pytania

śr kwie 11, 2012 4:54 pm

Mam pytanie odnośnie rozwoju postaci.

Gram leśnym elfem zwiadowcą. Profesja zwiadowcy ma m.in. do nauczenia 2 dowolne języki i 2 dowolne wiedzy. Leśny elf na starcie zna już dwa języki: eltharin i reikspiel oraz posiada wiedzę o elfach i Imperium. Czy wobec tego dla ukończenia profesji muszę nauczyć się kolejnych dwóch języków/wiedz czy też mogę je pominąć?
 
Awatar użytkownika
Siriel
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2022
Rejestracja: śr cze 22, 2005 10:42 am

Re: [2 ed.] Mechanika - pytania

śr kwie 11, 2012 5:17 pm

Możesz pominąć.
 
Awatar użytkownika
pneu
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 135
Rejestracja: czw lis 17, 2005 1:44 pm

Re: [2 ed.] Mechanika - pytania

śr kwie 11, 2012 8:54 pm

Możesz pominąć tak jak napisał Siriel, ale możesz też opcjonalnie wykupić specjalizację +10 dla posiadanych już umiejętności wiedza/język.
 
Asssasssin
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 30
Rejestracja: ndz lut 19, 2012 7:43 pm

Re: [2 ed.] Mechanika - pytania

czw kwie 12, 2012 8:16 pm

Dzięki za pomoc. Też tak sądziłem, ale nie byłem pewien gdyż na stronie http://www.malleus.dk/Whfrp/ nie pozwala mi ukończyć profesji zwiadowcy bez nauki 2 dodatkowych języków i zdobycia wiedzy o 2 krajach.
 
Awatar użytkownika
Siriel
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2022
Rejestracja: śr cze 22, 2005 10:42 am

Re: [2 ed.] Mechanika - pytania

czw kwie 12, 2012 8:50 pm

pneu pisze:
Możesz pominąć tak jak napisał Siriel, ale możesz też opcjonalnie wykupić specjalizację +10 dla posiadanych już umiejętności wiedza/język.
Racja, albo wykupić dowolne dwie inne, a w zasadzie to ile chcesz.
 
Asssasssin
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 30
Rejestracja: ndz lut 19, 2012 7:43 pm

Re: [2 ed.] Mechanika - pytania

czw kwie 12, 2012 9:43 pm

Mam jeszcze pytanie dotyczące pewnej mutacji, którą można znaleźć w Księdze Spaczenia, a mianowicie zmiennokształtny (str 63). Jeśli gracz zdecyduje się na rozpoczęcie gry jako zwierzołak traci wszystkie Punkty Przeznaczenia. Czy po przemianie w zwierzołaka, bohater:
1. automatycznie wpada w szał bojowy?
2. postać jest normalnie kontrolowana przez gracza i rozróżnia wrogów od swoich?
3. statystyki, które dodaje zmiennokształtny dodajemy licząc od wartości początkowej czy aktualnej?
4. jak ma się sprawa z ekwipunkiem? np. załóżmy, że bohater miał na sobie kolczugę, nadal będzie ona wykorzystywana przez postać po przemianie?
 
Awatar użytkownika
wysłannik
Moderator
Moderator
Posty: 662
Rejestracja: śr cze 09, 2010 10:54 am

[2 ed.] Mechanika - pytania

czw kwie 12, 2012 10:11 pm

Asssasssin pisze:
1. automatycznie wpada w szał bojowy?

A niby z jakiej racji?

Asssasssin pisze:
postać jest normalnie kontrolowana przez gracza i rozróżnia wrogów od swoich?

Tak.

Asssasssin pisze:
statystyki, które dodaje zmiennokształtny dodajemy licząc od wartości początkowej czy aktualnej?

Aktualnej.

Asssasssin pisze:
jak ma się sprawa z ekwipunkiem? np. załóżmy, że bohater miał na sobie kolczugę, nadal będzie ona wykorzystywana przez postać po przemianie?

Ekwipunek zostaje, ale nie zawsze będzie możliwy do wykorzystania.

Tak mówią oryginalne zasady, ale wszystko oczywiście zależy od tego, jaki współczynnik logiki wprowadziliście na sesji i od tego, co Mistrzowi Gry się podoba.
 
felven
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 18
Rejestracja: pn paź 24, 2011 11:32 pm

Re: [2 ed.] Mechanika - pytania

wt sie 07, 2012 1:25 pm

Witam!
Mam pytanie dotyczące czaru "Ognista kula".
Otóż według podręcznika: "Czarodziej tworzy kilak ognistych kul (tyle ile wynosi wartość jego Magii). Może nimi cisnąć w jednego lub kilku przeciwników(...)"

Tylko jak to ma wyglądać? Powiedzmy że jest to wędrowny czarodziej, ma Magię na poziomie 2, zatem może tworzyć 2 kule. Czy rzuca je w czasie trwania czaru? Czy też rzucenie owym pociskiem to akcja?

Wydaje mi sie, że rzuca wszystkimi pociskami od razu po jego rzuceniu, ale czy na pewno?
 
Awatar użytkownika
Siriel
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2022
Rejestracja: śr cze 22, 2005 10:42 am

Re: [2 ed.] Mechanika - pytania

wt sie 07, 2012 1:48 pm

felven pisze:
Wydaje mi sie, że rzuca wszystkimi pociskami od razu po jego rzuceniu, ale czy na pewno?
Tak. Rzuca czar i w tej samej akcji (niejako kończąc rzucanie czaru) ciska ognistymi kulami (w jednego lub więcej przeciwników - jego wola).
 
Awatar użytkownika
gacoperz
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1401
Rejestracja: sob paź 01, 2011 8:44 am

[2 ed.] Mechanika - pytania

wt sie 07, 2012 2:08 pm

Niekoniecznie musi tu dojśc do fizycznego aktu rzucenia taką kulą, "ciśnięcie" w cel może równie dobrze być elementem samego czaru. Wyobraź sobie jak te kilka kul materializuje się w powietrzu i z ogromną prędkością uderza w swoje cele. Zauważ, że sam rzucający nie ma testowanego US, więc jego umiejętności miotania pocisków w jakikolwiek sposób nic tu nie wnoszą, może poza kolorem, jesli tak to opisujecie.
 
Awatar użytkownika
Necroth
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: ndz sie 12, 2012 7:30 pm

[2 ed.] Mechanika - pytania

ndz sie 12, 2012 8:54 pm

Cześć wszystkim. Moje pytanie dotyczy zaklęć przemiany z Tradycji Zwierząt. Czary te przestają działać po upływie kilku godzin bądź gdy przemieniony czarodziej otrzyma trafienie krytyczne. Co się dzieje z Żywotnością czarodzieja w wypadku gdy ten otrzymał obrażeń w formie zwierzęcej? Czy po zakończeniu trwania czaru musi zredukować swoją Żywotność? To samo w drugą stronę, czy ranny które posiadał przed przeminą będą przeniesione na formę zwierzęcą? Zgodnie z opisem cecha ta zostaje zapożyczona od przyjętej formy więc w wypadku niedźwiedzia czy konia może przerastać maksymalną Żywotność maga więc jak rozliczać utracone punkty Żywotności. Czy otrzymane trafienie krytyczne będące dla Żywotności zwierzęcia śmiertelne bądź okaleczające i tym samym zmuszające czarodzieja do powrotu do swej prawdziwej formy zostaje przeniesione na maga(śmierć postaci, kalectwo)? Czy też to myślenie jest błędne i po otrzymaniu trafienia krytycznego czarodziej po prostu wraca do swojej normalnej formy(zachowując stan Żywotności sprzed rzucenia zaklęcia)? Choć w tym wypadku łatwo o nadużycia (szczególnie łącząc to z mową zwierząt). Z góry dziękuję za pomoc.
 
Awatar użytkownika
gacoperz
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1401
Rejestracja: sob paź 01, 2011 8:44 am

[2 ed.] Mechanika - pytania

ndz sie 12, 2012 9:26 pm

Jak dostaje krytyka to przemiana następuje niejako "post mortem". Wraca do ludzkiej formy w stanie krytycznym.
 
Awatar użytkownika
Necroth
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: ndz sie 12, 2012 7:30 pm

[2 ed.] Mechanika - pytania

pn sie 13, 2012 3:57 pm

Czyli po trafieniu krytycznym zakładamy ze mag powraca do swojej postaci nie posiadając punktów Żywotności? Sam efekt trafienia należy po prostu przekonwertować(Skrzydło = ręka itd.). A rany otrzymane w formie zwierzęcej? Czy redukują Żywotność maga po upłynięciu czasu trwania zaklęcia? Czy ten przykład który przestawię jest poprawny w świetle zasad? „Teoretyczny czarodziej ma 14 punktów Żywotności i zamienia się w kruka, traci 2 punkty Żywotności i powraca do normalnej formy i ta posiada w wyniku otrzymanych obrażeń 12 PŻ, po czym zamienia się w niedźwiedzia który posiada maksymalnie 20 PŻ ale z powodu wcześniejszej utraty PŻ jego aktualne wynosi 18. Tutaj czarodziej traci 15 PŻ i powraca do swej normalnej formy tym samym posiadając 0 PŻ. Kolejne przemiany będą skutkować tym, ze przyjęta forma do czasu uleczenia czarodzieja będzie posiadać 0 PŻ itd.” Czy to jest poprawnie rozpatrywane? Czy też Żywotność czarodzieja w czasie każdej przemiany przyjmuję wartość zwierzęcia i obie te wartości są całkowicie niezależne od siebie(oprócz trafień krytycznych). Z góry dziękuję za pomoc.
 
Awatar użytkownika
wysłannik
Moderator
Moderator
Posty: 662
Rejestracja: śr cze 09, 2010 10:54 am

[2 ed.] Mechanika - pytania

czw sie 23, 2012 4:17 pm

Necroth pisze:
Co się dzieje z Żywotnością czarodzieja w wypadku gdy ten otrzymał obrażeń w formie zwierzęcej?

Przemieniony czarodziej otrzymuje żywotność zwierzęcia, w którego się zamienił. To dość ryzykowna przemiana. Jeżeli przemieni się w kruka to dostaje 6 żyw i tyle ma chwilowo na karcie. Jeżeli dostał kryta i spadnie mu żyw do 0 albo i na minusie, to odmienia się i w formie ludzkiej ma dokładnie tyle samo żyw, co miał w kruku po krycie.

Necroth pisze:
Czy po zakończeniu trwania czaru musi zredukować swoją Żywotność?

Oczywiście, bo w przeciwnym wypadku, gdyby w niedźwiedzi miał już tylko 1 żyw, to się mógłby odmienić i mieć full żyw w postaci czarodzieja i ponownie się zamienić w niedźwiedzia. To byłoby bez sensu.

Necroth pisze:
To samo w drugą stronę, czy ranny które posiadał przed przeminą będą przeniesione na formę zwierzęcą?

Raczej powinny, by nie przeginać. Dajmy na to czarodziej ma 12 żyw, jest ranny zostało mu 6, to przemieniając się w kruka mógłby mieć nie full tylko też połowę aktualnego żyw, czyli w tym wypadku 3. I ewentualnie jeżeli czarodziej w swojej ludzkiej formie miałby 1, 2, 3 żyw, to krukiem dałbym odpowiednio tyle samo.

Co do kolejnych pytań. Tak, jak już wspomniałem, czarodziej w przemianie zyskuje żyw zwierza, więc w kruku ma tylko 6 żyw, więc niech w mądrych chwilach się przemienia.
To jest sposób w jaki ja to interpretuje. Zasady raczej tego jasno nie przedstawiają więc ostateczna decyzja jest twoja.
 
Awatar użytkownika
>Theodorus<
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 120
Rejestracja: pt sie 07, 2009 2:06 am

[2 ed.] Mechanika - pytania

pt sie 24, 2012 4:37 pm

Czy broń oznaczona runą jest zawsze traktowana jako magiczna (można nią walczyć ze stworzeniami eterycznymi i zadaje demonom +2 obrażeń)?
 
Awatar użytkownika
Tequila Slammer
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 584
Rejestracja: śr cze 22, 2011 10:27 pm

[2 ed.] Mechanika - pytania

pt sie 24, 2012 4:50 pm

Hmm po pierwsze nie wydaje mi się aby broń magiczna zadawała demonom + 2 obrażenia. W drugiej edycji jest tak (z tego co pamiętam), że broń zwykła może zranić demony ale zadaje obrażenia -2, natomiast bron magiczna nie ma modyfikatorów.

Co do broni runicznej to tak, ja traktowałbym ją jako magiczną. Np młot Sigmara Ghal-Maraz, czy Runiczne Kły to broń runiczna. A magia Runiczna jest odmianą magii - tak piszą w "Królestwie Magii". Zatem broń opatrzona runami jest magiczna.

Można zatem nią ranić demony bez żadnych modyfikatorów (chyba, ze sama broń ma np modyfikator +2/+1 z jakiejś runy) oraz istoty eteryczne.

PS: Skąd wziąłeś info, że broń magiczna zadaje demonom +2 obrażenia?
 
Awatar użytkownika
>Theodorus<
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 120
Rejestracja: pt sie 07, 2009 2:06 am

[2 ed.] Mechanika - pytania

pt sie 24, 2012 5:31 pm

Skąd wziąłeś info, że broń magiczna zadaje demonom +2 obrażenia?


Chodziło mi o +2 względem broni zwykłej oczywiście, czyli pominięcie demonicznej aury.

Dzięki za odpowiedź.
 
Awatar użytkownika
wysłannik
Moderator
Moderator
Posty: 662
Rejestracja: śr cze 09, 2010 10:54 am

[2 ed.] Mechanika - pytania

pt sie 24, 2012 6:02 pm

>Theodorus< pisze:
Chodziło mi o +2 względem broni zwykłej oczywiście, czyli pominięcie demonicznej aury.

O czym ty mówisz?
 
Awatar użytkownika
>Theodorus<
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 120
Rejestracja: pt sie 07, 2009 2:06 am

[2 ed.] Mechanika - pytania

pt sie 24, 2012 6:16 pm

O tym samym co Tequila Slammer. Demoniczna aura to zdolność zwiększająca Wytrzymałość demonów o 2, o ile nie są atakowane bronią magiczną (Księga Spaczenia str.276, Bestiariusz Starego Świata str. 77).

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości