To może ja w kwestii niewyważenia szamanów po tancerzach ducha.
Zauważyli pewnie wszyscy, że co nie wydali dodatku profesyjnego to mistyczna przeszłość przestawała być wyważona.
Otóż proszę ja Was Moi Drodzy, w tej grze nie występuje wyważenie, bo to jest gra o superbohaterach! W podręczniku szeryfa jest napisane, że commoni mają cechy i umiejętności na 2k6, jak to się ma do statsów bohaterów już na starcie? Sami przecież wiecie.
Pamiętajmy, że to gra którą teoretycznie można przejść jedną wielką kampanią od dziwnego zachodu, przez spustoszony, a kończąc na banshee gdzie osobiście dokopujemy mścicielom (w jakiej innej grze można zabić śmierć?
).
Geniusz tej gry polega na tym, że pomimo wielkiej mocy bohaterowie spotykają wyzwania godne bohaterów i wcale nie mają zapewnionego zwycięstwa.
Przyjrzyjcie się chciażby okładkom groszowych powieści (nie tylko do dziwnego zachodu).
Dlatego nie ograniczajcie chłopakom mocy, ale niech wiedzą, że tam gdzieś czeka na nich coś co jest jeszcze silniejsze...