slann pisze:Raczej upierdliwe rozpisywanie, no i gdzie jest opisane reeping mental infulence?
Rozpisywanie faktycznie nie jest najprzyjemniejsze, ale istnieją w M&M gorsze rzeczy typu dynamic arrays
.
Creeping mental influence to przykład na Entrance.
slann pisze:Na minionów akurat słabiej działa, bo jeden dymage ich znika, a dobre statusy są od 10+ przegranej
Racja, aczkolwiek nie wydaje mi się żeby można było oceniać użyteczność mocy po tym jak radzi sobie z postaciami ginącymi od jednego ataku. Ponadto affliction (szczególnie jeśli ma zabijać tylko miniony) jest dużo bardziej efektywne pod względem kosztu pp, możesz ograniczyć moc do tylko dwóch stopni nie tracąc praktycznie nic. Wychodzi taniej od zwykłego damage.
slann pisze:Ile kosztowałaby moc resistance, działająca jak imunity, tylko dająca przerzuty niedobrych wyników?
W 2ed to się bodajże nazywało "luck control" (z dodatku, nie pamiętam dokładnie nazwy - pozwalało przerzucać rzuty mniejsze od rangi mocy) i tak, było przegięte. W 3ed tą funkcje pełni atut "luck", który możesz wziąć jako moc. Pozwala przerzucić parę rzutów ale nie broni zupełnie przed złą wolą kostek (tak szczerze to nie sądzę by jakikolwiek mg przy zdrowych zmysłach pozwolił na immunity przed złymi rzutami).
slann pisze:I czy wolno by zrobić moc gorzej działającą na nie-minionów?
Do ustalenia z gm, ale ja bym to uznał za flaw -1pp/rank przy czym tylko połowa efektu działa na nie-miniony.