QUOTE<br />Jaka średnia broń może zadawać K20 obrażeń?<br /><br />Co takiego super wydzisz w obrażeniach 2d10? [bo taką kostkę ma mnich w e3.5. Swoją drogą mogłbyś się zdecydować o której z nich mówisz, bo raz podajesz d20 a raz rzucasz zdolnościami z e3.5]<br />Średnie obrażenia 11. Krytyk 20/x2.<br />Średnie obrażenia dla Greater Scimitar 4,5. Krytyk 18-20/x2.<br />Aż taka wielka różnica? Nie sądzę. Czy naprawdę sądzisz, żę te statystyczne 5 punktów obrażeń od 1 ciosu na 20 poziomie to znacząca różnica? <br />Zresztą niech ma nawet i obrażenia d100. Z takim atakiem jaki uzyskuje to i tak nikogo nie trafi
<br />Mam porzyczoną podstawkę 3.5 i w obecnej chwili operuję na 3.0. po drugie pisałem o średniej broni a Ty pisze o dużej, czyli średnia wynosi 3.<br />Czy ty uwazasz, że jak mnich ma bazowy atak na najwyzszym poziomie o 5 mniejszy to nie trafi wojownika, że jego szanse są minimalne? Mnich pewnie będzie inwestował w Zr więc atut finezja w broni poprawi jego celność. A żadna broń średniapojedyńcza nie wiecej niż k8, czyli statystycznie pewnie mnich mniej razy trafi ale za to mocniej przyłoży [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/icon_twisted.gif[/img] .
Stunning Fist - wymaga trafienia i jest Fort Save. Skuteczność jakieś 30% maksymalnie.
<br />Ale wystarczy, że raz ogłuszy i może gościa potężnymi atakimi zmasakrować przeciwnika.
QUOTE<br />w wersji 3.5 pięści przebijające każdą redukcję obrażeń<br />Rozczaruję Cię. Nie każdą. Rzekłbym, że wiecej nie przebijają niż przebijają. Z tego co pamiętam nie pokonują [licząc jedynie podstawowe]: chaos, evil, good, cold iron. 3-4 na niekorzyść mnicha
<br />Racja co do redukcji.
Deflect arrow - tylko 1/rundę. Na 20poziomie, gdy dobry łucznik wyrzuca na rundę nawet i 12 strzał to raczej wiele nie zmieni.
<br />Punkt dla Ciebie- to byłoby mozliwe na 21 poziomie.
Diamond Soul - to OC przebije każdy mag. Ten który tego nie dokona jest po prostu nieudacznikiem i powinien zginąc w ramach selekcji naturalnej.
<br />Gram jako drow i mam 12+poziom czaru(eksperymenty magiczne) a mnich ma 10+ poziom czyli ma 50% szans na odparcie czaru- to nie jest taka tragedia.
Quivering Palm - limit 1 użycia na tydzień i fakt, że pudło nam marnuje zdolność chyba wszystko wyjaśnia...
<br />Ale jak trafi i nie wyjdzie test to po wojowniku. Wiem niewielka szansa ale woj nie wogóle takiej możliwości.