Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
BeF1990
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 28
Rejestracja: wt lut 21, 2012 6:52 pm

Najlepsze fanowskie przygody do D&D 3.5

sob mar 29, 2014 2:45 pm

Skompletowałem ostatnio prawie wszystkie oficjalne przygody do D&D 3.0 jakie pojawiły się w Polsce, aktualnie brakuję mi tylko "Powrotu do Świątyni Złych Żywiołów", które planuję jednak w najbliższym czasie nabyć (polowanie na allegro).

Jestem również świeżo po zamianie podręczników źródłowych z 3.0 na 3.5 oraz planuję wraz z kilkoma znajomymi rozpocząć "zabawę" właśnie na tym systemie. Niestety nie mam doświadczenia w "mistrzowaniu" i chciałem na sam początek poprowadzić kilka gotowców aby rozeznać się o co w tym wszystkich chodzi i zaznajomić resztę z zasadami itp.

Doradźcie, czy bez problemu uda mi się rozpocząć i prowadzić przygodę "Bezsłonaczna Cytadela", która jak się nie mylę została przygotowana pod 3.0? W perspektywie czasu chciałbym oczywiście poprowadzić moich graczy przez resztę przygód, które posiadam.

Na Polterze znalazłem również kilka fanowskich przygód, podobno "Pająk z Cormanthoru" są naprawdę dobre. Czy moglibyście mi doradzić, które jeszcze przygody stąd są warte zainteresowania? Zresztą będę wdzięczny za każdą dobrą fanowską przygodę, która pomoże mnie i moim graczom wdrążyć się w temat.
Ostatnio zmieniony sob mar 29, 2014 2:47 pm przez BeF1990, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Squid
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 706
Rejestracja: wt maja 09, 2006 2:22 pm

Re: Najlepsze fanowskie przygody do D&D 3.5

śr kwie 02, 2014 2:24 pm

Różnice między 3.0 a 3.5 są małe. Jedynym problemem może być zmiana nazw atutów między edycjami, ale i to powinno być łatwe do przeskoczenia. Potem co najwyżej jakieś pojedyncze liczby w statystykach BN-ów mogą się nie zgadzać.