Zrodzony z fantastyki

Awatar użytkownika
WitchDoctor
Zespolony z forum
Zespolony z forum

Naruto. "Inny czas, to samo miejsce"

czw wrz 06, 2007 1:51 pm

Parę słów na wstępie.
Nie lubię tej serii, uważam, że jest naprawdę dziadosko zrealizowana, a przeciąganie nazwijmy to "akcji" jest wprost żałosne. Jednak mimo tego (gdyż wreszcie zmusiłem się by obejrzeć kilkadziesiąt odcinków), byłbym skłonny i to nawet z chęcią poprowadzić sesję w tych klimatach. Oczywiście w oderwaniu od wszelkich związków z serią, bo nie mam o niej wielkiego pojęcia.

Kilka słów o świecie:
- Nie znam się na tym świecie, więc jeśli powiem, że czarne jest białe, że w górach pada deszcz, czy że gdzieś tam jest tak czy inaczej. To zrozumcie i przyjmijcie do wiadomości, że tak właśnie jest.
- Poczytam o świecie, jednak jeśli mi się coś nie spodoba, to to zmienię, a o zmianach się dowiecie, albo i nie. Zgodnie z moimi widziami i misiami.

Kilka o postaciach jeszcze i przechodzimy do rzeczy.
- Macie swobodę w tworzeniu postaci, swobodę w wymyślaniu technik, czy jakiś pierdół typu cech dziedzicznych, czy rodowych, albo nabytych w jakimś tam rytuale. Jest tylko jeden warunek, to musi mi się podobać.
Tak jak mówił Ford: "Możesz otrzymać samochód w każdym kolorze, pod warunkiem, że będzie to kolor czarny"
Możecie zrobić jaką chcecie postać, może mieć nawet w sobie milion demonów, pod warunkiem, że mi się spodoba i ją zaakceptuję. Promuję rzeczy, których jeszcze nie widziałem, jednak coś znanego, opakowane w ładne słówka, też jest do akceptacji.
- Oczywiście postaci będące alfa, omegą, beta, k*rwa, gammą w jednym, nie mają szans zbytnich na grę, ale co to dla was?
- Zaczynacie od stopnia Genina.
- Wioska dowolna, naprawdę mnie to nie interesuje, jak mi nie będzie pasować, to was rzucę, gdzie indziej.

Teraz kilka słów o tym jak to będzie wyglądać, by nie było płaczu i zgrzytania zębów.