BulNy@pl pisze:Lecz i tak nie przekonales mnie do swojego zdania.
Nie próbowałem przekonać, jedynie pokazałem swoje stanowisko.
BulNy@pl pisze:Co bys zrobil gdyby przygotowywanego przez godzine BNa druzyna zabila w ciagu 1 rundy tylko dla tego ze druzynowy kaplan byl pierwszy w inicjatywie?
1. Dałbym PD za tego NPC'a.
2. Na drugi raz postarałbym się stworzyć przeciwnika, który byłby wyzwaniem a nie statystą.
BulNy@pl pisze:Ja bym sie wkurzyl i dlatego uwazam ze rzut obronny jednak powinien byc
Z rzutem obronnym zaklęcie staje się nędzne - mamy rzut na trafienie, na OC, potem jeszcze obronny a ofiara żyje, podczas gdy podobne czary 6 levelu zabijają od razu.
Właśnie dlatego wydaje mi się, że
Harm jest na swój sposób fajny: daje olbrzymie straty, ale nie zabija od razu. NPC'e mają okazję się poddać, uciec, wyteleportować, itp. Dezintegracja, Paluch śmierci, Słowo mocy: Giń! takich opcji nie dają.
Suldarr'essalar pisze:Ja bym zmienił edycje na 3.5
Inną sprawą jest, że
Harm na 2.5 stał się po prostu słaby.