Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Kabraxis
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 92
Rejestracja: śr sie 11, 2004 7:31 pm

Niskopozomowe zabójcze czary... no i co teraz?

wt wrz 28, 2004 7:33 pm

Oto przykład wykorzystania czaru niskopoziomowego do zabijania nawet wysoko poziomowe postacie:
Telekineza (w ostateczności dłoń maga): Czar może ruszyć przedmiotem lub inną rzeczą (bardzo uproszczona wersja opisu ^^) co jeśli mag zechce podnieść nagle głowę przeciwnika do góry tak aby całe ciało wisiało i zarazem ją trochę przekręcić (szybkim ruchem) ? ^^ tak – TRZASK :/ i leży kolejny trup.

No i co z tym zrobić?

A może wy macie jakiś pomysł aby zabijać łatwymi czarami!
 
Awatar użytkownika
Neverwinter
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 864
Rejestracja: pn lut 16, 2004 9:34 am

wt wrz 28, 2004 7:47 pm

Dłoń maga podnosi/pcha/ciągnie do 2,5 kg.A na telekinezę cel musi się zgodzić.
Zabójcze czary?Nawet na wysokich poziomach skuteczny jest magiczny pocisk, bo:
-Nie ma rzutu obronnego
-Razem z poziomem zwiękzsa się liczba pocisków
-Nie trzeba rzucać na trafienie
 
Awatar użytkownika
Radnon
Szef działu
Szef działu
Posty: 4461
Rejestracja: czw maja 06, 2004 3:35 pm

wt wrz 28, 2004 7:51 pm

Magiczny pocisk wyłapuje zwykła tarcza, też pierwszopoziomowy czar
Choć i tak jest to jeden z najlepszych i najcześciej uzywanych czarów, mimo że to tylko 1 poziom
 
Awatar użytkownika
Rurouni
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 23
Rejestracja: śr gru 17, 2003 7:11 pm

śr wrz 29, 2004 12:08 am

zabojcza moze byc kombinacja 'rope trick' + 'levitate'
w line pakujemy mase ogni alchemicznych kwasow i thunderstone'ow i lewitujemy line nad drzwiami i w odpowiedniej chwili BACH!!!
 
Awatar użytkownika
Sony
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2660
Rejestracja: śr cze 23, 2004 9:21 am

śr wrz 29, 2004 3:41 pm

Kombo Enca - zgodne z zasadami.

Step 1. Wysypujemy z Bag of Holding 8000 shurikenów
Stek 2. Za pomocą Telekinezy miotamy nimi we wroga

Resztę sobie dopowiedzcie :D
 
Awatar użytkownika
Elek
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 344
Rejestracja: wt mar 02, 2004 9:43 pm

śr wrz 29, 2004 6:04 pm

Sony pisze:
Kombo Enca - zgodne z zasadami.

Step 1. Wysypujemy z Bag of Holding 8000 shurikenów
Stek 2. Za pomocą Telekinezy miotamy nimi we wroga

Resztę sobie dopowiedzcie


Tak bawcie się dalej...tylko po co? :? :(
Jaki sens mają takie sztuczki to tak jakby w grze wpisać cheat. Nie wiem czt jest się czym emocjonować.
 
Damador.
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1094
Rejestracja: pn sie 09, 2004 1:36 pm

śr wrz 29, 2004 6:20 pm

Sony pisze:
Kombo Enca - zgodne z zasadami.

Step 1. Wysypujemy z Bag of Holding 8000 shurikenów
Stek 2. Za pomocą Telekinezy miotamy nimi we wroga

Resztę sobie dopowiedzcie :D


niezgodne

3,5 jasno mowi ze jeden objekt / level
 
Awatar użytkownika
Sprite
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 62
Rejestracja: wt lut 17, 2004 2:49 pm

pt paź 01, 2004 1:26 pm

Względnie to wszystko może zabić. Jak za pomocą dłoni maga (lub nawet ręcznie) zrzucisz nawet lekki przedmiot z dużej wyskości a gościa masz unieruchomionego na dole też możesz go zabić.
 
Awatar użytkownika
Neverwinter
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 864
Rejestracja: pn lut 16, 2004 9:34 am

sob paź 02, 2004 3:37 pm

Linę, na którą rzucono sztuczkę z liną można wykorzystać do duszenia w walce.
 
Awatar użytkownika
Silimarilion
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 325
Rejestracja: wt kwie 06, 2004 6:15 pm

ndz paź 03, 2004 8:39 am

Mi pasuje to ,że takimi czarami można zabić. Gracze zaczynają kombinować i pozwala im to pokonać o wiele silniejszego przeciwnika. Mistrz gry robi tworzy wrogów drużyny tak by byli oni dla nich odpowiedni.
Każdy zna swoją drużyne i wie jak zaregaują i jaki sposób działania wybiorą. Tylko ,że wtedy trzeba przymknąć oko na zasady.

I pamiętajmy ,że wrogowie też mogą w taki sposób zabijać.
 
Awatar użytkownika
Vister
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 111
Rejestracja: czw lip 29, 2004 12:06 pm

ndz paź 03, 2004 3:19 pm

Jeżeli gracze używają takich sztuczek, dzięki czarom niskiego poziomu, to jako MP niezapomnijcie, że ich przeciwnicy tez mogą ich używać :mrgreen: . A wtedy mina graczy troszkę się zmieni :shock: :help: (oczywiście jeżeli tego nieakceptujecie
 
Awatar użytkownika
Athendor
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 53
Rejestracja: wt maja 18, 2004 6:28 pm

śr paź 13, 2004 9:41 pm

Jak na mój gust, to Glif strzeżenia, rozwalający most, jak ktoś przez niego przechodzi nie jest głupim pomysłem. Może Albo wybuchnąć i rozwalić most, który za wiele pw mieć nie powinien (jakiś lichy, most linowy czy cuś), albo jakiś czar może namieszać w konstrukcji mostu (nie chce mi się teraz myśleć, ale zamiana drewna w kamień mogłaby spowodować przeciążenie & zawalenie) :spoko: To bardziej winezyjne wykorzystanie słabego czaru (MG nie powinien mieć nic przeciwko).
 
Awatar użytkownika
_yame_
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 141
Rejestracja: śr maja 19, 2004 8:11 pm

pn paź 25, 2004 6:53 pm

A takie pomysły z glifem strzeżenia to musi jeszcze MG zaakceptować pamiętajcie :mrgreen: A poza tym most może być za mocny itp. :)
 
Awatar użytkownika
Survifor
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 74
Rejestracja: czw cze 24, 2004 8:28 pm

śr paź 27, 2004 8:16 pm

Ten patent z glifem strzeżenia może być dobry na półapke przeciwko BG!!! Tak jutro to wykorzystam- rzeka lawy i most- wygląda na bardzo dobrze zbudowany- test zauważania st-30 lub 35 pozwala dostrzec jakieś rysunki umieszczone na wielu kamieniach lub/oraz belkach. Bg przechodzą i TRACH BUHUHHAHAHAHAHAH
 
Awatar użytkownika
Król liczów, Aramil
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: śr mar 29, 2006 9:20 pm

czw cze 29, 2006 11:38 pm

Cytat:
Ten patent z glifem strzeżenia może być dobry na półapke przeciwko BG!!! Tak jutro to wykorzystam- rzeka lawy i most- wygląda na bardzo dobrze zbudowany- test zauważania st-30 lub 35 pozwala dostrzec jakieś rysunki umieszczone na wielu kamieniach lub/oraz belkach. Bg przechodzą i TRACH BUHUHHAHAHAHAHAH

Na których poziomach są twoi BG, że fundujesz im kompiel w lawie ?
Jak nie-epickich to im współczuje.

PS. (jaki oni mają modyfikator do zauważania (najlepszy z nich)
 
Ivor Liadon
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: wt cze 20, 2006 6:12 pm

pt lip 07, 2006 11:19 am

Mam pytanie może nie jest to czar na niskim poziomie ale nie też na wysokim chodzi mi tu o czar miazmat (5 poziom druid) jak go można obejść ponieważ jest to śmierć pewna, zależy tylko od wytrwałości czy długa czy krótka.HELP
 
Hastature
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 59
Rejestracja: śr cze 14, 2006 7:09 pm

pt lip 07, 2006 11:24 am

Gorsza jest Krzywda. Jak zostaje głównemu bossowi 1k4 pw i on nie umie się leczyć to jest średnio zabawne. Co zrobić z tą Krzywdą?! Pomocy SOS. To akurat wysokopoziomowy czar, ale pomóżcie.
 
Awatar użytkownika
gaelt
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 82
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 7:45 pm

pt lip 07, 2006 11:38 am

korzystać z wersji 3.5...
http://d20srd.org/srd/spells/harm.htm
 
Awatar użytkownika
Bulny
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 139
Rejestracja: sob cze 24, 2006 6:52 pm

pt lip 07, 2006 1:57 pm

Mi sie wydaje ze brak rzutu obronnego to jeden z bardzo wielu bledow panow z d20. Wprowadz normalny rzut obronny na wole lub wytrwałość i po sprawie :D
 
Anonim_1

pt lip 07, 2006 2:04 pm

Hastature pisze:
Jak zostaje głównemu bossowi 1k4 pw i on nie umie się leczyć to jest średnio zabawne.

Niech raz, dwa razy główny boss okaże się nieumarłym. Niech raz, dwa razy posiada OC.

BulNy@pl pisze:
Wprowadz normalny rzut obronny na wole lub wytrwałość i po sprawie

Tia, najlepiej niech w ogóle zabierze magię z rąk bohaterów graczy. :(
 
Awatar użytkownika
Bulny
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 139
Rejestracja: sob cze 24, 2006 6:52 pm

pt lip 07, 2006 2:19 pm

Ale czy ten czar bez rzutu obronnego nie wydaje ci sie troche za silny.

Oto przykład:
BG walczą z purpurowym robalem pierwszy jest wojownik, potem jakims cudem kapłan, a na koncu czarodziej. Co robia? Wojownik podchodzi do robala zbierajac okazyjny atak, kaplan rzuca krzywde, a czarodziej konczy dzielo. Wedlug mnie bez rzutu obronnego ten czar psuje sesje :)

PS. Na szczescie moi gracze o tym by nie pomysleli :p
 
Anonim_1

pt lip 07, 2006 3:22 pm

Ale czy ten czar bez rzutu obronnego nie wydaje ci sie troche za silny.

Nie. To czar szóstego poziomu, w dodatku o ograniczonym działaniu.

BulNy@pl pisze:
Wedlug mnie bez rzutu obronnego ten czar psuje sesje

Wg mnie nie. Stosowałem Harm zarówno jako MG, jak i gracz i muszę przyznać, że choć jest to bardzo potężne zaklęcie, nie jest zbyt potężne.
 
Awatar użytkownika
Bulny
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 139
Rejestracja: sob cze 24, 2006 6:52 pm

pt lip 07, 2006 4:23 pm

Stosowałem Harm zarówno jako MG, jak i gracz i muszę przyznać, że choć jest to bardzo potężne zaklęcie, nie jest zbyt potężne.

Troche pogmatwales ale wiem o co ci chodzi :razz:
Lecz i tak nie przekonales mnie do swojego zdania. Co bys zrobil gdyby przygotowywanego przez godzine BNa druzyna zabila w ciagu 1 rundy tylko dla tego ze druzynowy kaplan byl pierwszy w inicjatywie? Ja bym sie wkurzyl i dlatego uwazam ze rzut obronny jednak powinien byc :D
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

pt lip 07, 2006 4:29 pm

BulNy@pl pisze:
Co bys zrobil gdyby przygotowywanego przez godzine BNa druzyna zabila w ciagu 1 rundy tylko dla tego ze druzynowy kaplan byl pierwszy w inicjatywie? Ja bym sie wkurzyl i dlatego uwazam ze rzut obronny jednak powinien byc :D
Ja bym zmienił edycje na 3.5 :P
Polecam skorzystać z wersji tego czaru (oraz leczenia -> heal) do 3.5.
Tam leczy/rani 10 hp. na poziom ale nie więcej niż 150.
Problem rozwiązany.
 
Anonim_1

pt lip 07, 2006 4:42 pm

BulNy@pl pisze:
Lecz i tak nie przekonales mnie do swojego zdania.

Nie próbowałem przekonać, jedynie pokazałem swoje stanowisko.

BulNy@pl pisze:
Co bys zrobil gdyby przygotowywanego przez godzine BNa druzyna zabila w ciagu 1 rundy tylko dla tego ze druzynowy kaplan byl pierwszy w inicjatywie?

1. Dałbym PD za tego NPC'a.
2. Na drugi raz postarałbym się stworzyć przeciwnika, który byłby wyzwaniem a nie statystą.

BulNy@pl pisze:
Ja bym sie wkurzyl i dlatego uwazam ze rzut obronny jednak powinien byc

Z rzutem obronnym zaklęcie staje się nędzne - mamy rzut na trafienie, na OC, potem jeszcze obronny a ofiara żyje, podczas gdy podobne czary 6 levelu zabijają od razu.

Właśnie dlatego wydaje mi się, że Harm jest na swój sposób fajny: daje olbrzymie straty, ale nie zabija od razu. NPC'e mają okazję się poddać, uciec, wyteleportować, itp. Dezintegracja, Paluch śmierci, Słowo mocy: Giń! takich opcji nie dają.

Suldarr'essalar pisze:
Ja bym zmienił edycje na 3.5 :P

Inną sprawą jest, że Harm na 2.5 stał się po prostu słaby. :razz:
 
Awatar użytkownika
Bulny
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 139
Rejestracja: sob cze 24, 2006 6:52 pm

pt lip 07, 2006 4:45 pm

Ja tam bym pomieszal :razz: rzut obronny na wole (ed. 3.5) a efekt z ed. 3.0 :razz: Poniewaz efekt czaru w ed. 3.0 jednak wyroznia go z posrod innych :D
 
Anonim_1

pt lip 07, 2006 4:48 pm

BulNy@pl pisze:
Poniewaz efekt czaru w ed. 3.0 jednak wyroznia go z posrod innych

Udowodnij to.

Na tą chwilę wychodzi na to, że prostymi środkami chcesz ułatwić sobie prowadzenie a graczom odebrać zabawę.
 
Awatar użytkownika
Bulny
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 139
Rejestracja: sob cze 24, 2006 6:52 pm

pt lip 07, 2006 5:03 pm

Z rzutem obronnym zaklęcie staje się nędzne - mamy rzut na trafienie, na OC, potem jeszcze obronny a ofiara żyje,


No tak jest rzut nja trafienie ale jednak wiekszosc potworkow na tym lvl'u ma marne szanse takiego ataku uniknac poniewaz wiekszosc ich pancerza to naturalny, z BN'ami sytuacja wyglada z lekka innaczej lecz wystarcza podstawy taktyki. Z OC to juz troche wiecej przezyje, ale OC rowniez dosyc latwo zlamac (przeciez nie bede dawal mojej sredniopoziomowej drozynie przeciwnikow z OC 50).

Dezintegracja, Paluch śmierci, Słowo mocy: Giń!


A to sa czary wyzszego poziomu niz Krzywda a na dodatek sa to czary wtajemniczen lub domenowe (Palec smierci ma tez druid ale jest to dla niego czar 8 poziomu) a jak wiadomo te czary:
1. posiadaja rzuty obronne
2. czary wtajemniczen sa duzo bardziej niszczycielskie niz kaplanskie
 
Anonim_1

pt lip 07, 2006 5:13 pm

BulNy@pl pisze:
wiekszosc potworkow na tym lvl'u ma marne szanse takiego ataku uniknac poniewaz wiekszosc ich pancerza to naturalny

Niekoniecznie, choć jeśli masz na myśli wielkie, wredne bestie - owszem.

BulNy@pl pisze:
A to sa czary wyzszego poziomu niz Krzywda

Czary zabijające masz już wcześniej: Sleep, Ghoul touch, Hold person, Hold monster - wystarczy potem dobić; polymorph other - po przemianie w rybę nie trzeba dobijać. Finger of death, Destruction, Power word: kill to faktycznie czary wyższych poziomów, ale Dezintegracja jest poziomu szóstego a Zabijanie żyjących piątego.

BulNy@pl pisze:
posiadaja rzuty obronne

Dlatego ich nie lubię. Walka zamienia się w pojedynek na jeden rzut kośćmi - zdany rzut oznacza dalszy ciąg potyczki, porażka to koniec.
 
Awatar użytkownika
Bulny
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 139
Rejestracja: sob cze 24, 2006 6:52 pm

pt lip 07, 2006 5:20 pm

BulNy@pl napisał:
posiadaja rzuty obronne

Dlatego ich nie lubię. Walka zamienia się w pojedynek na jeden rzut kośćmi - zdany rzut oznacza dalszy ciąg potyczki, porażka to koniec.


Nom tu sie zgadzamy tez nie lubie jak walka opiera sie na samych kosciach, ale jakby zaden czar nie mial rzutow obronnych to byloby: przeciwnik-rzucenie czaru, dobicie i tak za kazdym razem.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości