Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Dagome
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 417
Rejestracja: sob kwie 04, 2009 9:31 pm

Re: Niszczyciele światów, czyli jak zniszczyc MG

sob wrz 25, 2010 4:37 pm

To w DnD jest promieniowanie? :razz:

Jeśli jest to mamy jaszczurkę z mikrofali :razz: , gadzina nie musi o tym wiedzieć :wink: .

Dwa inne pomysły na "cyngle":
-Wampir, ochroniony całunem ciemności światło mu nic nie zrobi a po zamianie w mgłę przetrwa, potem ewentualność i przenosi się do trumny :huh:;
-Lisz, co z tego, że zginie jak powróci po kilku dniach :papieros:;

A teraz mój pomysł na zniszczenie świata, wystarczy mieć jakieś 200+ dyplomacji i przekonać Meliki lub inną idiotkę od jednorożców żeby te ostatnie zamiast uganiać się za dziewicami zaczęły za nimfomankami 8) . Właśnie zniszczyliśmy świat dla wszystkich cnotliwych istot :mrgreen:.
Ostatnio zmieniony śr wrz 29, 2010 8:38 pm przez Helldog, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Ginden
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 831
Rejestracja: pt gru 19, 2008 1:15 pm

Niszczyciele światów, czyli jak zniszczyc MG

ndz paź 03, 2010 11:20 am

Kolejny dziwny pomysł: nakładamy magicznie na dwa szczury szablon półsmoka czerwonego. Rozmnażamy je między sobą. Uzyskujemy sporą populację takich szczurów. Powiedzmy kilka setek (jedna samica szczura daje około 30 szczurów rocznie).
Mamy szczury, które są inteligentne (inteligencja 4), są równie silne jak przeciętny człowiek (siła 10), mają 18 KP (wieśniakom trudno je trafić), są odporne na ogień, mnożą się w setki, dysponują potężnym zionięciem ogniem (6k8). Co najlepsze, jako że są inteligentne, mogą się rozwijać w różnych klasach. Spotkanie z grupą takich szczurów (setką) jest spotkaniem o SW 16. Mogą więc samodzielnie wybić całe miasto.
W sumie - niezły pomysł na przygodę. ;)
Dagome pisze:
A teraz mój pomysł na zniszczenie świata, wystarczy mieć jakieś 200+ dyplomacji i przekonać Meliki lub inną idiotkę od jednorożców żeby te ostatnie zamiast uganiać się za dziewicami zaczęły za nimfomankami 8) . Właśnie zniszczyliśmy świat dla wszystkich cnotliwych istot :mrgreen:.

A co z cnotliwymi dziewicami krasnoludów, żyjących na dalekiej północy?
Dark_Archon_ pisze:
To w DnD jest promieniowanie? :razz:

Ginden pisze:
Gdzieś była zasada - jeśli nie jest zapisane, że jest inaczej, przyjmij, że jest jak w realnym świecie. :P
 
Awatar użytkownika
Albiorix
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2265
Rejestracja: pn gru 20, 2010 10:10 pm

Niszczyciele światów, czyli jak zniszczyc MG

czw gru 30, 2010 9:25 pm

Plan astralny nie jest analogią planu próżni kosmicznej tylko astralu z wierzeń / teorii okultystycznych RL. Owszem, w Spelljammerze lata się po astralu jak w kosmosie, ale w RL też są ludzie którzy twierdzą że umieją to robić i utrzymują się z pisania o tym książek :D

http://www.oobe.pl/ksiazki_online/Dalek ... 13-ind.htm
 
Awatar użytkownika
Feniks
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 5008
Rejestracja: ndz lis 07, 2004 10:34 am

Niszczyciele światów, czyli jak zniszczyc MG

wt sty 04, 2011 1:02 am

Wizzard 7/ THE MASTER SPECIALIST
alternative class feature: focused specialist
SCHOOL SPECIALIZATION: Transmutation school
Posiadany ekwipunek: staff of metamagic (extanded greater)

Posiadany czar :Shapechange

dzięki naszym możliwością możemy rzucić dany czar 4 razy każdorazowo trwa on 6h

Lub cleric 17
domain animial
atut persisten spell
shapechange spell wraz z atutem trwa 24h

I teraz bonus życia co rundę jako free action możemy zmienić się w dowolną istotę dowolnego typu o dowolnym rozmierze o HD do 2 razy większym od naszego, czyli tak w naszym wypadku każda istota o HD równym lub mniejszym niż 34.

Otrzymujemy wszytskie extraordinary i supernatural abilities (both attacks and qualities)
 
Awatar użytkownika
Schizofremik
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 17, 2005 3:58 pm

Niszczyciele światów, czyli jak zniszczyc MG

czw sty 20, 2011 4:02 pm

Feniks pisze:
Posiadany czar :Shapechangedzięki naszym możliwością możemy rzucić dany czar 4 razy każdorazowo trwa on 6h

Feniks pisze:
I teraz bonus życia co rundę jako free action możemy zmienić się w dowolną istotę dowolnego typu o dowolnym rozmierze o HD do 2 razy większym od naszego, czyli tak w naszym wypadku każda istota o HD równym lub mniejszym niż 34.


Nie więcej HD niż twoje CL więc szału nie ma a co najważniejsze tracisz dostęp do swojego ekwipunku jeżeli zamienisz się w coś np większego.

Druid na 16 poziomie może zamienić się w dowolnego elementala i zyskuje też wszystkiego jego cechy i dla przykładu zamieniając Elemental Weird bodajrze z MMII mamy czarownie jak Zaklinacz na 18 poziomie oparte na 2 z 8 domen + sporo spell-like na 16 godzin!! to jest dopiero moc:P

Na poziomach 15+ ważniejsza od możliwości bojowych jest defensywa a w szczególności coś co zabezpieczy postać przed np wróżeniem albo wysłanym Kalvezu żeby nas nie zabił.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości