"Chcesz Kupić Bimber????"
klimatycznie jestem słaby, bo na każdej sesji znajdzie się ekspert od mechanki a nie klimatu,więc przedstawiam klase tworzona przeze mnie, prosze o ocenianie jej, Pokazanie wad , Podanie jakiegos opisu lub napisanie klimatycznego opisu
PRZEMYTNIK
Opis: brak
Bazowy atak: Jak Łotrzyk: +0, +1 , +2 , +3, +3, +4, +5, +6/+1, +6/+1, ...
Rzuty obronne : Jak Bard: Refleks +Wola :+2/+2,+3/+3,+3/+3,+4/+4,+4/+4...
Charakter: każdy nie-dobry
KW: K6
Umiejętności: Blefowanie(Cha), Ciche poruszanie się(Zr),Dyplomacja(Cha),Fałszerstwo(Int),Nasłuchiwanie(Rzt),Odcyfrofywanie Zapisków(Int),Otwieranie Zamków(Zr),Przeszukiwanie(Int),Rzemiosło(Int),Spostrzegawczość(Rzt),Szacowanie(Int)Ukrywanie się(Zr), Wiedza (Geografia)(Int),Wyczucie Pobudek(Rzt),Wyzwalanie(Zr),Zawód(Rzt),Zbieranie Informacji(Cha)
Pkt. umiejętności na 1 poz.6+mod. z Int) x 4
Pkt. umiejętności na kolejnych poziomach: 6 + mod. z Int
Właściwości Klasowe:
Biegłość w broni i pancerzu: Pzemytnik biegle posługuje się lekkimi pancerzami, puklerzami, bronią prostą, krotkim mieczem i łukami
Przekupa: + 2 do Zbierania Informacji, Dyplomacji, Blefu
Zawsze Zabezpieczony: Działa jak mistyczny zamek, tyle ze wyczarowuje kłodke o jakości zależnej od poziomu: 1-4 Bardzo Prosty, 5-9 przeciętny, 10-14 Niezły, 15-19 Świetny, 20< Mistyczny (ST 45)
Kontakty:
Wybierasz sobie Miejscowości równe twojemu modyfikatorowi z Charyzmy i masz do dyspozycji w nich po 2 kontakty z tej listy:
-Nocleg
-Sprzedaz(Konkretny Towar)
-Kupno(Konkretny Towar)
-Władze(liczone za 2)
-Straże
-Człowiek(walka,zlecenia,czary)
Nie oznacza to, że biorąc pole władza król jest ci winien wielką przyslugę, a Człowiekiem jest 20 poziomowy Arcymag, WSZYSTKO ZALEŻY od DM
Chodu!(By Warhammer):W razie ucieczki prędkośc wzrasta o 3m
PS:Pisane bez Podręcznika