Zrodzony z fantastyki

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 22
 
Rend
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 3065
Rejestracja: sob paź 05, 2002 9:03 pm

ndz lut 08, 2004 5:03 pm

Moim zdaniem wystarczyło by w wymaganiach Zręcznośc 15+, i może ewentualnie Skill Focus (Climb).
 
Ais Seveu
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 223
Rejestracja: pn lip 14, 2003 11:21 pm

ndz lut 08, 2004 5:34 pm

<!--QuoteBegin-Rend+-->
Rend pisze:
<!--QuoteEBegin-->Moim zdaniem wystarczy³o by w wymaganiach Zrêczno¶c 15+, i mo¿e ewentualnie Skill Focus (Climb).
<br /> <br />Ale wtedy sens mia³oby tylko dodanie modyfikatora ze Zr, a nie zast±pienie go - bo oty³y nizio³ek o sile 8, który doskonale siê wspina, nie jest zbyt realny... (nie obra¿aj±c nizio³ków).
 
Rend
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 3065
Rejestracja: sob paź 05, 2002 9:03 pm

ndz lut 08, 2004 5:49 pm

<!--QuoteBegin-Ais Seveu+-->
Ais Seveu pisze:
<!--QuoteEBegin-->Ale wtedy sens miałoby tylko dodanie modyfikatora ze Zr, a nie zastąpienie go - bo otyły niziołek o sile 8, który doskonale się wspina, nie jest zbyt realny... (nie obrażając niziołków).
<br />Czemu?? Po pierwsze poświęcenie feata, na uzyskanie takiej błahej korzyści jużjest jakimś wyrzeczeniem. Po drugie poświęcenie drugiego feata na Skill Focus, wydaje mi się ze jest dośc by móc zastąpić modyfikatory. <br />Ja patrzę od strony mechaniki i zrównoważenia. Ale jak się upieramy realistycznie, to proszę bardzo... Postać mająca Skill Focus (Climb) szkoliła się we wspinaczce bardziej niż inni. Ponieważ poświęciła dużo czasu na doskonalenie różnych "technik" wspinania, mogła w późniejszym okresie nauczyć się tak wspinać by wykorzystać swoją zwinność, nie siłę (drugi stopień "doskonalenia" się we wspinaczce, ten właśnie Twój feat).
 
Ais Seveu
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 223
Rejestracja: pn lip 14, 2003 11:21 pm

ndz lut 08, 2004 6:51 pm

Co¶ w tym jest... A skoro powiadasz, ¿e tak bêdzie lepiej pod wzglêdem mechaniki, to wierzê na s³owo :wink:. <br /> <br />Zwinna wspinaczka [ogólny] <br />Wymagania: Zr 15+, Zogniskowanie umiejêtno¶ci (wspinaczka) <br />Korzy¶ci: Od teraz w testach Wspinaczki korzystasz z modyfikatora ze Zrêczno¶ci, zamiast z Si³y. Zachowujesz tak¿e swoj± premiê ze Zrêczno¶ci i premie unikowe do KP (jesli jakie¶ posiadasz), gdy jeste¶ atakowany podczas wspinaczki. <br /> <br />Pod pewnymi wzglêdami jest to rzeczywi¶cie atut s³aby i daj±cy b³ahe korzy¶ci. Pewnie dlatego, ¿e tworzony pod konkretn± postaæ - elfi± w³amywaczkê-akrobatkê :wink:.
 
Awatar użytkownika
prEDOator
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 2266
Rejestracja: pt sie 23, 2002 1:11 pm

wt lut 10, 2004 2:04 pm

Pierwszy feat.... Co to jest? <br />To nic innego jak skill focus na alchemy, z tym że o mniejszym zakresie. <br />Co to jest stosowanie trucizn? Przyżądzanie ich? Jeżeli tak to alchemia. <br /> <br />Drugi feat: <br />To, że ludzie z natury się szybciej uczą jest już uwzględnione w mechanicy poprzez dodatkowego feata (atut) i dodakowe skill pointy (punkty umiejętności) <br /> <br />Jednym słowem: <br />Kompletnie nietrafione atuty.
 
Awatar użytkownika
AdamWaskiewicz
Szef działu
Szef działu
Posty: 6449
Rejestracja: śr lut 05, 2003 1:06 pm

wt lut 10, 2004 2:08 pm

<!--QuoteBegin-prEDOator+-->
prEDOator pisze:
<!--QuoteEBegin-->Co to jest stosowanie trucizn? Przy¿±dzanie ich? Je¿eli tak to alchemia.
<br /> <br /> Use poison - jak zdolno¶æ Assasina i Blackguarda. Albo siê mylê. <br /> <br /> Pozdrawiam, <br /> Adam
 
Veghr na'Teuyer
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 127
Rejestracja: śr maja 14, 2003 8:42 am

sob lut 14, 2004 10:01 pm

Witam. <br /> <br />Z okazji Walentynek mam atut odpowiadaj±cy do dzisiejszego ¶wiêta. <br /> <br />Oddanie[Ogólny] <br />Wymagania: Osoba, do której bohater ¿ywi uczucie. <br />W³a¶ciwo¶ci: Za ka¿dym razem, gdy ta osoba jest w opa³ach, bohater zyskuje +2 do ka¿dego testu maj±cego na celu ratunek. <br /> <br /> <br />Pozdrawiam, <br />Veghr na'Teuyer
 
Bjorn Westlander
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 686
Rejestracja: sob lis 29, 2003 2:11 pm

ndz lut 15, 2004 2:41 pm

Lekka Stopa <!--sizeo:7--><span style="font-size:36pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->(EDIT: Brzmi lepiej, no nie?)<!--sizec--></span><!--/sizec--> <br />Dzia³anie: Bohater zyskuje +2 do testów Skradania Siê. Skradanie Siê traktowane jest jako zdolno¶æ klasowa. <br /> <br />Niewidoczny <br />Dzia³anie: Bohater zyskuje +2 do testów Ukrywania Siê. Ukrywanie Siê traktowane jest jako zdolno¶æ klasowa.
 
Gajos__
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 101
Rejestracja: pn lis 24, 2003 4:20 pm

ndz lut 15, 2004 2:53 pm

Jest ju¿ chyba taki atut w FRCS - skradanie. Daje + do obu testów.
 
crimsondragon
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 68
Rejestracja: śr gru 25, 2002 1:05 pm

pn lut 16, 2004 11:25 am

Szybkie ¶ci±ganie/zak³adanie zbroji <br /> <br />Warunki:Bieg³o¶æ we wszystkich pancerzach, wyzwalanie rangi 4,zr 13+ <br />Korzy¶ci:Postaæ potrafi zdj±æ/za³orzyc pancerz szybciej ni¿ bez tego atutu. <br /> <!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->Zbroje lekkie<!--colorc--></span><!--/colorc-->:Zak³adasz w 3 rundy sopiesznie w jedn±,zdejmujesz w 2 <br /> <!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Zbroje ?rednie<!--colorc--></span><!--/colorc-->:Zak³adasz w 5 rund, pospiesznie w 3, zdejmujesz w 5 rund <br /> <!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->Zbroje Ciêzkie<!--colorc--></span><!--/colorc-->:Zak³adasz w 5 rund, pospieznie w 4, zdejmujesz w 5 rund <br /> Oprócz tego nie potrzebujesz pomocy aby za³orzyc cie¿ka zbroje i jestes w stanie za³orzyc/sci±gn±æ zbroje w ciê¿kich warunkach (np. pod wod±)
 
Pietrucha__
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 643
Rejestracja: wt gru 30, 2003 1:12 pm

Cz³owiek bez twarzy

pt lut 27, 2004 8:20 pm

Thorolt przeszed³ przez salê g³ówn± zamtuza rozgladaj±c siê na boki. Wiêkszo¶æ obecnych pu¶ci³a mu krzywe spojrzenie widz±c srebrny medalion ?w. Cuthberta na jego piersi, wystaj±cy spod szarej opoñczy. Thorolt odpowiedzia³ ch³odnym, beznamiêtnym spojrzeniem i ruszy³ w stronê opiekunki tutejszych dziewcz±t, lady Ananthe, wyra¼nie zak³opotanej z powodu obecno¶ci kap³ana w jej przybytku. Rano znaleziono cia³o kupca Anselta. Stary oszust pewnie sam zapracowa³ na sztylet w piersi, lecz to nie zmienia³o faktu, ¿e zabójca musi zostaæ ukarany. Anselt by³ sta³ym bywalcem zamtuza "P³on±ca Ró¿a" i je¶li kto¶ widzia³ go ostatnio, móg³by udzieliæ przydatnych wskazówek. Thorolt zignorowa³ go¶ci, czu³ du¿± niechêæ bij±c± od nich i wiedzia³, ¿e nic mu nie powiedz±, lecz lady Ananthe by³a mu bardziej przychylna. Wiedzia³a, ¿e dopóki jej interes jest legalny, ze strony kap³ana nie ma siê czego obawiaæ i zale¿a³o jej na dobrych stosunkach ze s³ug± ?w. Cuthberta. Thorolt zatrzyma³ siê, stana³ sztywno i bez powitania, patrz±c g³êboko w oczy Ananthe wycedzi³ suchym g³osem: <br /> - Anselt nie ¿yje. Nie udawaj nawet, ¿e ¿a³ujesz straty klienta. Wiem, jak traktowa³ twoje dziewczyny. Chcê tylko wiedzieæ, czy nie widzia³a¶ go ostatnio, mo¿e dzisiejszej nocy? <br /> - Dzieñdobry, Thorolcie, jak zwykle mi³y i pogodny. Przyda³yby ci siê odwiedziny w moim lokalu raz na jaki¶ czas. <br /> - Daruj sobie, Ananthe, dopóki mam dobry humor i nie zechcê zajrzeæ w ksiêgi rachunkowe twego "interesu". Odpowiadaj. <br /> - Hmmm... Tak, Anselt by³ tu wczoraj, jak codzieñ. Lecz wyszed³ wcze¶niej ni¿ zwykle... w towarzystwie jakiego¶ mê¿czyzny, siedzieli do¶æ d³ugo przy stole obok i dyskutowali. <br />Powieka Thorolta drgnê³a lekko. Mimo d³ugiego sta¿u w fachu, nie móg³ powstrzymaæ tego tiku, który wystêpowa³ zawsze, gdy udawa³o mu siê przyblizyæ do celu dochodzenia. <br /> - Jak wygl±da³ ten mê¿czyzna? - Ch³odny g³os Thorolta zabrzmia³ niczym tarcie kamienia o kamieñ. <br /> - Wygl±da³... - lady Ananthe zmarszczy³a czo³o w zak³opotaniu - To dziwne, ale... nie pamiêtam jak wygl±da³, choæ siedzia³ blisko, a ja mam pamiêæ do twarzy. Ciemny p³aszcz, wysokie buty... nic wiêcej. <br />Thorolt przez d³u¿sz± chwilê przenika³ Ananthe lodowatymi soplami swych oczu, po czym pokiwa³ g³ow±. Wierzy³ jej. Nie mia³a powodu k³amaæ. Jednak by³ niepocieszony. Odwróci³ siê powoli i ruszy³ w stronê drzwi wyj¶ciowych wodz±c wolno oczami na boki. To nie by³ jego dzieñ... A mo¿e jednak? Zesztywnia³ w progu trzymaj±c klamkê na wpó³ otwartych drzwi, po czym odwróci³ powoli g³owê przez ramiê kieruj±c wzrok w boczn± nawê sali jadalnej. Skulona postaæ pó³elfa z kropelkami potu na czole skuli³a siê jeszcze bardziej pod spojrzeniem kap³ana. Thorolt przewertowa³ archiwum portretów z listów goñczych zalegaj±ce przepastne pó³ki jego pamiêci, po czym u¶miechn±³ siê wrednie jedn± po³ow± ust ruszaj±c powoli w stronê pó³elfa. <br />- Synu, czy ty nie powiniene¶ byæ teraz w wiêzieniu? <br />Opu¶ci³ przybytek w towarzystwie obarczonego kajdanami pó³elfa przyci±gaj±c uwagê okolicznych przechodniów. Nie by³ to wielki triumf, ale przynajmniej rekompensata za nieudany pocz±tek ¶ledztwa. A zabójcê Anselta jeszcze dorwie... i powiesi, tak jak setki innych. <br /> <br />Cz³owiek bez twarzy [Ogólny] <br />Twarz bohatera posiadaj±cego ten atut jest bardzo trudna do zapamiêtania. Jego rysy s± na tyle proste, ¿e oblicze nie rzuca siê w oczy i znika w t³umie innych twarzy. <br />Warunki wstêpne: Tylko cz³owiek, atut mo¿na nabyæ tylko na 1 poziomie, jako atut startowy. <br />Korzy¶ci: Aby przypomnieæ sobie twarz bohatera, konieczny jest udany test Inteligencji na Stopieñ Trudno¶ci 20, a maj± do niego prawo tylko Ci, którzy wchodzili z bohaterem w interakcjê (walka, rozmowa) lub przygl±dali siê uwa¿niej. Ci którzy nie mieli okazji przyjrzeæ mu siê d³u¿sz± chwilê nie maj± prawa do testu - nie s± w stanie sobie przypomnieæ jego wygl±du. <br /> <br />Atut ten nie zabija, nie daje specjalnie nic wielkiego, ale nie po to go stworzy³em. Mo¿e byæ przydatny, nie zawsze bowiem mo¿liwa jest charakteryzacja czy magiczna zmiana wygl±du. Jestem pewien jednak, ¿e chocia¿ wiêkszo¶æ graczy ola³aby go, znale¼liby siê te¿ i tacy gracze (lub MP), którym przypad³by do gustu, szczególnie ³otrzykowie i inni, którym czêsto zale¿y na byciu nierozpoznawalnym, a chodzenie z kapturem naci±gniêtym g³êboko na twarz mo¿e tylko przyci±gn±æ uwagê (np. stra¿y) zamiast maskowaæ bohatera. <br /> <br />To pierwszy atut, jaki stworzy³em, dlatego liczê na ró¿ne uwagi na jego temat. Pozdrawiam. <br /> <br />Do Bjorna: Ok, dziêki, ale ten mi sie bardziej podoba i siê trochê ró¿ni :). Wiedzia³em, ¿e jest podobny atut ale to nie to, o co mi chodzi³o. Pozdro!
 
Bjorn Westlander
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 686
Rejestracja: sob lis 29, 2003 2:11 pm

pt lut 27, 2004 11:28 pm

Przykro mi, w którym¶ Dragonie by³ feat "No Identity"... Opisany z grubsza na forum przy okazji stworzonej przeze mnie postaci Avril - szukaæ w galerii. <br />
Bez To¿samo¶ci (+2 do testów Przebierania siê, +2 do testów Krycia siê w t³umie, -4 do testów Zbierania Informacji przeciwko tobie)
Jestem lepszy od Darklorda :mrgreen: :!:
 
Milros
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: pn gru 01, 2003 7:28 pm

pn mar 01, 2004 5:22 pm

Jestem mg a jeden z moich graczy (kap³an, elf) chce walczyæ dwoma broniami i przy okazji chce ¿eby to by³y dwa d³ugie miecze, a jednocze¶nie chce mieæ jak najnizsze kary. Czy istnieje ju¿ atut, który pozwala³by na u¿ywanie postaci dwóch broni takiego samego rozmiaru jak ona, zmniejszaj±c kary do takich jakby walcz³ya na dwie bronie z lekk± broni± w drugiej rêce? je¶li nie to czy mo¿e on wygl±daæ tak: <br /> <br />Pewny chwyt <br />Opanowa³e¶ sztukê walki dwoma broniami do tego stopnia, ¿e potrafisz walczyæ w drugiej rêce broni± wiêksz±, ni¿ ta na któr± wsazywa³by twój rozmiar. <br /> <br />Wymagania: <br />Oburêczno¶æ ,Walka dwoam rodzajami broni, Zr 19+, S 13+ <br /> <br />Korzy¶ci: <br />Walcz±c dwoma broniami mo¿esz w drugiej rêce u¿ywaæ broni, która ma taki sam rozmiar jak ty tak i traktowaæ tê broñ jako lekk±.
 
Awatar użytkownika
Malaggar
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3222
Rejestracja: ndz cze 01, 2003 3:36 pm

pn mar 01, 2004 5:25 pm

Podobny atut znajduje się w Ultimate Feats: <br />Twin weapon fighting - pozwala używać dwóch broni medium, jako light
 
Bjorn Westlander
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 686
Rejestracja: sob lis 29, 2003 2:11 pm

sob mar 27, 2004 7:37 pm

Edukacja <br /> <br />Wymagania: Int 13+ <br /> <br />Dzia³anie: wybierz ilo¶æ umiejêtno¶ci z ga³êzi Wiedza równ± twojego modyfikatora inteligencji +1. Mo¿esz u¿ywaæ tych umiejêtno¶ci bez inwestowania w nie punktów. <br /> <br />Do notek poni¿ej: <br />Malaggar: poprawiono. <br />Arag: Nie mam FRCS. Jest ten atut gdzie¶ w SRD?
 
Awatar użytkownika
Malaggar
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3222
Rejestracja: ndz cze 01, 2003 3:36 pm

sob mar 27, 2004 7:50 pm

<!--QuoteBegin-Bjorn Westlander+-->
Bjorn Westlander pisze:
<!--QuoteEBegin--> <br />twojej inteligencji +1.
<br /> <br />Dla jasności napisał bym, że modyfikatorowi z inteligencji (chyba, że nie o niego chodziło). <br />Poza tym atut uważam za sensowny.
 
Awatar użytkownika
Aragathor Roaringflame
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 6202
Rejestracja: wt lis 26, 2002 5:52 pm

sob mar 27, 2004 9:45 pm

Ten "nowy" atut wygląda jak osłabiona wersja atutu o tej samej nazwie z FRCS.
 
Master of Onion
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 433
Rejestracja: sob cze 28, 2003 8:24 pm

pn mar 29, 2004 12:02 pm

Szybkie uderzenie [Ogóny] <br /> <br />Wymagania: Zr 15+, Finezja w broni, Bieg³o¶æ w broni <br /> <br />Korzy¶ci: Wybran± broni± lekk± mo¿esz wykonaæ dodatkowy atak z najwy¿sz± premi± do ataku, jednak wszystkie ataki (³±cznie z dodatkowym) otrzymuj± karê -2 do trafienia i -1 do obra¿eñ (ciosy zadajesz szybciej, jednak s± s³absze). <br /> <br /> <br />I co s±dzicie o tym atucie?
 
Toros
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: pt kwie 02, 2004 7:35 pm

sob kwie 03, 2004 4:20 pm

instynktowny strza³ - je¿eli strzelec nie widzi przeciwnika, lecz wie ¿e wróg jest w zasiêgu jego strza³u mo¿e wykonaæ test nas³uchiwania. Je¿eli przeciwnikowi nie powiedzie siê test na ciche poruszanie i wynik ³ucznika jest o 10 wiêkszy od cichego poruszania wroga to ³ucznik mo¿e strzeliæ w przeciwnika z kar± -4 do ataku. <br />Wymagania: bezpo¶reni strza³, 10 rang w nas³uchiwaniu, bazowa premia do ataku +6, precyzyjny strza³, roztropno¶æ 10+ <br />co my¶licie o tym atucie, my¶lê, ¿e nie jest z³y i przydatny, zw³aszcza w Podmroku?
 
vvojtas
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1579
Rejestracja: pn maja 07, 2007 5:24 pm

sob kwie 03, 2004 5:14 pm

Uważam, że ten atut jest trochę słaby, myślę, że wiele bohaterów na 7 poz. już ma jakiś przedmiot pozwalający widzieć w ciemnościach!
 
Bjorn Westlander
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 686
Rejestracja: sob lis 29, 2003 2:11 pm

sob kwie 03, 2004 8:07 pm

Toros: kiepski ten atut, dostêpny generalnie tylko dla ³otrzyków i ³owców (bo ca³a reszta mo¿e go wzi±æ dopiero ok. 14 poziomu!)... Zreszt± zbêdny dla drowów, elfów, krasnoludów, pó³orków i postaci wyposa¿onych w przedmioty do widzenia w ciemno¶ciach.
 
Rend
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 3065
Rejestracja: sob paź 05, 2002 9:03 pm

sob kwie 03, 2004 8:12 pm

Zmieniłbym wymagania. Dałbym cztery rangi w Nasłuchiwaniu, bo nie każdy ma Listen jako klasowy skill... A jako cross-class będzie to wymagało siedemnastego poziomu, by mieć dziesięć rang...
 
PikseL__
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 95
Rejestracja: czw mar 18, 2004 6:30 pm

ndz kwie 04, 2004 10:33 am

Mo¿e: <br />Mia¿dz±ce ude¿enie[Ogólny] <br />Wymagania:14+si³a <br />Korzy¶ci:Kiedy atakujesz broni± o jeden rozmiar wiêksz± od zbroi przeciwnika,masz prawo wykonaæ test z si³y.Je¶li trafisz twój wróg musi wykonaæ sporny test z wytrwa³o¶ci(st-twój test z si³y +10).Je¶li my siê nie uda dostaje obra¿enia równe tym zadanym przez twoj± broñ+12k6. <br /> <br />Co wy na to? :?:
 
Awatar użytkownika
mergan
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1005
Rejestracja: pn lis 01, 2004 10:12 am

ndz kwie 04, 2004 10:45 am

?e ile? +12k6?? Mam nadzieję, że to literówka. Jeśli to jest +1k6 albo +2k6 to z miłą chęcią wprowadzę go do Mergan's House Rules Sourcebook :wink: jeśli tylko w myśl panów z WotC zmienisz wymagania Str13+ albo nawet Str15+ (zawsze jest nieparzyste, chyba), do tego zlikwidował tą: <br /><!--QuoteBegin-PikseL+-->
PikseL pisze:
<!--QuoteEBegin-->(st-twój test z siły +10)
<br />linijkę. <br />Test sporny to test sporny. <br />I jeszcze dał jakiś wymóg, np.BAB+5. <br />Wtedy na pewno ten feat znajdzie się w Mergan's House Rules Sourcebook. <br />Pozdrawiam.
 
PikseL__
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 95
Rejestracja: czw mar 18, 2004 6:30 pm

ndz kwie 04, 2004 3:36 pm

Mia¿dz±ce ude¿enie(Ogólny) <br />Wymagania:Tylko ork,cz³owiek i pó³-elf,Woj6 lub Bab4.Min. Si³a15+ <br />Korzy¶ci:Maj±c broñ wiêkszego rozmiaru ni¿ zbroja przeciwnika,je¶li trafisz masz prawo do rzuty na si³ê.Przeciwnik wykonuje test zrêczno¶ci(st-twoja bazowa premia do ataku+poziom postaci).Je¶li mu siê nie uda,dostaje dodatkowe 2k6 obra¿eñ i 20% szans na przewrócenie i og³ószenie. <br /> <br />Mergan co ty na to :?:
 
Awatar użytkownika
mergan
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1005
Rejestracja: pn lis 01, 2004 10:12 am

ndz kwie 04, 2004 4:00 pm

Wszelki duch pana Boga chwali!!! ?eś namieszał. <br />1. mergan. Z małej litery. <br />2. Zmień wymagania, niepotrzebnie się ograniczać tylko do tych ras. IMHO wszystkie Medium-sized powinny mieć dostęp. <br />3. Siła 17+ <br />4. Nie ma sensu ograniczać się do poziomów, BAB+5 (Basic Attack Bonus) wystarczy. <br />5. Jestem za testem spornym Str-Fort Save. <br />6. 2k6 to i tak za dużo obrażeń. Ja optuję za +1k4 - tyle co za jakiś_tam feat (niestety nazwy nie pamiętam :/ z Sword&Fist w każdym razie) <br />7. 20% szans na przewrócenie i ogłuszenie to trochę za dużo. 10% na powalenie zdecydowanie wystarczy. <br /> <br />Uff....w takiej formie akceptuję ten feat. <br />Pozdrawiam.
 
vvojtas
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1579
Rejestracja: pn maja 07, 2007 5:24 pm

Re: Errata

ndz kwie 04, 2004 4:19 pm

<!--QuoteBegin-Findek+-->
Findek pisze:
<!--QuoteEBegin-->A co powiecie na taki feat?? <br /> <br />Szybka dłoń <br /> <br />Dzięki temu atutowi, postać może wyrzucić a jednym ataku nie trzy, lecz pięc shurikenów, jednak każdy atak, normalny jak i dodatkowe są wykonywane z karą do trafienia -1. <br /> <br />Wymagania:  Zr 17+, Bazowa premia do ataku +5, <br /> <br />I jeszcze jeden atut. <br /> <br />Podzielość celu <br /> <br />Dzięki temu atutowi, postać może wyrzucić skurikeny w tylu wrogów ile wynosi jego modyfikator ze zręczności. Ilość rzuconych shurikenów w jednym ataku nie może przekroczyć pięciu. <br /> <br />Wymagania: Zr 17+ <br />                   Atut Szybka dłoń <br />                   Bazowa premia do ataku +5 <br /> <br />p.s. Atuty wymyślone na poczekaniu więc krytukujcie ile chcecie!!
<br /> <br />Co do pierwszego atuty dałbym kare -1 za każdy dodatkowy schouriken (we wszystkich atakach tzn. jeśli Malcolm ma 2 ataki za pierwszym rzuca 5 schourikenami, za 2 rzuca 4 schaurikenami do każdego ataku ma kare -3) <br /> <br />co do drugiego atuty dodaj, że cele ataku muszą być na sąsiadujących polach.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 22

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości