Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Demoon
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1295
Rejestracja: sob sty 29, 2005 4:34 pm

sob sty 29, 2005 4:18 pm

Jest podobny artefakt który to daje... zreszt± to jest jakby minimalna moc z boskiej aury, czy¿ nie?
Co do mechaniki- rozumiem, ¿e nie wp³ywa na umys³ przy liczeniu odporno¶ci. Ale czy ta zdolno¶æ w ogóle nie wp³ywa na umys³? Je¶li tak jest, to na co?
To jest moje pytanie.
PS: Mnie te¿ denerwowa³o to, ¿e wysoka charyzma pomaga co najwy¿ej w sklepie...
Pozdr.
 
dragon.disciple
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 143
Rejestracja: ndz lis 14, 2004 11:43 am

sob sty 29, 2005 8:33 pm

Owszem wydaje mi siê ¿e taki atut jest bardzo przydatny i zosta³ nawet klarownie napisany.

-Chocia¿ charyzmê wynosz±c± 19 lub wiêcej punktów moze mieæ nie tylko zaklinacz lub bard, ale tak¿e ka¿da inna istota teoretycznie, wiêc s±dze, ¿e mo¿na by eco zmieniæ wymaga nia - sam napisa³e¶, ¿e irytowa³a go niewielka przydatno¶æ charyzmy zaklinaczy.

-Po drugie uwa¿am, ¿e mo¿e jest to odrobinê przepakowane zw³aszcza z tym, ¿e postaæ mo¿e wej¶æ pod wp³yw tej umiejêtno¶ci nie widz±c tej osoby i nie rozumiej±c jej jêzyka jednocze¶nie. Poza tym premia do woli powina byæ dostêpna dla istot, które same podporz±dkowa³y siê dzia³aniu tej umiejêtno¶ci i nie wykowa³y rzutu na oparcie siê jej.
 
Awatar użytkownika
Hekatonpsychos
Moderator
Moderator
Posty: 1695
Rejestracja: wt mar 07, 2006 10:05 pm

sob sty 29, 2005 10:02 pm

a jazacznę tak... Charyzma jest potwornie wymagającą cechą. tak od gracza, jak i Mistrza zgry. jeden musi pilnować, by Jego bohater przynajmniej sprawiał wrażenie charyzmatycznego. Drugi z kolei nie może zapominać o tym, jaki wpływ ma na innych dany Bohater.
Jeśli ta zasada zostanie zapomniana, to pojawia się sytuacja analogiczna do braku uwzględniania Siły podczaszmagań fizycznych. W końcu Charyzma to też cecha - równoprawna z innymi a w kontaktach z światem (BNami, inteligentnymi potworami i innymi) najważniejsza.

Co się zaś tyczy atutu, to uwazam, ze jest zbyt potężny. Co prawda ST rzutów jest relatywnie niski, ale konieczność częstego powtarzania testów 'równoważy' (w negatywnym znaczeniutego słowa) tę zaletę. Podobnie, jak dragon.disciple optowałbym zazaostrzeniem reguł dotyczących znajomości języka - to, że władczy głos krasnoluda, czy elfa jest podobny do ludzkiego, nie oznacza, że tak samo musi być odebranyna przykład przez Żywiołaka, albo Kytona ;)
Pozdrawiam.
 
Steenan
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1299
Rejestracja: czw mar 04, 2004 8:58 pm

sob sty 29, 2005 10:06 pm

Ideą tego atutu jest to, żę nie opiera się on na żadnej magii, po prostu oddaje siłę osobowości i wynikającą z tego możliwość wpływania na innych. Z tego powodu umieszczenie w wymaganiach np. jakichkolwiek zdolności rzucania czarów przeczyłoby założeniom. Można tam najwyżej dodać albo jeszcze jakiś atut (choć nie wiem, jaki), albo np. odpowiedni bazowy rzut na wolę. Nie będę w każdym razie limitował dostępu do tego atutu żadnej klasie - jeśli ktoś postanowi inwestować w charyzmę, tym lepiej (u zdecydowanej większości postaci, jakie zdarzyło mi się widzieć, jest ona "dump stat"...).

Z "niemagicznością" tego atutu wiąże się też kwestia, o którą pytał Demoon. Oczywiście, że ten atut wpływa na umysł - na takiej samej zasadzie, jak wpływa na umysł rozmawianie z kimś. Chodzi o to, że istnieją istoty odporne na "efekty wpływające na umysł", które jednak można oszukać (Blef), układać się z nimi (Dyplomacja), a nawet je przestraszyć (Zastraszanie). Skoro normalnie funkcjonują względem nich zdolności społeczne, Władcza Aura też powinna.

Zgadzam się, że powinna być konieczność, aby ofiara albo widziała, albo rozumiała używającego atutu. Zmienię. Nie uważam jednak za konieczne jednoczesnego i widzenia i rozumienia - zestawienie tonu głosu z mową ciała wystarcza by wywrzeć psychiczną presję.

Podobnie, zgadzam się, że premię do Woli powinni dostawać tylko ci, którzy sami poddali się działaniu aury. Również zmieniam.
 
Awatar użytkownika
Demoon
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1295
Rejestracja: sob sty 29, 2005 4:34 pm

sob sty 29, 2005 10:49 pm

Wtedy atut ten IMO powinien byæ "Wp³ywaj±cy na umys³, oparty na wzroku". W koñcu zgadzamy siê, ¿e ofiary musz± widzieæ u¿ywaj±cego atut, wiêc lepiej tak¿e uwzglêdniæ to w opisie.
Wiem, ¿e brzmi to jakby by³ to czar, ale có¿...
Czy nie lepij brzmia³aby nazwa atutu: "Królewska prezencja" etc.? Rozumiem, ¿e jest to aura, ale znów- ofiary musz± widzieæ u¿ywaj±cego atut.
Pozdr.
 
DarkMage
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 33
Rejestracja: sob gru 11, 2004 2:45 pm

ndz sty 30, 2005 9:52 pm

Nie zgadzam siê z tob± demonie, atut nie powinien mieæ takich opisów. Wed³ug mnie on wywo³uje normalne efekty, tylko powiêksza piêkno¶æ u¿ywaj±cego. Dla mnie to normalny efekt.
Pozdrawiam
 
Steenan
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1299
Rejestracja: czw mar 04, 2004 8:58 pm

czw lut 03, 2005 12:48 pm

Mój kolejny pomysł:

Naprowadzany czar [Metamagiczny]
Wymagania: Powiększenie czaru, Zr 15+
Ten atut można wykorzystać z dowolnym czarem o zasięgu większym niż dotyk, nie będącym promieniem, który normalnie wymaga linii efektu (line of effect) pomiędzy osobą czarującą a jakimś punktem. Naprowadzany czar może być rzucony na cel, który czarodziej widzi (w dowolny sposób: dzięki magii, jako odbicie w lśniącej powierzchni, przez jakiś przejrzysty materiał) i z którym łączy go wolna droga nie dłuższa niż zasięg czaru, o dowolnym kształcie.
Naprowadzany czar wykorzystuje slot o 3 poziomy wyższy niż normalny poziom czaru.
 
Awatar użytkownika
AdamWaskiewicz
Szef działu
Szef działu
Posty: 6434
Rejestracja: śr lut 05, 2003 1:06 pm

czw lut 03, 2005 12:58 pm

<!--QuoteBegin-steenan+-->
steenan pisze:
<!--QuoteEBegin-->Naprowadzany czar [Metamagiczny]
Wymagania: Powiêkszenie czaru, Zr 15+
Ten atut mo¿na wykorzystaæ z dowolnym czarem o zasiêgu wiêkszym ni¿ dotyk, nie bêd±cym promieniem, który normalnie wymaga linii efektu (line of effect) pomiêdzy osob± czaruj±c± a jakim¶ punktem. Naprowadzany czar mo¿e byæ rzucony na cel, który czarodziej widzi (w dowolny sposób: dziêki magii, jako odbicie w l¶ni±cej powierzchni, przez jaki¶ przejrzysty materia³) i z którym ³±czy go wolna droga nie d³u¿sza ni¿ zasiêg czaru, o dowolnym kszta³cie.
Naprowadzany czar wykorzystuje slot o 3 poziomy wy¿szy ni¿ normalny poziom czaru.


Atut brzmi dobrze, mam tylko jedn± w±tpliwo¶æ - co rozumiesz przez "woln± drogê"? Rzucanie Kuli Ognia przez dziurkê od klucza wygl±da³oby raczej niepowa¿nie. Ale "strza³y zza wêg³a" s± jak najbardziej OK.

Pozdrawiam,
Adam
 
Horn__
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 298
Rejestracja: pn maja 17, 2004 5:35 pm

pt lut 04, 2005 7:20 pm

Okrzyk Strachu
Wymagania: zastraszanie 8, BAB +5, cha/S 13
Potrafisz wydaæ z siebie okrzyk tak potê¿ny, ¿e niemal wszystkie istoty bêd± przera¿one. Musz± wykonaæ test na Wolê ST ( 10+1/2 poziomu (ogólnego) + mod. z cha/S (zale¿nie, któy wiêkszy) - niepowodzenie oznacza karê za -2 morale przez najbli¿sze 1k6+1 rund
 
Awatar użytkownika
B0rg
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1505
Rejestracja: czw sty 24, 2008 11:28 pm

pt lut 04, 2005 7:24 pm

Horn, a czytałeś Kiai Shout z Complete Warior? Taki feat już istnieje.
 
Horn__
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 298
Rejestracja: pn maja 17, 2004 5:35 pm

sob lut 05, 2005 9:44 am

Ach, sorry... To nastêpny
Cyklon
Wymagania: Zr 17+, BAB +6, wyspecjalizowanie, zogniskowanie broni (bicz), Walka dwoma rodzajami broni
Walcz±c dwoma biczami potrafisz niesamowicie szybko trzaskaæ biczem wokó³ siebie, tak ¿e wrogowie boj± siê podej¶æ. Trzaskasz biczem w promieniu 4,5m i je¿eli kto¶ chce przez to pole przej¶æ, doj¶æ do siebie itp. musicie wykonaæ sporny rzut Zastraszania i Wyczucia Pobudek. Je¿eli siê powiedzie wrogowi, mo¿e przej¶æ, je¶li nie - za bardzo siê boi.
Podczas Cyklonu biczownik jest w pe³nej obronie, mo¿e korzystaæ z atutów, lecz nie mo¿e przesun±æ siê nawet o krok. Wej¶cie na jego pole zakro¿enia (promieñ 4,5m) prowokuje atak okazyjny.

Ch³osta
Potrafisz wyprowadzaæ takie ciosy, ¿e obra¿enia z nich wynikaj±ce s± niewielkie, lecz ofiara krwawi przez nastêpne rundy.
Wymagania:[/LIST] bieg³oo¶æ w broni (bicz), BAB+4
Potrafisz wyprowadzaæ ataki z kar± -6 do trafienia i obra¿eñ, lecz ofiara krwawi przez nastêpne 12-mod. z budowy ofiary, trac±c 1 punk wytrzyma³o¶ci na rundê. Obra¿enia siê kumuluj±.
 
Awatar użytkownika
Nevin
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 341
Rejestracja: sob sty 07, 2006 2:04 pm

sob lut 05, 2005 9:53 pm

Edited:
Tu był atut dla Zaklinacza, ale był do niczego więc już go nie ma.
 
Pietrucha__
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 643
Rejestracja: wt gru 30, 2003 1:12 pm

ndz lut 06, 2005 12:24 pm

Trochê mnie to dziwi. Jak mo¿na nauczyæ kogo¶ magii, której czasem siê nie rozumie, a jedynie czuje? Jak mia³by wygl±daæ taki proces?
 
Horn__
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 298
Rejestracja: pn maja 17, 2004 5:35 pm

ndz lut 06, 2005 5:55 pm

Chocia¿ jako Zakilinacz "czujesz", a nie uczysz siê magii to nauka z innym Zaklinaczem mo¿e byæ dla Ciebie bardzo owocna.

Heee... My¶la³em, ¿e zaklinacz dostaje pe³n± paletê czarów, nie mo¿e siê uczyæ...
Poza tym jak ma siê nauczyæ czaru ( U¯Y£EM S£OWA "NAUCZYæ") nie potrafi±c go rzucaæ.
Ten atut kompetnie mija siê z natur± zaklinacza, ale ja w ksiêdz i krwi nie siedzê, wiêc mo¿e siê mylê....
Cyklon
Wymagania: Zr 17+, BAB +6, wyspecjalizowanie, zogniskowanie broni (bicz), Walka dwoma rodzajami broni
Walcz±c dwoma biczami potrafisz niesamowicie szybko trzaskaæ biczem wokó³ siebie, tak ¿e wrogowie boj± siê podej¶æ. Trzaskasz biczem w promieniu 4,5m i je¿eli kto¶ chce przez to pole przej¶æ, doj¶æ do siebie itp. musicie wykonaæ sporny rzut Zastraszania i Wyczucia Pobudek. Je¿eli siê powiedzie wrogowi, mo¿e przej¶æ, je¶li nie - za bardzo siê boi.
Podczas Cyklonu biczownik jest w pe³nej obronie, mo¿e korzystaæ z atutów, lecz nie mo¿e przesun±æ siê nawet o krok. Wej¶cie na jego pole zakro¿enia (promieñ 4,5m) prowokuje atak okazyjny.

Ch³osta
Potrafisz wyprowadzaæ takie ciosy, ¿e obra¿enia z nich wynikaj±ce s± niewielkie, lecz ofiara krwawi przez nastêpne rundy.
Wymagania bieg³oo¶æ w broni (bicz), BAB+4
Potrafisz wyprowadzaæ ataki z kar± -6 do trafienia i obra¿eñ, lecz ofiara krwawi przez nastêpne 12-mod. z budowy ofiary, trac±c 1 punk wytrzyma³o¶ci na rundê. Obra¿enia siê kumuluj±.
 
Awatar użytkownika
Nevin
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 341
Rejestracja: sob sty 07, 2006 2:04 pm

ndz lut 06, 2005 8:27 pm

<!--QuoteBegin-Pietrucha+-->
Pietrucha pisze:
<!--QuoteEBegin--> Trochę mnie to dziwi. Jak można nauczyć kogoś magii, której czasem się nie rozumie, a jedynie czuje? Jak miałby wyglądać taki proces?

<!--QuoteBegin-Horn+-->
Horn pisze:
<!--QuoteEBegin--> Poza tym jak ma się nauczyć czaru ( UŻYŁEM SŁOWA "NAUCZYć") nie potrafiąc go rzucać.

Przez indukcję ? :) Zresztą to przecież magia :) .

A tak poważnie, to też doszedłem do podobnych wniosków (chyba trochę za późno).
Poza tym w tej formie jest on do niczego bo trzeba liczyć na dobre serce MP, że znajdziemy jakiegoś innego Zaklinacza z tym atutem.
Jeśli ktoś ma jakiś pomyśł jak go zmienić, to będę wdzięczny.
 
Horn__
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 298
Rejestracja: pn maja 17, 2004 5:35 pm

pn lut 07, 2005 7:21 pm

Ja my¶lê, ¿e nie ma co na jasia i ma³gosiê robiæ z zaklinacza przepaka.
Je¶li kto¶ ma jaki¶ pomy¶³ jak go zmieniæ, to bêdê wdziêczny.

Wydaje mi siê, ¿e wystarczy zrobiæ atut metamigiczny, który pozwoli³by zapamiêtaæ czar o 2 poziomy ni¿szy

Pasja (nie myliæ z filmem ;)
Jeste¶ w stanie zdobyæ wiêcej czarów, co wynika z twojej pasji magi±.
Wymagania: Cha 16+, poziom czaruj±cego 3+, czarostwo 6
Jeste¶ w stanie dodaæ do znanych ci czarów dowolne zaklêcie, jednak pochodz±ce z grupy czarów o 1 poziom ni¿szych, ni¿ jeste¶ w stanie rzuciæ. Mo¿esz wybraæ 2 zaklêcia z grupy o 2 poziomy ni¿szej, zamiast poprzedniego wariantu.
Tak zaklinacz 6.p postanowi³ po¶wiêciæ atut i wybraæ jako 2 zaklêcia premiowe identyfikacje i magiczny pocisk.

Cyklon
Wymagania: Zr 17+, BAB +6, wyspecjalizowanie, zogniskowanie broni (bicz), Walka dwoma rodzajami broni
Walcz±c dwoma biczami potrafisz niesamowicie szybko trzaskaæ biczem wokó³ siebie, tak ¿e wrogowie boj± siê podej¶æ. Trzaskasz biczem w promieniu 4,5m i je¿eli kto¶ chce przez to pole przej¶æ, doj¶æ do ciebie itp. musicie wykonaæ sporny rzut Zastraszania i Zauwa¿ania. Je¿eli siê powiedzie wrogowi, mo¿e przej¶æ, je¶li nie - za bardzo siê boi.
Podczas Cyklonu biczownik jest w pe³nej obronie, mo¿e korzystaæ z atutów, lecz nie mo¿e przesun±æ siê nawet o krok. Wej¶cie na jego pole zakro¿enia (promieñ 4,5m) prowokuje atak okazyjny.

Ch³osta

Potrafisz wyprowadzaæ takie ciosy, ¿e obra¿enia z nich wynikaj±ce s± niewielkie, lecz ofiara krwawi przez nastêpne rundy.
Wymagania bieg³oo¶æ w broni (bicz), BAB+4
Potrafisz wyprowadzaæ ataki z kar± -6 do trafienia i obra¿eñ, lecz ofiara krwawi przez nastêpne 12-mod. z budowy ofiary, trac±c 1 punk wytrzyma³o¶ci na rundê. Obra¿enia siê kumuluj±.
 
Awatar użytkownika
B0rg
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1505
Rejestracja: czw sty 24, 2008 11:28 pm

pn lut 07, 2005 8:26 pm

Ad 1. W T&B istnieje feat Extra Spell, który pozwala nauczyć się jednego dodatkowego czaru. Dwóch czarów można się nauczyć dzięki featowi epickiemu Spell Knowledge.

Ad 2. Nawet klasa prestiżowa Lasher nie daje takiego bajeru.

Ad 3. Jest to specjalna zdolność broni i niektórych klas.

Horn, może zamiast okupować ten temat poprzeglądaj podręczniki i pograj trochę...

Do notki poniżej:
W Complete Warrior jest Arterial Strike feat, który pozwala zmniejszyć sneaka o jedną kostkę, w zamian zadając krwawiącą ranę. Lasher ma sneaka. System jest zrobiony tak, aby każda klasa miała jakieś unikalne zdolności i robienie na siłę dodatkowych zasad, aby dawać je również i innym klasom jest pozbawione sensu.
 
Horn__
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 298
Rejestracja: pn maja 17, 2004 5:35 pm

pn lut 07, 2005 9:02 pm

Horn, mo¿e zamiast okupowaæ ten temat poprzegl±daj podrêczniki i pograj trochê...

Wierz mi, przeczyta³em ich trochê...
Ad.1 nie jestem wielbicielem ksiêgi i krwi, a ja zaproponowa³em po prostu atut zastêpczy dla Nevin'a.
Ad.2 Wiem, dlatego da³em wysokie wymagania. Jest to atut nastawiony na biczownika, le przecie¿ PrC nie bêdê edytowa³... Po prostu moja wyobra¼nia dzia³a, a nowego biczownika nie bêdê robi³, bo uwa¿am tego z S&F za dobrego. Atut potê¿ny, ale ma te¿ spore wymagania.
Ad.3 Tak, ale nie bronie i klasy nie posiadaj± kar, dlatego uwa¿am to za wywa¿one. Ma ograniczenie rund, kara -6 w przypadku bicza wydaje mi siê wysoka.
 
Eldon
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: sob sty 29, 2005 11:49 pm

wt lut 08, 2005 12:34 am

Kameleon
Jeste¶ wyj±tkowo wyszkolony w ukrywaniu siê na wybranym przez Ciebie rodzaju terenu.
Wymagania: Tylko ³otrzyk , Ukrywanie siê / rangi 5+
Dostajesz premie +10 do testu ukrywania siê na wybranym przez Ciebie terenie.
Przyk³ady terenów : Bagna , Lasy , Podziemia , Pustynia , Tereny zamieszka³e itd.
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

wt lut 08, 2005 9:24 am

Zbyt duża premia, brak nazwy typu premii (może okolicznościowa?). Zdolność bardziej pasuje do rangera, niż do łotrzyka.
Poza tym zwróć uwagę, że tereny zamieszkane to wieś, miasto, zamek, willa bogatego kupca, wierza magiczna.... zbyt obszerne te obszary, przez co premia będzie zbyt często używana.
 
Aves
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 134
Rejestracja: czw gru 16, 2004 11:25 am

wt lut 08, 2005 1:00 pm

Enforce Spell
Req: Heighten Spell, one other metamagic feat
Benefit: When you use higher level slot for spell enhanced with metamagic feat use slot level as spell's level for adjusting spell's DC.
Example: Quicken Fireball has DC of 10+7+Int modifier.

Joy in Despair
Aves

Poprawi³em b³±d
 
Horn__
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 298
Rejestracja: pn maja 17, 2004 5:35 pm

wt lut 08, 2005 2:43 pm

Aves, nie uczyli ciê w szkole polskiego ;)
Co do Kameleona to jest PrC Król dziczy i on dzia³a na podobnej zasadzie. My¶le, ¿e ten atut bardziej pasuje do umagicznienia p³aszczu, itp. +10 to za du¿a, poza tym na jakiej zasadzie to by dzia³a³o. W lesie twoja skóra przybiera br±zow± barwê...
A mo¿e Cyklon wymaga³by epickiego poziomu biczownika?
Cyklon
Wymagania: Zr 17+, BAB +6, wyspecjalizowanie, zogniskowanie broni (bicz), Walka dwoma rodzajami broni
Walcz±c dwoma biczami potrafisz niesamowicie szybko trzaskaæ biczem wokó³ siebie, tak ¿e wrogowie boj± siê podej¶æ. Trzaskasz biczem w promieniu 4,5m i je¿eli kto¶ chce przez to pole przej¶æ, doj¶æ do ciebie itp. musicie wykonaæ sporny rzut Zastraszania i Zauwa¿ania. Je¿eli siê powiedzie wrogowi, mo¿e przej¶æ, je¶li nie - za bardzo siê boi.
Podczas Cyklonu biczownik jest w pe³nej obronie, mo¿e korzystaæ z atutów, lecz nie mo¿e przesun±æ siê nawet o krok. Wej¶cie na jego pole zagro¿enia (promieñ 4,5m) prowokuje atak okazyjny.
 
Steenan
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1299
Rejestracja: czw mar 04, 2004 8:58 pm

wt lut 08, 2005 8:55 pm

Aves - czy przypadkiem nie jest tak, że Heighten Spell daje taki efekt sam z siebie? Zwróć uwagę, że Heighten nie zwiększa ST rzutu obronnego o tyle, o ile poziomów czar podnosisz, tylko daje mu ST odpowiedni do zajmowanego po podniesieniu slotu (innymi słowy, czar przygotowany z użyciem Heighten w slocie 6 poziomu zawsze będzie miał ST 16+mod. z Int, niezależnie od tego, z którego poziomu sam jest i jaką inną metamagię na niego nałożono).
 
Awatar użytkownika
B0rg
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1505
Rejestracja: czw sty 24, 2008 11:28 pm

wt lut 08, 2005 9:07 pm

Steenan, w feacie wymyślonym przez Avesa idea jest taka, że nie tylko Highten Spell ma zwiększać DC czaru, ale każdy feat metamagiczny. Oczywiście pomylił się w przykładzie (powino być 10 + 7 (3 fireball, 4 quicken) + int mod), chyba, że chłopaki od silnika znowu mają jakiś swój Home-Rule. ;)
Pomysł ciekawy, ale wg nas taki feat to powinien być epicki (jeśli DC ma się zwiększać z każdym rodzajem metamagii). Jeśli atut ma zwiększąć DC tylko w przypadku jednego wybranego feata metamagicznego, to jest wg nas w porządku.
 
Aves
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 134
Rejestracja: czw gru 16, 2004 11:25 am

pt lut 11, 2005 11:39 am

Jako ¿e wedle podrêcznika na upartego da³oby by siê u¿yæ Heighten Spell i innego feata metamagicznego bo nie ma nigdzie ¿e nie mo¿na, stworzy³em ten feat w celu unormowania zasadowego tej kwestii. Nie jest do¶æ potê¿ny aby by³ epicki.

Day and Night
Aves
 
Sierżant Aramil
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 297
Rejestracja: wt lis 09, 2004 3:06 pm

ndz lut 13, 2005 1:02 pm

Szybki atak
wymagania: S:13+ ZR:13+
[u]korzy¶ci:[/i] pozwalaci wykonaæ dodatkowy atak z kar± -2, musisz wykonaæ akcjê pe³nego ataku, aby u¿yæ tego atutu.

Ten atut to wersja szybkiego strza³u tylko ¿e do walki w zwarciu
 
Anonim_1

ndz lut 13, 2005 1:37 pm

Wprowadzając "szybki atak" do gry MG sprawi, że niknie jakikolwiek sens walki dwoma rodzajami broni jednocześnie. Po co się męczyć z wyborem atutu (w 3.0 atutów), karami, po co kupować drugą sztukę broni i rezygnować z tarczy, skoro "szybki atak" wszystko załatwi?
 
Andrie Oddbody__
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 297
Rejestracja: sob lis 15, 2003 12:38 pm

ndz lut 13, 2005 1:55 pm

A dodatkowo, to mo¿e doprowadziæ do kwiatków je¶li siê zacznie walczyæ dwoma broniami.
 
Garret Jorinson
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 314
Rejestracja: pn kwie 05, 2004 8:23 pm

ndz lut 13, 2005 4:06 pm

Pomys³ na atut bardziej klimatyczny, ni¿ same osi±gniêcia.
Ulubiony kolor (ogólny)
W danym kolorze ubrania prezentujesz siê o wiele lepiej, ni¿ w jaimkolwiek innym.
Wymagania: Charyzma 13+
Korzy¶ci: Nosz±c strój zawieraj±cy Twój ulubiony kolor, otrzymujesz premiê z okoliczno¶ci +2 do testów Dyplomacji, Zbierania informacji, Blefowania i Zastraszania. Nie kumuluje siê, je¶li masz wiêcej, ni¿ jeden element garderoby o kolorze Ulubionym.
Specjalne: Wybieraj±c swój ulubiony kolor, musisz podaæ jeszcze jeden, w którym nie wygl±dasz ju¿ tak dobrze. W tym kolorze otrzymujesz -2 do testów Dyplomacji, Zbierania informacji, Blefowania i Zastraszania.

Proszê o komentarze :).

Do notki poni¿ej: Celem tego atutu mia³o byæ w³a¶nie roz¶mieszenie :). A sama premia jest napisana: z okoliczno¶ci :). Mo¿e niezbyt wyrafinowany dowcip, ale jednocze¶nie spójrz na to z tej strony: jak sam napisa³e¶, dawno nie widzia³e¶ równie kretyñskiego atutu.
 
Awatar użytkownika
Malaggar
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3222
Rejestracja: ndz cze 01, 2003 3:36 pm

ndz lut 13, 2005 4:19 pm

Tak bzdurnego atutu dawno nie widziałem. Niby z jakiej okazji jest to premia? Z usprawnienia? :wink:
Po raz kolejny powtarzam: Zastanówcie się nad atutami, które tu umieszczacie. Bo inaczej będą się ciągle pojawiać takie bzdury. Idiotyzm...

jak sam napisałeś, dawno nie widziałeś równie kretyńskiego atutu.

Nie uważam tego za zaletę. Niemniej chcąc należeć do "mojego" grona forumowych idiotów musisz się trochę bardziej postarać :wink:

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość