Ja my¶lê, ¿e nie ma co na jasia i ma³gosiê robiæ z zaklinacza przepaka.
Je¶li kto¶ ma jaki¶ pomy¶³ jak go zmieniæ, to bêdê wdziêczny.
Wydaje mi siê, ¿e wystarczy zrobiæ atut metamigiczny, który pozwoli³by zapamiêtaæ czar o 2 poziomy ni¿szy
Pasja (nie myliæ z filmem
Jeste¶ w stanie zdobyæ wiêcej czarów, co wynika z twojej pasji magi±.
Wymagania: Cha 16+, poziom czaruj±cego 3+, czarostwo 6
Jeste¶ w stanie dodaæ do znanych ci czarów dowolne zaklêcie, jednak pochodz±ce z grupy czarów o 1 poziom ni¿szych, ni¿ jeste¶ w stanie rzuciæ. Mo¿esz wybraæ 2 zaklêcia z grupy o 2 poziomy ni¿szej, zamiast poprzedniego wariantu.
Tak zaklinacz 6.p postanowi³ po¶wiêciæ atut i wybraæ jako 2 zaklêcia premiowe identyfikacje i magiczny pocisk.
Cyklon
Wymagania: Zr 17+, BAB +6, wyspecjalizowanie, zogniskowanie broni (bicz), Walka dwoma rodzajami broni
Walcz±c dwoma biczami potrafisz niesamowicie szybko trzaskaæ biczem wokó³ siebie, tak ¿e wrogowie boj± siê podej¶æ. Trzaskasz biczem w promieniu 4,5m i je¿eli kto¶ chce przez to pole przej¶æ, doj¶æ do ciebie itp. musicie wykonaæ sporny rzut Zastraszania i Zauwa¿ania. Je¿eli siê powiedzie wrogowi, mo¿e przej¶æ, je¶li nie - za bardzo siê boi.
Podczas Cyklonu biczownik jest w pe³nej obronie, mo¿e korzystaæ z atutów, lecz nie mo¿e przesun±æ siê nawet o krok. Wej¶cie na jego pole zakro¿enia (promieñ 4,5m) prowokuje atak okazyjny.
Ch³osta
Potrafisz wyprowadzaæ takie ciosy, ¿e obra¿enia z nich wynikaj±ce s± niewielkie, lecz ofiara krwawi przez nastêpne rundy.
Wymagania bieg³oo¶æ w broni (bicz), BAB+4
Potrafisz wyprowadzaæ ataki z kar± -6 do trafienia i obra¿eñ, lecz ofiara krwawi przez nastêpne 12-mod. z budowy ofiary, trac±c 1 punk wytrzyma³o¶ci na rundê. Obra¿enia siê kumuluj±.