Zrodzony z fantastyki

 
Christopher__
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1204
Rejestracja: pt lis 26, 2004 7:23 pm

pt lip 29, 2005 10:30 pm

[quote=Matt]Nie spotka³em siê dot±d z ras± nie znaj±c± automatycznie wspólnego.[/quote]
Z pewno¶ci± siê spotka³e¶. Ot, choæby koboldy - automatycznie maj± bodaj¿e nie wspólny, tylko smoczy. A z bardziej skrajnych przyk³adów, to diab³y: devils speak Infernal, Celestial, and Draconic.


[quote=Erynie]Wiem o tym, jednak do Unnaprocheable nie mam dostêpu i nawet nie wiem jakie tam maj± cechy, za¶ Dzikie jako¶ nie odpowiadaj± mi. W moim ¶wiecie elfy s± nieco inne i jako¶ chcia³am wyró¿niæ ich bestialno¶æ.[/quote]
Problem w tym, ¿e zaproponowane przez Ciebie elfy prawdopodobnie bêdê mia³y spore LA (pobie¿nie spojrza³em na atrybuty i specja³y rasowe), co z kolei bêdzie nieco odstraszaæ graczy przed wybieraniem tej rasy (ja np. na niskich levelach biorê rasy z LA max +1/+2). Mo¿e tak ma byæ, pamiêtaj jednak na wszelki wypadek o tym.

Poza tym, czy Twoje elfy musz± spaæ pe³ne 8 godzin na dobê? I czy nie maj± wiêkszo¶ci bonusów jakie posadaj± elfy z Podrêcznika Gracza?
 
Awatar użytkownika
Erynie
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 177
Rejestracja: czw lip 21, 2005 12:57 pm

sob lip 30, 2005 10:23 am

Problem w tym, że zaproponowane przez Ciebie elfy prawdopodobnie będę miały spore LA (pobieżnie spojrzałem na atrybuty i specjały rasowe), co z kolei będzie nieco odstraszać graczy przed wybieraniem tej rasy (ja np. na niskich levelach biorę rasy z LA max +1/+2). Może tak ma być, pamiętaj jednak na wszelki wypadek o tym.


Właśnie dlatego jednak zdecydowałam, że zrobię te racial classes (czy tam racial substitution levels), aby nie było tak gigantycznego LA.

Poza tym, czy Twoje elfy muszą spać pełne 8 godzin na dobę? I czy nie mają większości bonusów jakie posadają elfy z Podręcznika Gracza?

Pod tym względem zadecydowałam, że nie muszą, znaczy się nie śpią, ale medytują. Co do bonusów - nie, nie posiadają ani biegłości, ani premii do nasłuchiwania.
 
Awatar użytkownika
Erpegis
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1095
Rejestracja: sob cze 28, 2003 9:18 am

pn sie 01, 2005 7:55 pm

Wzorując się na zenthyrach czy innych aasimarach, wymyśliłem kilka ras planokrwistych. Oto pierwsza z nich:

Werdant

http://osiej.republika.pl/larania.jpg

Werdanci to ludzie, w których żyłach płynie krew przybyszów związanych z naturą, zwłaszcza z roślinnością. Na pierwszy rzut oka nie różnią się od ludzi, jednak mogą mieć np. zielone włosy, przypominające bujną roślinność, skórę o kolorze kory, czy tęczówki w kształcie kwiarów. Istoty te zazwyczaj żyją z dala od ludzi, w dziczy. Skupiają się bardziej na roślinach, niż na ludziach.

- natywny przybysz - jak aasimar - jest traktowany jak przybysz, ale pochodzący z planu materialnego. może zostać wskrzeszony.
- Bd+2, Rzt+2, Cha -2 - są cierpliwi i metodyczni, jednak wolą rośliny od zwierząt czy ludzi.
- Premia rasowa +2 do testów Tajników dziczy i Wiedzy(natury)
- Premia rasowa +1 do rzutów obronnych przeciwko efektom wpływającym na umysł. Wzrasta do +2 na 4 poziomie, +3 na 8 itd.
- Raz dziennie może użyć Oplątania jak druid na poziomie czarującego 1. lub ogólnym poziomie postaci
- Ulubiona klasa: druid
- ECL +1
 
memnos
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 520
Rejestracja: sob mar 11, 2006 8:10 pm

pn sie 01, 2005 10:15 pm

ECL +1

Hym. Chybachodzi o LA, prawda? Wydaje mi się że bez żadnych oporów można dać tej rasie LA = 0. Łącznie atrybuty wychodzą na zero, premie +2 do jakichś umiejętności ma praktycznie każda rasa. Jedynie umiejętność czaropodobna ją wyróżnia, lecz nie jest ona na tyle silna by podwyższać jej LA. Nawet gnomy gnomy posiadają kilka Spell like'ów i nikt im LA nie nadaje.

jak druid na poziomie czarującego 1. lub ogólnym poziomie postaci

Czyli zawsze jest to ogólny poziom postaci. O ile mi wiadomo poziom postaci nie może być mniejszy niż 1 ;)

I jeszcze jedno - przydałby się jakiś obrazek 8).

Pozdrawiam,
J.
 
Christopher__
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1204
Rejestracja: pt lis 26, 2004 7:23 pm

pn sie 01, 2005 11:26 pm

<!--QuoteBegin-Master Joshu+-->
Master Joshu pisze:
<!--QuoteEBegin-->I jeszcze jedno - przyda³by siê jaki¶ obrazek .

I d³u¿szy opis tak¿e ;). Oraz lepsza oprawa graficzna. Ach, jak ja lubiê siê czepiaæ ;).


<!--QuoteBegin-Erpegis+-->
Erpegis pisze:
<!--QuoteEBegin-->- natywny przybysz - jak aasimar - jest traktowany jak przybysz, ale pochodz±cy z planu materialnego. mo¿e zostaæ wskrzeszony.  
- Rzt+2, Cha -2 - s± cierpliwi i metodyczni, jednak wol± ro¶liny od zwierz±t czy ludzi.  
- Premia rasowa +2 do testów Tajników dziczy i Wiedzy(natury)  
- Raz dziennie mo¿e u¿yæ Opl±tania jak druid na poziomie czaruj±cego 1. lub ogólnym poziomie postaci  
- Ulubiona klasa: druid  
- ECL +1

Tiefling czy aasimar ma lepsze zdolno¶ci i premie do atrybutów (przynajmniej w 3.0, ale w±tpiê ¿eby w 3.5 by³o inaczej), a LA takie samo jak tutaj. Podpakuj trochê t± rasê, albo minimalnie os³ab i zmniejsz LA do +0 (bo jak narazie najwiêksza jej zaleta to podtyp natywny przybysz).


<!--QuoteBegin-Erpegis+-->
Erpegis pisze:
<!--QuoteEBegin-->- Rzt+2, Cha -2 - s± cierpliwi i metodyczni, jednak wol± ro¶liny od zwierz±t czy ludzi.

To akurat nie ma bezpo¶rednio du¿ego wp³ywu na charyzmê. Elfy te¿ wol± ro¶liny od np. orków, ale kar do charyzmy nie maj±. Dlatego te¿ lepiej napisaæ, ¿e ze wzglêdu na d³ugie przebywanie w odosobnieniu s± zamkniêci w sobie, nie¶miali, nieufni etc.. Chocia¿ przy kontaktach ze zwierzêtami charyzma te¿ jest dosyæ wa¿na.


<!--QuoteBegin-Master Joshu+-->
Master Joshu pisze:
<!--QuoteEBegin-->Czyli zawsze jest to ogólny poziom postaci. O ile mi wiadomo poziom postaci nie mo¿e byæ mniejszy ni¿ 1

Mo¿e mia³ na uwadze bezklasowców z jedn± kostk± humanoida ;).
 
Wanderer
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 465
Rejestracja: wt paź 26, 2004 9:39 pm

pn sie 01, 2005 11:37 pm

Podpakuj trochê t± rasê, albo minimalnie os³ab i zmniejsz LA do +0

Jest taka niepisana zasada (oczywi¶cie ³amana nawet przez Wizardsów, wiêc mo¿e nazwijmy j± tendencj±), ¿e rasy niestandardowe nie miewaj± LA +0, nawet, gdy s± porównywalne ze standardowymi (¿eby by³o lekkie faworyzowanie ras podrêcznikowych i uzasadnienie ich wiêkszej popularno¶ci/populacji). Dlatego lepiej zostañ przy +1, ale za to mo¿esz dodaæ tej rasie jak±¶ drobn± cechê podpakowuj±c±.
 
Awatar użytkownika
Erpegis
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1095
Rejestracja: sob cze 28, 2003 9:18 am

wt sie 02, 2005 9:19 am

No cóż, w takim razie dorzucę jeszcze premię do rzutów obronnych przy efektach wpływających na umysł, i +2 do Budowy. A co do ludzi, miałem na myśli że nie lubią zbytnio wszystkiego co nie jest rośliną. My bad. Bo po angielsku, człowiek też jest zwierzęciem :>

Drugi przybysz:

Voider

http://osiej.republika.pl/elir.jpg
(obie rasy zilustrowałem oczywiście heromachine)
Voiderzy przybywają z pustki, z nicości pomiędzy światami, z planu astralnego, lub planów energii negatywnej. Nikt do końca nie wie, jaka rasa ich spłodziła, a większość uważa, że lepiej jest się nie dowiadywać. Ta rasa planokrwistych jest łatwo odróżnialna od ludzi - mają bladą, a czasem nawet smoliście czarną skórę i gorejące na czerwono oczy. Choć ich wygląd i pochodzenie świadczy przeciwko nim, nie są źli. Skłaniają się ku neutralności, i lekko w stronę chaosu, oddając często cześć niepowstrzymanej sile entropii. Są zazwyczaj ponurzy i zamknięci w sobie, czasem też skłonni do wybuchów.
(FR - wielu voiderów wchodzi w skład rodziny Karanoków, z Luthcheq w Chessencie.)

- natywny przybysz.
- S+2. Cha-2, Int+2 - Nie są atrakcyjni, jednak bardziej krzepcy i agresywniejsi niż ludzie.
- Premia rasowa +2 do testów Zauważania i Zastraszania.
- Związanie z energią negatywną - jeśli voider kapłan odgania nieumarłych, należy go traktować jakby był o poziom niżej. Jeśli ich karci - jak o poziom wyżej.
- raz dziennie może użyć tarczy entropii, jak kapłan na poziomie postaci.
- ulubiona klasa: barbarzyńca.

Tu mi trochę dziwnie wyszło, bo z reguły to oni są neutralni.
 
Matt__
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 61
Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 12:26 pm

śr sie 10, 2005 10:58 pm

Tak siê wtr±cê: Zwykle na rasowe zdolno¶ci (nie jest to zasada, a mo¿e nawet siê mylê) nie ma wp³ywu poziom klasowy. Ale mo¿e jednak ma? A mo¿e tylko siê czepiam :P

Klasy ma³o rozwiniête fabularnie, bez jakich¶ szokuj±cych opisów. No i obrazki w linkach... blah. Sk±d ty wytrzasn±³e¶ taki szajz? A tak to nawet nawet ;) (chocia¿ dalej wolê pó³elfy :P)
 
Zalathorm
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 202
Rejestracja: śr maja 25, 2005 11:35 am

pn sie 22, 2005 10:36 am

Chcia³em stworzyæ rase z:
-sze¶cioma rêkoma
-widzeniem w ciemno¶ci
-+2 rzt -2 cha
-ulubviona klasa kap³an

Czy to nie bêdzie na EPP +1?? t³o fabularne itp. zamieszcze pó¼niej.
 
Awatar użytkownika
Canthir
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1053
Rejestracja: wt cze 27, 2006 5:13 pm

pn sie 22, 2005 11:50 am

sześcioma rękoma

Boże uchowaj!
6 rąk oznacza odpowiednią ilość możliwych ataków w rundzie, nawet jezeli poza w/w nie będzie posiadał żadnych innych zdolności proponuję i tak dać mu EPP +2. Jeżeli będzie awansował w wojowniku to po kilku poziomach z atatami typu: Atak wielkorotny, Niezwykła zręczność, Walka kilkoma rodzajami broni i będzie walczył nawet tylko długim mieczem, to z Specjalizacją i odpowiednio wysoką siłą to będzie mielić przy dobrych trafieniach 6k8+12 czyli do 60 obrażeń, przy udanym krytyku wychodzi 120, a nawet i więcej, bo nie policzyłem mod z Siły. Wystarczy, że w każdą łapke weżmie longsworda i zaatakuje wszystkimi ramionami na raz jednego przeciwnika...

Pozdrawiam


choroba, sześć rąk i EPP +1, taa, chciałbym tak, ale 60 w rundzie bez niczego... nie, to ponad moje siły mentalne...
 
slann__
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 28
Rejestracja: pt lut 11, 2005 10:32 am

Nowe Rasy - podpowiedzi, sugestie...

śr sie 24, 2005 3:18 pm

My¶lop³ywy--nowa rasa




My¶lop³ywy s± dziwn± ras± mieszkaj±c± na planie astralnym. Najprawdopodobniej wywodz± siê z jakgiego¶ rodzaju p³azów lub gaduw.
Lecz eony przebywnia na planie astralnym oraz zapewne inne tajemnicze wydarzenia, sprawi³y ¿e s± tym czym s±. Maj± pod³u¿n± budowê cia³a na koñcu siê zwêrzaj±c± siê do sp³aszonego ogona. Skura jesr niebieska lub fioletowa Trudno przez ni± wyczuæ miê¶nie, na plecach jest grubsza choæ tak wogule jest delikatna G³owa jest stosunkowo du¿a wporównaniu ca³ym cia³em. Twarz jest p³aska, pozbawiona nosa i uszu. Czaszka jest mocno wysklepiona, pokryta kostn± naro¶l±. oczy du¿e, jednolitego koloru najczê¶ciej jasno niebieskiego lub jasno fioletowego. Zdaj± siê nie posiadaæ ¼erenic ani têczuwek. Zêby s± malutkie. Prawie brak im szyi. przednie koñczyny posiadaj± piê æ palców.. S± s³abo umiê¶nione, z kolei tylne uleg³y prawie ca³kowitemu zanikowi, widaæ tylko niewielkie zgrubienia. Nie przeskadza im to specjalnie na planie gdzie niema grawitacj. Tam gdzie ona wystêpuje wykorzystuj± wrodzon± zdolno¶æ do lewitacj. S± niewiarygodnie inteligêtni, wiêc najczê¶ciej zostaj± magami. Z charakteru s± skpokojn.i Trochê siê wywyszaj± ponad innych, ale nie s± aroganncy. Po prostu uwarzaj± pozosta³ych, zreszt± ca³kiem s³usznie, za g³upszych od siebie..¯yj± w niewielkich lu¼no zorganizowanych grupach,czêsto po¶rud innych ras. S± zbyt nieliczni by tworzyæ w³asne pañstwa. rozmna¿aj± siê raz w ¿yciu, w czasie godów, które siê odbywaj± ruwno co sto lat. Jako ¿e s± obojnakami, po dwuch tygodniach od goduw wszystkie stuletnie osobniki zk³adaj± jedno, dwa podlurzne jaja, które przytwierdzaj± do pod³o¿a specjaln± substancj± wydzielan± podczas sk³adnia jaj. M³ode s± wychowywane przez ca³± spo³eczno¶æ, z szczegulnym uwzglêdnieniem edukacji przeprowadaniej przez starsze osobniki. Doros³o¶ osi±gaj± w wieku piêdziesiêciu lat, wiek starczy zaczyna siê gdy osi±gn± dwie¶æe lat,do¿ywaj± do dwustu pêdziesiêciu lat. Ze wglêdu na miejsce zamieszkania raczej nie wyznaj± boguw czêsiiej s³u¿± abstrakcyjnym ideom. Je¶li ju¿ któremu¶ s³u¿± to najczê¶ciej jest to Azuth, Celestial, Bocob. Maj± dobre stosunki gityanki kórym czêsto s³u¿± jako doradcy. Posiadaj± charakter raczej neutralny z têdêcjami do prawo¿±dnego. Nie muwi±, porozumiewaj± siê telepatycznie, je¶li tylko znaj± jêzyk odbiorcy. Nie posiadaj± pisma. Jako poszukwacz przygud wybieraj± profesje maga lub ³otra .


Typ; ¶redni przybysz

Cechy rasy; si-4 zr-4 bd-4 int+10, Rozwuj intektualny przyp³aæli autrofi± cia³a[Wed³ug pmp minusy w cechach fizycznych ruwnowa¿± siê w cechach umys³owych w stosunku 1 do 2]

Lewitacja[zc], My¶lo p³ywy na ¿yczenie potrafi± siê uno¶yæ w powietrzu na wysoko¶ci jednego metra. Poruszaj± siê wtedy z bazowom szybko¶æ± 6 m, biegaj± proporcjonalnie do innych ras. Gdy nie mog± u¿ywaæ tej zdolno¶ci, ich szybko¶æ spada do 1.5 m. Aktwacja lub dezaktwacja tej zdolno¶ci to akcja darmowa

Telepatja[zn]; Mog± siê porozumiewaæ z istotami których jêzyk znaj± zapomoc± telepatj, o ile znajduj± siê one w odleg³o¶ci 30 m.
Na raz mog± siê porozumiewaæ z 1 istot± 2 poziomy.

Ulubiona klasa; mag

Znane jêzyki; wspólny, dodatkowe jêzyki, powietrzny, ziemny, ognisty, wodny, piekielny, otch³anny, niebiañski


Ka¿da zbroja wykonana dla nich jest 100% dro¿sza(liczona tylko cena za sam± zbroje bez umagicznieñ) ze wzglêdu na nietypowy krzta³t cia³a. Liczone tylko gdy wykonawca pochodzi z innej rasy


epp+1
 
Werewolf
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: wt wrz 20, 2005 3:36 pm

wt wrz 20, 2005 3:51 pm

Moim zdaniem przesadzony jest intelekt jakbym gra³ magusem wszystkim bym rozwala³ :D .Przecie¿ bustwa niektóre maj± po 28 int. Radzi³bym zmieniæ statsy wszystko po -2 i + 10 int.
 
slann__
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 28
Rejestracja: pt lut 11, 2005 10:32 am

Nowe Rasy - podpowiedzi, sugestie...

śr wrz 21, 2005 1:19 pm

Takie by³y zamierzenia. Gdyby by³o plus 10 do int, a minus 2 do fizycznych cech to rasa by by³a za s³aba. To mia³y byæ stworzenia o niewiarygodnym intelekæe, i rachitycznym ciele
 
Executor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: śr wrz 14, 2005 8:14 pm

śr wrz 21, 2005 8:40 pm

No to patrz: daj±c go¶ciowi z +10 do Int 18-kê w Int, to masz Int 28. To jest oko³o IQ 250. Czyli przegiety geniusz. Maksymalnie +12 do Int, jak Ci bardzo zale¿y.
 
slann__
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 28
Rejestracja: pt lut 11, 2005 10:32 am

Nowe Rasy - podpowiedzi, sugestie...

czw paź 13, 2005 2:31 pm

Rasa jest nie tylko dla graczy. Zreszt±, to tylko ekperyment mechaniczny, oraz chêæ wzbogacenia pustawego planu astralnego
 
Faerish__
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 260
Rejestracja: wt sie 23, 2005 12:12 pm

pt paź 14, 2005 5:01 pm

Ta ras jest bardzo ciekawa ichyba wprowadze j± do kampanii. Proponowa³bym jednak takie wiêksze pomys³y, czyli zawieraj±ce ju¿ pe³na rozpiskê mechaniczn±, zamieszczaæ w osobnych tematach, gdy¿ tutaj po pewnym czasie ( a dok³adniej: kiedy bêdzie nastêpna strona ) nikt ich nie bêdzie czyta³. Dlaczego nie reagujesz na uwagi dotycz±ce twojej rasy? Nie zauwazy³em pod twoim postem aby¶ go edytowa³.
Wed³ug mnie stwierdzenie, ¿e cechy fizyczne s± do psychicznych w stosunku 1 do 2, jest b³edne.
Moje propozycje:
-2 do fizycznych, +8 do psychicznych
-4 do fizycznych, +16 do psychicznych

Pozdrawiam
 
slann__
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 28
Rejestracja: pt lut 11, 2005 10:32 am

Nowe Rasy - podpowiedzi, sugestie...

sob paź 15, 2005 12:10 pm

To stwierdzenie nie jest b³êdne. Chyba ¿e pmp siê myli, co w koñcu jest mo¿liwe
 
Faerish__
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 260
Rejestracja: wt sie 23, 2005 12:12 pm

sob paź 15, 2005 12:55 pm

My¶lê, ¿e jest nieprawdziwe, jako ¿e dla jednych klas w±zniejszy jest jeden atrybut a dla innnych inny. A modyfikatory ukierunkowuj± dan± rasê na dan± klasê. A poza tym je¶li jest jsk mówisz, to czarodzieje jako najwa¿niejszy atrybut powinni wybieraæ nie inteligencje tylko po kolei wszystkie atrybuty fizyczne. A powiedz mi na której stronie jest takie stwierdzenie bo ja nie mogê znale¼æ?
 
memnos
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 520
Rejestracja: sob mar 11, 2006 8:10 pm

sob paź 15, 2005 8:18 pm

Chyba że pmp się myli, co w końcu jest możliwe

Nie myli się, lecz raczej nie przewidział czegoś takiego jak ta rasa. W chwili pisania DMG nie było też takich kwiatków:

- Bayushi Deciever z Krain Wschodu od drugiego poziomu dodaje premię z INT to Inicjatywy.
- Blade Singer z CW otrzymuję premię unikową z INT do AC, równą swojemu poziomowi w klasie.
- Duellist z DMG dodaje premię z INT równą swojemu poziomowi w klasie do zręczności przy obliczniu premi do AC.
- Exemplar z CAdv. od 8 poziomu dodaje INT do Inicjatywy i RO na Refleks.
- Iajutsu Master z Krain Wschodu dodaje INT do AC.
- Invisible Blade z CW znowu dodaje INT do AC.
- Nightcloak z CD Web Ench. dodaje Int do wszystkich rzutów obronnych.
- Swashbuckler z CW od 3 poziomu dodaje mod. z INT do obrażeń.
- Atut Faerie Mysteries Init. z Dragon Magazine #319 zamienia INT i CON przy ustalaniu premiowych punktów życia (!).
- Atut Kung Fu Genius z tego samego numeru Dragona podmienia INT i WIS dla mocy mnicha.

Poza tym mamy Polimorfię, Smoczą Polimorfię, Zmianę Kształtu, które zmieniają twoje słabiutkie cechy fizyczne na cechy potworów, o statystykach nawet ponad 30 na 10 poziomie.

Przy takim modyfikatorze rasowym na 20 poziomie można mieć bez większego problemu INT ok. 60 (18 bazowe, +24 rasowe, +5 z poziomów, +5 odziedziczonej premii z ksiązek, +6 z umagicznienia dzięki przedmiotom, +3 z wieku, o wszelkich szablonach nie wspominając). I teraz wyobaźmy sobie na przykład psiona o takim INT. na 20 poziomie będzie posiadał bez problemu 600 punktów mocy, co pozwoli mu na zmanifestowanie w ciągu dnia 66 mocy dziewiątego poziomu.


Tak więc stwierdzenie że -4 do wszystkich cech fizycznych znacząco osłabia tą rasę jest tak błene, jak to tylko możliwe.

Pozdrawiam,
J.
 
slann__
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 28
Rejestracja: pt lut 11, 2005 10:32 am

Nowe Rasy - podpowiedzi, sugestie...

ndz paź 16, 2005 1:20 pm

No dobra przegio³em. Có¿, Autorzy nie przewidzieli wielu rzcezy. Przypomnijmy sobie sprawê z æeniami czy dzinami. Zreszt±, sami sobie przecz± , wysterczy spojrzeæ na krasnoluda w pg. Rasa poprawiona. My¶lê jadnak ¿e takiego przepaka zobaczymy wkoñcu w którym¶ dodatku
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

ndz paź 16, 2005 3:47 pm

Myślę jadnak że takiego przepaka zobaczymy wkońcu w którymś dodatku
Nie zobaczymy. Jest bardzo mało ras mających plusy do cech mentalnych i nie posiadających wyrównania poziomu (znam jedną, może dwie).
Za samo +12 do int'a rasa powinna dostąć epp+3-4. Dlaczego? Mag z int +12 dostaje bardzo dużo bonusowych czarów, otrzymuje +6 do skali trudności rzutów obronnych, +6 punktów umiejętności na poziom itd. I po co mu siła? zręczność? budowa? Mając 4 czarów z pierwszego kręgu na 2 poziomie (int 18+12=30) z rzutami obronnymi o ST 21, to chyba duża dysproporcja w porównaniu do maga z 2 czarami (int 18) i ST 15?

Tymbardziej, że np. na poziomie 6, zwykły czarodziej ma do dyspozycji czary: 4/4/4/3 przeciw Twojemu: 4/6/5/3 ?
 
Awatar użytkownika
AdamWaskiewicz
Szef działu
Szef działu
Posty: 6449
Rejestracja: śr lut 05, 2003 1:06 pm

wt paź 18, 2005 12:24 pm

Warmage do obra¿eñ zadawanych przez swoje czary tak¿e dodaje premiê z Intelektu.

Pozdrawiam,
Adam
 
Marius
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 36
Rejestracja: śr paź 19, 2005 6:48 pm

sob paź 22, 2005 3:52 pm

Moim zdaniem rasa ta jest dobrze wywazona. Niesamowity intelekt, kosztem nie wielu pw (przy przecietnej wartosci BD (10) modyfikator z 0 spada do -2 (!), co dla czarodzieja rowna sie z wyrokiem smierci po jednym ataku goblina.
 
Faerish__
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 260
Rejestracja: wt sie 23, 2005 12:12 pm

sob paź 22, 2005 6:38 pm

Nie powiedzia³bym. Go¶æ mia³by tyle czarów premiowych. ¿e na wy¿szym poziomie mia³by tyle czarów premiowych, ¿e móg³by na siebie rzuciæ du¿± liczbê czarów daj±cych KP, zwiêikszajacych mo¿liwo¶ci bojowe i daj±cych tymczasowe PW, ¿e wojownik nawet 5 poziomów wy¿szy nie móg³by go drasn±æ.

Pozdrawiam
 
Marius
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 36
Rejestracja: śr paź 19, 2005 6:48 pm

sob paź 22, 2005 7:25 pm

Moze wojownik nie, ale niespodziewany atak ? :twisted: Np.:Sredni mysloplywy 9 poziomowy Cza, ze srednia BD 6 (baz. srednia 10-4[BD]), z kosci mialby: 1lvl 4-2=2, kolejne 2 kostki (rzut=1-2[BD]=min.1), kolejne 2 kostki (rzut=2-2[BD]=min.1)
kolejne 2 kostki (rzut=3-2[BD]=1), kolejne 2 kostki (rzut=4-2[BD]=2) co daje 12 pw :lol: Nawet przy kazdym rzucie maksymalnym (9x4) czarodziej ten mialby MARNE 18 pw.. Z taka wytrzymaloscia, katar bylby smiertelna choroba :D . Nawet najpotezniejsza magia, nie uchronila by go wtedy od ataku z zaskoczenia, czy zablakanej strzaly w ferworze walki.

Osadzcie sami.
 
Awatar użytkownika
mergan
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1005
Rejestracja: pn lis 01, 2004 10:12 am

ndz paź 23, 2005 9:47 am

Zmienia się w np. Avalanchera (Monster Manual 3) z 22 Str i 31 Con, mając teraz już wszystko w dupie.
Albo jakieś inne tatałajstwo do 9 kostek z kondychą 20+
 
Xelos
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 960
Rejestracja: wt kwie 13, 2004 1:00 pm

Goblin - słaba rasa?

pt lis 18, 2005 4:52 pm

Nie znalazłem takiego tematu, ale nie będę zakładał następnego.

Mam zamiar grać goblinem. Popatrzyłem więc madyfikatory rasy tutaj i stwierdziłem, że jest trasznie słaby! Nie umywa się do gnomów i niziołków! Czy to tylko moje zdanie?
[Mam zamiar namówić MP i wymieszać goblina z niziołkiem, żeby moża nim pożądnie grać]
 
Awatar użytkownika
K.D.
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1103
Rejestracja: śr paź 19, 2005 8:13 pm

Re: Goblin - słaba rasa?

pt lis 18, 2005 7:30 pm

<!--QuoteBegin-Xelos+-->
Xelos pisze:
<!--QuoteEBegin-->wymieszać goblina z niziołkiem

8O
No bez przesady.
Granie takimi istotami jak goblin czy kobold własnie dlatego jest specyficzne. Sa SŁAAAABE!!!. I za to je lubię :wink:
Proszę Cie, nie mieszaj golina z niziołkiem. Pomieszaj goblina z orkiem, ale czemu z niziołkiem?
 
Xelos
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 960
Rejestracja: wt kwie 13, 2004 1:00 pm

pt lis 18, 2005 9:08 pm

Pomieszaj goblina z orkiem, ale czemu z niziołkiem?

Chodzi o pare bonusów to wszystko
I nie cierpie być słabym! (tak wiem statsiarz jestem ;))

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości