Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Morog
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 281
Rejestracja: śr maja 05, 2004 9:30 am

Nowe rytuały

wt cze 24, 2008 8:41 pm

jak tu już niektórzy słusznie marudzili rytuałów jest mało
spróbujmy ich stworzyć więcej
ja zaczne :)

PROTECTION FROM EVIL

level 1 Component Cost 10GP

Category: Divination

Time 5 minutes Key Skill: Religion

Duration 9 or lower 1 minuta
10-20 5 minut
21-30 10 minut
31 or highter 1 godzina


rytuał chroni jedna postać, tworząc w około jej delikatnie świecąca aurę
daje ona bonus do +2 do wszystkich obron postaci przed działaniem złych istot
Ostatnio zmieniony wt cze 24, 2008 11:05 pm przez Morog, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Awatar użytkownika
Burko
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1813
Rejestracja: śr cze 11, 2008 11:09 am

wt cze 24, 2008 10:27 pm

Rozumiem ze to ma byc zart...
Dobrze kombinujesz, pierwszopoziomowy czar ktory potrafi powstrzymac Orcusa.
Takich czarow to nawet nie bylo w super magiczno-przegietej 3ed.

Pomysl sam w sobie calkiem niezly wiec sproboje zrobic cos z tym by mialo rece i nogi


PROTECTION FROM EVIL

level 12 Component Cost 750GP

Category: Divination

Time 15 min
Key Skill: Religion

Duration:
9 or lower 1 min
10-20 10 min
21-30 30 min
31 or highter 1 hour

Rytual wyznacza swietlisty krag o srednicy 6 metrow. Jego granic nie moga przekroczyc nieumarli i istoty innoplanarne o poziomie mniejszym niz rzucajacy rytual. Krag chroni takze przed wplywem mocy tych istoto, na obszar kregu. Nie chroni natomiast przed materialnymi pociskami ktore moga zostac wrzucone do kregu przez wyzej wymienione istoty.
Przed atakami zlych istot postacie przebywajace w kregu maja +2 do defenses.

To tyla.
 
Awatar użytkownika
Morog
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 281
Rejestracja: śr maja 05, 2004 9:30 am

wt cze 24, 2008 10:36 pm

komentarz jak większość Twoich
długo treściwie i bez sensu :D


kurczaki, trochę zajęło mi wykopanie podstawki do 3.5 ;)
już wylądowała w skrzyni

faktycznie przesadziłem z czasem, trzeba go zmienić na minuty
no i 1 poziomowa wersja chroniła jedna postać, następna zmiana
w 4 edycji jak na razie nie ma przyzwanych istot
nanoszę zmiany
 
Awatar użytkownika
Bajer
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1680
Rejestracja: wt cze 01, 2004 11:40 am

wt cze 24, 2008 11:21 pm

Chce Cię tylko uświadomić, że premia +2 do rzutu obronnego to przegięcie na 1 poziomie. Tylko człowiek ma dostęp do atutu dającego mu +1 do rzutu obronnego. Poza tym potwory na 26 poziomie mają takie premie do rzutów obronnych i jest to ogromna premia. Zwiększa powodzenia rzutu o 10%, a to bardzo w przypadku rzeczy, która normalnie ma szansę powodzenia rzędu 55%. Z tym atutem 65%. Także zmień poziom do epika i możemy rozmawiać. Co do wartości kierowałbym się tym co w PHB.

pozdrawiam
 
Awatar użytkownika
Morog
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 281
Rejestracja: śr maja 05, 2004 9:30 am

śr cze 25, 2008 10:41 am

hmmm... przeciesz w 3 edycji był taki bonus?
czy poziomy bonusów sie zmieniły w 4 edycji?

nie zmienia to faktu, że pisząc pierwszy rytuał myślałem o PROTECTION FROM EVIL 10' radius
który jest czarem 3 poziomu, wiec w 4 edycji bardziej pasowałby 6 poziom
drobna pomyłka :razz:
Ostatnio zmieniony śr cze 25, 2008 5:31 pm przez Morog, łącznie zmieniany 2 razy.
 
Awatar użytkownika
Burko
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1813
Rejestracja: śr cze 11, 2008 11:09 am

śr cze 25, 2008 10:53 am

Morog a zauwazyles ze 4 ed rozni sie od 3 ed czy jeszcze nie? Pod wzgledem mechaniki tez. Jak widac jeszcze nie zakumales do konca mechaniki i nie zrozumiales tez poprawki ktora wprowadzilem do twojego rytualu.

To co w trzeciej edycji bylo rzutami obronnymi w 4 stalo sie defenses. Rzuty obrone mimo ze nazwyaja sie tak samo jak cos z 3 ed ma inna wymowe mechaniczna i jest powiedzmy ze nowa rzecza.

Szkoda tez ze zmieniles swoj pierwszy wpis, dalbys sie ludziom posmiac.
Ja ze swojej strony poprosze jeno abys wypunktowal co jest "bez sensu" w mojej poprzedniej wypowiedzi.

Jeszcze jedna rzecz. Nie wiem czy zwrociliscie na to uwage, ale wydaje mi sie ze rytualy nie maja pelnic w zadnym wypadku roli magii bojowej. Przynajmniej zaden czar z podrecznika nie jest tego typu, ani stricte bojowy ani stricte wspomagajacy walke przez dopakowanie postaci. Nie sadze tez zeby to zmienilo sie w porzyszlosci, wiec tworzenie rytualow dopakowujacych postacie na starcie jest chyba bledem, znaczy powazna zmiana wywazenia systemu, czary bojowe i wspomagajace walke sa zawarte w mocach postaci i tam bym raczej widzial tego typu czary...
 
Az-Bestowy wojownik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: śr cze 11, 2008 8:08 pm

śr cze 25, 2008 1:37 pm

Pomijając osobiste wycieczki Pana Burko

Uważam ,że protection from evil jest troche za mocny jak na 1 poziom proponował bym 3 a to dlatego ,że jest bojowy do tego proponował bym zaznaczyć że jest to force bonus przez co nie będzie się kumulował ze zdolnościami zwiękrzającymi ochrone z mocy kapłana/paldyna i myśle ,że będzie ok
 
Awatar użytkownika
Muscovite
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 88
Rejestracja: sob sie 04, 2007 9:35 am

śr cze 25, 2008 4:19 pm

Przepraszam ale nie potrafię przejść obok wypowiedzi tego człowieka

Najpewniej dlatego że twoje oskarżenia są co najmniej bez sensu. Nikt nie może krytykować twoich pomysłów co jest dla mnie dziwne. W końcu jesteśmy na forum aby wymieniać opinie. Nie chcesz ocen nie publikuj. Sam dostałem od Ciebie prywatną wiadomość gdy poprosiłem aby moderatorzy zajęli sie twoimi naprawdę słabo merytorycznymi notatkami.

Od: Morog
Do: Muscovite
tak przy okazji
myslales kiedys o usunieciu betonu z pod czaszki? Very Happy

Czy ja wiem czy to jest takie śmieszne?



Ale wracając do rytuałów większość z nich stanowią najczęściej używane czary niskopoziomowe z 3,5. Mają być ułatwieniem aby nie tworzyć kolejnych mocy, które przy wykorzystywaniu at will były by zbytnio "potężne" jako encouter zbyt rzadko można by ich użyć. Nowe rytuały jak najbardziej tak choć muszą one zachować równowagę systemu.
Tak jak powiedzieli przedmówcy pomysł jest dobry, może mieć nawet dość konkretną otoczkę fabularną(tego brakuje mi w 4ed) troszkę niedopracowany mechanicznie i niestety zdecydowanie nie na ten poziom. Dla mnie mocne 3+ a nawet 4- :wink:.
Parę zmian i będzie na pewno użyteczny.
 
Awatar użytkownika
iron_master
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 2815
Rejestracja: czw paź 20, 2005 7:56 pm

śr cze 25, 2008 5:24 pm

Notki uznane za bezwartościowe zostały z tematu usunięte. Proszę o trzymanie się tematu dyskusji. Co zaś się tyczy zachowania niektórych użytkowników - sprawa wkrótce zostanie rozwiązana.

Życze owocnej dyskusji.
 
Awatar użytkownika
Morog
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 281
Rejestracja: śr maja 05, 2004 9:30 am

śr cze 25, 2008 6:49 pm

WYKRYCIE MARTWIAKÓW

level: 2 Component Cost: 10gp

Category: Exploration

Time: 10 minutes Key Skill: Religion

Duration: Religion Check Result

9 or lower 10 minutes
10 - 19 1 hour
20 - 29 6 hour
30 - 39 12 hour
40 or higher 24 hour

odprawiający rytuał umieszcza mały kryształ na ziemi
gdy w promieniu 50 metrów od kryształu znajdzie się jakiś UNDEAD
kryształ zaczyna lekko świecić, po poziomie jasności można ocenić siłę martwiaków
poruszenie kryształu kończy trwanie rytuału, a po skończeniu się czasu trwania kryształ rozpada się w pył
 
Awatar użytkownika
iron_master
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 2815
Rejestracja: czw paź 20, 2005 7:56 pm

śr cze 25, 2008 7:27 pm

Wracając do tematu - Morog jesteś pewien, że dobrze podałeś zasięg? Nie jestem z 4ed zbyt dobrze zaznajomiony, ale wydaje mi się, że odległość jao wielokrotność 5 stóp/1,5 metra nie została zmieniona.
I może napiszesz poziomy jasności i potęgę nieumarłych im odpowiadającą?
Ostatnio zmieniony czw cze 26, 2008 9:21 am przez iron_master, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Damador.
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1094
Rejestracja: pn sie 09, 2004 1:36 pm

śr cze 25, 2008 7:44 pm

odleglosc podaje sie w polach
 
Awatar użytkownika
Morog
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 281
Rejestracja: śr maja 05, 2004 9:30 am

śr cze 25, 2008 8:52 pm

ten rytual raczej nie jest to uzywania w walce
ale zawsze mozna napisać ZASIĘG 30 pól
 
Awatar użytkownika
Burko
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1813
Rejestracja: śr cze 11, 2008 11:09 am

czw cze 26, 2008 12:03 am

Nie wiem czy moge...

Istnieje juz podobny rytual: Eye of Alarm. Wydaje m sie ze to niepotrzebna duplikacja i specjalizacja czaru.
 
Awatar użytkownika
Morog
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 281
Rejestracja: śr maja 05, 2004 9:30 am

czw cze 26, 2008 12:15 am

nie widzę prawie żadnego podobieństwa
 
Awatar użytkownika
iron_master
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 2815
Rejestracja: czw paź 20, 2005 7:56 pm

czw cze 26, 2008 9:45 am

A jak z tą mocą światła wobec potęgi nieumarłych, o której pisałem?
 
Awatar użytkownika
Morog
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 281
Rejestracja: śr maja 05, 2004 9:30 am

czw cze 26, 2008 12:49 pm

mowiąc szczerze nie mam pomysłu
sam rozwiązał bym to intuicyjnie
 
Awatar użytkownika
Bajer
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1680
Rejestracja: wt cze 01, 2004 11:40 am

czw cze 26, 2008 2:09 pm

Eye of Alarm działa podobnie więc muszę sie zgodzić z Burko, że rytuał dubluje już istniejący. Poza tym jego przydatność jest słabsza bo dotyczy tylko undeadów.
 
Awatar użytkownika
Morog
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 281
Rejestracja: śr maja 05, 2004 9:30 am

czw cze 26, 2008 3:16 pm

EYE OF ALARM chroni obóz przed atakiem
ma znacznie mniejszy zasięg
mój rytuał ma wykrywać martwiaki

w 3 edycji był i alarm i był detect undead
ktoś to krytykował?
 
Awatar użytkownika
Bajer
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1680
Rejestracja: wt cze 01, 2004 11:40 am

czw cze 26, 2008 3:34 pm

To po prostu moje zdanie.
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

czw cze 26, 2008 3:37 pm

Detect undead nie rzucało się na obszar ;)
Faktycznie, w tej postaci, lepiej zmodyfikować EoA, żeby wykrywał tylko konkretny typ istot, ale za to pokazywał też ich siłę (powiązanie z planem negatywnej energii (jeśli takowy istnienie w 4e) dla nieumarłych).

Odnośnie pierwszego Twojego rytuału (nie chciałem się wcześniej wypowiadać, ale cóż...), to zachowując pierwotny czas działania mogło by zostać pod warunkiem, że tworzyłby nieruchomy obszar, który można byłoby zamknąć w dwójnasób: albo uwięzić w nim undeada/outsidera, albo nie wpuszczać do środka takich istot. Aby miało to sens, oczywiście, krąg narysowany na ziemi musi zostać nieprzerwany (udeadzi/outsiderzy nie mogą go naruszyć). Do przedyskutowania jest atakowanie przez ów krąg.
 
Awatar użytkownika
Burko
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1813
Rejestracja: śr cze 11, 2008 11:09 am

pt cze 27, 2008 11:46 am

Morog pisze:
nie widzę prawie żadnego podobieństwa


Dobrze wiec. Przystapie wiec do analizy szczegolowej.

I. Oba rytalu sluza do wykrywania istot na konretnym obszarze.

Zastosowanie identyczne.

II. Czas dzialania Eye of Alarm [EofA]: 24h z mozliwa przedluzenia na dowolny okres, Wykrycie Martwiakow [WM] w zaleznosci od rzutu w najlepszym przypadku na epickich poziomach 24h.

Czas dzialania zdecydowanie na korzysc EofA

III. Typ wykrywanych istot: WM tylko martwiaki, EofA dowolny typ istot, z tym ze czar mozna sparametryzowac tak aby wykrywal tylko martwiaki.

Typ wykrywanych istot: Zdecydowanie na korzysc EofA.

IV. Obszar dzialania. WM, staly 30 pol. EofA, zmienny zalezny od miejsca rzucenia czaru, warunkow oswietlenia i wyniku rzutu, w dzien w zasiegu wzroku, w nocy na okolo 50% przypadkow na niskich poziomach (bo zalezy to od rzutu) tez w zasiegu wzroku.

Obszar dzialania. Na korzysc EofA.

V. Sposob wykrywania. EofA bazujacy na percepcji rzucajacego ze sporym bonusem. WM Automatyczny.

Brak okreslenia sposobu radzenia sobie z barierami (co oczywiscie bylo opisane w czarze z edycji 3.x), troche ogranicza mi tutaj mozliwosc dokonania poprawnej oceny. Pozatym wykrywanie automatyczne jak dla mnie powoduje przesuniecie tego rytualu kilka poziomow wyzej

Sposob wykrywania. Na korzysc WM (po uzupelnieniu i modyfikacji poziomu)

VI. Sposob powiadamiania. EofA: Dziwekowy, WM: Wzrokowy.

Wzrokowy sposob powiadomienia o zagrozeniu ma ta wade, ze ktos musi caly czas obserwowac czujnik, aby zauwazyc jego efekt. Alarm dzwiekowy w przypadku EofA jest na tyle glosny ze bez problemu budzi spiace postacie, a pozatem moze to byc dowolny dzwiek.

Sposob powiadamiania: Na korzysc EofA

VII. Okreslanie mocy atakujacego EofA: Brak, WM: Intuicyjny (cokolwiek by to znaczylo)!

Bez specyzowania sposobu okreslania mocy istot, rytual bezuzyteczny. Interesuje mnie np kwestia jak bedzie swiecil krysztal w przypadku wejscia w obszar powiedzmy 30 minionow na 1 lvl, a jak w przypadku wejsciu zwyklego nieumarlego na 5 lvl, jak na wejscie elite na 5lvl i jak na wejscie solo na 5 lvl.

Okreslenie mocy atakujacego: Na korzysc WM (jak sie pojawi uszczegolowienie rzecz jasna)

VIII: Rodzaj czujnikow i ich widocznosc: EofA: Od jednego do kilku, zamaskowane korzystajace z umiejetnosci Stealth. WM: jeden widoczny (pewnie mozna go maskowac recznie, nakrywajac no plachte krysztal i obserwatora, ale o tym tez nic nie ma)

Rodzaj czujnikow: Ze wskazaniem na EofA.

Ogolna ocena rytualu WM: 2+ (na zachete)

Chyba jasno wykazalem ze czary praktycznie sie duplikuja, Wystarczy jedynie do czaru EofA dodac informacje o mocy istot by czary byly praktycznie identyczny.

Jedno pytania, by wykrywac np demony tez bedziesz tworzyl nowy rytual?

Morog pisze:
EYE OF ALARM chroni obóz przed atakiem
ma znacznie mniejszy zasięg
mój rytuał ma wykrywać martwiaki


Ale czym to wedlug Ciebie sie rozni, szczegolnie ze WM jest czarem rzucanym na obszar, o dlugim czasie rzucania i o bardzo dlugim czasie dzialania? Ze niby chcesz sprawdzic czy w sasiedniej sali sa nieumarli? Parametry czaru i niekompletny opis dyskwalifikuja go calkowicie do tego celu. To nie lepiej juz zajrzec:)

Morog pisze:
w 3 edycji był i alarm i był detect undead
ktoś to krytykował?


To bylo w trzeciej edycji, przypomne ze 4ed to jest calkiem nowym systemem o nowej mechanice, nowych zalozeniach, nowym wywazeniu, a szczegolnie ze zmienionym systemem magii. W 3 ed magia byla bardzo potezna w 4 ed magia jest raczej slaba. Przenoszenie czarow z komentarzem ze bylo w 3ed nie musi przyniesc dobrych rezultatow. Czary z Warhammera tez bedziesz przenosil?

W trzeciej edycji WM bylo czarem zwiadowczym, bo nie byl rzucany na obszar. w tym przypadku rytual chroni dany obszar przed nieumarlymi wskazuja na to czas dzialania czaru jak i jego unieruchomienie. W trzeciej edycji np mogl sluzyc do wykrywania wampirow w tlumie ludzi, tutaj ze wzgledu na czas rzucania bezuzyteczny.

Oststania uwaga co do kosztu komponentow. Wszystkie rytualy w podreczniku lvl 2 maja koszt komponentu 20+. Dlaczego wiec u Ciebie to jest tylko 10g?

To tyle, uff, jaszcze kilka takich rytualow i zostane Yoda:)
 
Az-Bestowy wojownik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: śr cze 11, 2008 8:08 pm

pt cze 27, 2008 1:34 pm

Zgadzam sie z Burko ,że czar się częściowo duplikuje
ale co powiecie na coś takiego:

WYKRYCIE MARTWIAKÓW

level: 7-10 Component Cost: 25-30

Category: Exploration

Time: 10 minutes Key Skill: Religion

Duration: Religion Check Result

9 or lower 10 minutes
10 - 19 1 hour
20 - 29 6 hour
30 - 39 12 hour
40 or higher 24 hour

Zasięg 20 pól

Czar ogniskuje się na krysztale który zaczyna świecić po zakonczeniu czaru rozpada się w bezwartościowy pył
(można go przenosić)

Moc martwiakow->
Suma poziomów
1-5 pełgająca
6-10 bardzo słaba(1 pole światła)
11-15 słaba(1/2 pochodni)
16-20 normalna(pochodnia)
21-25 silna (pochodnia x 1.5)
26-30 bardzo mocna (pochodnia x2)
31-35 potężna (pochodnia x2,5)
36+ oślepiająca (światło oślepia trzeba je czymś przykryć)

Modyfikacja poziomów
minion 1/5 poziomu
elita poziom +3
solo poziom +6

To oczywiście propozycje
 
Awatar użytkownika
Burko
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1813
Rejestracja: śr cze 11, 2008 11:09 am

pt cze 27, 2008 1:46 pm

No cos lepszego z tym ze zanim sie do niego zabiore prosilbym o podanie sposobu detekcji martwiakow jak i zasad dotyczacych radzenia sobie z barierami...

Wydaje mi sie ze czas dzialania zbyt dlugi. Nie moge teraz zerknac do podrecznika ale moze mozna skorzystac z czaru Detect Object, albo Detect Secret Door, ktore sa w podreczniku i na ich podstawie dostosowac czas dzialania...
 
Awatar użytkownika
Morog
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 281
Rejestracja: śr maja 05, 2004 9:30 am

pt cze 27, 2008 1:59 pm

mysle, że taki rytuał wykrywa negatywna energie (o ile rozumiem o co chodzi Burko)
myśle też, że 4 edycja nie rozwodzi sie nad takimi sprawami

PS. autocenzura :razz:


Az-Bestowy wojownik

czas trwania rzeczywiście jest w tym przypadku nieco za długi
choć przyznam, że ta wersja mam inny cel i nie dubluje się z ALARMem
czemu dałeś temu rytuałowi tak wysoki poziom?
 
Awatar użytkownika
Burko
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1813
Rejestracja: śr cze 11, 2008 11:09 am

pt cze 27, 2008 3:24 pm

Morog pisze:
mysle, że taki rytuał wykrywa negatywna energie (o ile rozumiem o co chodzi Burko)
myśle też, że 4 edycja nie rozwodzi sie nad takimi sprawami


Wydaje mi sie, ze nie rozumiesz, prosciej gdybys podal odpowiedni fragment z ktore wysnules ze chodzi o to co wykrywa rytual.

Jezeli chodzi o samo wykrywanie, to tu nie mam watpliwosci co napisales wykrywa on nieumarlych automatycznie, moje pytanie dotyczylo sposobu radzenia sobie owego zaklecia z barierami, co jest dosc istotne. Uscislajac czy rytual wykryje nieumarlego za metrowa sciana z cegiel czy kamieni? Czy rytual wykryje nieumarlego 3m pod ziemia?

A widzisz juz wiem do ktorego fragmentu sie odnosisz, he zgaduj zgadula.
Chodzi mi o to jak rytual wykrywa martwiaki a nie o to co wykrywa.
Czyli czy robi to automatycznie, bazuje na percepcji, czy moze jeszcze jakos inaczej...
 
Az-Bestowy wojownik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: śr cze 11, 2008 8:08 pm

pt cze 27, 2008 4:25 pm

Wysoki poziom z racj długości trawania, mniejsza czas -> mniejszy poziom

Burko :
chodzi mi o sfere którą blokuje: 3 m ziemi 6 m drewna lub 1 m metalu czyli dość mocną penetracje. Ewentulanie można to uzależnić od rzutu na Religie ale myśle ,że będzie to niepotrzebna komplikacja zasad
Ostatnio zmieniony pt cze 27, 2008 4:27 pm przez Az-Bestowy wojownik, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Awatar użytkownika
Morog
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 281
Rejestracja: śr maja 05, 2004 9:30 am

pt cze 27, 2008 4:25 pm

wydawało mi się, że z opisu jasno wynika, że wykrywanie jest automatyczne
sygnalizowane świeceniem się kryształu
 
Awatar użytkownika
Burko
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1813
Rejestracja: śr cze 11, 2008 11:09 am

pt cze 27, 2008 4:35 pm

Morog ale odnosiles sie do mojego komentarza do rytualu opisanego przez Az-Bestowy, a w nim nie bylo jasno podane czy wykrycie jest automatyczne. Ot co.

Dosc spora penetracja, przy zmianie czasu max do 10 min mysle ze poziom w okolicach 10 bylby dobry. Dodatkowo zmienilbym ten rytual w bardziej uniwarsalny, cos w stylu wykrywanie istot danego rodzaju okreslanego przez slowo kluczowe.

Odnoszac sie jeszcze do okreslania mocy to wszystko jasne ale elite to sa dwie zwykle istoty, a solo to raczej piec wiec ja bym to widzial tak:
elita poziomx2
solo poziomx5

Trzeba by tez zmienic intensywnosc swiecenia. Przyjmujac za gorna granice w tym przypadku cos kolo wartosci sumy poziomow 150 (solo lvl 30) jako aura oslepiajaca.

Mozna by tez pomyslec nad informacja trzymajacego krysztal co do kierunku w ktorym dana istota sie znajduje, albo bazujac na najsilniejszej pojedynczej aurze albo na najlbizszej istocie.
 
Az-Bestowy wojownik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: śr cze 11, 2008 8:08 pm

pt cze 27, 2008 4:44 pm

Odnoszac sie jeszcze do okreslania mocy to wszystko jasne ale elite to sa dwie zwykle istoty, a solo to raczej piec wiec ja bym to widzial tak:
elita poziomx2
solo poziomx5

Sęk w tym że potwór potworowi nie równy wystarczy porównać

5 poziomową Elite z 10 poziomowym zwyklakiem co prawda elita będzie miała troche więcej Hp ale zwyklak będzie generalnie lepszy pod każdym innym względne

Bardziej wyraziste jest jednak porównanie 5 poziomowego solosa z 25 poziomowym zwyklakiem

Stąd uważam że lepiej ad hoc dodać +3 lub +6 do poziomu

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości