1.Nevin pisze:Dlatego też umieściłem to tutaj żeby inni na to spojrzeli i pomogli mi dopracować
Do tego tematu też się odnosi. Gdyby było inaczej, opublikował bym na swoim blogu w .pdf i podał tylko link.
2. Albiorix pisze:Ale ogolnie to jest to mocno dogieta opcja pozwalajaca docelowo...
Jeszcze zbytnio nie wiem co i jak docelowo, ale o.k., mozę masz kryształowa kulę, czy coś.
Bortasz pisze:Ta opcja sprawi że już w ogóle się nie będzie opłacać grać czymś innym jak Druid, kapłan czy Czarodziej.
Jeśli ktoś gra żeby pokazać jakiego dużego ma, to pewnie nie.
Bortasz pisze:W dodatku jak niby tu pasuje Zaklinacz?
Zaklinacz w ogóle nie pasuje. To klasa stworzona na potrzeby emo, "goth-ów" i "rebeliantów", dla których Wizard był za "sztywny".
Pytanie za 777 punktów: Kiedy Sorcerer jako klasa się pojawił ?
Bortasz pisze:W dodatku wybacz ale ten mechanim jest kompletnie nie harmoniczny ze światem, jak wspomniał VoBono. Twoje wyjaśnienia w ogóle nie mają racji bytu.
Co do harmoniczności, racji bytu, itp., wypowiadałem się przy okazji Wiedźmina, Dziecka Prób. Chcesz to poszukaj.
Bortasz pisze:Przy odnawialnych czarach z SRD jest przynajmniej pewne że co rundę nie będą używać Bramy czy innego cholerstwa z 9 poziomu co rundę.
Unearthed Arcana pisze:Meteor swarm - General
Gate - General
General Recharge Times
Highest possible
1d4+1 rounds (spontaniczni)
1d6+1 rounds (reszta)
Więc coś Ci się chyba pomieszało, bo w mojej propozycji wcześniej czy później dojdzie się do "ściany", gdzie ST będzie po prostu za duża. W tamtym, jak widać, Sorcerer może napieprzać tymi wspomnianymi przez Ciebie, Bramami nawet co 2 rundy. Ale, co dwie rundy, to nie jedna, nawet jeśli z ograniczeniem. ...
Bortasz pisze:JEsteś pewien że chcesz dać taką potęgę graczom?
Tak, BG i innym postaciom\stworom rzucającym czary. Nie używam rozdziału BG - reszta świata.
BartekChom pisze:Wiec może zastąpmy całą moc ciekawostką - przy każdym czarze masz modyfikator z koncentracji promili szans na to, że czar zostanie w slocie.
Yep, zastanawiałem się nad jakimś rzutem procentowym, uzależnieniem od magii. Miałem nadzieje że ktoś podpowie mi coś. Frajer ja.
AleksanderTheGreat pisze:Mogę zapytać - Po co to?
Po to żeby czarownicy czarowali, a nie łazili ze zwojami którego stworzenie oficjalnie zajmuje 1 dzień, niezależnie czy robi to Cza 1 z Magicznym pociskiem, czy Cza 8 z Kamienną Skórą, czy różdżkami które z czarami wyższymi niż 4 poziom są "niekompatybilne", bo przecież jakoś trzeba "zachęcić" do używania Lasek, Bereł i inne nowo wymyślanych magicznych przedmiotów.
AleksanderTheGreat pisze:Czy klasy czarujące nie są już dość napakowane?
Nigdy takie nie były. To "Użytkownicy magi z Wybrzeża" ludziom to wmówili. Żeby później wcisnąć im "nowe", "lepsze", mniej znerf-ione klasy, przedmioty, itp., itd.
AleksanderTheGreat pisze:Sam się prosisz o kłopoty. Just sain'.
Nope, więcej problemu mam z konstruktywną krytyką, pomysłami rozwoju tego pomysłu, niż jego wykorzystanie nawet w takiej wersji.
Ostatnio Cza 8 chciała odzyskać Fireball-a, skończyło się 5 stłuczeniami. Nie spowodowało to odrzucenia pomysłu, a w planach ma zdobycie "Infinite Scrollcase", a nie Gaci Koncentracji +20.
Bortasz pisze:Zwłaszcza Czarodziej jak się dorwie do kilku bibliotek i spisze sobie wszystkie czary.
1. Z tego co wiem wszystkie czary ma tylko Boccob (i ewentualnie ludzie z WotC)
2. Nauka czarów na własną rękę nie jest automatyczna.
Gwjazdor pisze:To kara dzienna, jak mniemam? Czy permanentna?
Skoro czary postaci są na dzień to...
Gwjazdor pisze:Czemu?
Bo istnieje coś takiego jak wieloklasowość, klasy prestiżowe.
Gwjazdor pisze:Więc np Sorcerer 1/Wizard 3, aby odnowić magiczny pocisk może odnowić albo komórkę na czary zaklinacza, albo komórkę na czary z czarodzieja.
A od kiedy Sorcerer, Wizard to jedyne klasy czarujące ?
Gwjazdor pisze:Ogólnie ja jestem przeciwny wariantom odzyskiwania czarów. I to jeszcze za darmo.
Twoje święte i nienaruszalne prawo. Szkoda tylko że nie zauważyłeś tego pogrubioną czcionką, nie marnował byś sobie i mnie czasu.
Gwjazdor pisze:A szczególnie temu wariantowi z UA Recharge Magic.
Yep, ja też, jest za mocna i zbyt skomplikowana.
Gwjazdor pisze:...wzmacniające te klasy które dostały po d*pie od autorów - fighterów...
11 dodatkowych atutów, full BAB, k10, biegłość we wszystkich broniach (poza egzotycznymi) i pancerzach, tarczach łącznie z pawężami. Jedyne co musi zrobić by spełniać swoją funkcje to wyspać się i poświecić do 4 minut na założenie pancerza z pomocą drugiej osoby. Oj tak, biedny i słabiutki.
Gwjazdor pisze:...barbarianów...
Nie znam, ale Szał i stackable DR za free kołacze po głowie.
Gwjazdor pisze:Taki Wizard od dajmy na to 9 levelu...
Taki Wizard, od, dajmy na to, 18 poziomu, w strefie martwej magi, może już spisywać testament wskazujący co z jego super, duper magicznego ekwipunku może Wojownik wziąć za zaciągnięcie jego względnie nienaruszonych zwłok, lub przynajmniej ekwipunku i 25k w diamentach, do świątyni.
Gwjazdor pisze:Sporo silniejszy od non-casterów.
Zależy kiedy, gdzie i w czym.
Poza tym, co złego jest w tym że w grze w której magia ma być potężna, magicy są potężni ?
Gwjazdor pisze:Czemu chcesz tą różnicę JESZCZE BARDZIEJ powiększyć?
1. j.w.
2. Wielkie litery podobno służą "krzyczeniu", a nie uwypukleniu, zaakcentowaniu.
Gwjazdor pisze:Jeśli ktoś chce rzucać więcej czarów dziennie niż normalnie, to niech sobie robi/kupuje zwoje.
I nadal będzie mógł, bo nawet z moim odzyskiwaniem, nie będzie miał wszystkich potrzebnych czarów.
Bortasz pisze:...Wieczne Różdżki...
Co z tego że ile razy się chce, skoro tylko 2x na dzień + standardowe ograniczenie różdżek, które tutaj jest jeszcze większe - tylko do 3 poziomu.
Nadają się one tylko na czary które się rzuca raz na dzień, np. Greater Mage Armor, a nie na jakieś ofensywne, czy nawet Identyfikację. No chyba że ktoś sobie zakupi 99 Eternal Wand of Fireball. Ale ktoś coś tu pisał o przegięciach, więc chyba by nie pozwolił ?
Bortasz pisze:Jeszcze większe wzmacnianie czaromiotaczy...
Nie widziałem wzmocnienia, wręcz przeciwnie, więc to nie jest "jeszcze większe".
Bortasz pisze:...to jak przywiązywanie beczek z prochem do głowicy nuklearnej...
Porównaniu bez sensu, bo ten proch który według Ciebie miałby eksplodować i zwiększyć moc eksplozji atomówki, najprawdopodobniej by wyparował a nie wybuchnął.
Przywiązanie Wąglika do VX, jak już coś. A i to też nijak ma się do mojej propozycji.
Bortasz pisze:...chodzi w tym wypadku to raczej zamiana z...
Nie, to zamiana z wykastrowanej magi na magię.
Bortasz pisze:Jak chcesz jakieś zmiany wprowadzi Defence Bonus i Armour as Damage Reduction...
Używam czegoś takiego jak Punkty Życia, ale nie te z UA.
Nad rozłączeniem KP na Redukcję Obrażeń i Szansę Trafienia, też się zastanawiałem, ale za dużo roboty.
Połowa KP jako RO czeka na playtesty.
Względnie kompletna rozpiska trafienia w poszczególne części ciała z określonymi PW na poszczególne części ciała, modyfikacją KP na ich trafienie, karami po określonych poziomach obrażeń, trafieniu krytycznym, oparta na G'n'G leży od kilku lat, bo w cholerę księgowości wprowadziło by.
Jeszcze jakieś "dobre rady" ?
Bortasz pisze:...co wzmocni podstawowe klasy takie jak Wojownik, Barbarus, mnich.
Taaak, Mnich jest baaardzo słaby.
3. Tak czytam i wygląda na to że u niektórych osób Assassin, za nic w świecie nie będzie mógł rzucić\ kupić, nawet standardowej niewidzialności, a "Assassin’s Dagger" to będzie słaby artefakt, bo inaczej używając "Death Attack" mógłby "nawet" zabić ...
Cóż, najwidoczniej jestem z bardzo dziwnego świata, gdzie ludzie, zarówno gracze jak i prowadzący, robią to dla zabawy, nawet jeśli czasem zabawa to poszukiwanie 17 poziomowego kapłana.