Witam wszystkich.
Już jakiś czas temu pomyślalem że fajnie by było zrobić własną PrC. Więc postanowiłem się pobawić i oto są skutki.
Jest to moja pierwsza Prc więc prosze jechać po mnie i wytknąć wszystkie błędy.
Z góry Dziękuje za szczerość (tylko ona się liczy).
Historia:
Istnieją na tym świecie istoty, w których sercach gości mrok zemsty. Czarne oczy wskazują na pogrążenie się w Gniewie i Nienawiści. Tych, których serca spaczone są tak mocno wolą zemsty, że zostawiają trwałe piętno na ich Ciele nazywamy Opętanymi Zemstą.
Uczestnictwo w bolesnych wydarzeniach, targa duszą opętanych, jeśli ci są za słabi by zapobiec tragedią i krzywdą swych bliskich. Po pierwszych smutkach, w ich sercu zapala się iskra Zemsty, która na zawsze ich odmienia. Nie dbają o innych póki nie zakończą swej Zemsty, zawsze kryje ich tajemniczość, wolą być anonimowi, Samotnicy w walce o własną sprawiedliwość, sprzymierzający się z istotami o podobnych cierpieniach. Zemsta tak bardzo ich zmienia, że nawet po dokonaniu zemsty na swych agresorach, dalej pozostają mroczni i znajdują nowe źródło zemsty, ich życie to nieustanna tułaczka za Fantomami ich przeszłości.
Opętany Zemstą
Wymagania:
Specjalne:
Aby zostać Opętanym Zemstą, postać musi być świadkiem (ofiarą) tragedii, jakiej nie mogła zapobiec z powodu słabości. Np. Spalenie własnego Domu z rodzina przez mieszkańców wioski, Rodzina zamordowana przez potwory, zbyt silne do zabicia dla postaci itp.
BPA: +5
Umiejętności: Zastraszanie: 4 rang, Wyczucie Pobudek: 4 rang
Atuty: Poprawiona Inicjatywa, Zogniskowanie Broni.
Kości wytrzymałości: k10
Umiejętności klasowe: Zastraszanie(Cha), Wyczucie Pobudek(Rzt), Wspinaczka(S), Skakanie(S), Upadanie(Zr), Fałszerstwo(Int), Równowaga(Zr), Otwieranie Zamków(Int), Blefowanie(Cha), Koncentracja(Bdb.)
Ilość pkt Umiejętności na Lvl: 4+ modyfikator z intelektu.
LV BPA WYT REF WOLA Umiejętności
1 +1 1 0 1 Znienawidzony Wróg +1
2 +2 1 0 1 Mistyczna walka
3 +3 2 1 2 Diabelski Pakt
4 +4 2 1 2 Łapanie Dusz
5 +5 3 1 3 Ostatni Atak
6 +6 3 1 3 Czarne oczy
7 +7 4 2 4 Znienawidzony Wróg - Opanowanie
8 +8 5 2 5 Cienisty Cios
9 +9 6 2 6 Wykrycie Znienawidzonych
10 +10 7 3 7 Wyniszczenie
Przepraszam za tabelkę, ale nie za bardzo jeszcze wiem jak to działa, więc no... także tego...
Właściwości Klasowe:
Biegłość w broni i pancerzu: Opętany Zemstą nie otrzymuje żadnych biegłość.
Znienawidzony Wróg: Zdolność działa tak samo jak zdolność Ulubiony Wróg od Tropiciela z tą różnicą, że kiedykolwiek Opętany widzi typ stworzenia, którego nienawidzi musi rzucać na wole
(ST=10+poziom w tej KPR+inteligencja) inaczej atakuje tą istotę niezależnie od sytuacji.
Mistyczna walka: Na 2 poziomie Opętany Zemstą dostaje tą zdolność. Kiedykolwiek atakujesz znienawidzonego wroga, który jest nieprzygotowany albo flankowany przez ciebie dodajesz swoją premię z Roztropności(jeśli ta jest dodatnia) do kości obrażeń. Kumuluje się z Cienistym Ciosem i działa tylko przeciw znienawidzonym wrogom.
Diabelski Pakt: Na 3 poziomie Opętany odda swoją duszę Orkusowi po śmierci w zamian ten daje mu za życia zdolność analogiczną do "bezczasowe ciało" mnicha oraz chroni od śmierci z przyczyn naturalnych. Opętany oddając swoją duszę podpisuje kontrakt krwią i znamię Boga wywiera na nim piętno w postaci utraty 2 pkt atrybutów.
Łapanie Dusz: Za każdym razem, kiedy Opętany zabije znienawidzonego kradnie część duszy tej istoty, dzięki czemu wytwarza nowe zdolności do walki z nimi oraz zyskuje tymczasowy bonus do PW w wysokości 4 (max 20). Utrzymuje się on przez 1h.
Ostatni Atak: Każdy atak z najmniejszą premią Opętanego zadaje dodatkowe 1k4 obrażeń przy trafieniu normalnym a 1k6 przy trafieniu krytycznym.
Czarne Oczy: Na 6 poziomie białka oraz tęczówki Opętanego stają się czarne. Zapewnia mu to premie +10 do zastraszania, lecz natomiast karę -4 do wszystkich testów wymagających użycia wzroku w czasie dnia (zauważanie, fałszerstwo[Wymagania kopiowania wzrokiem] itd.)(Sztuczne światło nie wywołuje tych kar). Z powodu anatomicznej zmiany gałki ocznej postać dostaje atut Walka na ślepo bądź widzenie w ciemnościach 9 metrów.
Zmiana oka jest naturalna a nie magiczna wynikająca z żądzy mordu znienawidzonych, więc nie da się jej odwrócić magią, dodatkowo takie oczy nie pozostawiają nikogo obojętnym gdyż budzą pewien niepokój.
Znienawidzony Wróg - Opanowanie: Kiedy jesteśmy już tak daleko na naszej drodze zemsty stwierdzamy, że nie opłaca się atakować pochopnie znienawidzonych wrogów a lepiej poczekać aż będą sami. Nie musimy rzucać na wole na bezmyślne atakowanie znienawidzonych, gdy ich widzimy.
Cienisty Cios: Za każdym razem, kiedy Opętany atakuje dodaje modyfikator z Roztropności do testów ataku i obrażeń (jeśli ten jest dodatni). Premia ta służy również do pokonania Redukcji obrażeń.
Wykrycie Znienawidzonych: Od tego momentu żaden znienawidzony nie ukryje się przed Opętanym, bowiem zyskuje on zdolność wykrywania ich na odległość 12 metrów od siebie. Znienawidzeni nie zyskują premii +2 za flankowanie Opętanego, gdyż wyczuwa ich wokół siebie.
Wyniszczenie: Raz dziennie w akcji całorundowej prowokującej ataki okazyjne Opętany może wyrzucić z swojego ciała złe duchy, które panoszą się w odległości 10 metrów od epicentrum zadając wszystkim na terenie działania tej zdolności 4k6 obrażeń sprzymierzeńcom, 8k6+ mod. z RZT wrogim jednostkom oraz 10k6 + 3xmod. z RZT znienawidzonym wrogom.
Jest możliwe przedłużenie tej zdolności na następną turę (zadaje te same obrażenia), lecz kończy się nieprzytomnością Opętanego na 10h–mod. z RZT(min. 1) gdyż powoduje to nadmierne wyczerpanie całego organizmu oraz zadaje k4 obrażenia Opętanemu za każdą istotę na terenie działania Wyniszczenia.
Wszystkie zdolności osób na terenie działanie Wyniszczenia, które potrzebują skupienia (np.: czary) muszą mieć udany test koncentracji (ST=20) bądź zostają przerwane.
Wyniszczenie utrzymuje się do następnej tury Opętanego, kiedy musi zdecydować czy podtrzymuje zdolność czy robi turę normalnie.
Mam nadzieje że teraz po dodaniu tych dwóch zdolności na 4 i 5 poziom Opętany nie jest za silny, a jeśli tak jest to prosze o pomoc w osłabieniu ^^