Zrodzony z fantastyki

 
paragrafówka.pl
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: pn wrz 29, 2014 9:21 pm

paragrafówka.pl - gry paragrafowe on-line

pn wrz 29, 2014 9:23 pm

Witam!

Nie wiem czy nie powinienem był rozpocząć tego wątku bardziej w książkach. No trudno...

Chciałbym tutaj zareklamować swój projekt, nad którym pracuję od paru miesięcy. Część z Was pewnie wie czym są gry paragrafowe (paragrafówki, fantasolo), ale dla tych, którzy nie wiedzą, przytoczę:

Gry paragrafowe, to połączenie książek (fantasy, historycznych i innych) z grami RPG. Dzięki nim możemy wcielić się w bohaterów przeróżnych opowiadań, mając przy tym możliwość decydowania o ich losach. Tradycyjne fantasolo wydawane były w postaci książek, a stan statystyk oraz przedmiotów zapisywany był ołówkiem na karcie postaci.


Jedną z pierwszych gier paragrafowych na polskim rynku był Dreszcz Jacka Ciesielskiego (rok 1987), po niej były następne. Obecnie jedynym poważnym źródłem gier paragrafowych jest ekipa magazynu Masz Wybór (masz-wybór.com.pl). Na stronie magazynu można znaleźć książki darmowe i charytatywne (w wersjach pdf, epub).

Za pozwoleniem autorów (tych, do których udało mi się dotrzeć) wprowadziłem kilka gier na swój serwis. Teraz można w nie zagrać nie dbając o ołówek, kości do gry czy kartę postaci.

Zapraszam do wypróbowania na [url="http://paragrafówka.pl"]paragrafówka.pl[/url].

Serwis dopiero powstaje i wciąż jest dopracowywany (niestety tylko ja się tym zajmuję), wszelkie uwagi (nawet jeśli chodzi o literówki w scenariuszach) są mile widziane. Najłatwiej będzie na profilu fb.com/paragrafowka

Pozdrawiam!
 
mackobajarz
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: pn cze 18, 2018 8:10 pm

Re: paragrafówka.pl - gry paragrafowe on-line

pn cze 18, 2018 8:13 pm

Cześć,

Czy znajdziesz Antyczny Relikwiarz? Pamiętaj, masz wybór ;-)

zapraszam do zagrania w audio-grę - paragrafówkę - Antyczny Relikwiarz.
Antyczny Relikwiarz - https://youtu.be/HMjyZ0jU0Ac