
200 lat po katastroficznym zdarzeniu w mieście Steamfall cywilizacja zostaje zepchnięta na skraj egzystencji. Rozprzestrzeniająca się ‘mechanizacja’ oraz wojujące frakcje walczą o resztki zasobów i technologii w post apokaliptycznym świecie, zrealizowanym w mieszance estetyki steampunk i sci-fi.

Ekspedycja naukowców/inżynierów wraz ze zbrojnym ramieniem pojazdów/mechów wyrusza w głąb martwego obszaru, starając się dotrzeć do źródła problemu w desperackiej próbie powstrzymania końca świata. W tej kooperacyjnej grze planszowej grupa pilotów mechów rozegra fabularyzowaną kampanię w której decyzje pomiędzy bojowymi misjami, oraz te na misjach, przesądzą o losach ekspedycji.
Praca szuka osób. Zajęcia zdalne polegające na pisaniu materiałów budujących świat/misje/ postacie/dialogi/wydarzenia/scenariusz do kampanii z mojej nowej gry planszowej. Celujemy w mocno erpegowe wrażenia. Z założenia gra ma zawierać książkę paragrafową lub aplikację.
Praca zdalna, dodatkowa. Nie wiadomo dokąd nas zaprowadzi. Ja jednak jestem doświadczonym twórcą gier, z pomyślnie zrealizowanymi trzema kampaniami na Kickstarterze (Assault on Doomrock, Crisis at Steamfall, Crisis at Steamfall: Genesis) i jedną na wspieram.to (Napad na Doomrock). Kończę projekty. Osoby zainteresowane rozwinięciem współpracy jako scenarzysta, zapraszam do kontaktu:[email protected]Kandydaci muszą być doświadczonymi mistrzami gry bądź autorami z własnymi publikacjami. Kluczem do współpracy będzie wysoka kreatywność i zaangażowanie.
Osoba powinna mieć lekką rękę do pisania. Medium w jakiej będzie przedstawiona historia sugeruje zwartą treść. Konieczna znajomość gier planszowych i elastyczność w wykorzystaniu tego medium. Osobiście cenię sobie poczucie humoru, ekscytujące dialogi i dobrze osadzone w świecie i interesujące postacie. Najlepiej gdybym mógł otrzymać opowiadanie lub krótki fragment pracy, który dobrze przedstawia Twój styl.

Koncepty mechów/przeciwników

Zmechanizowana szwaczka ze Steamfalla
Na pytania dotyczące projektu z chęcią odpowiem tutaj.