Wszystkie szablony są wrodzone i można je nałożyć na dowolnego humanoida. Stworzenie bazowe zachowuje wszystkie swoje cechy i otrzymuje poniższe.
Aasimar
Roztropność +2 Charyzma +2
Rozmiar i typ: Rozmiar nie zmienia się. Typ przybysz (rodowity)
Specjalne cechy: odporność na elektryczność, kwas oraz zimno 5. Premia rasowa +2 do Nasłuchiwania i Zauważania. Widzenie w ciemnościach 18 m.
Zdolność czaropodobna 1/dzień światło
Dostosowanie poziomu: +1
Diablę
Zręczność +2 Intelekt +2 Charyzma –2
Rozmiar i typ: Rozmiar nie zmienia się. Typ przybysz (rodowity)
Specjalne cechy: odporność na elektryczność, ogień oraz zimno 5. Premia rasowa +2 do Blefowania i Ukrywania. Widzenie w ciemnościach 18 m.
Zdolność czaropodobna 1/dzień ciemność
Dostosowanie poziomu +1
Genasi ognia
Intelekt +2 Charyzma –2
Rozmiar i typ: Rozmiar nie zmienia się. Typ przybysz (rodowity)
Specjalne cechy: Premia rasowa +1 do rzutów obronnych przeciw czarom ognia, i kumulatywna premia +1 na każde 5 poziomów postaci. Widzenie w ciemnościach 18 m. Kapłańskie skupienie uwagi (genasi ognia który jest kapłanem musi wybrać bóstwo dające dostęp do domeny ognia i wybrać ją). Odporność na ogień 10.
Zdolność czaropodobna 1/dzień – kontrolowanie płomienia (jak Zak5)
Dostosowanie poziomu +1
Genasi powietrza
Zręczność +2 Intelekt +2 Roztropność –2 Charyzma –2
Rozmiar i typ: Rozmiar nie zmienia się. Typ przybysz (rodowity)
Specjalne cechy: bez tchu (nie może utonąć, zostać uduszony, nie działają nań ataki wymagające wdychania powietrza), premia rasowa +1 do rzutów obronnych przeciw czarom powietrza, i kumulatywna premia +1 na każde 5 poziomów postaci. Widzenie w ciemnościach 18 m. Kapłańskie skupienie uwagi (genasi powietrza który jest kapłanem musi wybrać bóstwo dające dostęp do domeny powietrza i wybrać ją).
Zdolność czaropodobna 1/dzień – lewitacja (jak Zak5)
Dostosowanie poziomu +1
Genasi wody
Kondycja +2 Charyzma –2
Rozmiar i typ: Rozmiar nie zmienia się. Typ przybysz (rodowity)
Specjalne cechy: oddychanie pod wodą. Premia rasowa +1 do rzutów obronnych przeciw czarom wody, i kumulatywna premia +1 na każde 5 poziomów postaci. Widzenie w ciemnościach 18 m. Kapłańskie skupienie uwagi (genasi wody który jest kapłanem musi wybrać bóstwo dające dostęp do domeny wody i wybrać ją).
Zdolność czaropodobna 1/dzień – stworzenie wody (jak Drd5)
Dostosowanie poziomu +1
Genasi ziemi
Siła +2 Kondycja +2 Roztropność-2 Charyzma –2
Rozmiar i typ: Rozmiar nie zmienia się. Typ przybysz (rodowity)
Specjalne cechy: Premia rasowa +1 do rzutów obronnych przeciw czarom ognia, i kumulatywna premia +1 na każde 5 poziomów postaci. Widzenie w ciemnościach 18 m. Kapłańskie skupienie uwagi (genasi ziemi który jest kapłanem musi wybrać bóstwo dające dostęp do domeny ognia i wybrać ją). Skalny zmysł.
Zdolność czaropodobna 1/dzień – przejście bez śladu (jak Drd5)
Dostosowanie poziomu +1
Czekam na uwagi.
Pomysł miało już kilka osób przede mną, więc nie jest zupełnie oryginalny, ale ich prace:
a) są przegięte
b) znikły
c) nie dają typu przybysz
Zi