Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Klebern
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4195
Rejestracja: czw gru 01, 2005 5:53 am

[D&D 3.5 FR] Płoną zorze

pt lip 11, 2014 10:23 am

Witam wszystkich zainteresowanych

Ta rekrutacja jest wystawiona troszkę w ciemno, bo nie wiem, czy znajdą się chętni. Optimum to byłoby czterech graczy. Minimum to trzech graczy. Z mniejszą ilością nie ma sensu zaczynać. Może napiszę kilka słów o samej przygodzie.

Jest to pojedyncza przygoda, podczas której nie awansujecie. Obliczona na mniej więcej 100 postów każdego gracza. Przygoda rozgrywać się będzie w znanym kupieckim państwie o wdzięcznej nazwie Sembia. Bohaterowie graczy to najwyższa półka społeczna, należą do rady kupieckiej, która zrzesza najbardziej znanych i wpływowych przedstawicieli społeczeństwa Sembii. Spośród tej elity jest wybierany Lord, który sprawuje władzę wykonawczą i realizuje cele, które nakreśliła rada kupiecka. Jednak parę lat temu coś się zepsuło. A dokładniej zaraz po śmierci poprzedniego Lorda Thamalona Uskevren II. Tak jak w przeszłości nastąpiła elekcja nowego Lorda, tylko, że wybrano syna Thamalona, Jargena. A to już wzbudziło w części rady niepokój o to, czy to nie próba wprowadzenia dziedziczności tytułu. Rada w tej kwestii się podzieliła. Przeciwnicy oskarżali o próbę wprowadzenia dziedzicznej monarchii. Zwolennicy nowo wybranego Lorda zarzucali oponentom, że po prostu chorują na ambicję, sami chcieli dorwać się do władzy i po prostu nie są w stanie zaakceptować porażki politycznej.

Myślicie, że wybuchł jakiś bunt? Rebelia? O co to nie. Taki spór o sukcesję, to nie powód by Sembijczyk zaprzestał interesów, a bycie w radzie oznaczało prowadzenia najbardziej intratnych interesów. Tylko, że Jargen Uskevren okazał się o wiele bardziej niebezpiecznym przeciwnikiem. Zaledwie w przeciągu kilku lat pozbawił majątku, wydalił z rady i prawdopodobnie pozbawił życia wszystkich swoich niedawnych przeciwników politycznych. Część z nich kupił rozdając na lewo i prawo przywileje i zwolnienia podatkowe. O ile po ojcu odziedziczył zmysł polityczny, to jednak kupieckiego nie miał za grosz. Jego rządy to niemalże likwidacja władzy centralnej, położenie na łopatki systemu podatkowego, niemalże bankructwo państwa. Dzisiaj Sembia to zlepek ziem rządzonych przez poszczególnych bogatych kupców niż jednolite państwo, którego potęgi ekonomicznej bali się wszyscy dookoła. A brak władzy odgórnej oznacza samopas klasy wyższej i wyzysk klas niższych. Zatem nie ma co się dziwić, że niedawno wybuchło ogólnokrajowe powstanie.

Jak to się ma do postaci graczy? A to, że Jargen chciał się i ich pozbyć. Już pozbawił możliwości kupieckich, tak, że wam, gracze zostało to co macie na sobie i niewielka parcela z waszym domostwem [choć nie małym domostwem]. Wiecie, że już na najbliższej radzie miał zgłosić postulat o waszym usunięciu z powodu nieumiejętności prowadzenia interesów, której dowodem miały być owe problemy finansowe. A później to już prosta droga do spotkania z Thayskimi czy Zentharimskimi mordercami. Rebelia uratowała wam życie. Jak długo Lord i jego pupile są zajęci ratowaniem własnego majątku, tak długo jesteście względnie bezpieczni. Sarkazm sytuacji polega na tym, iż dla rebeliantów jesteście najważniejszymi celami z racji przynależności do Rady.

Jak by wyglądała sama sesja? Otóż nie będą dążył do takiej stereotypowej drużyny, która wszędzie łazi zabija potwory. Nawet nie zaczniecie razem a na swoich włościach porozrzucanych po całej Sembii. Oczywiście będziecie mieli możliwość kontaktowania czy nawet spotkania się. Jest tylko jedno ale. Jeżeli podczas przygody jeden z graczy uzna, że jego postać dużo zyska na śmierci postaci innego gracza, to nie tylko nie zabronię, ale będzie to stanowić fragment fabuły. Wcale mi nie zależy na tworzeniu drużyny, to zostawiam wam. Możecie stworzyć świetnie zgrany i ufający sobie zespół. Możecie działać w pojedynkę i tylko informować siebie na wzajem w celu koordynacji działań. Możecie też innych nie informować. Możecie też pałać do siebie otwartą nienawiścią. Chcę dać wam dużą dozę swobody w kreowaniu fabuły. Nie chcę graczy, którzy będą biernie odpisywać tylko na moje posty, ale wyznaczać kierunek wydarzeń. Ja chcę to, ja chcę pójść tam, ja chcę uzyskać coś tam.

Jeszcze jedna uwaga. Nie będzie skalowania walk. Jeśli do jakiejś potyczki dojdzie, to może być ona dla was dziecinnie prosta, bądź o normalnym poziomie trudności. Ale i też bardzo trudna czy wręcz niemożliwa do wygrania. Jedyną wskazówką będzie sława przeciwnika i/lub jego liczebność. By mieć porównanie, wasze postacie są bardzo znane w Sembii.

Sprawy techniczne:
- rok 1378
- poziom 13
- point buy 32
- bez szablonów i dziwnych ras, postacie humanoidalne
- karta postaci albo na myth weaver albo jako google doc, jak wam wygodnie

Jedyny narzucony cel nadrzędny i najważniejsza motywacja BG: zakończyć rebelię w taki sposób by zyskać bezpieczeństwo. Sposób: dowolny.

Kontakt ze mną jest albo przez PW, a z racji funkcji moderatora na forum zaglądam nader często, albo poprzez skype: Klebern. Nie używam innych komunikatorów.
 
Awatar użytkownika
Ehran
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1854
Rejestracja: pt paź 17, 2008 8:33 pm

[D&D 3.5 FR] Płoną zorze

pt lip 11, 2014 1:20 pm

Brzmi ciekawo.
a napisałbyś coś więcej o stronach konfliktu?
Bo jak rozumiem, część zabawy to będą gry polityczne i inne szachrajstwa? Zatem przydało by się znać graczy tej zabawy.
 
Altaris
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1175
Rejestracja: ndz paź 05, 2008 4:24 pm

Re: [D&D 3.5 FR] Płoną zorze

pt lip 11, 2014 1:56 pm

Wpiszę się na listę chętnych. Pomysł na postać już mam.
Ehran mam nadzieję że tym razem w jednej sesji zagościmy razem nieco dłużej ;)
 
Awatar użytkownika
Zaalaos
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 878
Rejestracja: sob sty 19, 2008 1:07 pm

[D&D 3.5 FR] Płoną zorze

pt lip 11, 2014 7:15 pm

Nice, piszę się do sesji. Pytanie tworzonych postaci, oczekujesz długiego wywodu dotyczącego ich historii czy starczy wypunktowanie kilku najważniejszych zdarzeń + cechy charakteru?
Ostatnio zmieniony pt lip 11, 2014 7:16 pm przez Zaalaos, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Klebern
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4195
Rejestracja: czw gru 01, 2005 5:53 am

Re: [D&D 3.5 FR] Płoną zorze

pt lip 11, 2014 8:29 pm

Ehran odpowiem tutaj z racji, że mogą się o to pytać i inni potencjalni gracze. Flawy, dwa, jak najbardziej. Nie mam nic przeciwko. Co zaś bloodlines, to odpada. Zaalaos, oczekuję nawet mniej objętościowo. Jedynie chcę byście podali 3 sposoby wykorzystania rebelii do własnych celów tak by zrealizować cel nadrzędny narzucony przez przygodę. To będzie mówić samo przez się, zgodnie z charakterem postaci, który proszę kierować w stronę praworządności [niezależnie od wyboru na osi zło-dobro]. Te trzy sposoby możecie ujawnić innym graczom lub nie, wasz wybór.

Przejdę do przedstawienia najważniejszych person w tej scenerii. Formalnie rada kupiecka liczy 22 członków wliczając w to samego Lorda. Obecnie liczy tylko 9, nie licząc BG, którzy do niej należą. Jednak dla dobra BG nie jest wskazane w ogóle się tam pokazywać. Mogą spaść ze schodów lub z najwyższej wieży zamkowej, albo upaść na sztylet podczas czyszczenia broni [i tak ze 20 razy]. To jest gniazdo żmij a wasi wrogowie nawet nie będą dbać choćby o namiastkę subtelności.

Rada składa się z:

  • Jargen Uskevren: odpowiednik sembijskiego Kaliguli. Pijus, złodziej, ale diabelnie niebezpieczny przeciwnik polityczny, który się nie zawaha przed niczym by pozbyć się wrogów. Na jego ekscentryczne i pełne luksusu życie idzie ogromna ilość pieniędzy z państwowej kasy. Kasy, która ledwo zipie z powodu dużych przywilejów rozdanych tym, którzy jego popierają.

Najwierniejsi sojusznicy Jargena:

  • Ulmor Drihnoth: czarodziej, jeden z najważniejszych sojuszników Jargena. To on kontroluje sembijską część handlu z Thay. Jego motywacje nie są jasne. To on jest faktycznym sprawcą rozdawnictwa przywilejów, choć sam z żadnego nie wykorzystał. Przynajmniej oficjalnie.
  • Jerik Barkaran: niziołek, o którym złośliwcy mówią nijaki, pozbawiony jakichkolwiek przywar i talentów. Do rady wszedł w dość dziwnych okolicznościach, gdyż przejął huty i zakłady kowalskie od krasnoludzkiej rodziny Essgar. Mówią, że dla złota sprzedałby własną matkę. Sprzedaje broń do Cormyru, Zenthom i do Thay, czyli zbroi tych, którzy by chętnie widzieli Sembię w granicach swoich państw lub wpływów. Chodzą pogłoski, że początkowy majątek zbił na niezbyt legalnych interesach.
  • Olnin Ach'or: to czołowy przedstawiciel jedynej frakcji w radzie kupieckiej. Jedna z najstarszych rodzin w całej Sembii i reprezentuje interesy kilku innych z rady kupieckiej: rodzin Ormawy, Laroth i Tamode. Ich motywacje najprościej można określić jednym zdaniem: chcą się nachapać. Jednakże preferują w miarę legalne sposoby.
  • Barvert Stekal: najprościej można określić, że stworzył jedną z największych prywatnych armii na całym Faerunie. Jego najemnicy obecnie są wszędzie i właściwie stanowią armię i policję Sembii. Ci najemnicy są oskarżani przez rebeliantów o łamanie praw, działanie w interesie tylko członków rady.

Członkowie rady, którzy oficjalnie popierają Lorda, lecz z pewną rezerwą:

  • Rafay Ione: zajmuje się handlem kamieniami szlachetnymi. Ma szerokie kontakty wśród drużyn awanturników, którzy są jego głównymi dostawcami.
  • Lothila Shyim: jedyna kobieta w radzie. Złośliwcy twierdzą, że jedyne co się jej udało, to wyjście za mąż za Erdar Shyim, który rychło po ślubie zmarł. Ale jest jedną z najlepiej poinformowanych osób w Sembii. Zawsze wiedziała, z której strony wieje wiatr.

Otwarci wrogowie:

  • Dalbar Essgar: jedyny żyjący jawny przeciwnik Lorda Jargena. Już nie jest w radzie, choć wcześniej przez wiele lat w niej zasiadał. To właśnie ten, któremu Jerik Barkaran zabrał kuźnie i huty. Ma adoptowaną ludzką córkę o imieniu Emilia. Życie zawdzięcza Żelaznej Regentce z Cormyru, która w niewybrednych słowach poinformowała Lorda, co się stanie jak Dalbar Essgar straci życie lub podupadnie na zdrowiu.
Ostatnio zmieniony sob lip 12, 2014 2:03 pm przez Klebern, łącznie zmieniany 3 razy.
Powód:
 
Altaris
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1175
Rejestracja: ndz paź 05, 2008 4:24 pm

Re: [D&D 3.5 FR] Płoną zorze

sob lip 12, 2014 1:08 pm

No to potrzebne minimum chętnych już mamy.
Czas brać się za klepanie numerków w mechanice i pracę nad pomysłami obrócenia bagna na swoją korzyść ;)
 
Kertul
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 22
Rejestracja: pn lip 18, 2011 8:24 pm

Re: [D&D 3.5 FR] Płoną zorze

sob lip 12, 2014 11:30 pm

Jeszcze ja jeszcze ja !!! Od jutra zacznę pisać i klepać cyferki tylko proszę trzymać miejsce dla mnie ! Ten pomysł na sesje wydaje mi się genialny !
 
Awatar użytkownika
Klebern
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4195
Rejestracja: czw gru 01, 2005 5:53 am

Re: [D&D 3.5 FR] Płoną zorze

sob lip 12, 2014 11:40 pm

Kertul pisze:
Jeszcze ja jeszcze ja !!! Od jutra zacznę pisać i klepać cyferki tylko proszę trzymać miejsce dla mnie ! Ten pomysł na sesje wydaje mi się genialny !

A proszę bardzo, miejsce jest.
 
Kertul
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 22
Rejestracja: pn lip 18, 2011 8:24 pm

Re: [D&D 3.5 FR] Płoną zorze

ndz lip 13, 2014 1:09 pm

Tylko mam jedno pytanko! Chodzi o charakter praworządny...
Jest to strikte taki charakter? Bo ja rozumiem że jako handlarze, którzy zarabiają uczciwe, budzi się coś na wzór praworządności. Jednak chodzi mi teraz o te konkretną sytuacje. Musimy być w pełni czyści? Bo przecież w handlu się oszukuje co nieco. Chciałbym wiedzieć jak bardzo trzyma w ryzach nasze zachowanie praworządność?
Ostatnio zmieniony ndz lip 13, 2014 1:18 pm przez Kertul, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Klebern
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4195
Rejestracja: czw gru 01, 2005 5:53 am

Re: [D&D 3.5 FR] Płoną zorze

ndz lip 13, 2014 1:17 pm

Wrzucę kolejną garść informacji odnośnie głównych sił w Sembii

Do najważniejszych organizacji w Sembii zaliczają się:

  • Szybkie ostrza: jest to organizacja zrzeszająca grupy awanturników. Właśnie tam Rafay Ione ma tak szerokie koneksje. Jest to grupa do wynajęcia ale i też ponoć zajmująca się szmuglerstwem. Jedynym znanym członkiem tej grupy, a właściwie to byłym członkiem, bo przeszedł na emeryturę, jest Whelgar Taerncole, który prowadzi obecnie tawernę Sleeping Cat w Wheloon znajdującego się na terytorium Cormyru.
  • Nocne ostrza: obecnie już nie działa. Ale jeśli wierzyć plotkom, to ta była organizacja zrzeszająca kultystów Maski zamieniła się w jakieś zbiorowisko nieumarłych. Co było powodem tej przemiany i to zaledwie 7 lat temu, nie wiadomo.
  • Srebrne Kruki: wcześniej była to organizacja zajmująca się szpiegostwem i propagandą na rzecz Sembii. Na pewno Lord Jargen korzysta z wiedzy, którą posiadła ta organizacja. Jednak czy nadal jest jednolita? Czy może działania Lorda doprowadziły do jakiegoś tąpnięcia w jej strukturach?
  • Ognistoręcy: swoją siedzibę mają w Daerlun. Jest to gildia zrzeszająca kupców, którzy handlują z Waterdeep. Mają swoje zatargi z Żelaznym Tronem.
  • Żelazny Tron: potężna organizacja zrzeszająca pomniejszych kupców i często występująca w ich imieniu. Handlują z Thay i innymi wschodnimi krainami. Na pewno w jakiś sposób powiązana z Ulmorem Drihnoth
  • Rynek Sześciu Skrzyń: początkowo założony przez sześciu kupców. Teraz ich przedstawicielstwa znajdują się w: Berdusk, Selgaunt, Iriaebor, Waterdeep, Marsember, Priapurl, i Silverymoon. Najbardziej znanym kupcem znajdującym się w tej organizacji jest Mirabeta Selkirk.
  • Centrum handlowe Seidem Słońc: zajmują się lichwą i obsługują najbardziej niebezpieczne szlaki handlowe.
 
Awatar użytkownika
Klebern
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4195
Rejestracja: czw gru 01, 2005 5:53 am

[D&D 3.5 FR] Płoną zorze

ndz lip 13, 2014 10:41 pm

Zalaos i Kertul przesłali mi częściowo wypełnione karty. Zostały już głównie pierdoły mechaniczne do wypełnienia no i te pomysły na przygodę?

Altaris, Ehran jak wam idzie? Już się tak przeciwko mnie nie zbroicie. Postacie dotychczasowe mieszczą się w tierze 2-3. Byłoby mi miło, gdybyście nie wyskoczyli z czymś przekokszonym. Weźcie pod uwagę, że przez ponad rok grałem tylko w 4 edycję, zatem nieco przyrdzewiałem z mechaniką :)
 
Awatar użytkownika
Ehran
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1854
Rejestracja: pt paź 17, 2008 8:33 pm

[D&D 3.5 FR] Płoną zorze

pn lip 14, 2014 2:49 am

hmm, to wezmę się za skreślanie, bo chyba przebiłem się przez T0... cóż, takie nawyki ;)
 
Awatar użytkownika
Klebern
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4195
Rejestracja: czw gru 01, 2005 5:53 am

Re: [D&D 3.5 FR] Płoną zorze

pn lip 14, 2014 9:40 am

Ehran pisze:
hmm, to wezmę się za skreślanie, bo chyba przebiłem się przez T0... cóż, takie nawyki ;)


Wiesz co jest najzabawniejsze w tym poście? A to, że akurat tobie wierzę. :wink:
 
Awatar użytkownika
Ehran
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1854
Rejestracja: pt paź 17, 2008 8:33 pm

[D&D 3.5 FR] Płoną zorze

pn lip 14, 2014 10:56 am

ale to tak całkiem niechcący... : p chciałem tylko by była ciekawa a reszta to produkt uboczny jakoś tak...
 
Altaris
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1175
Rejestracja: ndz paź 05, 2008 4:24 pm

Re: [D&D 3.5 FR] Płoną zorze

pn lip 14, 2014 11:43 am

Ja mam obecnie mały kryzys jeśli chodzi o tworzenie mechaniki (zastanawiam się czy nie porzucić pomysłu na zabójcę).
Klebern znamy się na tym forum nie od wczoraj i chyba zapomniałeś że jeśli miałem zoptymalizowaną postać do któregokolwiek PBFa na Polterze to zwracałem się o pomoc między innymi do Ciebie, także z mojej strony nie musisz się przekoksów bać ;)
 
slann
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4982
Rejestracja: pt paź 14, 2005 10:35 am

Re: [D&D 3.5 FR] Płoną zorze

pn lip 14, 2014 3:26 pm

do kiedy czas?
 
Awatar użytkownika
Klebern
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4195
Rejestracja: czw gru 01, 2005 5:53 am

[D&D 3.5 FR] Płoną zorze

pn lip 14, 2014 3:47 pm

Altaris, bardziej pisałem do Ehrana, ale Ty też potrafisz dużo. Czasami się zastanawiałem, czy nie więcej ode mnie, przynajmniej przy pewnych buildach. Altaris, jak chcesz mieć zabójcę zrób barda :)

Ehran, znam cię i wiem co wychodzi czasami przypadkiem. Jak ja robiłem barda do Twojej sesji, to też przypadkiem mi wyszedł build z lepszym trafieniem niż dedykowany wojownik. :)

Slann, nie mam terminu, po prostu czekam na karty. Mam 4 gotowe karty i ruszam.
 
Altaris
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1175
Rejestracja: ndz paź 05, 2008 4:24 pm

Re: [D&D 3.5 FR] Płoną zorze

pn lip 14, 2014 4:09 pm

Dziękuję za miłe słowa, acz nie przypominam sobie który build mogłem zrobić lepiej od Ciebie ;)
Co do barda, przemykał mi przez głowę, acz totalnie się nie znam na tej klasie. Mój jedyny bard w karierze był łamany na Seeker of Song i niestety dość słabo zoptymalizowany w stosunku do reszty drużyny (kiepski dobór czarów i atutów). Wiem że Sublime Chord jest chyba najlepszym prestiżem dla barda (chyba że ktoś lubi dual spellcasting, to wtedy Fochlucan Lyrist bodajże), ale na tym moja wiedza się kończy.
 
Awatar użytkownika
Zaalaos
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 878
Rejestracja: sob sty 19, 2008 1:07 pm

[D&D 3.5 FR] Płoną zorze

pn lip 14, 2014 4:24 pm

Sublime Chord + Ur-priest + Fochlucan Lyrist = fun :P
 
Awatar użytkownika
Klebern
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4195
Rejestracja: czw gru 01, 2005 5:53 am

[D&D 3.5 FR] Płoną zorze

pn lip 14, 2014 7:19 pm

W dodatku jest ACF dla barda w jednej z książek z Eberronu, która pozwala na wymianę pieśni barda na atuty, które przerobisz za pomocą retraining.

Podaj mi mail do siebie, do Ci udostępnię barda, którego zrobiłem do sesji Ehrana. Ma szablony, zatem będziesz musiał go przerobić, ale ten build posiada chyba najlepsze ACFy dla tej klasy postaci.
 
Awatar użytkownika
Klebern
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4195
Rejestracja: czw gru 01, 2005 5:53 am

[D&D 3.5 FR] Płoną zorze

śr lip 16, 2014 11:20 pm

Chłopcy, postarajcie się do piątku wyrobić z postaciami. Chciałbym w sobotę zacząć.
 
Awatar użytkownika
Demoon
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1295
Rejestracja: sob sty 29, 2005 4:34 pm

[D&D 3.5 FR] Płoną zorze

czw lip 17, 2014 2:57 am

a gdyby tak ktoś inny jeszcze Ci postać w piątek wieczorem postać wysłał?
 
Awatar użytkownika
Klebern
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4195
Rejestracja: czw gru 01, 2005 5:53 am

[D&D 3.5 FR] Płoną zorze

czw lip 17, 2014 8:34 am

A proszę bardzo. Wiesz, że na forum z zasady nie powinno się utożsamać ilości chętnych z ilością przesłanych kart.

W pełni skończoną kartę podesłał mi Zaalaos. Kertul wypełnił w znacznej mierze, ale z tego co wiem, będzie ją zmieniał. Altaris szukał dopiero pomysłu na postać. Chyba wspólnie ze mną ten pomysł znaleźliśmy :) A Ehran to pewnie i tworzy mechanikę i przy okazji w robocie odwala za dwóch. Kiedy on z tego ciągu wyjdzie, nie wiadomo.
 
Awatar użytkownika
Ehran
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1854
Rejestracja: pt paź 17, 2008 8:33 pm

[D&D 3.5 FR] Płoną zorze

czw lip 17, 2014 11:08 am

widzę, że za dobrze mnie znasz. faktycznie w tym tyg nieco więcej roboty miałem. ale już jest spokojniej, dziś po południu pewno dokończę postać.
 
Altaris
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1175
Rejestracja: ndz paź 05, 2008 4:24 pm

[D&D 3.5 FR] Płoną zorze

czw lip 17, 2014 12:50 pm

Altaris pomysł miał, ale okazało się że może mieć ciekawszy koncept ;)
Ehran wielkie dzięki za pomoc przy wcześniejszych konstrukcjach mechanicznych do tej sesji.
Powinienem się dzisiaj wyrobić, jeśli tylko będę miał wszystkie potrzebne odpowiedzi.
 
Awatar użytkownika
Klebern
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4195
Rejestracja: czw gru 01, 2005 5:53 am

[D&D 3.5 FR] Płoną zorze

sob lip 19, 2014 9:24 am

Dostałem info od Ehrana, że wyjeżdża jutro i wraca w czwartek. Pytanie do reszty, zaczynamy czy czekamy na kolegę? I tak razem nie zaczynacie w jednym miejscu.

Kertul, będziesz przerabiał tą postać?
Ostatnio zmieniony sob lip 19, 2014 9:25 am przez Klebern, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Zaalaos
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 878
Rejestracja: sob sty 19, 2008 1:07 pm

[D&D 3.5 FR] Płoną zorze

sob lip 19, 2014 10:34 am

Klebern pisze:
Dostałem info od Ehrana, że wyjeżdża jutro i wraca w czwartek. Pytanie do reszty, zaczynamy czy czekamy na kolegę? I tak razem nie zaczynacie w jednym miejscu.


Jak nasze działania są niezależne to możemy zacząć teraz.
 
Awatar użytkownika
Nefarius
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3957
Rejestracja: śr mar 08, 2006 6:39 pm

Re: [D&D 3.5 FR] Płoną zorze

ndz lip 03, 2016 1:16 pm

To i ja spróbuję swoich sił, ale nie wiem czy mi się uda dzisiaj kartę dosłać.

EDIT a tu już sesja trwa w najlepsze. No nic, to innym razem :)
Ostatnio zmieniony ndz lip 03, 2016 1:17 pm przez Nefarius, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość