Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
[CORVUS]
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 90
Rejestracja: śr cze 29, 2005 3:03 pm

Początkujący w Warhammera 40k

wt wrz 20, 2005 10:16 am

Chcałbym zacząć grać w Warhammera 40k. Bardzo proszę o rady, bo jestem w tym zupełnie zielony.

A jeżeli ktoś mógłby dać linka na jakąś stronę o warhammerze 40k gdzie mógłbym poczytać o zasadach to z góry dziękuję.
 
Awatar użytkownika
Neverwinter
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 864
Rejestracja: pn lut 16, 2004 9:34 am

wt wrz 20, 2005 2:54 pm

O zasadach raczej nie poczytasz, bo są w podręczniku...chyba ze go kupisz...
Skąd jesteś?
 
Awatar użytkownika
[CORVUS]
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 90
Rejestracja: śr cze 29, 2005 3:03 pm

wt wrz 20, 2005 4:10 pm

Dzięki, a ile kosztuje podręcznik?
Jestem z Lublińca (kolo częstochowy)
 
Awatar użytkownika
Neverwinter
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 864
Rejestracja: pn lut 16, 2004 9:34 am

pt wrz 23, 2005 5:26 pm

Bard jest w Katowicach....chyba dosyc daleko...przejedz sie, zobacz jak ludzie graja, nie boj sie pytac ;) !
 
Awatar użytkownika
Alchemique
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 310
Rejestracja: wt lip 13, 2004 9:33 pm

pt wrz 23, 2005 5:32 pm

Wiem ze w Czewie jest jakieś srodowisko graczy :) Własciwie na dworcu jest sklep Hobby 3 i tam można sie dowiedzieć :)
 
Awatar użytkownika
[CORVUS]
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 90
Rejestracja: śr cze 29, 2005 3:03 pm

wt wrz 27, 2005 10:01 am

Dzięki za informacje
 
Awatar użytkownika
SkeezaPhrenyak
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 122
Rejestracja: czw wrz 29, 2005 8:46 am

Re: Początkujący w Warhammera 40k

czw wrz 29, 2005 8:54 am

[CORVUS] pisze:
Chcałbym zacząć grać w Warhammera 40k. Bardzo proszę o rady, bo jestem w tym zupełnie zielony.

A jeżeli ktoś mógłby dać linka na jakąś stronę o warhammerze 40k gdzie mógłbym poczytać o zasadach to z góry dziękuję.