Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Fingor
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 445
Rejestracja: pn cze 19, 2006 8:19 pm

śr lut 28, 2007 2:32 pm

A mi właśnie malowanie sprawiało dużą frajdę od samego początku, mimo raczej mizernych efektów. Ale podchodziłem do tego w ten sposób, że choć talent plastyczny mam w głębokim zaniku;), to z czasem nauczę się malować na przyzwoitym poziomie. I tak się właśnie stało, bo po paru miesiącach, gdy poznałem bardzie j zaawansowane techniki figurki zaczęły nabierać kształtu.
Polecam też tworzenie własnych schematów kolorystycznych, mieszanie barw. Rozwija. :)
 
Logon
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: wt lut 27, 2007 4:43 pm

pn mar 05, 2007 2:53 pm

Mam pytanie czy opłaca sie kupic za 200zł ok 70 figurek z hord Chaosu??jest tam ok 30 warriorów a co jest dalej to nie wiem. Qmpel mojego qmpla sprzedaje bo juz nie nimi nie gra.
Nie wiem czy sie opłaca
 
Logon
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: wt lut 27, 2007 4:43 pm

pn mar 05, 2007 2:54 pm

Mam pytanie czy opłaca sie kupic za 200zł ok 70 figurek z hord Chaosu??jest tam ok 30 warriorów a co jest dalej to nie wiem. Qmpel mojego qmpla sprzedaje bo juz nie nimi nie gra.
Nie wiem czy sie opłaca

PS: Częsc(chyba wiekszosc) jest metalowa. Czy w 7 edycji Hordy Chaosu sa metalowe??
 
Awatar użytkownika
Fingor
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 445
Rejestracja: pn cze 19, 2006 8:19 pm

pn mar 05, 2007 3:16 pm

Zależy jeszcze od tego, z której edycji są figurki. Ale ogólnie się opłaca. Szczególnie, jeśli metalowych jest sporo.
 
Awatar użytkownika
WilliamWolfes
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1308
Rejestracja: sob lis 13, 2004 1:29 pm

pn mar 05, 2007 8:08 pm

@ Logon
1. Tak jak Fingor powiedział wszystko zależy z jakiej edycji są figurki
2. Co to za figurki -dokładnie jak sie nazywają (najlepiej jak poślesz fotki na maila)
3. Czy są zapaskudzone farbą? czy tylko metal, ewentualnie podkład.
4. Prócz tych metalowych to jakie tam jeszcze są figurki i z jakich edycji?
5. Czy na pewno chcesz grać Chaosem!? :razz:
 
Logon
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: wt lut 27, 2007 4:43 pm

wt mar 06, 2007 2:19 pm

Tak chce grac Chaosem, nie pasuje ci??
Co do kupna figurek to juz nie wazne. Kumpel zapomniał ze one sa do warhammera 40k!!! :D No cóz bede musiał chyba normalnie kupic w sklepie :neutral:

Zwracam UWAGĘ na konieczność stosowania poprawnych zasad języka polskiego na naszym forum. Najlepiej jak napiszesz posta to wklej go do Worda i sprawdź błędy - williamwolfes
 
Awatar użytkownika
Fingor
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 445
Rejestracja: pn cze 19, 2006 8:19 pm

wt mar 06, 2007 3:50 pm

Wiliamowi nie chodziło o to, że to obciach, czy coś, tylko o to, że nie opłaca się kupować, jeśli nie chcesz nimi grać tylko kupujesz, bo tanio. I dosyć zapominalski ten Twój kolega :D
 
Logon
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: wt lut 27, 2007 4:43 pm

śr mar 07, 2007 1:08 pm

Tak zapominalski.



A za bład przepraszam, ale o jaki chodzi?? :oops:
 
Awatar użytkownika
WilliamWolfes
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1308
Rejestracja: sob lis 13, 2004 1:29 pm

śr mar 07, 2007 7:07 pm

Napisałem wyżej co robić aby uniknąć głupich błędów ortograficznych. Tak poza tym post wyżej nie na temat! w dodatku jednolinijkowym mówimy stanowczo NIE.

Wiem Logon, że stać Cię na więcej :)
 
Anonim_1

ndz kwie 08, 2007 11:00 am

Czy modele kawaleryjskie ogarnięte frenzy (np. dzikie orki na dzikach) zwiększają liczbę Ataków swych wierzchowców, czy też premia +1 A dotyczy tylko damych modeli jeźdźców?
 
Awatar użytkownika
Frank The Tank
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 90
Rejestracja: ndz gru 10, 2006 3:26 pm

ndz kwie 08, 2007 11:23 am

Po pierwsze: kupiłem Army Booka(O&G). 8)
Po drugie: mam pytanie: jeżeli Grimgor ma zbroję która daje mu pancerz na 1+ to znaczy, że...??
Bo nie wiem, może przywalę bzdurę, ale czy to nie znaczy, że pancerz chroni go całkowicie? Czy może oberwać tylko wtedy kiedy ktoś ma atak zmniejszający pancerz?
Proszę o szybką odpowiedź i wyrozumiałość ponieważ cały czas nie umiem w "to" jeszcze dobrze grać.
 
Awatar użytkownika
Szczur
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3991
Rejestracja: ndz mar 16, 2003 8:48 pm

ndz kwie 08, 2007 11:57 am

ShadEnc pisze:
Czy modele kawaleryjskie ogarnięte frenzy (np. dzikie orki na dzikach) zwiększają liczbę Ataków swych wierzchowców, czy też premia +1 A dotyczy tylko damych modeli jeźdźców?


Nie, dziki nie mają szału. Tylko jeźdźcy dostają premię.

Frank The Tank pisze:
Po drugie: mam pytanie: jeżeli Grimgor ma zbroję która daje mu pancerz na 1+ to znaczy, że...??


To znaczy, że na '1' i tak zawsze oblewa test pancerza ;)
 
Awatar użytkownika
Frank The Tank
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 90
Rejestracja: ndz gru 10, 2006 3:26 pm

ndz kwie 08, 2007 12:39 pm

Aha, czyli pancerz chroni go tak naprawdę od 2 wzwyż? Jakiego Lorda(pytanie głównie to grających orcami, ale nie tylko)uważacie za najprzydatniejszego??
 
Anonim_1

ndz kwie 08, 2007 1:22 pm

Szczur pisze:
Nie, dziki nie mają szału. Tylko jeźdźcy dostają premię.

W erracie/FAQ do Warhammera (do pobrania stąd) spotkałem się z inną odpowiedzią: jeśli nie zaznaczono inaczej, +1 A otrzymuje nie tylko jeździec i wierzchowiec, ale również, w przypadku rydwanu, postać w nim jadąca i pozostałe istoty wchodzące w skład modelu rydwanu.

Może źle interpretuję zwrot "model", ale czy w ujęciu wzmianki ze strony 4 FAQ odpowiedź na pytanie o frenzy jest taka sama? :)

Frank The Tank pisze:
Aha, czyli pancerz chroni go tak naprawdę od 2 wzwyż?

Chyba, że zostanie zmodyfikowany przez wysoką Siłę lub cechy w rodzaju Przebicia Pancerza.

Frank The Tank pisze:
Jakiego Lorda uważacie za najprzydatniejszego?

Do tej pory miałem okazję przetestować jedynie Grimgora - sprawdzał się nieźle do chwili, gdy zebrał 3 rany od balisty. Ogólnie, mam złe zdanie na temat special characterów, ze wszystkim mógłbym zdecydować się na wystawienie jedynie Grimgora, ew. Skarsnika.
 
Awatar użytkownika
WilliamWolfes
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1308
Rejestracja: sob lis 13, 2004 1:29 pm

ndz kwie 08, 2007 1:24 pm

Aha, czyli pancerz chroni go tak naprawdę od 2 wzwyż?


Słuchaj zawsze gdy się testuje pancerz to jak wypada Ci 1 test uznaje się za nie udany i charakter otrzymuje ranę. Pamiętaj, że siła większa od 3 zmniejsza obniża pancerz o 1 za każdy punkt siły więcej. Tzn siła 4 oznacza -1 do save, siła 5 oznacz -2 do sv, itd.
 
Awatar użytkownika
Fingor
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 445
Rejestracja: pn cze 19, 2006 8:19 pm

ndz kwie 08, 2007 1:46 pm

Uprzedzę ew. pytania :). 1+ różni się tym od 2+, że jeśli ktoś walnie kolesia z AS 1+ z siłą 4, to będzie on zdawał na 2+, czyli nic się nie zmieni. Za to w takiej samej sytuacji pancerz 2+ stanie się 3+.
 
Awatar użytkownika
Vukodlak
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1622
Rejestracja: śr maja 11, 2005 4:41 pm

ndz kwie 08, 2007 1:47 pm

ShadEnc pisze:
W erracie/FAQ do Warhammera (do pobrania stąd) spotkałem się z inną odpowiedzią: jeśli nie zaznaczono inaczej, +1 A otrzymuje nie tylko jeździec i wierzchowiec, ale również, w przypadku rydwanu, postać w nim jadąca i pozostałe istoty wchodzące w skład modelu rydwanu.

Może źle interpretuję zwrot "model", ale czy w ujęciu wzmianki ze strony 4 FAQ odpowiedź na pytanie o frenzy jest taka sama?


Masz rację, Szczur posiada przestarzałe i nieaktualne informacje.


Frank The Tank pisze:
Aha, czyli pancerz chroni go tak naprawdę od 2 wzwyż?


Tak, ale jeśli dostaniesz cios z Siłą 4, to -1 odejmujesz od wartości pancerza (czyli 1+), co daje Ci ochronę na 2+. Gdyby pancerz chronił na 2+, to taki cios obniżyłby jego ochronę do 3+. Rozumiesz już?
 
Awatar użytkownika
Fingor
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 445
Rejestracja: pn cze 19, 2006 8:19 pm

ndz kwie 08, 2007 5:33 pm

Vukodlak pisze:
Tak, ale jeśli dostaniesz cios z Siłą 4, to -1 odejmujesz od wartości pancerza (czyli 1+), co daje Ci ochronę na 2+. Gdyby pancerz chronił na 2+, to taki cios obniżyłby jego ochronę do 3+. Rozumiesz już?


A niby co ja napisałem? ;)

Ja mam pytanie bardzo szczegółowe. Na jakich zasadach strzela czempion thunderersów? Niektórzy twierdzą, że ma 2 ataki na zasadach Dwarf Handguna, niektórzy że 1 z dwarf handgun i jeden z pistola. Szczerze mówiąc trochę się w tym pogubiłem, a Army Book tego nie precyzuje.
 
Awatar użytkownika
Frank The Tank
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 90
Rejestracja: ndz gru 10, 2006 3:26 pm

ndz kwie 08, 2007 7:30 pm

Tak już rozumiem, thx. Cały czas czekam na podpowiedzi dotyczące wyboru lorda(O&G).
 
Awatar użytkownika
Vukodlak
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1622
Rejestracja: śr maja 11, 2005 4:41 pm

ndz kwie 08, 2007 8:04 pm

Fingor pisze:
A niby co ja napisałem? :wink:


Wysłałeś posta kiedy ja pisałem swojego.


Cały czas czekam na podpowiedzi dotyczące wyboru lorda(O&G).


Zrób jak Ci bardziej pasuje. Ja stawiałbym na Grimgora z obstawą Black Orków, lub własnoręcznie skleconego Lorda.
 
Awatar użytkownika
WilliamWolfes
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1308
Rejestracja: sob lis 13, 2004 1:29 pm

ndz kwie 08, 2007 10:53 pm

@Fingor
W armybooku do dwarfów dokładnie pisze, że jeżeli nie zamienia broni (handguna) na dwa pistole za free to strzela dwa razy z handguna. Jeżeli zmienia na dwa pistole to moim zdaniem ma wtedy 3 ataki, ponieważ dwa podstawowe z jednego pistola i dodatkowy za dodatkowy pistol. Jak dla mnie to logiczne i nie ma się nad czym zastanawiać. 8)


nie daj sobie wmówić kitów! 8)
 
Awatar użytkownika
Frank The Tank
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 90
Rejestracja: ndz gru 10, 2006 3:26 pm

ndz kwie 08, 2007 11:59 pm

A co uważacie o lordzie na wywernie?
 
Awatar użytkownika
Fingor
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 445
Rejestracja: pn cze 19, 2006 8:19 pm

pn kwie 09, 2007 12:03 am

@William
Nie zauważyłem, ale ok :)

@Frank
Bardzo korzystny w dużych armiach. Można ryzykować wystawianie od 1500 pkt (mowa o warbossie), ale na 2k niemalże obowiązkowo.
 
Anonim_1

pn kwie 09, 2007 12:42 am

Bardzo korzystny w dużych armiach. Można ryzykować wystawianie od 1500 pkt (mowa o warbossie), ale na 2k niemalże obowiązkowo.

Moje doświadczenia z lordami poza jednostkami są dość okrutne w ujętu punktowym - zwykle kończyłem grę bez generała, z pewną sumą punktów "w plecy". Może to wynika ze spefyciki armii moich przeciwników (zwykle walczę przeciw krasnoludom), ale dla bezpieczeństwa wolę wstawiać lorda w kwadrat oddziału. Nawet na 2k.

Frank The Tank pisze:
A co uważacie o lordzie na wywernie?

Jeśli piszesz o Azhagu, to moim zdaniem... dziwny jest. Nie opłaca się go wystawiać.
 
Awatar użytkownika
Fingor
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 445
Rejestracja: pn cze 19, 2006 8:19 pm

pn kwie 09, 2007 10:33 am

Ja mówiłem o zwykłym warbossie na wyvernie. Jest stosunkowo elastyczny i mocny, choć punktowo bolesny.
 
Anonim_1

pn kwie 09, 2007 11:12 am

Fingor pisze:
Ja mówiłem o zwykłym warbossie na wyvernie.

Ja się odnosiłem do każdego bossa na wyvernie. Altyleria ściąga go jak złoto, nawet nie trzeba do tego cięższego sprzętu - wystarczy balista.
 
Awatar użytkownika
Fingor
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 445
Rejestracja: pn cze 19, 2006 8:19 pm

pn kwie 09, 2007 11:33 am

Wiesz, jak grasz z krasiami, to tak rzecz wygląda. Kiedy będziesz grał przeciwko Empire z master engineerem z hochlandem to bhaterowie pieszo będą schodzić seriami :)
 
Anonim_1

pn kwie 09, 2007 12:04 pm

Fingor pisze:
Kiedy będziesz grał przeciwko Empire z master engineerem z hochlandem to bhaterowie pieszo będą schodzić seriami

Wydaje mi się, że szansa na przetrwanie strzału z long rifle'a jest większa od szansy przetrwania strzału z balisty (kluczowym czynnikiem są te d3 rany, które jakiś czas temu posłały mi do piachu Grimgora ;)). Mimo wszystko owszem, posadzenie wodza w oddziale nie jest kluczem do sukcesu.

Sam zacznę chyba wystawiać swoich orczych generałów w "dzikiej" kawalerii. Oczywiście, jak tylko zmontuję dzikiego warbossa na dziku i pomaluję boxa z kawalerią. :)
 
Awatar użytkownika
WilliamWolfes
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1308
Rejestracja: sob lis 13, 2004 1:29 pm

pn kwie 09, 2007 5:02 pm

Inżynier z Hohlandem to shit, nic nie robi bohaterom :> szczególnie samotnie biegającym na pieszo. Poza tym kazdy dowódca jednostki handgunów może mieć snajperke 8) a kosztuje dużo mniej!
 
Awatar użytkownika
Fingor
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 445
Rejestracja: pn cze 19, 2006 8:19 pm

pn kwie 09, 2007 9:21 pm

Oj, robi robi... Szczególnie mojemu master engineerowi. Zresztą zdecydowałem, że już go nie wystawię . Fakt, entrenchment i bonusy są przydatne, ale nie zdarzyło mi się, żeby przetrwał 3 tury. Ostatnio zszedł w drugiej, bo w 1 uratowało go "look out sir!" :P

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości