Regulamino-instrukcja.
1. Rozgrywki
a) system pucharowy
b) 4 rozgrywki, frakcje losowe i zamiana x2
- przechodzi dalej gracz z trzema lub czterema zwycięstwami
- w przypadku remisu sumowana i porównywana jest przewaga w hp z dwóch partii
(przykład: gracz A wygrał 2 partie z przewagą 2 i 1 hp, gracz B wygrał 2 partie z przewagą 2 i 5 hp, przechodzi gracz B)
- w przypadku remisu w hp przeprowadzana jest dogrywka (losowe partie i zamiana)
- w przypadku remisu w dogrywce - porównywana jest suma przewagi w hp z poprzednich partii, gdzie tie-break liczony jest jako 4 hp.
- dalszych remisów nie przewidujemy.
c) gramy bez dodatków
d) czas na ruch: 1 minuta
e) gra powinna być rankingowa; założony pokój powinien mieć jasne oznaczenie np. "mecz turniejowy z (wstaw nick)"
2. Technikalia.
a) wywalenie z serwera
- automatycznie wygrywa gracz z >8 punktami przewagi (chyba że są jakieś wątpliwości, w takim wypadku decyzja o powtarzaniu lub nie rozgrywki należy do arbitra!)
- jeżeli partia została ucięta wcześniej, gra jest powtarzana (z tymi samymi frakcjami)
- każdy przypadek należy zgłosić arbitrowi; gracze podejrzanie często wywalani z serwera, szczególnie kiedy przegrywają, mogą zostać zdyskwalifikowani z turnieju
b) medyk - w NHO nie ma możliwości wyboru między dwiema jednostkami leczonymi w tej samej inicjatywie, należy na to uważać
c) inne bugi zdarzają się rzadko, ale
- jeżeli uniemożliwiają dalszą grę (martwy żeton blokujący pole, brak rozdanych żetonów) powtarzamy grę
- jeżeli są drobne i obaj gracze się na to zgodzą, gramy dalej
3. Arbitrzy.
a) są nimi:
- Radagast - gg 5146257
- ja - gg 524194
b) do zadań arbitrów należy:
- monitorowanie przebiegu turnieju
- rozstrzyganie niejasnych kwestii i sporów
- dbanie o właściwe parowanie oraz kontakt z/między uczestnikami
- publikowanie wyników rozgrywek
- bycie online (przynajmniej jedna osoba w czasie trwania rozgrywek)
c) do zadań arbitrów NIE należy:
- obserwacja poszczególnych partii
- ustalanie godzin rozegrania partii (to użytkownicy robią między sobą)
- reagowanie z prędkością światła
(WAŻNE: nikła jest szansa na rozstrzygnięcie problemu w czasie partii, kiedy tyka zegar odmierzający czas na ruch - w waszym własnym interesie leży przeczytanie regulaminu, by uniknąć takiej sytuacji!)
d) arbitrzy mogą brać udział w turnieju
4. Czas trwania.
- zgłoszenia przyjmowane są do 20 maja wieczorem (w temacie lub na mój mail:
[email protected])
- rozpiska z parowaniem zostanie podana 21 maja rano
- pierwsze partie zaczynamy 21 maja o 20.00
- terminy dalszych partii ustali się na bieżąco, aczkolwiek zalecane jest zarezerwowanie sobie weekendu na turniej (przynajmniej przez osoby, które zamierzają przejść przez pierwszy etap
) i w miarę możliwości granie do wieczora
- partie niezgłoszone żadnemu z arbitrów są uznawane za nieważne.
5. Inne.
- jako że NHO idealna nie jest i narzuca nie zawsze idealne rozwiązania, prosimy o uczciwość i zdrowy rozsądek w interpretacji tego regulaminu.
BONUS: podsumowanie - co użytkownik powinien zgłosić:- ustalone przez siebie godziny rozegrania kolejnej partii
- każdy przypadek wywalenia kogoś z serwera
- każdy przypadek powtórzenia partii z wyjaśnieniem powodu
- wynik partii z podaniem końcowej ilości hp
link do strony programu:
Neuroshima Hex Online