Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Venomus
Z-ca szefa działu
Z-ca szefa działu
Posty: 358
Rejestracja: czw sie 11, 2005 10:29 pm

śr maja 07, 2008 6:17 pm

Ekhem, mały offtop ale nie mogłem sie powstrzymać, wybaczcie:


Planetourist pisze:
BTW, jaki jest numer do Asmo?


Hm, 666 666 66? :razz:
 
Awatar użytkownika
Planetourist
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2056
Rejestracja: wt paź 04, 2005 8:20 pm

ndz maja 11, 2008 5:46 pm

10. maja minął, zaczynam omawiać Wasze prace na forum Wyróżnionych.

Jeżeli ktoś ma już gotowy przedmiot czekający na umieszczenie albo chce wprowadzić poprawki, niech się nie krępuje. Niemniej jednak, proszę o sprężenie się.
 
Awatar użytkownika
Nefarius
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3956
Rejestracja: śr mar 08, 2006 6:39 pm

ndz maja 11, 2008 10:34 pm

Pęk kluczy

Słowo od A’kina: Yyy… Tak, tak! Po cóż zwoje? To nieporęczne, zajmuje dużo miejsca w plecaku i papier, na którym jest zapisany czar jest bardzo delikatny. Do tego nie każdy może korzystać z magii zapisanej na zwoju… A tutaj, szanowny kliencie mam coś, co idealnie zastąpi jakiś tam czar… Tak, Pęk kluczy. Ten wspaniały przedmiot pomoże Ci otworzyć każde drzwi, w których jest zamek! Tak właśnie, klucz dopasowuje się do każdego zamka, z jakim się zetknie… Cena? Z pewnością jakoś się dogadamy hehe…

Wygląd: Pęk kluczy to jak sama nazwa wskazuje metalowe koło o obwodzie podobnym do wielkości pięści, na którym zawieszona jest spora ilość (ponad tuzin) miedzianych kluczy. Przedmiot jest dość ciężki, i hałaśliwy. Jedyny taki istniejący egzemplarz jest właśnie w posiadaniu A’kina.

Mechanika: Pęk kluczy to artefakt, którego właściciel nie będzie miał prawie żadnego problemu z otwieraniem drzwi. Ażeby przedmiot zadziałał, właściciel musi trzymać go w dłoni, równocześnie patrząc na zamek w drzwiach, które chce otworzyć. Owe przyglądanie się musi trwać trzy rundy. Po tym czasie drugi z brzegu wśród wiszących kluczy, staje się tym, który pasuje do zamku, któremu właściciel artefaktu się przyglądał. Pęk kluczy otworzy każdy zamek, którego ST otwierania wytrychem (lub innymi narzędziami służącymi do otwierania zamku) nie przekracza 27. Niestety sam Pęk jest dość hałaśliwy, właściciel jest poddany karze -4 do testu skradania. Za pomocą tego słabszego artefaktu można otworzyć trzy pary drzwi dziennie, lecz nie więcej niż dziesięć razy na dekadzień.
 
Awatar użytkownika
Namrasit
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2089
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 11:12 pm

ndz maja 11, 2008 11:12 pm

Stek bzdur

Słowo od A'kina:
Mówisz że droga przed tobą daleka, oto i mam coś na twoje zmartwienia. Ha, kawałek mięsa mówisz. Poniekąd, lecz jakiż to kawałek. Dzięki niemu pozyskasz wiedzę najzdolniejszych magów, szpiegów, kupców czy kogo tam jeszcze znasz.
Alesz oczywiście że to nie jest szkodliwe.
Najczystrza wiedza w "pigółce" rzecz można....


Wygląd: jak racja suszonego mięsa.

Mechanika: Ten kawałek mięsa zawiera w sobie wiele pomniejszych i czesto nieznanych (i nieprawdziwych) informacji na wszelakie tematy. Istotę która go spożyje, należy przez 24 godziny traktować jako posiadajacą po 10 rang w każdej dziedzinie wiedzy. Przez 24 godziny istnieje takze 80% ryzyko, że istota korzystajaca ze zdolnosci wiedzy, uzyska fałszywe (bzdurne wręcz) informacje.
 
Awatar użytkownika
Kayetan
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: czw maja 01, 2008 1:29 pm

pt maja 16, 2008 11:01 pm

Może i masz trochę racji Planetourist, ale prosiłeś o koncepty przydatnych i ciekawych rzeczy. Żart, klimat i polot możesz dodać sobie sam, modyfikując ów przedmiot. Z resztą chciałem zamieścić ów przedmiot, aby zaistniał jako taki, pomimo, że za znawcę w mechanice d&d nie uchodzę. Proszę więc o pomoc w "ulepszeniu" tego cosik tak, aby miało ten wymagany żart, klimat i polot. Z góry dziękuję.

Co do miecza, to moim skromnym zdaniem, ciekawiej by było, gdyby zamiast wykonywać te testy itd. , było tak, że za każdym razem, kiedy ktoś dobywa owego miecza, miecz ten musi odebrać komuś życie. I jeśli użytkownik nie jest tego świadomy, a coś go odwiedzie od zabicia kogoś, przeciw komu dobył oręża, to traci wszystkie PW i ginie w następnej rundzie, jeżeli nikt nie uleczy go testem leczenia o ST 25 lub wyższym. To ostatnie to już wg uznania.
 
Awatar użytkownika
Azamath
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 36
Rejestracja: śr sty 04, 2006 3:04 pm

sob cze 21, 2008 6:07 pm

Kij o trzech końcach

Słowo od A'kina: Lepiej niech Pan tu spojrzy, bo nie sposób opisać tego słowami. Tak, tak to jest rzeczywiście to, na co wygląda. Wbrew powiedzeniu powszechnemu na jednej z pierwszych są też takie, które mają trzy.

Wygląd: Na pierwszy rzut oka zdaje się wyglądać jak normalny drewniany drąg. Po chwili można jednak dostrzec, że jest w nim coś niezwykłego. Zdziwienie zamienia się w konsternację, gdy obserwator dostrzega, że to, co z początku wziął za rozgałęzienie z pewnością nim nie jest. Jeśli poprosisz o opisanie go kogoś, kto się z nim zetknął z pewnością nie będzie potrafił wyjawić słowami nic więcej. Co tu dużo mówić. Ten kij ma trzy końce i trzeba się po prostu z tym pogodzić.

Mechanika: W walce Kij o Trzech Końcach traktowany jest jak zwykły drewniany drąg. Nie licząc drobnej przewagi, jaką daje moment, gdy przeciwnik upewnia się, że jego wzrok nie szwankuje nie gwarantuje żadnych premii.

Cena: A'kin może równie dobrze podarować go w prezencie wyjątkowo strudzonemu podróżnikowi jak i sprzedać go za smboliczną kwotę.

Moneta Alasza*

Słowo od A'kina: Uważasz, że masz szczęście? Ta moneta je jeszcze wzmoże. Twierdzisz, że prześladuje cię pech? Z tym drobiazgiem zwycięsko wyjdziesz z każdego starcia ze złym fatum. Pytasz o cenę? Co powiesz na odrobinę hazardu? Wypadnie wielbłąd oddam ci ją za darmo, żmija płacisz dziesięć tysięcy.(Rzut). Cóż, nie zawsze można wygrywać...

Wygląd: Złoty krążek wielkości zwykłej monety. Na jej awersie widnieje głowa wielbłąda o ustach wykrzywionych w ironicznym uśmiechu. Na rewersie znajduje się ogon żmii, (czyli w zasadzie żmija bez głowy), którego początek skierowany jest do wewnątrz monety.

Mechanika: Aby skorzystać z mocy monety należy ją rzucić. Rzut nie musi się odbywać za wiedzą właściciela (może mu na przykład wypaść z kieszeni). W momencie, gdy moneta spadnie na wystarczająco stabilną powierzchnię ukazuje swój awers lub rewers, wielbłąda lub żmiję. Wielbłąd oznacza, że Alasz* uśmiechnął się do posiadacza i ten otrzyma premię +1 ze szczęścia do następnego testu dowolnej umiejętności. Żmija zaś skazuje na karę -1 tego samego rodzaju. Jeśli właściciel lubi hazard może pokusić się o kilka rzutów pod rząd. Premie i kary będące następstwem rzutów Monetą kumulują się. Jeśli wykona się dziesięć rzutów i cięgle nie użyje żadnej umiejętności następne wyniki nie mają już znaczenie. Do wykonania testu umiejętności ryzykant jest skazany na premię lub karę, którą otrzymał po zsumowaniu wyników pierwszych 10 rzutów. Warto dodać, że moneta w żaden sposób nie podaje aktualnego wyniku, więc należy uważnie liczyć.

Próby oszukania Monety mogą nie skończyć się najlepiej.
Przykład na przestrogę: Postać ma do pokonania wyjątkowo stromy i niebezpieczny stok. Rzuca kilka razy, aby pomóc sobie w tym zdaniu. Niezadowolona z wyniku wspina się pól metra żeby zaraz zeskoczyć i ponownie spróbować szczęścia z Monetą. Wreszcie zadowolona z rezultatu, pewna siebie rozpoczyna wędrówkę ku szczytowi... Echo krzyków spadającej postaci jeszcze długo odbija się wśród gór.
Nie warto współzawodniczyć z Przewrotnym PanemPustyni*, jeśli chodzi o oszustwa.

Nikt nie wie, jaki będzie efekt, gdy moneta stanie na krawędzi.

*Alasz, Przewrotny Pan Pustyni to imię złośliwego i niestałego boga czczonego głównie w pustynnych osadach. Jego symbolem jest żmija z głową wielbłąda, co odzwierciedla jego dwojaką naturę: czasem nadmiernie hojną i pomocną a czasem złośliwą i przebiegłą.





Mam świadomość, że oficjalny termin umieszczania przedmiotów do sklepu A'kina dawno minął.
Byłbym jednak wdzięczny, za chociaż krótki komentarz na ich temat.

Jeśli chodzi o prawa autorskie to oba przedmioty zostały wymyślone przez mojego MG, (chociaż zamieszczony opis należy do mnie).

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości