śr paź 17, 2012 2:16 pm
Oczywiście że będę używał mechaniki. W całości to proponuję tylko jedną zmianę dotyczącą walki - ponieważ granie na segmenty totalnie nie zda egzaminu będą tury. Każdy gracz deklaruje co robi i czeka na mój odzew co się dzieję, i tak w kółko. Ja będę rzucał sam sobie przed komputerkiem.
Jeśli chodzi o postacie to chciałbym mieć grupę zaawansowanych postaci, jak już wspominałem będą to doświadczeni żołnierze ( oczywiście profesja nie zawęża się do żołnierza przez to ale o tym za chwilę ) Dostaniecie 180 pkt na umiejętności w tym połowa niechaj będzie na specjalizację. Współczynniki każdy dobiera sobie sam - bez losowania - pula punktów na współczynniki to 67 punktów czyli dostajecie kilka punktów w prezencie. Do tego dochodzą dwie sztuczki, jeśli zrezygnujecie z 3 współczynników i 30 pkt na umiejki możecie wziąć 3 sztuczki. Chorobę każdy wybiera sobie sam. Chciałbym jeszcze podkreślić iż mimo że będzie to przygoda prowadzona dla oddziału wojskowego ( jako takiego, ponieważ będzie to oddział do zadań specjalnych w terenie ) więc nie zakładajcie że akcja będzie się działa na froncie, przynajmniej w pierwszej części kampanii.
Jeśli chodzi o podręczniki to pozwalam na wszystkie oficjalne. Jeśli ktoś znajdzie sobie coś ciekawego w fanowskich dodatkach albo wymyśli coś sam - do czego zachęcam, bo jest u mnie coś takiego jak gamble albo fuks za kreatywność - prosiłbym o zgłoszenie to do autoryzacji.
Na sprzęt dostajecie 200 gambli. Pojazd/y otrzymacie ode mnie po uzgodnieniu czym chcecie się wozić. Jedna zmiana jeśli chodzi o cenę amunicji - cena dotyczy nie jednego naboju tylko trzech. Kupujecie jeden dwa kolejne dostajecie gratis.
Jeśli chodzi o profesję to chciałbym żeby były to postacie skłaniające się ku dobru, choć neutralny może być. Chodzi o balans. Nie mówię, że bohaterowie muszę być typowymi sukinkotami spod ciemnej gwiazdy ale niech nie będą też czerwonym krzyżem albo pieprzonymi paladynami.
Poszczególne osoby NIE będą miały z sobą do czynienia po raz pierwszy w przygodzie. Bohaterowie znają się z frontu, niekoniecznie służyli w tych samych oddziałach ale stopień zaufania i znajomości w skali od 1-5 oceniłbym na 3.
Odnośnie karty postaci. Proponuję zrobić w Wordzie. Styl jest dowolny oby były zawarte takie pozycje jak : Imię, Profesja, Specjalizacja, Współczynniki, Choroba ( sami wybierzcie chorobę ), Opis postaci czyli wygląd, charakter, historia postaci ( nie musi to być epopeja ale niech nie będzie zrobione na odwal; opiszcie w niej przeszłość waszego bohatera, co lubi, czego nie, czy ma jakieś nałogi, marzenia, jaki ma charakter, jego wygląd i co wam przyjdzie tylko do głowy )
Imię:
Profesja:
Słowa klucze: ( szybki opis waszych charakterów i wyglądu; 4-6 pozycji np. wyrachowany, pozabliźniany, stary dziad, dobrze zbudowany, kurier, snajper, idiota -> wiadomo o co chodzi )
Choroba:
Specjalizacja:
Współczynniki :
67 pkt. do rozdysponowania wedle własnego uznania
Budowa -
Zręczność -
Percepcja -
Spryt -
Charakter -
Umiejętności:
180 pkt - połowa na specjalizację
Ekwipunek:
200 gambli ( pamiętajcie że cena za 1szt. amunicji to cena za 3szt. amunicji )
Sztuczki:
Dwie sztuczki, których wymagania muszę być spełnione.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Opis zewnętrzny
Wiadomo...
Charakter
Wady, zalety, marzenia, aspiracje, nałogi, cechy charakteru etc. etc.
Historia Postaci
Nie musi to być książka ale nie chciałbym aby robiono to na odwal
Ostatnio zmieniony śr paź 17, 2012 2:23 pm przez
AdiVeB, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: