Kira, Great Glass-Spinner
Można ją zniszczyć, tak samo jak każdą inną kreaturę gdy ona jest na stole. Zasada jest prosta. Albo używasz removalu, który dziąła na wszystkie kreatury (np.
Pyroclasm albo
Wrath of God), albo walisz dwa czary zamiast jednego (ponieważ pierwszy zostanie skontrowany przez umiejętność Kiry). Inne kreatury dostają normalnie dopaki +1/+1 itp.
Ulamog, the Infinite Gyre
Są w zasadzie tylko trzy sposoby na pozbycie się takiego kabana. Jeden z nich to efekt Exile, który nie jest zniszczeniem, lecz wyrzuceniem kreatury do całkowicie innej strefy, która znajduje się poza grą. (np.
Path to Exlie)
Druga to użycie znaczników -1/-1. Masz zarówno spelle jak i kreatury, które nie zadają obrażeń standardowych. Ponieważ Ulamog jest niezniszczalny, oznacza to że są niwelowane wszelkie efekty posiadające efekt destroy, oraz kreatura ta nigdy nie zejdzie od obrażeń zadanych w walce albo przez spelle (np. [mtg[lightning bolt
). wyjątek stanowią obrażenia w postaci znaczników -1/-1 (umiejętność wither np. [mtg]boggart ram-gang, które zamiast bić kreatury za 3 w obronę, kładą na niej znaczniki -1). Podobnie jest z czarami które powodują że statystyki kreatury spadają. Zasady gry mówią jednoznacznie, że toughtness kreatury osiągnie 0, automatycznie spada ona do grobu.
Trzecim sposobem jest zmuszenie przeciwnika do poświęcenia kreatury (np
Cruel Edict)
Windbrisk Heights - jak zagrywasz ten land, możesz sprawdzić 4 wierzchnie karty z biblioteki i jedną z nic, która jest wyrzucić poza grę nie pokazując jej przeciwnikowi. Jeśli atakujesz 3 bądź więcej kreaturami, możesz zapłacić 1 białej i tapnąć Windbrisk Heights żeby zagrać wyrzuconą kartę bez płacenia jej kosztu mana.
Surgical Extraction - wybierasz jedną kartę z dowolnego cmentarza (nie basic land) i wyrzucasz ją poza grę. Potem szukasz w bibliotece i na ręku przeciwnika takich samych kart i również je wyrzucasz poza grę.
Wilt-Leaf Liege - kiedy jakaś umiejętność albo spell każe ci wyrzucić tę kartę z ręki do grobu, możesz ją wrzucić do gry bez płacenia kosztu mana. wszystie zielone i białe kreatury dostają +1/+1 (jeśli są zeiolo/białe dostają +2/+2)