Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
caelian
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: wt kwie 02, 2013 11:56 am

prosba o pomoc w opisie

wt lip 22, 2014 3:25 pm

witam, jestem początkującym MG i borykam się z wyzwaniem walki.

generalnie zaczęło się od znalezienia w internecie "pergaminu" z wyznaczona nagroda za znalezienie wojownika chaosu: http://fotowrzut.pl/MAQYRO5TAM
Teraz moi gracze są zbyt słabi by pokonać owego wojownika, a ja sam dodałem go do kampanii tylko po to by pokazać jak niebezpieczny może być chaos - można to nazwać tzw "random event"

Moi gracze znajdują się niedaleko twierdzy krasnoludzkiej Karak - norn, gdzie ma się stoczyć walka, i tu pojawia się mój problem.

Chce walkę "chaosiarza" z krasnoludami opisać dosyć krwawo jednakże zbyt mało mi doświadczenia w prowadzeniu by zrobić to perfekcyjnie, chciałbym aby w walce poległo kilkoro / kilkunastu krasnoludów lub w takiej ilości by np najpotężniejszy kowal run był zmuszony opuścić mury twierdzy, wyzwać owego "wojownika" na pojedynek chwały (czyli sam kowal run vs wojownik) i to własnie owy kowal run miałby po długiej meczącej, wyczerpującej i krwawej walce ostatkiem sil pokonał wojownika.

Dlatego proszę tutaj o pomoc w stworzeniu opisu tej walki, na tyle przerażającej by gracze byli przestraszeni (nie mowie tutaj o rzucie na strach który na pewno będzie miał miejsce) lecz o samym "klimacie" owej sytuacji

Zatem proszę o pomoc za którą będę bardzo wdzięczny :)
Ostatnio zmieniony wt lip 22, 2014 3:27 pm przez caelian, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód:
 
Awatar użytkownika
WekT
Grafik
Grafik
Posty: 189
Rejestracja: pn sty 29, 2007 6:05 pm

Re: prosba o pomoc w opisie

śr lip 23, 2014 11:21 am

Cześć

po pierwsze masz trochę złe założenia początkowe.

Dlaczego to kowal run ma się najlepiej bawić i odwalić całą robotę za drużynę pokonując Wojownika chaosu.

Konstruując przygodę zawsze rób tak, aby to gracze byli w centrum wydarzeń- to oni są bohaterami.