Antypsioniczna magia [Ogólny]
Twoje czary są potężniejsze kiedy użyte przeciwko psionicznym postaciom i stworzeniom.
Wymagania: Czarostwo 5 rang.
Korzyść: Zdobywasz premię +2 do testów poziomu rzucającego by przełamać odporność na moc stworzenia psionicznego.
Ta premia sumuje się z premią dawaną przez Penetrację czaru i Większą penetrację czaru. Co więcej, kiedy psioniczne stworzenie próbuje rozproszyć czar który rzuciłeś, wykonuje test poziomu manifestującego przeciw ST 13 + jego poziom manifestującego.
Korzyści tego atutu liczą się tylko do odporności na moc.
Premia nie liczy się do odporności na czary. To jest wyjątek od zasady przejrzystości psionika-magia.
Specjalne: Nie możesz wziąć lub używać tego atutu jeśli masz zdolność użycia mocy (jeśli masz rezerwę punktów mocy lub zdolności psi-podobne).
Autonomiczny [Ogólny]
Masz dryg do psionicznej samowystarczalności.
Korzyść: Zdobywasz premię +2 do wszystkich testów Autohipnozy i Wiedzy (psionika).
Paliwo ciała [Psioniczny]
Możesz rozszerzyć swoją sumę punktów mocy za cenę swego zdrowia.
Korzyść: Możesz odzyskać 2 punkty mocy za odniesienie 1 punktu wypalenia atrybutu w każdym z trzech atrybutów: Sile, Zręczności, i Kondycji.
Możesz odzyskać dodatkowe punkty mocy za proporcjonalną cenę Siły, Zręczności, i Kondycji. Te odzyskane punkty są dodane do twojej rezerwy punktów mocy jakbyś zdobył je odpoczywając przez noc.
Specjalne: Tylko żywe stworzenia mogą użyć tego atutu. Możesz wykorzystać ten atut tylko kiedy jest się we własnym ciele.
Wzmocnienie konstruktu [Psioniczny]
Twoje astralne konstrukty mają więcej zdolności.
Korzyść: Kiedy tworzysz astralny konstrukt, możesz dać mu jedną dodatkową specjalną zdolność z dowolnego menu z którego konstrukt ma obecnie zdolność.
Kopiąca moc [Meta-psioniczny]
Twoje moce czasami przebijają bariery.
Korzyść: By użyć tego atutu, musisz wydać swoje psioniczne skupienie. Możesz próbować manifestować swoje moce przeciw celom które są ukryte za ścianą lub efektem siły. Twoja moc krótko leci przez Plan Astralny by ominąć barierę.
Siła i grubość bariery określają twoją szansę sukcesu. By skutecznie ominąć barierę swoją mocą, wykonujesz test Psionizmu przeciw ST równemu 10 + twardość bariery + 1 na 30 cm grubości (minimum 1). Daj twardość 20 barierom bez twardości, jak efekty siły (lub ściana ektoplazmy). Ściany mocy lub ściany ektoplazmy przyjmuje się że mają mniej niż 30 cm grubości chyba że zaznaczono inaczej.
Jeśli moc wymaga zasięgu wzroku (to jest większość mocy które wpływają na cel lub cele zamiast na obszar), nie możesz manifestować jej jako kopiącej mocy chyba że możesz jakoś widzieć cel, jak przez zmysł jasnowidzenia.
Użycie tego atutu zwiększa koszt mocy o 2. Całkowity koszt mocy nie może przewyższyć twojego poziomu manifestującego.
Łańcuchowa moc [Metapsioniczny]
Możesz manifestować moce które robią łuk by trafić inne cele w dodatku do głównego celu.
Korzyść: By użyć tego atutu, musisz wydać swoje psioniczne skupienie. Możesz zmienić w łańcuch dowolną moc która wpływa na jeden cel i zadaje obrażenia od kwasu, zimna, elektryczności, ognia, lub dźwięku. Po trafieniu w główny cel, moc może strzelić łukiem do liczby drugorzędnych celów równej twojemu poziomowi manifestującego (maksimum dwadzieścia). Każdy z drugorzędnych łuków trafia w jeden cel i zadaje połowę obrażeń głównego (zaokrąglanie w dół).
Każdy cel wykonuje rzut obronny, jeśli jest dozwolony przez moc. Wybierasz drugorzędne cele jak chcesz, ale wszystkie muszą być w zasięgu 9 m od głównego celu, a żaden cel nie może być trafiony więcej niż raz. Możesz wybrać by wpłynąć na mniej drugorzędnych celów niż maksimum (by uniknąć trafienia sojuszników w obszarze, na przykład).
Użycie tego atutu zwiększa koszt mocy o 6. Całkowity koszt mocy nie może przekroczyć twojego poziomu manifestującego.
Chaotyczny umysł [Ogólny]
Turbulencje twoich myśli zapobiegają zdobyciu olśnienia w twoje akcje przez innych.
Wymagania: Chaotyczny charakter, Cha 15.
Korzyść: Stworzenia i postacie które mają premię z olśnienia do rzutów ataku, premię z olśnienia do KP, lub premię z olśnienia do testów umiejętności lub atrybutów nie zdobywają tych premii przeciwko tobie.
Korzyść tego atutu liczy się tylko do premii z olśnienia zdobytych z psionicznych mocy i zdolności psi-podobnych. To jest wyjątek od zasady przejrzystości psionika-magia.
Specjalne: Nie możesz wziąć lub używać tego atutu jeśli masz zdolność używania mocy (jeśli masz rezerwę punktów mocy lub zdolności psi-podobne).
Taniec płaszcza [Ogólny]
Jesteś wyszkolony w używaniu optycznych sztuczek by wydawało się że jesteś gdzie cię nie ma.
Wymagania: Ukrywanie 10 rang, Występy (taniec) 2 rangi.
Korzyść: Możesz wykonać akcję ruchu by zamazać swoją dokładną pozycję. Aż do swojej następnej tury, masz ukrycie. Alternatywnie, możesz wykonać akcję całorundową by całkowicie zamazać swoją pozycję. Az do następnej akcji, masz całkowite ukrycie.
Zamknięty umysł [Ogólny]
Twój umysł jest w stanie lepiej oprzeć się psionice niż normalny.
Korzyść: Zdobywasz premię +2 do wszystkich rzutów obronnych by oprzeć się mocom.
Korzyść tego atutu liczy się tylko do mocy psionicznych i zdolności psi-podobnych. To jest wyjątek od zasady przejrzystości psionika-magia.
Specjalne: Nie możesz wziąć lub używać tego atutu jeśli masz zdolność użycia mocy (jeśli masz rezerwę punktów mocy lub zdolności psi-podobne).
Manifestacja w walce [Psioniczny]
Jesteś zdolny w manifestowaniu mocy w walce.
Korzyść: Zdobywasz premię +4 do testów Koncentracji by manifestować moc lub użyć zdolności psi-podobnej kiedy jesteś w obronie lub kiedy jesteś w zwarciu lub przyszpilony.
Stworzenie zasobnika kryształu [Tworzenie przedmiotów]
Możesz stworzyć psioniczne zasobnik kryształy które przechowują punkty mocy.
Wymagania: Poziom manifestującego 3.
Korzyść: Możesz stworzyć zasobnik kryształ. Zrobienie tego zajmuje dzień na każde 1,000 sz ceny bazowej. Bazowa cena zasobnik kryształu jest równa mocy najwyższego poziomu jaką mógłby manifestować używając wszystkich przechowanych punktów mocy, do kwadratu, pomnożona przez 1,000 sz. By stworzyć zasobnik kryształ, musisz wydać 1/25 ceny bazowej w PD i użyć surowców kosztujących połowę ceny bazowej.
Stworzenie Dorje [Tworzenie przedmiotów]
Możesz stworzyć smukłe kryształowe różdżki zwane dorje które manifestują moce kiedy ładunki są wydawane.
Wymagania: Poziom manifestującego 5.
Korzyść: Możesz stworzyć dorje dowolnej psionicznej mocy którą znasz (poza wyjątkami, jak nałożenie mocy, jak zaznaczono w opisie mocy). Stworzenie dorje zajmuje dzień na każde 1,000 sz ceny bazowej. Bazowa cena dorje to jej poziom manifestującego × poziom mocy × 750 sz. By stworzyć dorje, musisz wydać 1/25 ceny bazowej w PD i użyć surowców kosztujących połowę tej ceny bazowej.
Nowo stworzone dorje ma 50 ładunków.
Dowolne dorje które przechowuje moc z kosztem w PD także ma commensurate koszt. Dodatkowo do kosztu PD pochodzącego z ceny bazowej, musisz zapłacić pięćdziesiąt razy koszt w PD.
Stworzenie Psi-korony [Tworzenie przedmiotów]
Możesz stworzyć psi-korony, które mają liczne psioniczne efekty.
Wymagania: Poziom manifestującego 12.
Korzyść: Możesz stworzyć dowolną psi-koronę której wymagania spełniasz. Stworzenie psi-korony zajmuje dzień na każde 1,000 sz ceny bazowej. By stworzyć psi-koronę, musisz wydać 1/25 ceny bazowej w PD i użyć surowców kosztujących połowę ceny bazowej. Niektóre psi-korony nakładają dodatkowe koszty w PD jak zaznaczono w ich opisach. Te koszty są dodatkiem do tych pochodzących z ceny bazowej psi-korony.
Stworzenie psionicznej broni i pancerza [Tworzenie przedmiotów]
Możesz stworzyć psioniczną broń, zbroje, i tarcze.
Wymagania: Poziom manifestującego 5.
Korzyść: Możesz stworzyć dowolną psioniczną broń, zbroję, lub tarczę której wymagania spełniasz. Wzmocnienie broni, zbroi, lub tarczy zajmuje dzień na każde 1,000 sz ceny jej psionicznych cech. By wzmocnić broń, musisz wydać 1/25 całkowitej ceny jej cech w PD i użyć surowców kosztujących połowę tej całkowitej ceny.
Broń, zbroja, lub tarcza do wzmocnienia musi być mistrzowskim przedmiotem który zapewniasz. Jego koszt nie jest wliczony w powyższy koszt.
Możesz też naprawić zepsutą psioniczną broń, zbroję, lub tarczę jeśli mógłbyś ją wykonać. Robienie tego kosztuje połowę PD, połowę surowców, i połowę czasu ile zajęłoby wzmocnienie przedmiotu na początku.
Stworzenie psionicznego konstrukta [Tworzenie przedmiotów]
Możesz stworzyć golemy i inne psioniczne automatony które wykonują twoje rozkazy.
Wymagania: Stworzenie psionicznej broni i pancerza, Stworzenie uniwersalnego przedmiotu.
Korzyść: Możesz stworzyć dowolnego psionicznego konstrukta którego wymagania spełniasz. Stworzenie konstrukta zajmuje dzień na każde 1,000 sz ceny bazowej. By stworzyć konstrukta, musisz wydać 1/25 bazowej ceny konstrukta w PD i użyć surowców kosztujących połowę tej ceny. Nowo stworzony konstrukt ma średnie punkty wytrzymałości na swoje KW.
Stworzenie uniwersalnego przedmiotu [Tworzenie przedmiotów]
Możesz tworzyć uniwersalne psioniczne przedmioty.
Wymagania: Poziom manifestującego 3.
Korzyść: Możesz stworzyć dowolny uniwersalny psioniczny przedmiot którego wymagania spełniasz. Stworzenie uniwersalnego psionicznego przedmiotu zajmuje dzień na każde 1,000 sz jego ceny bazowej. By stworzyć uniwersalny psioniczny przedmiot, musisz wydać 1/25 bazowej ceny przedmiotu w PD i użyć surowców kosztujących połowę tej ceny.
Możesz też naprawić zepsuty uniwersalny przedmiot jeśli mógłbyś go wykonać. Robienie tego kosztuje połowę PD, połowę surowców, i połowę czasu ile zajęłoby stworzenie tego przedmiotu na początku.
Niektóre uniwersalne przedmioty nakładają dodatkowe koszty w PD, jak zaznaczono w ich opisach. Te koszty są dodatkiem do tych pochodzących z ceny bazowej przedmiotu. Musisz zapłacić taki koszt by stworzyć przedmiot lub naprawić zepsuty.
Zabójcza precyzja [Ogólny]
Opróżniasz swój umysł ze wszelkich rozpraszających emocji, stając się instrumentem zabójczej precyzji.
Wymagania: Zr 15, bazowa premia do ataku +5.
Korzyść: Masz zabójczą celność ze swoimi atakami ukradkowymi. Możesz jeszcze raz rzucić dowolny wynik 1 na kościach dodatkowych obrażeń ukradkowego ataku. Musisz zachować wynik drugiego rzutu, nawet jeśli to 1.
Głębokie uderzenie [Psioniczny]
Możesz ugodzić swego wroga bronią wręcz jakbyś wykonywał atak dotykowy.
Wymagania: S 13, Psioniczna broń, bazowa premia do ataku +5.
Korzyść: By użyć tego atutu, musisz wydać swoje psioniczne skupienie. Możesz rozwiązać swój atak bronią wręcz jako atak dotykowy. Musisz zdecydować czy użyć tego atutu przed wykonaniem ataku. Jeśli twój atak nie trafi, nadal zużywasz swoje psioniczne skupienie.
Opóźnienie mocy [Metapsioniczny]
Możesz manifestować moce które zaczynają działać do 5 rund później.
Korzyść: By użyć tego atutu, musisz zużyć swoje psioniczne skupienie. Możesz manifestować moc jako opóźnioną moc. Opóźniona moc nie aktywuje się natychmiast. Kiedy manifestujesz moc, wybierasz jeden trzech mechanizmów włączenia: (1) Moc aktywuje się kiedy podejmujesz akcję standardową by ją aktywować; (2) Aktywuje się kiedy stworzenie wchodzi w obszar na który wpłynie moc (tylko moce które wpływają na obszar mogą używać tego warunku); lub (3) Aktywuje się na twojej turze po upłynięciu 5 rund. Jeśli wybierzesz jeden z pierwszych dwóch włączników i warunki nie są spełnione w ciągu 5 rund, moc aktywuje się automatycznie w piątej rundzie.
Tylko moce obszarowe i osobiste mogą zostać opóźnione.
Dowolne decyzje które wykonujesz o opóźnionej mocy, w tym rzuty ataku, określenie celów, lub określenie lub ukształtowanie obszaru, są podejmowane kiedy moc jest manifestowana. Dowolne efekty podejmowane przez będących pod wpływem mocy, w tym rzuty obronne, są podejmowane kiedy kończy się czas opóźnienia.
Opóźniona moc może zostać normalnie rozproszona podczas opóźnienia, a może zostać normalnie wykryta w obszarze lub na celu przez użycie mocy które mogą wykryć psioniczne efekty.
Użycie tego atutu zwiększa koszt mocy o 2. Całkowity koszt mocy nie może przekroczyć twojego poziomu manifestującego.
Wzmocnienie mocy [Metapsioniczny]
Możesz manifestować moce z większym efektem.
Korzyść: By użyć tego atutu, musisz wydać swoje psioniczne skupienie.
Możesz wzmocnić moc. Wszystkie zmienne, liczbowe efekty wzmocnionej mocy są zwiększone o połowę. Wzmocniona moc zadaje o połowę więcej obrażeń niż normalnie, leczy o połowę więcej punktów wytrzymałości, wpływa na o połowę więcej celów, i tak dalej, jak właściwe. Ulepszone moce można też wzmocnić (pomnóż 1½ całkowite obrażenia ulepszonej mocy). Rzuty obronne i przeciwne testy (jak ten który wykonujesz kiedy manifestujesz rozproszenie psioniki) nie są poddane, ani nie są moce bez losowych zmiennych.
Użycie tego atutu zwiększa koszt mocy o 2. Całkowity koszt mocy nie może przekroczyć twojego poziomu manifestującego.
Powiększenie mocy [Metapsioniczny]
Możesz manifestować moce dalej niż normalnie.
Korzyść: By użyć tego atutu, musisz wydać swoje psioniczne skupienie. Możesz zmienić moc o zasięgu bliskim, średnim, lub dalekim by zwiększyć jej zasięg o 100%. Powiększona moc o zasięgu bliskim ma zasięg 15 m + 1,5 m na poziom, moc średniego zasięgu ma zasięg 60 m + 6 m na poziom, a moc o dalekim zasięgu ma zasięg 240 m + 24 m na poziom.
Moce których zasięgi nie są określone przez odległość, jak moce których zasięgi nie są bliskie, średnie, lub dalekie, nie są poddane.
Użycie tego atutu nie zwiększa kosztu w punktach mocy.
Rozszerzona wiedza [Psioniczny]
Uczysz się kolejnej mocy.
Wymagania: Poziom manifestującego 3.
Korzyść: Dodaj do swoich mocy znanych jedną dodatkową moc dowolnego poziomu do jednego poziomu niższego niż moc najwyższego poziomu którą możesz manifestować. Możesz wybrać dowolną moc, w tym moce z list innej dyscypliny lub nawet innej klasy.
Specjalne: Możesz wziąć ten atut wiele razy. Za każdym razem, uczysz się jednej nowej mocy na dowolnym poziomie do jednego mniej niż moc najwyższego poziomu którą możesz manifestować.
Wydłużenie mocy [Metapsioniczny]
Możesz manifestować moce które trwają dłużej niż normalnie.
Korzyść: By użyć tego atutu, musisz wydać swoje psioniczne skupienie.
Możesz manifestować wydłużoną moc. Wydłużona moc trwa dwa razy dłużej niż normalnie. Moc z czasem trwania koncentracja, natychmiastowy, lub stały nie jest poddana temu atutowi.
Użycie tego atutu zwiększa koszt mocy o 2. Całkowity koszt mocy nie może przekroczyć twojego poziomu manifestującego.
Upadły strzał [Psioniczny]
Możesz ugodzić swego wroga bronią dystansową jakbyś wykonywał atak dotykowy.
Wymagania: Zr 13, Celny strzał, Psioniczny strzał, bazowa premia do ataku +5.
Korzyść: By użyć tego atutu, musisz wydać swoje psioniczne skupienie. Możesz rozwiązać swój atak dystansowy jako atak dotykowy na dystans.
Musisz zdecydować czy użyć tego atutu przed wykonaniem ataku. Jeśli twój atak nie trafi, nadal wydajesz swoje psioniczne skupienie.
Skupione roztrzaskanie [Psioniczny]
Możesz wyczuć punkty nacisku na broni innych.
Wymagania: S 13, Potężny atak, Poprawione roztrzaskanie.
Korzyść: By użyć tego atutu, musisz wydać swoje psioniczne skupienie.
Kiedy uderzasz w broń przeciwnika, ignorujesz połowę całkowitej twardości broni (zaokrąglane w dół). Całkowita twardość zawiera dowolne magiczne lub psioniczne wzmocnienia posiadane przez broń które zwiększają jej twardość.
Specjalne: Możesz też wyczuć punkty nacisku w dowolnej twardej konstrukcji, jak drewniane drzwi lub kamienna ściana, i możesz ignorować połowę całkowitej twardości obiektu (zaokrąglane w dół) kiedy atakujesz ten obiekt.
Siła woli [Ogólny]
Jesteś w stanie oprzeć się psionicznym atakom ekstremalną siłą woli.
Wymagania: Żelazna wola.
Korzyść: Raz na rundę, kiedy jesteś celem efektu psionicznego który pozwala na rzut na Refleks lub na Wytrwałość, możesz zamiast tego wykonać rzut na Wolę by uniknąć efektu.
Korzyść tego atutu liczy się tylko do mocy psionicznych i zdolności psi-podobnych. To jest wyjątek od zasady przejrzystości psionika-magia.
Specjalne: Nie możesz wziąć lub używać tego atutu jeśli masz zdolność używania mocy (jeśli masz rezerwę punktów mocy albo zdolności psi-podobne).
Widmowy atak [Psioniczny]
Twoje zabójcze uderzenia przeciw bezcielesnym wrogom zawsze trafiają w cel.
Wymagania: Bazowa premia do ataku +3.
Korzyść: Musisz być psionicznie skupiony by używać tego atutu. Kiedy wykonujesz atak wręcz lub atak dystansowy przeciw bezcielesnemu stworzeniu, możesz wykonać dwa rzuty na szansę nietrafienia. Jeśli któryś jest udany, atak jest traktowany jakby został wykonany bronią widmowego dotyku dla celów wpływania na stworzenie. Twoja broń lub naturalna broń dokładnie wydaje się na krótko stać się bezcielesna kiedy atak jest wykonywany.
Większy wielokrotny strzał [Ogólny]
Jesteś wyszkolony w strzelaniu wieloma strzałami na raz, nawet w różnych wrogów.
Wymagania: Zr 17, Wielokrotny strzał, Celny strzał, Szybki strzał, bazowa premia do ataku +6.
Korzyść: Kiedy używasz atutu Wielokrotny strzał, możesz wystrzelić każdą strzałę w inny cel zamiast strzelać je wszystkie w ten sam cel. Wykonujesz osobny rzut ataku dla każdej strzały, niezależnie od tego czy strzelasz w osobne cele czy ten sam cel. Twoje obrażenia oparte na precyzji liczą się do każdej wystrzelonej strzały, a, jeśli uzyskasz trafienie krytyczne więcej niż jedną strzałą, każde trafienie krytyczne zadaje krytyczne obrażenia.
Specjalne: Wojownik może wybrać ten atut jako jeden ze swoich atutów premiowych.
Większa penetracja mocy [Psioniczny]
Twoje moce są szczególnie potężne w przebijaniu się przez odporność na moc.
Wymagania: Penetracja mocy
Korzyść: By użyć tego atutu, musisz wydać swoje psioniczne skupienie. Dostajesz premię +8 do testów poziomu manifestującego by pokonać odporność na moc stworzenia. Ta premia nakłada się na premię z Penetracji mocy.
Większa specjalizacja w mocy [Psioniczny]
Zadajesz większe obrażenia swoimi mocami.
Wymagania: Specjalizacja w mocy, Zogniskowanie broni (promień), poziom manifestującego 12.
Korzyść: Twoje moce które zadają obrażenia zadają dodatkowe 2 punkty obrażeń. Te obrażenia sumują się z innymi premiami do rzutów obrażeń mocy, w tym z Specjalizacji w mocy. Premia do obrażeń liczy się tylko jeśli cel lub cele są w zasięgu 9 m.
Większe psioniczne Endowment [Psioniczny]
Możesz użyć medytacji by zogniskować swe moce.
Wymagania: Psioniczne Endowment.
Korzyść: Kiedy używasz atutu Psioniczne Endowment, dodajesz +2 do ST rzutu mocy którą manifestujesz zamiast +1.
Większa psioniczna pięść [Psioniczny]
Możesz naładować swoje uderzenie bez broni lub naturalną broń dodatkowym potencjałem obrażeń.
Wymagania: S 13, Psioniczna pięść, bazowa premia do ataku +5.
Korzyść: Kiedy używasz atutu Psioniczna pięść, twój atak bez broni lub atak bronią naturalną zadaje dodatkowe 4d6 punktów obrażeń zamiast dodatkowych 2d6 punktów.
Większy psioniczny strzał [Psioniczny]
Możesz naładować swoje ataki dystansowe dodatkowym potencjałem obrażeń.
Wymagania: Celny strzał, Psioniczny strzał, bazowa premia do ataku +5.
Korzyść: Kiedy używasz atutu Psioniczny strzał, twój atak dystansowy zadaje dodatkowe 4d6 punktów obrażeń zamiast dodatkowych 2d6 punktów.
Większa psioniczna broń [Psioniczny]
Możesz naładować swoją broń wręcz dodatkowym potencjałem obrażeń.
Wymagania: S 13, Psioniczna broń, bazowa premia do ataku +5.
Korzyść: Kiedy używasz atutu Psioniczna broń, twój atak bronią wręcz zadaje dodatkowe 4d6 punktów obrażeń zamiast dodatkowych 2d6 punktów.
Wrogi umysł [Ogólny]
Twój umysł odbija się brutalnie przeciw tym którzy używają psioniki przeciw tobie.
Wymagania: Cha 15.
Korzyść: Kiedy jesteś poddany mocy z dyscypliny telepatii (niezależnie od tego czy moc jest szkodliwa czy korzystna dla ciebie), manifestujący musi wykonać rzut na Wolę przeciw ST 10 + ½ twojego poziomu postaci + twoja premia z Charyzmy lub odniesie 2d6 punktów obrażeń.
Korzyść tego atutu liczy się tylko do mocy psionicznych i zdolności psi-podobnych. To jest wyjątek od zasady przejrzystości psionika-magia.
Specjalne: Nie możesz wziąć lub używać tego atutu jeśli masz zdolność użycia mocy (jeśli masz rezerwę punktów mocy lub zdolności psi-podobne).
Zapisanie kamienia [Tworzenie przedmiotów]
Możesz stworzyć kamienie mocy by przechowywać psioniczne moce.
Wymagania: Poziom manifestującego 1.
Korzyść: Możesz stworzyć kamień mocy dowolnej mocy którą znasz. Zapisanie kamienia mocy zajmuje dzień na każde 1,000 sz ceny bazowej. Bazowa cena kamienia mocy to poziom przechowywanej mocy × jego poziom manifestującego × 25 sz. By zapisać kamień mocy, musisz wydać 1/25 ceny bazowej w PD i użyć surowców kosztujących połowę tej ceny bazowej.
Dowolny kamień mocy który przechowuje moc z kosztem w PD także ma commensurate koszt. W dodatku do kosztów pochodzących z ceny bazowej, musisz zapłacić PD kiedy zapisujesz kamień.
Poprawiony psi-kryształ [Psioniczny]
Możesz poprawić swój psi-kryształ.
Wymagania: Bliskość psi-kryształu.
Korzyść: Możesz umieścić kolejny fragment osobowości w swoim psi-krysztale. Zdobywasz korzyści obu osobowości psi-kryształu. Osobowość twojego psi-kryształu dopasowuje się i staje się mieszanką pomiędzy wszystkimi umieszczonymi fragmentami osobowości. Od teraz, kiedy określasz właściwości psi-kryształu, traktuj swój poziom manifestującego jak o jeden wyższy niż normalny poziom manifestującego.
Specjalne: Możesz zdobyć ten atut wiele razy. Za każdym razem, umieszczasz nowy fragment osobowości w psi-krysztale, z czego czerpiesz zaznaczone korzyści, i traktujesz swój poziom jak o jeden wyższy dla celów określania właściwości psi-kryształu.
Inkwizytor [Psioniczny]
Wiesz kiedy inni kłamią.
Wymagania: Rzt 13.
Korzyść: By użyć tego atutu, musisz wydać swoje psioniczne skupienie.
Zdobywasz premię +10 do testów Wyczucia pobudek przeciwko testowi Blefowania.
Musisz zdecydować czy użyć tego atutu przed wykonaniem testu Wyczucia pobudek. Jeśli twój test się nie powiedzie, lub jeśli przeciwnik nie kłamie, nadal wydajesz swoje psioniczne skupienie.
Maksymalizacja mocy [Metapsioniczny]
Możesz manifestować moce z maksymalnym efektem.
Korzyść: By użyć tego atutu, musisz wydać swoje psioniczne skupienie.
Możesz maksymalizować moc. Wszystkie zmienne, liczbowe efekty mocy zmodyfikowanej przez ten atut są zmaksymalizowane. Zmaksymalizowana moc zadaje maksimum obrażeń, leczy maksymalną ilość punktów wytrzymałości, wpływa na maksimum liczbę celów, i tak dalej, jak właściwe. Rzuty obronne i przeciwne testy nie są pod wpływem, ani nie są moce bez losowych zmiennych.
Ulepszone moce mogą być maksymalizowane; zmaksymalizowana ulepszona moc zadaje maksimum obrażeń (lub leczy maksimum punktów wytrzymałości, i tak dalej) ulepszonej mocy.
Wzmocniona i zmaksymalizowana moc zdobywa osobne korzyści z każdego atutu: maksimum wynik plus połowa normalnie wyrzuconego wyniku.
Użycie tego atutu zwiększa koszt mocy o 4. Całkowity koszt mocy nie może przekroczyć twojego poziomu manifestującego.
Mentalny skok [Psioniczny]
Możesz wykonywać wspaniałe skoki.
Wymagania: S 13, Skakanie 5 rang.
Korzyść: By użyć tego atutu, musisz wydać swoje psioniczne skupienie. Zdobywasz premię +10 do testu Skakania.
Mentalna odporność [Ogólny]
Twój umysł jest opancerzony przeciw mentalnemu wtarciu.
Wymagania: Bazowy rzut na Wolę +2.
Korzyść: Przeciw psionicznym atakom które nie wykorzystują typu żywiołu by zadać obrażenia zdobywasz redukcję obrażeń 3/-. Dodatkowo, kiedy jesteś trafiony przez obniżenie atrybutu (ale nie wyssanie atrybutu lub wypalenie atrybutu) od psionicznego ataku, odnosisz 3 punkty mniej niż normalnie.
Korzyść tego atutu liczy się tylko do mocy psionicznych i zdolności psi-podobnych. To jest wyjątek od zasady przejrzystości psionika-magia.
Specjalne: Nie możesz wziąć lub używać tego atutu jeśli masz zdolność używania mocy (jeśli masz rezerwę punktów mocy lub zdolności psi-podobne).
Metamorficzny transfer [Psioniczny]
Możesz zdobyć nadnaturalną zdolność metamorfowanej formy.
Wymagania: Rzt 13, poziom manifestującego 5.
Korzyść: Za każdym razem kiedy zmieniasz formę, jak przez moc metamorfozy, zdobywasz jedną z nadnaturalnych zdolności nowej formy, jeśli ma jakieś.
Zdobywasz tylko trzy użycia metamorficznej zdolności na dzień, nawet jeśli stworzenie w które się metamorfujesz ma wyższe ograniczenie użyć (jesteś nadal poddany innym ograniczeniom użycia zdolności.) ST rzutu by oprzeć się nadnaturalnej zdolności zdobytej przez Metamorficzny transfer (jeśli to atak) to 10 + twój modyfikator Cha + ½ twoich KW. Nieważne jak wiele razy manifestujesz moc metamorfozy danego dnia, możesz zdobyć tylko maksimum trzy transfery nadnaturalnej zdolności na dzień.
Normalnie: Nie możesz używać nadnaturalnych zdolności stworzeń których formę przyjmujesz.
Specjalne: Możesz wziąć ten atut wiele razy. Za każdym razem, możesz zdobyć jedną dodatkową nadnaturalną zdolność.
Umysł ponad ciałem [Ogólny]
Twoje obniżenie atrybutu leczy się szybciej.
Wymagania: Kon 13.
Korzyść: Leczysz obniżenie atrybutu i wypalenie atrybutu szybciej niż normalnie. Leczysz liczbę punków atrybutu na dzień równą 1 + twoja premia z Kondycji.
Normalnie: Leczysz obniżenie atrybutu i wypalenie atrybutu z szybkością 1 punkt na dzień.
Wąski umysł [Psioniczny]
Twoja zdolność koncentracji jest tak ostra jak grot strzały, co pozwala ci zdobyć psioniczne skupienie nawet w najbardziej turbujących sytuacjach.
Wymagania: Wis 13.
Korzyść: Zdobywasz premię +4 do testów Koncentracji by stać się psionicznie skupiony.
Otwarty umysł [Ogólny]
Jesteś naturalnie zdolny ponownie prześledzić swoją pamięć, umysł, i biegłość w umiejętności.
Korzyść: Natychmiast zdobywasz dodatkowe 5 punktów umiejętności. Wydajesz te punkty umiejętności jak normalnie. Jeśli wydasz je na umiejętność między-klasową liczą się jak ½ rangi. Nie możesz przekroczyć normalnych maksymalnych rang dla twojego poziomu w żadnej umiejętności.
Specjalne: Możesz wziąć ten atut wiele razy. Za każdym razem, natychmiast zdobywasz następne 5 punktów umiejętności.
Okazjonalna moc [Metapsioniczny]
Możesz wykonać wzmocnione mocą okazyjne ataki.
Korzyść: By użyć tego atutu, musisz wydać swoje psioniczne skupienie. Kiedy wykonujesz okazyjny atak, możesz użyć dowolnej mocy którą znasz z zasięgiem dotykowym, jeśli masz przynajmniej jedną rękę wolną.
Manifestowanie tej mocy to akcja natychmiastowa.
Nie możesz użyć tego atutu z mocą dotykową której czas manifestowania jest dłuższy niż 1 akcja całorundowa.
Użycie tego atutu zwiększa koszt mocy o 6. Całkowity koszt mocy nie może przekroczyć twojego poziomu manifestującego.
Normalnie: Okazyjne ataki można wykonywać tylko bronią wręcz.
Overchannel [Psioniczny]
Wypalasz swoją siłę życiową by wzmocnić swe moce.
Korzyść: Kiedy manifestujesz moc, możesz zwiększyć swój efektywny poziom manifestującego o jeden, ale robiąc to odnosisz 1d8 punktów obrażeń. Na 8 poziomie, możesz wybrać zwiększyć swój efektywny poziom manifestującego o dwa, ale odnosisz 3d8 punktów obrażeń. Na 15 poziomie, możesz zwiększyć swój efektywny poziom manifestującego o trzy, ale odnosisz 5d8 punktów obrażeń.
Efektywne zwiększenie poziomu manifestującego zwiększa liczbę punktów mocy które możesz wydać na jedną manifestację mocy, tak jak zwiększenie wszystkich efektów zależnych od poziomu manifestującego, jak zasięg, czas trwania, i pokonanie odporności na moc.
Normalnie: Twój poziom manifestującego jest równy twojemu całkowitemu poziomowi w klasach które manifestują moce.
Penetracja mocy [Psioniczny]
Twoje moce są szczególnie potężne, przełamując się przez odporność na moc szybciej niż normalnie.
Korzyść: By użyć tego atutu, musisz wydać swoje psioniczne skupienie. Otrzymujesz premię +4 do testów poziomu manifestującego by pokonać odporność na moc stworzenia.
Specjalizacja w mocy [Psioniczny]
Zadajesz więcej obrażeń swoimi mocami.
Wymagania: Zogniskowanie broni (promień), poziom manifestującego 4.
Korzyść: Z mocami promieniami i atakami dotykowymi na dystans które zadają obrażenia, zadajesz dodatkowe 2 punkty obrażeń. Jeśli wydasz swoje psioniczne skupienie kiedy manifestujesz moc promień lub atak dotykowy na dystans który zadaje obrażenia, dodajesz premię z kluczowego atrybutu do obrażeń (zamiast dodać 2).
Bliskość psi-kryształu [Psioniczny]
Stworzyłeś psi-kryształ.
Wymagania: Poziom manifestującego 1.
Korzyść: Ten atut pozwala ci zdobyć psi-kryształ.
Przechowywanie psi-kryształu [Psioniczny]
Twój psi-kryształ rozwinął się dość by móc zachować psioniczne skupienie które w nim przechowujesz.
Wymagania: Bliskość psi-kryształu, poziom manifestującego 3.
Korzyść: Możesz użyć akcję cało-rundową próbując psionicznie skupić swój psi-kryształ. W dowolnym czasie kiedy potrzebujesz wydać swoje psioniczne skupienie, możesz zamiast tego wydać psioniczne skupienie psi-kryształu, tak długo jak kryształ jest w zasięgu 1,5 m od ciebie. Psioniczne skupienie psi-kryształu działa jak skupienie siebie. Psi-kryształ nie może się sam skupić—tylko właściciel może zużyć czas by skupić kryształ.
Psioniczna bliskość [Ogólny]
Masz dryg do psionicznych zadań.
Korzyść: Zdobywasz premię +2 do wszystkich testów Psionizmu i Używania psionicznych urządzeń.
Psioniczne ciało [Psioniczny]
Twój umysł wzmacnia twoje ciało.
Korzyść: Kiedy bierzesz ten atut, zdobywasz 2 punkty wytrzymałości na każdy atut psioniczny który posiadasz (w tym ten). Kiedy bierzesz nowy atut psioniczny, zdobywasz kolejne 2 punkty wytrzymałości.
Psioniczna szarża [Psioniczny]
Możesz szarżować po krzywej linii.
Wymagania: Zr 13, Szybkość myśli.
Korzyść: By użyć tego atutu, musisz wydać swoje psioniczne skupienie. Kiedy szarżujesz, możesz zrobić jeden skręt do 90 stopni w czasie ruchu. Wszystkie inne ograniczenia szarży nadal się liczą; na przykład, nie możesz przejść przez pole które blokuje lub spowalnia ruch, lub które zawiera stworzenie. Musisz mieć linię wzroku do wroga na początku swojej tury.
Psioniczny unik [Psioniczny]
Jesteś biegły w unikaniu ciosów.
Wymagania: Zr 13, Uniki.
Korzyść: Musisz być psionicznie skupiony by użyć tego atutu. Otrzymujesz premię unikową +1 do KP. Ta premia kumuluje się z premią z atutu Uniki (ale liczy się tylko do ataków przeciwnika którego wyznaczyłeś).
Psioniczne Endowment [Psioniczny]
Możesz endow swe manifestacje bardziej skoncentrowanym skupieniem.
Korzyść
By użyć tego atutu, musisz wydać swe psioniczne skupienie. Dodajesz 1 do ST rzutu mocy którą manifestujesz.
Psioniczna pięść [Psioniczny]
Możesz naładować swoje uderzenie bez broni lub broń naturalną dodatkowym potencjałem obrażeń.
Wymagania: S 13.
Korzyść: By użyć tego atutu, musisz wydać swoje psioniczne skupienie. Twój atak bez broni lub atak bronią naturalną zadaje dodatkowe 2d6 punktów obrażeń.
Musisz zdecydować czy użyć tego atutu przed wykonaniem ataku. Jeśli twój atak nie trafi, nadal wydajesz swe psioniczne skupienie.
Psioniczna dziura [Ogólny]
Jesteś anatemą dla psionicznych stworzeń i postaci.
Wymagania: Kon 15.
Korzyść: Kiedy wróg uderzy cię w walce wręcz, natychmiast traci swoje psioniczne skupienie, jeśli jakieś. Także, jeśli jesteś celem mocy, manifestujący moc musi wydać dodatkową liczbę punktów mocy równą twojej premii z Roztropności, albo moc zawiedzie (wszystkie punkty mocy wydane na moc są nadal stracone). Ten dodatkowy koszt nie liczy się do maksymalnych punktów mocy które manifestujący może wydać na jedną moc.
Specjalne: Nie możesz wziąć lub używać tego atutu jeśli masz zdolność użycia mocy (jeśli masz rezerwę punktów mocy albo zdolności psi-podobne).
Psioniczna medytacja [Psioniczny]
Możesz skupić swój umysł szybciej niż normalnie, nawet pod napięciem.
Wymagania: Rzt 13, Koncentracja 7 rang.
Korzyść: Możesz wykonać akcję ruchu by stać się psioniczne skupiony.
Normalnie: Postać bez tego atutu musi wykonać akcję całorundową by stać się psionicznie skupiona.
Psioniczny strzał [Psioniczny]
Możesz naładować swoje ataki dystansowe dodatkowym potencjałem obrażeń.
Wymagania: Celny strzał.
Korzyść: By użyć tego atutu, musisz wydać swoje psioniczne skupienie. Twój atak dystansowy zadaje +2d6 punktów obrażeń. Musisz zdecydować czy użyć tego atutu przed wykonaniem ataku. Jeśli twój atak nie trafi, nadal wydajesz swoje psioniczne skupienie.
Psioniczny talent [Psioniczny]
Zdobywasz dodatkowe punkty mocy by zwiększyły te które już masz.
Wymagania: Posiadanie rezerwy punktów mocy.
Korzyść: Kiedy bierzesz ten atut po raz pierwszy, zdobywasz 2 punkty mocy.
Specjalne: Możesz wziąć ten atut wiele razy. Za każdym razem kiedy bierzesz atut po pierwszym razie, liczba punktów mocy które zdobywasz zwiększa się o 1.
Psioniczna broń [Psioniczny]
Możesz naładować swoją broń wręcz dodatkowym potencjałem obrażeń.
Wymagania: S 13.
Korzyść: By użyć tego atutu, musisz wydać swoje psioniczne skupienie.
Twój atak bronią wręcz zadaje dodatkowe 2d6 punktów obrażeń. Musisz zdecydować czy użyć tego atutu przed wykonaniem ataku. Jeśli twój atak nie trafi, nadal wydajesz swoje psioniczne skupienie.
Przyspieszenie mocy [Metapsioniczny]
Możesz manifestować moc momentalną myślą.
Korzyść: By użyć tego atutu, musisz wydać swoje psioniczne skupienie. Możesz przyspieszyć moc. Możesz wykonać inną akcję, nawet manifestować inną moc, w tej samej rundzie w której manifestujesz przyspieszoną moc. Możesz manifestować tylko jedną przyspieszoną moc na rundę. Moc której czas manifestowania jest dłuższy niż 1 runda nie może zostać przyspieszona.
Użycie tego atutu zwiększa koszt mocy o 6. Całkowity koszt mocy nie może przekroczyć twojego poziomu manifestującego.
Manifestowanie przyspieszonej mocy nie prowokuje okazyjnych ataków.
Szybki metabolizm [Ogólny]
Twoje rany leczą się szybko.
Wymagania: Kon 13.
Korzyść: Naturalnie leczysz liczbę punktów wytrzymałości na dzień równą normalnej szybkości leczenia + dwa razy twoja premia z Kondycji. Leczysz się nawet jeśli nie odpoczywasz. To leczenie zastępuje twoje normalne naturalne leczenie. Jeśli skutecznie się tobą zajmuje ktoś z umiejętnością Leczenie, zamiast tego odzyskujesz podwójną normalną ilość punktów wytrzymałości + podwójną premię z Kondycji.
Nieostrożna ofensywa [Ogólny]
Możesz przenieść swoje skupienie z obrony do ataku.
Wymagania: Bazowa premia do ataku +1.
Korzyść: Kiedy używasz akcji ataku lub akcji pełnego ataku w walce wręcz, możesz odnieść karę -4 do KP i dodać premię +2 do twojego rzutu ataku wręcz. Premia do rzutów ataku i kara do KP trwa do początku twojej następnej tury.
Zawracanie strzał [Psioniczny]
Możesz zawracać nadchodzące strzały, tak jak bełty, włócznie, i inne pociski lub broń rzucaną.
Wymagania: Celny strzał, Psioniczny strzał, Upadły strzał, bazowa premia do ataku +3.
Korzyść: By użyć tego atutu, musisz wydać swoje psioniczne skupienie i mieć przynajmniej jedną rękę wolną. Raz na rundę kiedy normalnie byłbyś trafiony przez pocisk lub broń rzucaną nie więcej niż jedną kategorię rozmiaru większą niż ty, możesz odbić atak i nie odnieść obrażeń. Atak jest odbity z powrotem na atakującego, używając premii ataku oryginalnego ataku na ciebie. Musisz być świadomy ataku i nie nieprzygotowany. Próba zawracania strzału to akcja darmowa.
Specjalne
Jeśli masz też atut Odbicie strzał, odbity atak jest wykonany z oryginalną premią do ataku plus twoja premia z Zręczności.
Zapisanie tatuażu [Stworzenie przedmiotu]
Możesz tworzyć psioniczne tatuaże, które przechowują moce w swoich wzorach.
Wymagania: Poziom manifestującego 3.
Korzyść: Możesz stworzyć psioniczny tatuaż dowolnej mocy 3 poziomu lub niższego którą znasz i która bierze na cel jedno lub więcej stworzeń. Zapisanie psionicznego tatuażu zajmuje jeden dzień. Kiedy tworzysz psioniczny tatuaż, ustalasz poziom manifestującego. Poziom manifestującego musi być wystarczający by manifestować daną moc i nie wyższy niż twój własny poziom. Bazowa cena psionicznego tatuażu to jego poziom mocy × jego poziom manifestującego × 50 sz. By zapisać tatuaż, musisz wydać 1/25 tej ceny bazowej w PD i użyć surowców (specjalnych barwników, mistrzowskich igieł, i tak dalej) kosztujących połowę tej ceny bazowej.
Kiedy tworzysz psioniczny tatuaż, dokonujesz wszystkich wyborów które normalnie dokonywałbyś manifestując moc.
Kiedy jego noszący fizycznie aktywuje tatuaż, noszący jest celem mocy.
Dowolny psioniczny tatuaż który przechowuje moc z kosztem w PD ma też commensurate koszt. Dodatkowo do kosztów pochodzących od ceny bazowej, musisz zapłacić PD kiedy tworzysz tatuaż.
Uskok przed szarżą [Ogólny]
Jesteś zdolny do uskakiwania za szarżujących przeciwników i zdobywaniu przewagi kiedy pudłują.
Wymagania: Zr 13, Uniki.
Korzyść: Zdobywasz premię unikową +4 do KP przeciw atakom szarżą. Jeśli szarżującemu przeciwnikowi nie uda się udany atak, zdobywasz natychmiastowy okazyjny atak. Ten atut nie daje ci więcej okazyjnych ataków niż normalnie możesz w rundzie. Jeśli jesteś nieprzygotowany lub w inny sposób pozbawiony premii z Zręczności do KP, nie zdobywasz korzyści z tego atutu.
Szybkość myśli [Psioniczny]
Energia twojego umysłu napełnia energią szybkość twego ciała.
Wymagania: Rzt 13.
Korzyść: Tak długo jak jesteś psionicznie skupiony i nie nosisz ciężkiej zbroi, zdobywasz premię z olśnienia do szybkości 3 m.
Rozdzielenie psionicznego promienia [Metapsioniczny]
Możesz wpłynąć na dwa cele jednym promieniem.
Wymagania: Dowolny inny atut metapsioniczny.
Korzyść: By użyć tego atutu, musisz wydać swoje psioniczne skupienie. Możesz podzielić psioniczne promienie które manifestujesz. Podzielony promień wpływa na dowolne dwa cele w zasięgu mocy i w odległości 9 m od siebie. Jeśli promień zadaje obrażenia, każdy cel odnosi tyle obrażeń ile odniósłby jeden cel.
Użycie tego atutu zwiększa koszt mocy o 2.
Stój spokojnie [Ogólny]
Możesz zapobiec ucieczce lub zbliżeniu się wrogów.
Wymagania: S 13.
Korzyść: Kiedy ruch wroga z pola któremu zagrażasz daje ci okazyjny atak, możesz porzucić ten atak i zamiast tego próbować zatrzymać swego wroga w ruchu. Normalnie wykonaj swój okazyjny atak. Jeśli trafisz wroga, musi wykonać udany rzut na Refleks przeciw ST 10 + twój rzut obrażeń (przeciwnik nie odnosi naprawdę obrażeń), albo natychmiast zatrzyma się jakby zużył swoje akcje ruchu na rundę.
Ponieważ używasz atutu Stój spokojnie w miejsce swego okazyjnego ataku, możesz zrobić to tylko tyle razy na rundę co mógłbyś wykonać okazyjny atak (normalnie tylko jeden).
Normalnie: Okazyjne ataki nie mogą zatrzymać twoich wrogów w ruchu.
Utalentowany [Psioniczny]
Możesz overchannel moce z mniejszym kosztem dla siebie.
Wymagania: Overchannel.
Korzyść: By użyć tego atutu, musisz wydać swoje psioniczne skupienie. Kiedy manifestujesz moc 3 poziomu lub niższego, nie odnosisz obrażeń od overchanneling.
Bliźniacza moc [Metapsioniczny]
Możesz manifestować moc jednocześnie z kolejną identyczną mocą.
Korzyść: By użyć tego atutu, musisz wydać swoje psioniczne skupienie. Możesz zmienić moc na bliźniaczą. Manifestowanie mocy zmienionej przez ten atut powoduje że moc dwa razy ma efekt na obszar lub cel, jakbyś jednocześnie manifestował tę samą moc dwa razy na to samo miejsce lub cel. Dowolne zmienne w mocy (jak czas trwania, liczba celów, i tak dalej) są te same dla obu wynikających mocy. Cel doświadcza wszystkich efektów obu mocy osobno i otrzymuje rzut obronny (jeśli się liczy) dla każdej. W niektórych przypadkach, jak bliźniacze psioniczne zauroczenie, nieudane oba rzuty obronne kończą się zbytecznymi efektami (choć, w tym przykładzie, sojusznik celu musiałby wykonać dwie udane próby rozproszenia by uwolnić cel od efektu zauroczenia).
Użycie tego atutu zwiększa koszt mocy o 6. Całkowity koszt mocy nie może przekroczyć twojego poziomu manifestującego.
Cios nie do uniknięcia [Psioniczny]
Możesz wykonać atak bez broni lub użyć naturalnej broni przeciw wrogowi jakbyś zadawał atak dotykowy.
Wymagania: S 13, Psioniczna pięść, bazowa premia do ataku +5.
Korzyść: By użyć tego atutu, musisz wydać swoje psioniczne skupienie. Możesz rozwiązać swój atak bez broni lub atak bronią naturalną jak atak dotykowy.
Musisz zdecydować czy użyć tego atutu przed wykonaniem ataku. Jeśli twój atak nie trafi, nadal wydajesz swe psioniczne skupienie.
Bezwarunkowa moc [Metapsioniczny]
Unieruchamiające warunki nie powstrzymują cię.
Korzyść: By użyć tego atutu, musisz wydać swe psioniczne skupienie. Twoja mentalna siła to dość by pokonać niektóre inaczej unieruchamiające warunki. Możesz manifestować bezwarunkową moc kiedy jesteś oszołomiony, zakłopotany, masz mdłości, lub ogłuszony.
Tylko osobiste moce i moce które wpływają na twoją osobę mogą być manifestowane jako bezwarunkowe moce.
Użycie tego atutu zwiększa koszt mocy o 8. Całkowity koszt mocy nie może przekroczyć twojego poziomu manifestującego.
Po ścianach [Psioniczny]
Możesz biec po ścianach na krótkie odległości.
Wymagania: Rzt 13.
Korzyść: Kiedy jesteś psionicznie skupiony, możesz wykorzystać jedną ze swych akcji ruchu by poruszać się po ścianie lub innej relatywnie gładkiej pionowej powierzchni jeśli zaczniesz i skończysz swój ruch na poziomej powierzchni. Wysokość jaką możesz uzyskać na ścianie jest ograniczona tylko przez to ograniczenie ruchu. Jeśli nie skończysz swego ruchu na poziomej powierzchni, spadasz, odnosząc obrażenia od upadku jak właściwe dla twojej odległości nad ziemią. Traktuj ścianę jak normalną podłogę dla celów mierzenia twojego ruchu. Przechodzenie z podłogi na ścianę lub ściany na podłogę nie kosztuje ruchu; możesz swobodnie zmieniać powierzchnie. Przeciwnicy na ziemi mogą wykonywać okazyjne ataki gdy poruszasz się w górę ściany.
Specjalne
Możesz wykonać inne akcje ruchu w połączeniu z poruszaniem się po ścianie. Na przykład, Atak z doskoku pozwala ci wykonać atak ze ściany przeciw wrogowi stojącemu na ziemi który jest w obszarze któremu zagrażasz; jednak, jeśli jakoś zapobiegnie ukończeniu twojego ruchu, spadasz. Podobnie, możesz upadać po ścianie by unikać okazyjnych ataków.
Poszerzenie mocy [Metapsioniczny]
Możesz zwiększyć obszar swoich mocy.
Korzyść
By użyć tego atutu, musisz wydać swoje psioniczne skupienie. Możesz zmienić moc w kształcie wybuchu, emanacji, linii, lub rozprysku by zwiększyła swój obszar. (Moce które nie mają obszaru jednego z tych czterech rodzajów nie są poddane przez ten atut.) Dowolne liczbowe mierzenia obszaru mocy zwiększają się o 100%.
Użycie tego atutu zwiększa koszt w punktach mocy o 4. Całkowity koszt mocy nie może przekroczyć twojego poziomu manifestującego.
Dziki talent [Ogólny]
Twój umysł budzi się na wcześniej nieuświadomiony talent do psioniki.
Korzyść
Twoja uśpiona moc psioniki budzi się do życia, przekazując ci określenie psionicznej postaci. Jako psioniczna postać, zdobywasz rezerwę 2 punktów mocy i możesz brać psioniczne atuty, atuty metapsioniczne, i atuty tworzenia psionicznych przedmiotów. Jednak nie zdobywasz zdolności manifestowania mocy tylko przez posiadanie tego atutu.
Raniący atak [Psioniczny]
Twoje złośliwe ataki ranią twego wroga.
Wymagania
Bazowa premia do ataku +8.
Korzyść
By użyć tego atutu, musisz wydać swoje psioniczne skupienie. Możesz wykonać atak z taką złośliwą siłą że ranisz swego wroga. Rana zadaje 1 punkt obniżenia Kondycji twojemu wrogowi w dodatku do zwykłych zadanych obrażeń.
Musisz zdecydować czy używasz tego atutu przed wykonaniem ataku. Jeśli twój atak nie trafi, nadal wydajesz swoje psioniczne skupienie.