<!--QuoteBegin-Mikele+-->
Mikele pisze:<!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Darklighter+-->
Darklighter pisze:<!--QuoteEBegin-->Jak dla mnie Soldier ma więcej zalet na lepszego pilota. Oprócz dużej ilości atutów, dzięki którym zyska szybszy dostęp do klas prestiżowych związanych z pilotowaniem, a także zwiększy swoje zdolności należące do tej specjalności, posiada on większy BAB (bazowa premia ataku), dzięki czemu lepiej posługuje się bronią pokładową.
<br />To moze tak, z tego co widzialem walki mysliwcow z reguly opieraja sie na wykonywaniu serii ewolucji, ktore maja na celu zgubieniu ogona i samemu staniu sie takim ogonem. W systemie polega to na testach pilotazu. Zakladajac ze obaj przedstawiciele maja taka sama ilosc skill pointow w Pilot na poziomie doswiadczenia postaci 5+ Scout moze wziasc 10(skill mastery) w tym skillu a Soldier nie. To chyba spora przewaga?
<br />Jak już pisałem dzięki dużej ilości atutów Soldier może nadrabiać braki. Np. biorąc atut
Combat Veteran, opisany w
Hero's Guide, który daje dokładnie to samo co zdolność
Scouta, Skill Mastery.
<br /><!--QuoteBegin-Mikele+-->
Mikele pisze:<!--QuoteEBegin-->2 sprawa, chcialbym zamontowac w I-7 Howlrunner(przykladowo) naped Hyperdrive. Ile taki naped kosztuje i czy da sie go zamontowac w mysliwcach ktore go nie maja?
<br />Da się zamontować hipernapęd. Nawet jeśli myśliwieć jest za mały, to przecież można by zastosować coś w stylu
Hyperdrive Booster Ring.
<br />Podręcznik
Starships of the Galaxy nie podaje oddzielnych kosztów hipernapędów, bo wylicza się ich koszt w tzw.
Construction Points, które, po skompletowaniu podstawowych systemów statku, przelicza się na kredyty. Szczęście, że ceny statków w d20 nie róznią od tych z d6
. Cena hipernapędu x1 powinna mieścić się w okolicach 15,000. Za ok. 10,000 można nabyć napęd klasy x2. Trzeba jednak doliczyć potencjalne koszty instalacji (decyzja MG).