Zrodzony z fantastyki

  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
 
Awatar użytkownika
Tepis
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 190
Rejestracja: pt sty 28, 2005 2:29 pm

ndz mar 25, 2007 12:21 pm

To kolejne pytanie z serii moich niekończących się pytań ...

Troszkę mnie to niepokoi i nie wiem o co chodzi ... :
Czym się różnią podręczniki dostępne w sklepie (np.) Rebel.pl od tych ze sklepu Isa.pl ? ... Pomijając cenę ...
 
Awatar użytkownika
Krakonman
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 653
Rejestracja: pt gru 12, 2003 9:14 am

ndz mar 25, 2007 2:19 pm

Niczym. ISA ma fajna promocje.
 
Awatar użytkownika
Tepis
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 190
Rejestracja: pt sty 28, 2005 2:29 pm

ndz mar 25, 2007 2:31 pm

 
Awatar użytkownika
Cal Omas
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 40
Rejestracja: sob gru 09, 2006 3:00 pm

Nie nie

ndz mar 25, 2007 2:56 pm

To może ja teraz odpowiem.

Ten 1 to: Star Wars Revised Core Rulebook, który został wydany w 2002 roku z okazji premiery Ataku Klonów. Natomiast ten drugi to Core Rulebook czyli podręcznik do 1 edycji wydany z okazji Mrocznego Widma. Revised Core posiada 1 dodatkową klasę postaci oraz kilka modyfikacji zasaad, oraz ekwipunek i opisany świat z Ataku Klonó. Ja na twoim miejscu wybrałbym właśnie ten.

P.S W tym miesiącu miała wyjść 3 edycja Star Wars RPG wydana przez Wizardsów i tutaj cisza. MAcie jakieś informacje odnośnie tej edycji?
 
Awatar użytkownika
Deckard
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2097
Rejestracja: wt wrz 20, 2005 9:50 pm

pn mar 26, 2007 9:40 am

Zgodnie z tym linkiem premiera została przesunięta na "klasyczny" gwiedznowojenny termin - 22 maja 2007r.

Tepis - odpowiem tak, jak już wielokrotnie to czyniłem. Jeżeli lubisz d20 i musisz kupować teraz, bierz edycję Revised (więcej ras, nowa klasa, sporo więcej atutów i umiejętności, spore zmiany w zasadach) i ściągnij sobie erratę ze strony Wizards of the Coast. Jeżeli możesz poczekać, zrób to i kup Saga Edition, gdy wyjdzie w maju (imo najlepsze rozwiązanie).

EDIT do postów poniżej:

Tepis - heh, niecierpliwość zwyciężyła ;)

Cal - owszem, planowałem prowadzenie SW d6, ale priorytetem okazało się Burning Empires. A d6 zakupiłem dlatego, że nie prowadziłem tego, natomiast d20 wałkowałem przez dobre 4 lata (i się zmęczyłem mechaniką walki).
Ostatnio zmieniony śr mar 28, 2007 5:55 pm przez Deckard, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Awatar użytkownika
Tepis
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 190
Rejestracja: pt sty 28, 2005 2:29 pm

pn mar 26, 2007 10:12 pm

Dzięki za wszystkie odpowiedzi :).
Podręcznik już kupiony.
Pozdrawiam
 
Awatar użytkownika
Cal Omas
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 40
Rejestracja: sob gru 09, 2006 3:00 pm

śr mar 28, 2007 4:52 pm

1.Ja powiem szczerze że najlepszym systemem jest d6 i tak jak Decard wy powinniście go wybrać.
2. Jeżeli ktoś chce to mogę mu przysłać swojetłumaczenie podręcznika do d20 (druga edycja)
 
Awatar użytkownika
Tepis
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 190
Rejestracja: pt sty 28, 2005 2:29 pm

pt mar 30, 2007 7:55 am

No pomijając że wdziera nam się tu mały off-topic, to ...

Dlaczego niby d6 jest najlepszym systemem i dlaczego "my" mielibyśmy się na niego przerzucić ? Stwierdzenie :
1.Ja powiem szczerze że najlepszym systemem jest d6 i tak jak Decard wy powinniście go wybrać.

są po prostu irytujące. Podałbyś chociaż jakiś argument, uzasadnił to, a nie tylko wydał polecenie, bo to niczemu nie służy i raczej mija się z celem, bo mnie to osobiście zniechęca do D6.
Nie wiem dlaczego ale jest masa ludzi która chyba płonie żywą nienawiścią do D20, które jest mimo wszystko dobrym i grywalnym systemem (i wiem co mówię bo grałem już w inne systemy) ...
Pozdrawiam
 
Awatar użytkownika
Darklighter
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1600
Rejestracja: wt lut 08, 2005 8:02 pm

pt mar 30, 2007 10:29 am

Spokojnie. Po prostu czytaj tamten post z dopiskiem "dla mnie", co uczyni go czysto subiektywnym, a nie "prawdą objawioną" ;) Jak wiadomo każdy gra w sposób jaki lubi i wykorzystując system jaki lubi. :spoko:
 
Awatar użytkownika
Tepis
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 190
Rejestracja: pt sty 28, 2005 2:29 pm

ndz kwie 01, 2007 1:27 pm

Witam ponownie
Mam kolejne pytanie odnośnie mechaniki do SW d20.
Czy jeśli Jedi chce używać podwójnego miecza świetlnego (double blade) musi wykupywać feat'a do tej broni, czy wstarczy jego klasowa biegłość w mieczu świetlnym ? Mam wątpliwości, gdyż, z tego co kojarzę to większość umiejętności specjalnych zwiększających możliwości miecza świetlnego i Jedi, zwiększa też możliwości podwójnego miecza świetlnego (lightsaber deffence, deflect). Prosiłbym o jak najszybszą pomoc, bo dzisiaj już mam sesję :P.
Pozdrawiam sercecznie :)
MAY THE FORCE BE WITH YOU
 
Awatar użytkownika
Cal Omas
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 40
Rejestracja: sob gru 09, 2006 3:00 pm

Czemu d6 jest lepszy argumenty :)

ndz kwie 01, 2007 2:17 pm

Tepis chciałeś argumentów do d6 prosze bardzo:

1) W d6 nie ma klas i ograniczeń co do postaci, tak jak jest to w d6.

2) D6 jest elastyczne, mozna łatwo zmieniać zasady, a w d20 nie da się tego zrobić.

3) W d20 źle zrobiona jest walka i same klasy. Co tojest szlachcic? Jeżeli przyjąć zasady systemu d20 to Andzej Lepper albo poseł Łyżwiński albo Kaczyńscy są szlachcicami.

4) W d20 nigdy nie zrobisz filmowych secen np. Brawurowy skok Obiwana w Epizodzie 1

5) W star wars d20 zrób mi postać która będzie zarówno jedi,kochankiem,alkocholikiem i łajdakiem naraz.

Wymieniłem ci 5 argumentów za d6 teraz ty wymień mi swoje przeciw

P.S Wszytsko zależy od naszego sposobu grania.
 
Awatar użytkownika
Patwan
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 36
Rejestracja: wt wrz 06, 2005 10:21 pm

ndz kwie 01, 2007 2:22 pm

Wydaje mi się, że musi wziąść exotic weapon proficiency (double-bladed lightsaber). Mówię "wydaje mi się", bo sam jestem początkujący w ten system i nie jestem pewien mojej odpowiedzi. (prawdopodobnie na 90% jest tak jak mówię)

Mniejsza z tym. Sam mam pytanie: Jedi Consular zdobywa po pewnym czasie zdolność "Healing".
Czy za jej pomocą może wyleczyć swoje VP do wartości maksymalnej? (za użycie Heal self w celu przywrócenia VP nie traci się tych punktów, toteż jedi mógłby "wydawać" te 2 VP, aby uleczyć się o 1 VP więcej tyle razy, aby podczas jednego użycia Heal self wyleczyć się do max VP).
Czy jest to możliwe?

Z góry dziękuję za odpowiedź.
Patwan
 
Awatar użytkownika
Deckard
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2097
Rejestracja: wt wrz 20, 2005 9:50 pm

ndz kwie 01, 2007 2:59 pm

Tepis:

Po prawdzie nie musisz mieć żadnego atutu - po prostu będziesz otrzymywał karę -4 do władania mieczem.
Z atutem EWP: lightsaber (zwykły) władasz bez tej kary mieczem jednoostrzowym, albo dwójostrzowym z aktywowanym tylko jednym ostrzem (traktuje się go wówczas jak klasyczny miecz). Mając jedynie atut EWP: Double-bladed lighstaber władasz bez kary mieczem dwójostrzowym z aktywowanymi oboma ostrzami (jak będziesz władał zwykłym jednoostrzowcem, albo wyłączysz jedno ostrze w podwójnym, dostajesz karę -4).

W Jedi Consueling 33 omówiono już ten temat - generalnie panowie autorzy zalecają wyposażenie postaci w atuty Ambidexterity and Two-Weapon Fighting, zanim wybierze się miecz z dwoma ostrzami.

Wg mnie - wszystko zależy od postaci, jaką będziesz grał. Jeżeli ma być to ktoś niższych poziomów - sugeruję zwykły miecz i zamiast tych atutów wybrać atut Lightsaber Defense. Jeżeli jednak ma to być postać średniego szczebla - wtedy można pójść dwiema drogami - albo dwa miecze jednoostrzowe (atuty: EWP: lightsaber (zwykły), i IMO Ambidexterity, który spowoduje, że ataki z obu mieczy będą obłożone karami -6), albo wybrać double-bladed, ale wówczas wszystko się komplikuje (jeżeli masz tylko EWP: double-bladed lightsaber, to musisz obowiązkowo inwestować w Ambidexterity i Two-Weapon Fighting <kara tylko -2 do obu ostrzy, jak jedno wyłączysz wzrasta do -4>). Wybór dwóch EWP ("jedynki i double) zazwyczaj już Ci zjada jeden atut, czyli bedziesz ładnie walczył jedynką, ale nie tak dobrze double-bladed, jak w poprzednim wariancie.

Patwan:

Odpowiem jak wrócę - muszę policzyć to i owo, zanim Ci odpowiem. ;)

Cal:

Nie tyle od sposobu, co od systemu w jaki gramy.

Ad.1). W d20 łatwiej wyważyć postaci, bądź umiejscowić je gdzieś w hierarchii - w d6 jest to trudniejsze (Character Points i sztuczki Mocy).

2). W d20 również jest to mozliwe, czego dowodem jest Jedi Consueling. Problem tylko w tym, że o ile łatwo przychodzi to w testach non-combat, o tyle grzebanie w walce jest już kłopotliwe.

3). RPG a już zwłaszcza SW nie jest pomnikiem realizmu. Noble to klasa heroiczna, czyli zazwyczaj albo dobry, jasny punkt w atlasie postaci (np. Leia, Padme), albo ktoś równie potężny, co zły (hmm - doradca Palpatine`a). Nie zapominajmy o klasie dla BNów - Administrator i Diplomat.

Co do walki - mi nie podchodzi - i pal licho jej skomplikowanie, tylko raczej nieproporcjonalność w stosunku do reszty mechaniki. Co do klas akurat poza podziałem na JC i JG bardziej mi one podchodzą, niż archetypy w D&D.

4). Zrobisz, ale wymaga to dobrego obeznania z mechaniką, albo lekkiego przymknięcia oczu na zasady. A ten skok to ponoć Tumble był :D

5). d20 nie stawia nacisku na odgrywanie postaci. Jedi nie może być łajdakiem (chyba, że upadły, albo mroczny - za dużo tych podziałów), reszta to tło do odgrywania, jak ktoś lubi - zresztą w d6 jest tak samo (tam nie ma traitów postaci, tylko skille i cechy).
Ostatnio zmieniony ndz kwie 01, 2007 3:09 pm przez Deckard, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Awatar użytkownika
Darklighter
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1600
Rejestracja: wt lut 08, 2005 8:02 pm

ndz kwie 01, 2007 3:07 pm

Mniejsza z tym. Sam mam pytanie: Jedi Consular zdobywa po pewnym czasie zdolność "Healing".
Czy za jej pomocą może wyleczyć swoje VP do wartości maksymalnej? (za użycie Heal self w celu przywrócenia VP nie traci się tych punktów, toteż jedi mógłby "wydawać" te 2 VP, aby uleczyć się o 1 VP więcej tyle razy, aby podczas jednego użycia Heal self wyleczyć się do max VP).
Czy jest to możliwe?


Tak. Przy dobrym teście możesz sobie zwrócić nawet 2d6+6 VP.

Ad.1). W d20 łatwiej wyważyć postaci, bądź umiejscowić je gdzieś w hierarchii - w d6 jest to trudniejsze (Character Points i sztuczki Mocy).


Z moich obserwacji i przeprowadzonych przez te lata na sesjach, gdzie indziej widzę problem d6. Wg mnie Jedi powinni być silni, ok, bo to jest w filmie. Problem jest za to z innymi postaciami. Mamy na początku np. żołnierza, medyka i hackera. Każdy z nich będzie się specjalizował na początku w swoich umiejętnościach, ale później, gdy już osiągną poziom pozwalający im na duże bezpieczeństwo, zaczną inwestować w inne umiejętności. Często w przypadku hackera i medyka będą to zdolności bojowe, u żołnierza zaś umiejętności pozostałych dwóch klas. W końcu nastąpi zblędnięcie granicy jaka rodziela te 3 postacie i wszystkie 3 będą niemal identyczne. Jedynie ich charakter będzie je rozróżniał.

2). W d20 również jest to mozliwe, czego dowodem jest Jedi Consueling. Problem tylko w tym, że o ile łatwo przychodzi to w testach non-combat, o tyle grzebanie w walce jest już kłopotliwe.


To zależy wyłącznie od tego jak bardzo chce się wdawać w szczegóły.
Ze wszystkim można się barbrać krótko, jak i długo.

3). RPG a już zwłaszcza SW nie jest pomnikiem realizmu. Noble to klasa heroiczna, czyli zazwyczaj albo dobry, jasny punkt w atlasie postaci (np. Leia, Padme), albo ktoś równie potężny, co zły (hmm - doradca Palpatine`a). Nie zapominajmy o klasie dla BNów - Administrator i Diplomat.


I nie zapominajmy, że klasa, to nie profesja, bo tutaj chyba (patrząc zwłaszcza na powyższe posty) najczęsciej wyładają się ci, co nie mają zbyt dużej wiedzy o d20.



4). Zrobisz, ale wymaga to dobrego obeznania z mechaniką, albo lekkiego przymknięcia oczu na zasady. A ten skok to ponoć Tumble był Very Happy


Ten skok to był Force Jump (zastosowanie Move Object).

Tumble to było jaki Obi wybił się wisząc wewnątrz szybu, przeskoczył Maula i przeciął go.
Walka Obi vs Maul jest opisana w jednym z SW Gamerów (opis sceny i jej przełożenie na mechanikę). Naprawdę dobra lektura dla początkujących Padawanów SW RPG, którzy muszą się nauczyć interpetowania mechaniki i przekładania jej na opis filmowy.

5). d20 nie stawia nacisku na odgrywanie postaci. Jedi nie może być łajdakiem (chyba, że upadły, albo mroczny - za dużo tych podziałów), reszta to tło do odgrywania, jak ktoś lubi - zresztą w d6 jest tak samo (tam nie ma traitów postaci, tylko skille i cechy).


Więcej na temat dobrego i klimatycznego prowadznia SW jest napisane w Galactic Capaign Guide str. 26 "Getting the fell of Star Wars", do którego odsyłam początkujących MG, nieważne jaką mechanikę wykorzystujących.
Ostatnio zmieniony ndz kwie 01, 2007 4:06 pm przez Darklighter, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Awatar użytkownika
Patwan
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 36
Rejestracja: wt wrz 06, 2005 10:21 pm

ndz kwie 01, 2007 3:58 pm

Darklighter:
Nie wiem czy dobrze mnie zrozumiałeś. Wiem, że przy wyniku testu 25+ można wyleczyć 2d6+6 VP i zapewne w niektórych przypadkach będzie to wyleczenie do max.
Ale chodzi mi czy taki gość co ma załóżmy 5/60 VP, może przy użyciu zdolności healing jedi consulara wyleczyć się do 60/60 VP?
(po prostu zgodnie z mechaniką "poświęciłby" np. 120 VP, aby wyleczyć dodatkowe 60 VP, a jak wiemy przy użyciu skilla heal self w celu restore naszego VP nie płacimy nic i proszę - jednym testem przy 0 kosztach własnych leczymy się do 60/60 VP)
I właśnie oto mi chodzi. Czy taka akcja jest możliwa do zrealizowania?
Z poważaniem.
Patwan
 
Awatar użytkownika
Darklighter
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1600
Rejestracja: wt lut 08, 2005 8:02 pm

ndz kwie 01, 2007 4:17 pm

Patwan pisze:
Ale chodzi mi czy taki gość co ma załóżmy 5/60 VP, może przy użyciu zdolności healing jedi consulara wyleczyć się do 60/60 VP?
(po prostu zgodnie z mechaniką "poświęciłby" np. 120 VP, aby wyleczyć dodatkowe 60 VP, a jak wiemy przy użyciu skilla heal self w celu restore naszego VP nie płacimy nic i proszę - jednym testem przy 0 kosztach własnych leczymy się do 60/60 VP)
I właśnie oto mi chodzi. Czy taka akcja jest możliwa do zrealizowania?
Z poważaniem.
Patwan


Nie może poświęcić więcej niż ma w danej chwili według mnie. W takiej sytuacji musiałby robić to "na raty". W zasadach jest napisane:
"za każde 2 pkt. poświęcone", czyli bazowo 0 (za heal self) + ew. dodatkowo poświęcone punkty (za zadolność specjalną healing) na zwiększenie efektywności.
 
Awatar użytkownika
Patwan
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 36
Rejestracja: wt wrz 06, 2005 10:21 pm

ndz kwie 01, 2007 5:13 pm

No tak niby masz rację, ale zauważ, że za każde 2 poświęcone VP możesz restore 1 VP, zatem wychodzisz na minus. Owszem ma to zastosowanie w heal another, ale w heal self jest to "mało opłacalny interes". A w podręczniku napisane jest, że zdolność odnosi się zarówno do skilla heal self i heal another. Nie napisaliby tego, gdyby wychodziło z tego coś tak niedorzecznego, że więcej tracę VP niż zyskuję.
 
Awatar użytkownika
furgan
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 4:54 pm

ndz kwie 01, 2007 5:42 pm

Moim skromnym zdaniem, jeśli chodzi o skill Heal Another to nie widze problemu. Jedi wyrzuca odpowiednia ilośc kostek aby uzyskac leczenie w wysokości 2d6+6 plus zużywa powiedzmy 10 swoich VP aby dodatkowo wyleczyc 5 Vp osoby leczonej czyli łącznie 2d6+11 i tak do skutku, aż uleczymy delikwenta na max VP. Co do heal self wydaje mi się, że odnosi się to tylko do WP czyli 3VP za 1 WP
 
Awatar użytkownika
Darklighter
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1600
Rejestracja: wt lut 08, 2005 8:02 pm

ndz kwie 01, 2007 6:02 pm

No tak niby masz rację, ale zauważ, że za każde 2 poświęcone VP możesz restore 1 VP, zatem wychodzisz na minus.

Bo to jest bardziej zdolność przydatna do leczenia innych, a nie siebie.

Lepiej już użyć którejś z technik Mocy do wzmocnienia efektu leczenia.
 
Awatar użytkownika
Cal Omas
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 40
Rejestracja: sob gru 09, 2006 3:00 pm

Ok, przeszkadzają mi tylko klasy

ndz kwie 01, 2007 6:03 pm

Ok no może już byc ten d20, ale mi najbardziej przeszkadza system klasowy i ograniczenia poziomami
 
Awatar użytkownika
furgan
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 4:54 pm

ndz kwie 01, 2007 6:10 pm

Może będę tu teraz głosił herezje, ale jaki system ograniczenia poziomami??
Przecież nigdzie nie jest napisane, że poziom 20 to już max. No chyba, że sugerujesz się podręcznikami i tym, że nie ma w nich żadnej postaci powyżej 20lvl :mrgreen:
 
Awatar użytkownika
Darklighter
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1600
Rejestracja: wt lut 08, 2005 8:02 pm

ndz kwie 01, 2007 6:49 pm

WotC tylko zapowiedziało, że nie ma w planach wydania czegoś w stylu "epic level", ale sugerowali, że nie ma problemu z roziwjaniem postaci powyżej 20, a także z wykorzystaniem zasad DnD, które tego dotyczą. Tak więc dali wolną rękę.
 
Awatar użytkownika
Cal Omas
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 40
Rejestracja: sob gru 09, 2006 3:00 pm

ndz kwie 01, 2007 7:00 pm

OK Ale gdybyście mieli ocenić d6 i d20 w skali od 1-6 ile dalibyście d6 a ile d20?
 
Awatar użytkownika
Patwan
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 36
Rejestracja: wt wrz 06, 2005 10:21 pm

ndz kwie 01, 2007 7:01 pm

Lepiej już użyć którejś z technik Mocy do wzmocnienia efektu leczenia.


Czyżbym coś przeoczył czytając podręcznik? Olśnij mnie jeśli łaska :razz: .
 
Awatar użytkownika
furgan
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 4:54 pm

ndz kwie 01, 2007 7:08 pm

Jest taka książka Heros Guild, w której w jednym z działów poświęconym The Force opisane jest kilka technik wzmacniania mocy jak np. maksymalne użycie mocy (używasz skilla mocy za x6 punków VP ale zadajesz np maksymalne obrażenia Force Gripem), przedłużenie działania mocy ( Enchance Ability działa 10 rund, stosując tą technikę 2x tyle)...

Nie mogę znaleśc księgi wiec więcej przykładów nie podam, ale Darklighter na pewno cię bardziej oświeci niż ja :mrgreen:
 
Awatar użytkownika
SethBahl
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3331
Rejestracja: sob lip 09, 2005 12:17 am

ndz kwie 01, 2007 7:12 pm

Panowie, ale flejmy d6 vs d20 to nie w topicu o pytaniach do mechaniki d20.
 
Awatar użytkownika
Darklighter
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1600
Rejestracja: wt lut 08, 2005 8:02 pm

ndz kwie 01, 2007 9:37 pm

Jest taka książka Heros Guild


Dokładnie jest to Hero's Guide.

W skrócie (aby nie naruszyć praw autorskich) mogę podać:

Empower Force: efekty kostkowe x 1,5

Enlarge Force: dwa razy większy zasięg

Extend Force: dwa razy dłuższe działanie

Split Force: dodatkowy cel objęty działaniem Mocy

Maximize Force: automatycznie najwyższy wynik na kostkach

Od razu do kombinatorów: użycie tych technik powoduje, że mnożymy koszt zużycia VP. Choć Heal Self ma 0 dla zwracania VP, w tym przypadku uznaje się, że ma 1.

Podręcznik opisuje pozatym nowe klasy prestiżowe (snajper jest chyba jedną z najbardziej morderczych), wprowadza archetypy (kombinacje klas ze specjalnymi zdolnościami bonusowymi), które mają lepiej oddawać konkretne profesje. Pojawiają się nowe zastosowania starych umiejętności, nowe atuty (min. różne style sztuk walki), 7 form walki mieczami świetlnymi i wiele innych ciekawych rzeczy.
 
Awatar użytkownika
Deckard
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2097
Rejestracja: wt wrz 20, 2005 9:50 pm

ndz kwie 01, 2007 11:04 pm

Patwan:

Tak jak napisał Furgan i Darklighter - stosowanie tego na sobie w przypadku VP mija się z celem, ot jest to po prostu niekonsekwencja zapisu w podręczniku.

Darklighter:

Miałem na myśli właśnie ten skok z szybu. Co do wskakiwania na pomost, właśnie chyba w przypadku Hero`s Guide wprowadzono w opisie uzupełniającym Move Object możliwość zwiększenia zasięgu skoku.

Archetypy były jednymi z fajniejszych rzeczy w SW d20 - oczywiście szlag je trafił w pozostałych liniach WotC.
 
Awatar użytkownika
Tepis
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 190
Rejestracja: pt sty 28, 2005 2:29 pm

czw kwie 05, 2007 5:44 pm

Witam
Mam tym razem dwa pytania:

1. gdzie można znaleźć opis klasy lord sith ?

2. Gdzie można znaleźć opis tworzenia cyborgów hybryd ? Np. takich jak generał z trzeciej części sagi...

Pozdrawiam
 
Awatar użytkownika
Deckard
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2097
Rejestracja: wt wrz 20, 2005 9:50 pm

czw kwie 05, 2007 6:45 pm

Sith Lord na pewno został rozpisany w Dark Side Sourcebook (oraz w erracie do tego dodatku konwertującej wszystko na zasady Revised).

Co do tworzenia postaci z cybernetyką - tutaj generalnie będzie problem, ponieważ o ile się nie mylę, kwestia wszczepów została omówiona tylko w jednym dodaktu (nie dam głowy - albo w Hero`s Guide, albo w Galactic Campaign Guide). Statystyki Grievousa powinny być w erracie związanej z Revenge of the Sith (poszukaj na stronie wizardów w sekcji SW d20), natomiast ewentualnie pomocne mołgyby być dodatki do Moderna - Future i Cyberscape, gdzie omówiono dość dokładnie cybernetykę.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości