Czar "Pajęcze nogi" z "Księgi Plugawego Mroku".
Komponenty: W, S, K
Nie ma żadnej wzmianki w moim podręczniku czym jest to "K". Komponent, kondensator, jaki?
PS
D&D 3.5 oczywiście.
Zireael pisze:Chodzi mi o to, żeby to był taki przedmiot magiczny. Strzała z rzuconą nań na stałe niewidzialnością. Da się zrobić?
Albiorix pisze:Zireael pisze:Chodzi mi o to, żeby to był taki przedmiot magiczny. Strzała z rzuconą nań na stałe niewidzialnością. Da się zrobić?
Takiej strzale dałbym co najmniej -2 do trafienia - łucznicy normalnie widzą strzałę i pomaga to w celowaniu. No i takiej strzały nie będzie łatwo znaleźć. Po licho Ci coś takiego?
Tak wprost nie, jedyny (chyba) item z którego można dostać XP w jakikolwiek sposób to Thought bottle z Complete Arcane, pozwala "zasejwować" ilość XP a potem przywrócić ich ilość do zasejwowanego poziomu (oficjalnie ma być użyta po to żeby przeciwdziałać utracie poziomów przy wskrzeszeniu, ale chyba każda osoba z odrobiną wyobraźni wpadnie od razu na kilka sposobów nadużycia).Zapytam się przy okazji, czy da się zrobić przedmiot dający premię do otrzymywanych XP? Jest w ogóle taka możliwość w regułach D&D?
Matis99 pisze:Freedom of Movement.Albo "odrzucić się" telekinezą z grappla? Generalnie, jakie są czary pozwalające wychodzić z grapple prócz dimension doora/teleportacji?
Matis99 pisze:Przy nieudanym rzucie nie zdaje sobie sprawy. Przy udanym, wie, że zadziałała magia. Jeśli jest w stanie zidentyfikować (widział, że ktoś dziwnie przebierał łapkami mając w ręku dziwne przedmioty i patrzył na cel) rzucającego czar/używającego zdolność, to tak.2. Czy ofiara czaru typu charm person lub suggestion wie o tym, że rzucono na nią czar? Czy zależy to od tego, czy zda/nie zda rzutu obronnego? Jeśli tak, to czy wie, kto to rzucił (zakładamy, że to spell-like albo Still/Silent spell)?
Suldarr'essalar pisze:Przy nieudanym rzucie nie zdaje sobie sprawy. Przy udanym, wie, że zadziałała magia. Jeśli jest w stanie zidentyfikować (widział, że ktoś dziwnie przebierał łapkami mając w ręku dziwne przedmioty i patrzył na cel) rzucającego czar/używającego zdolność, to tak.
After rolling a saving throw against a spell targeted on you, determine what that spell was. No action required. No retry. DC 25 + spell level
SRD pisze:Dzięki orężowi ochrony jego posiadacz może przenieść część lub całość premii z usprawnienia broni na KP – będzie to premia specjalna, która kumuluje się ze wszystkimi innymi. W akcji darmowej, na początku tury posiadacz tego uzbrojenia decyduje, jaką część premii przeniesie na KP (musi to zrobić przed użyciem oręża). Tę premię do KP należy brać pod uwagę aż do następnej rundy, do początku tury właściciela oręża.
Radnon pisze:Nie przypominam sobie tego typu zaklęcia, ale jak wrócę do domu przejrzę jeszcze starsze podręczniki do AD&D. Tam najłatwiej znaleźć użytkowe czary, być może także coś do magicznego mierzenia czasu zostało opisane.
Kamulec pisze:W takim razie potrzeba po prostu dostarczyć ciepła, w czym pomoże rzucenie ilu się da czarów z określnikiem [ogień]. Szczególnie pomocne może być przyzwanie potwora III (żywiołak ognia - mały lub piekielny ogar). Jak jest więcej miejsca, to można cisnąć parę kul ognia.