Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Dinin
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 153
Rejestracja: ndz sty 09, 2005 8:29 pm

Pytania o mechanikę 4. edycji D&D

sob wrz 11, 2010 12:34 pm

Bajer, wielkie dzięki za wyjaśnienie.

Jeszcze jedno pytanie - czy ktoś na jakimś przykładzie mógłby mi wytłumaczyć jak działa "delay" w walce (przestój?) ? Przeczytałem zasadu w PHB ale średnio łapię.
Ostatnio zmieniony sob wrz 11, 2010 12:35 pm przez Dinin, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Bajer
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1680
Rejestracja: wt cze 01, 2004 11:40 am

Pytania o mechanikę 4. edycji D&D

sob wrz 11, 2010 4:22 pm

G1 - inicjatywa 13
M1 - inicjatywa 10
M2 - inicjatywa 8

Przychodzi tura G1. Uznaje, że chce zadziałać po M1, więc robi delay - opóźnienie akcji. W momencie, kiedy podejmuje taką akcję dzieją się następujące rzeczy:
1) korzystne efekty, które trwają do końca Twojej następnej tury (chodzi o takie, które zostały wprowadzone do gry w poprzedniej turze i w tej turze będą się kończyć) ulegają automatycznie zakończeniu, pomimo że nie nastał jeszcze koniec Twojej tury;
2) sustain (podtrzymanie) automatycznie się nie powodzi, czyli czary których nie podtrzymałeś ulegają natychmiast zakończeniu.

Inicjatywa wygląda teraz tak:
M1 - inicjatywa 10
G1 - inicjatywa 9
M2 - inicjatywa 8

Pozostałe rzeczy:
1) szkodliwe efekty trwające do końca Twojej następnej tury (podobnie, te które zostały rzucone na postać w zeszłej turze i mają się skończyć w tej, pod koniec jego tury);
2) rzuty obronne na efekty;
wykonywane są, gdy opóźniona tura dobiegnie końca.
 
Awatar użytkownika
Dinin
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 153
Rejestracja: ndz sty 09, 2005 8:29 pm

Pytania o mechanikę 4. edycji D&D

sob wrz 11, 2010 6:24 pm

Mam ogólne wrażenie że jestem za głupi na tę mechanikę, albo przyzwycziłem się za bardzo do poprzedniej.

Pytań ciąg dalszy - trafienia krytyczne... Jeśli dobrze rozumiem, gdy na kości wypadnie naturalna 20 (albo mniej, ale to zależy od konkretnych featów i cech) mam szansę na criticala. Podręcznik podaje, że krytyk następuje jeśli mój rzut ataku jest wystarczająco wysoki, aby przebić obronę - czyli w praktyce sprawdzam, czy moje 20 + podstawowy bonus ataku wystarcza, żeby przebić np. Armor Class? Jeślii dobrze to zrozumiałem, takie trafienie dla wrogów z obroną mniejszą niż 30 to prawie pewny krytyk (wojownik na 1 poziomie ze swoimi biegłościami, premią z siły i innymi wyciągnie ok. 28, tu mogę się mylić).
Więc posumowując na przykładzie - czy zasada się zgadza:
1.rzut na atak, naturalna 20 (defense przeciwnika 30)
2. attack roll = 30 (20 naturalna + 10 podstawowy bonus ataku) 30 vs.30
3. osiągnięto trafienie krytyczne

Tak to działa?

I jeśli mogę to kolejne - umagicznienia przedmiotów. Po pierwsze, czy broń moze mieć tylko jedną magiczną właściwość?
Po drugie - czy jeśli może mieć kilka, mogę mieć moce na różnych poziomach? na przykład młot z cechą thundering i umagiczniony +2 - thundering jest plus jeden, czy oznacza to że mam +3 do ataku i obrażeń, czy premie się nie sumują? I wtedy zgodnie z zasadą liczę krytyczne dodatkowe obrażenia w oparciu o premię thundering (z premią +1, czyli jedną kość)?

edit: czy kreatura rozmiaru gargantuan o zasięgu 3-4 może zaatakować istoty w odległości 1 i 2 od niej, czy są zwyczajnie za blisko?

Mam nadzieję, że w miarę zrozumiale postawiłem pytania. Bardzo dziękuję za wszelką pomoc.
Ostatnio zmieniony sob wrz 11, 2010 6:40 pm przez Dinin, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Bajer
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1680
Rejestracja: wt cze 01, 2004 11:40 am

Pytania o mechanikę 4. edycji D&D

sob wrz 11, 2010 6:56 pm

Dinin, jak wyrzucisz 20 na kostce to jest to autmatyczne trafienie.
Dinin pisze:
Tak to działa?
Tak, choć w praktyce nie musisz się tym przejmować. Jeśli stosujesz się dokładnie do zasad tworzenie walk dla drużyny, nigdy nie zdarzy Ci się sytuacja, że ktoś miał 20 na kości i nie było krytyka. Na 1. poziomie AC wrogów to 15-18 o ile dobrze pamiętam. W skrajnych przypadkach trafia się kogoś wyrzucając 15 na kości. Jeśli przy 20 na kości nie możesz trafić wroga, MG nie czytał w ogóle DMG i tego jak przygotowywać walki.

Dinin pisze:
Po pierwsze, czy broń moze mieć tylko jedną magiczną właściwość?
Nie ma już umagicznien jak w 3.x. Teraz są konkretne przedmioty magiczne, które posiadają różne moce.

Dinin pisze:
mogę mieć moce na różnych poziomach? na przykład młot z cechą thundering i umagiczniony +2 - thundering jest plus jeden, czy oznacza to że mam +3 do ataku i obrażeń, czy premie się nie sumują?
Młot thundering i młot +2 do dwa różne magiczne przedmioty w 4E.

Dinin pisze:
edit: czy kreatura rozmiaru gargantuan o zasięgu 3-4 może zaatakować istoty w odległości 1 i 2 od niej, czy są zwyczajnie za blisko?
Może, nic nie stoi tu na przeszkodzie.
Ostatnio zmieniony pn sty 24, 2011 4:11 am przez Bajer, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Fearghal
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 28
Rejestracja: pn gru 22, 2008 7:05 pm

Re: Pytania o mechanikę 4. edycji D&D

czw gru 30, 2010 7:50 pm

Mam pytanie dotyczące pewnej tabelki na stronie 143 Przewodnika Mistrza Podziemi zatytułowanej "Moce w zależności od poziomu klasy". Otóż jest tam liczba mocy odpowiednio spotkaniowych, dziennych i użytkowych w zależności od poziomu klasy. I tu pojawia się mały problem, bo np. dla 14 poziomu ilość mocy spotkaniowych podana jest w takiej oto formie:
D, 13, 7, 3
O ile D oznacza moc ze ścieżki archetypicznej, to za diabła nie wiem co to jest to 13 i 7!!! W opisie tabelki nie jest nic wyjaśnione ponad to, że cytuję: "Tabela [...] podaje liczbę i poziomy mocy, które posiada postać w pozostałych kategoriach". Czy ktoś to ogarnia? Jeśli tak to proszę o oświecenie, bo już białej gorączki dostaję :evil:
 
Tallos
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 50
Rejestracja: pt lis 04, 2005 1:11 pm

Pytania o mechanikę 4. edycji D&D

czw gru 30, 2010 8:39 pm

Te liczby to poziomy z których bierzemy moce. Np. D, 13, 7, 3, oznacza, że postać posiada po jednej mocy spotkaniowej z poziomów 13., 7. i 3. oraz moc ścieżki archetypu. Wynika to stąd, że maksymalnie możemy mieć 3 moce klasowe danego rodzaju, więc dla 14-poziomowca najlepiej wziąć je z poziomów 13., 7. i 3., a nie 1. na którym też mamy takie do wyboru. Mam nadzieje że zrozumiale wyjaśniłem.
Ostatnio zmieniony czw gru 30, 2010 8:40 pm przez Tallos, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Fearghal
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 28
Rejestracja: pn gru 22, 2008 7:05 pm

Re: Pytania o mechanikę 4. edycji D&D

czw gru 30, 2010 11:12 pm

Tallos pisze:
Mam nadzieje że zrozumiale wyjaśniłem.

Tak zrozumiale że bardziej się nie da. Kurczę, nawet proste i zastanawiam się dlaczego nie wpadłem na to od razu... :stupid: Dzięki wielkie. Pozdrawiam.
 
Awatar użytkownika
Kastor Krieg
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1310
Rejestracja: śr lut 18, 2009 1:59 am

Pytania o mechanikę 4. edycji D&D

pn sty 24, 2011 1:37 am

OK, pytanie od świeżego gracza:

O B O
A V O
O O O


O - puste kratki, A i B - gracze, V - przeciwnik. Gracz A używa umiejętności, która wymusza na V przesunięcie się o kratkę w prawo. Czy B dostaje attack of opportunity skoro V opuszcza kratkę "adjacent" do gracza B? Moim zdaniem tak, podobno w/g zasad nie, bo ruch wymuszony? Nie trzyma się dla mnie kupy, gość jest bardziej odsłonięty, skoro go wywala bez kontroli o kratkę? :neutral:
Ostatnio zmieniony pn sty 24, 2011 1:37 am przez Kastor Krieg, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Bajer
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1680
Rejestracja: wt cze 01, 2004 11:40 am

Re: Pytania o mechanikę 4. edycji D&D

pn sty 24, 2011 2:37 pm

Wymuszony ruch nie prowokuje ataków okazyjnych. Źródło: PHB, rozdział Combat, Forced Movement.
 
Awatar użytkownika
Kastor Krieg
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1310
Rejestracja: śr lut 18, 2009 1:59 am

Pytania o mechanikę 4. edycji D&D

pn sty 24, 2011 8:12 pm

OK, dzięki.
 
Awatar użytkownika
Albiorix
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2265
Rejestracja: pn gru 20, 2010 10:10 pm

Pytania o mechanikę 4. edycji D&D

pn sty 24, 2011 8:28 pm

Czy to prawda że w 4e im wyższy postaci mają poziom tym wszystkie stwory i przeszkody stają się automagicznie trudniejsze?
 
Awatar użytkownika
Schpeelah#144
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 939
Rejestracja: pn sie 21, 2006 8:26 pm

Pytania o mechanikę 4. edycji D&D

pn sty 24, 2011 11:50 pm

Kastor Krieg pisze:
Nie trzyma się dla mnie kupy, gość jest bardziej odsłonięty, skoro go wywala bez kontroli o kratkę?

Kwestia balansu. Moce wymuszające ruch stałyby się znacznie potężniejsze.

Albiorix pisze:
Czy to prawda że w 4e im wyższy postaci mają poziom tym wszystkie stwory i przeszkody stają się automagicznie trudniejsze?

Stwory nie, przeszkody już tak. Potwór to potwór, ma swój własny poziom i opis (nawet jeśli można go wzmocnić/osłabić, nadal można stosować potwory o różnych poziomach w walce, bo to kwestia budżetu XP), natomiast ST większości rzutów na umiejętności w wyzwaniach jest zależne tylko od poziomu postaci i nie ma związku z tym co się dzieje w świecie gry. Tzn. nie jest tak że na 5. poziomie Trudny do otwarcia jest Wzmocniony Zamek (ST X) a na 25. Podwójnie Magicznie Opieczętowany Sejf (ST Y) - na 5. i 25. poziomie ST Trudnego zamka to odpowiednio X i Y i basta, nawet jeśli to ten sam zamek.
 
Awatar użytkownika
Kastor Krieg
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1310
Rejestracja: śr lut 18, 2009 1:59 am

Pytania o mechanikę 4. edycji D&D

pn sty 24, 2011 11:58 pm

Ale przecież rzuty na Disarm Trap i Open Lock (188-189, PBH1) są z defaultu na DC 20 dla Heroic Tier, na 30 dla Paragon Tier i na 35 dla Epic Tier? Domyślnie, rozumiem, chodzi o ten sam "średnio trudny zamek", ale zadanie zbalansowane jest pod Tier, żeby stanowiło, nomen omen, wyzwanie. Prawda?
 
Awatar użytkownika
Bajer
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1680
Rejestracja: wt cze 01, 2004 11:40 am

Pytania o mechanikę 4. edycji D&D

wt sty 25, 2011 1:37 am

Schpeelah#144 pisze:
Tzn. nie jest tak że na 5. poziomie Trudny do otwarcia jest Wzmocniony Zamek (ST X) a na 25. Podwójnie Magicznie Opieczętowany Sejf (ST Y) - na 5. i 25. poziomie ST Trudnego zamka to odpowiednio X i Y i basta, nawet jeśli to ten sam zamek.
To nie do końca prawda. Jeżeli zamek nie posiada ustalonego DC, wówczas używa się Hard DC z tabelki. Jednak MG może ustalić dowolne ST, które nie będzie się zmieniać z czasem. Dla przykładu na 1-poziomie mogą pojawić się magicznie zamknięte drzwi o DC otwarcia 35, jeżeli MG uzna, że to ma sens. Nieliczne umiejętności w Essentials posiadają przypisane na sztywno DC, ale w większości wypadków są to testy na DC z tabelki zależnej od poziomu postaci.

@Kastor
Najnowsze erraty trochę zmieniły niektóre sprawy związane z umiejętnościami i ich DC. Essentials odeszło w dużej mierze od stałych DC na rzecz DC zależnych od poziomu (choć nie wszędzie).
 
Tallos
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 50
Rejestracja: pt lis 04, 2005 1:11 pm

Pytania o mechanikę 4. edycji D&D

pn sty 31, 2011 9:26 am

Mam pytania o stan "unieruchomiony":
1. Czy taka postać może atakować, rzucać czary itp.? Wydaje mi się, że tak, aczkolwiek to trochę dziwne.
2. Wg zasad takiego gościa może przesunąć ruch wymuszony. Czy moce dowódcy pozwalające np. przesunąć się o 1 pole to też ruch wymuszony? Bo dające akcję ruchu to na pewno nie.
 
Awatar użytkownika
Bajer
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1680
Rejestracja: wt cze 01, 2004 11:40 am

Pytania o mechanikę 4. edycji D&D

pn sty 31, 2011 6:43 pm

Tallos pisze:
1. Czy taka postać może atakować, rzucać czary itp.? Wydaje mi się, że tak, aczkolwiek to trochę dziwne.
Tak, może normalnie atakować i rzucać czary. Nie może się tylko ruszyć z miejsca, aczkolwiek taka postać może zostać odepchnięta, przyciągnięta lub przesunięta (wymuszony ruch). Nieco mocniejszy stan tego typu, czyli splątanie, nie pozwala na jakiekolwiek poruszanie (prócz teleportacji) i narzuca karę -2 do testów ataku.

Tallos pisze:
2. Wg zasad takiego gościa może przesunąć ruch wymuszony. Czy moce dowódcy pozwalające np. przesunąć się o 1 pole to też ruch wymuszony? Bo dające akcję ruchu to na pewno nie.
Raczej nie. Prawdopodobnie dowódca zapewnia z mocy możliwość przemknięcia (ang. shift) o jedno pole, a jest to zwyczajny ruch. Jeżeli jest to jednak ruch wymuszony (odepchnięcie, przyciągnięcie, przesunięcie), to jak najbardziej może taką postać przesunąć, chyba że jest spętana (ang. restrainded).
 
Tallos
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 50
Rejestracja: pt lis 04, 2005 1:11 pm

Pytania o mechanikę 4. edycji D&D

wt lut 01, 2011 1:12 pm

I jeszcze jedna wątpliwość, tym razem dotycząca paramentów.
Powiedzmy, że mamy dwoje półelfów - paladyna i czarnoksiężnika. Z racji zdolności rasowej wybierają sobie odpowiednio lancę wiary (moc kapłana) i magiczny pocisk (moc czarodzieja). Czy używając tych mocy mogą dodać premię z usprawnienia swoich paramentów (św. symbolu i różdżki)? Wiem, że to te same przedmioty, ale może różne klasy wykorzystują je np. w nieco inny sposób.
 
Awatar użytkownika
Bajer
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1680
Rejestracja: wt cze 01, 2004 11:40 am

Pytania o mechanikę 4. edycji D&D

wt lut 01, 2011 6:54 pm

Mogą :)
 
cade dailes
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 125
Rejestracja: pn cze 27, 2011 4:38 pm

Pytania o mechanikę 4. edycji D&D

czw sie 04, 2011 11:26 am

ja mam pytanko, u fighterów piszą, że jeżeli chcę to mogę zamienić atrybut do premii ataku tam wybraną bronią [tabelka] czy to też tyczy się obrażeń bronią? i czy jeżeli przy powerach jest napisane 1[w]+ siła, to czy tu będzie zręczność? czy ten cały zamiennik działa do wszystkiego właśnie?
 
Tallos
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 50
Rejestracja: pt lis 04, 2005 1:11 pm

Pytania o mechanikę 4. edycji D&D

pn sie 15, 2011 7:16 pm

ja mam pytanko, u fighterów piszą, że jeżeli chcę to mogę zamienić atrybut do premii ataku tam wybraną bronią [tabelka] czy to też tyczy się obrażeń bronią? i czy jeżeli przy powerach jest napisane 1[w]+ siła, to czy tu będzie zręczność? czy ten cały zamiennik działa do wszystkiego właśnie?
Źle odczytujesz tę tabelkę. Nie zawiera ona zamienników, a atrybutu, które są wymaganiami atutów dotyczących danej grupy broni (wraz z siłą) i które ewentualnie wspierają niektóre moce. Np. przy ciężkich ostrzach masz zręczność, co oznacza, że atuty dotyczące walki ciężkim ostrzem wymagają wysokiej zręczności i niektóre moce używane z ciężkim ostrzem mogą mieć dodatkowe efekty zależne od zręczności. Mam nadzieję, że zrozumiale tłumaczę, jeśli nie, wezmę podręcznik i podam przykłady.
 
cade dailes
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 125
Rejestracja: pn cze 27, 2011 4:38 pm

Re: Pytania o mechanikę 4. edycji D&D

pn sie 15, 2011 9:37 pm

aha, czyli powerów to się nie tyczy? bo nie wiem w końcu, czy zamieniam zamiast siły do tego przykladu, co wyżej czy cu? :judge:
 
Tallos
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 50
Rejestracja: pt lis 04, 2005 1:11 pm

Pytania o mechanikę 4. edycji D&D

wt sie 23, 2011 10:08 pm

Nie wiem o co pytasz teraz. W tabelce są atrybuty, których wysoka wartość jest wymagana do uzyskania atutów dotyczących danej grupy oręża. Nic nań nie zamieniamy.
 
cade dailes
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 125
Rejestracja: pn cze 27, 2011 4:38 pm

Re: Pytania o mechanikę 4. edycji D&D

pt sie 26, 2011 7:46 pm

o lol, jak wyżej że załóżmy 2[W] + siła, to jeżeli np wybiore włócznie to zamiast tej siły wstawię zręczność, bo fighterzy mają coś takiego że zamieniają (zaleznie od broni) atrybut :)
 
Tallos
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 50
Rejestracja: pt lis 04, 2005 1:11 pm

Pytania o mechanikę 4. edycji D&D

sob wrz 10, 2011 11:02 pm

Fighterzy nie mają nic takiego.
 
cade dailes
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 125
Rejestracja: pn cze 27, 2011 4:38 pm

Re: Pytania o mechanikę 4. edycji D&D

wt wrz 13, 2011 6:44 pm

chodzi mi o ramkę u Fighterów
Melee Weapon Groups and Associated Statistics.... :)
 
Awatar użytkownika
KRed
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1136
Rejestracja: pt lip 01, 2005 9:12 pm

Pytania o mechanikę 4. edycji D&D

wt wrz 13, 2011 7:39 pm

cade dailes pisze:
chodzi mi o ramkę u Fighterów
Melee Weapon Groups and Associated Statistics....

Tallos ma rację. Ta tabelka nie zawiera zamienników Siły. Tabelka spełnia rolę informacyjną - pokazuje jakie inne współczynniki będą ci przydatne jeśli będziesz chciał się specjalizować w walce tym rodzajem broni.

Przykładowo:
Ataki korbaczem wykonujesz w oparciu o Siłę. Ale jeśli kiedyś będziesz chciał wybrać atut Sweeping Flail, aby walczyć korbaczem jeszcze lepiej, to pamiętaj, że potrzeba do tego dodatkowo ponadprzeciętnej Zręczności. Tabela uprzedza cię już przy tworzeniu postaci, abyś dopakował sobie np. Zręczność jeśli chcesz być mistrzem walki korbaczami.
Analogicznie, jeśli chcesz być mistrzem walki młotami to poza Siłą dopakuj Budowę (bo moce i atuty powiązane z młotami w wymaganiach mają wysoką Budowę), a przy broniach drzewcowych (polearm) poza Siłą potrzebna jest Mądrość (i niekiedy Zręczność) itd.
 
0blivion
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: wt wrz 20, 2011 11:06 am

Re: Pytania o mechanikę 4. edycji D&D

wt wrz 20, 2011 11:11 am

Witam wszystkich na forum,
mam pytanie odnośnie do "heroic effort", które chciałem dopisać do atutów ludzkich modernizując zasady do ED&D. Mianowicie:

Trigger: You miss with an attack or fail a saving throw.
Effect: You gain a +4 racial bonus to the attack roll or the
saving throw.


Czy to oznacza, że po nieudanym ataku/rzucie obronnym do końca spotkania postać otrzymuje +4 do każdego następnego ataku lub rzutu obronnego (w zależności, skąd pochodzić ma bonus). Pytam, ponieważ tak duży bonus na czas całej walki wydaje mi się zbyt potężny.
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

Pytania o mechanikę 4. edycji D&D

wt wrz 20, 2011 11:29 am

Nie, oznacza to, że otrzymujesz tę premię do tego rzutu, który przed chwilą zawaliłeś.
 
0blivion
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: wt wrz 20, 2011 11:06 am

Re: Pytania o mechanikę 4. edycji D&D

wt wrz 20, 2011 11:43 am

Czyli można trafić po tym, jak się spudłowało? Zawrócenie strzały siłą woli albo cofnięcie czasu... dziwnie to wygląda (ale chyba faktycznie o to chodzi, dzięki).
Ostatnio zmieniony wt wrz 20, 2011 2:53 pm przez 0blivion, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Warag
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 129
Rejestracja: ndz sty 14, 2007 5:56 pm

Pytania o mechanikę 4. edycji D&D

śr sty 25, 2012 2:12 pm

Przeglądam zasady walki w powietrzu i wodzie, ale nie mogę znaleźć wszystkiego co potrzebuję:

- Czy wysokość jednego pola to 1.5m?

- Czy bursty i blasty działają też w górę i dół, np. używając zdolności która ma burst 2 tworzę sześcian 5x5x5?

Pytanie premia:
Czy można podtrzymywać (sustain) więcej niż jedną moc na raz?

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości