Zrodzony z fantastyki

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 149
 
Damador.
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1094
Rejestracja: pn sie 09, 2004 1:36 pm

śr maja 24, 2006 5:06 pm

Filio pisze:
iron_master pisze:
Czyli że w jednej rundzie może zadać tylko jednego ukradka? Nawet z BPA pozwalającą wykonać kilka ataków w rundzie?

W jednej rundzie wykonujesz tyle ukradowych ataków, na ile pozwala Ci twoja bazowa premia do ataku.


pod warunkiem ze kazdy z danych atakow bedzie pozwalal na ukradka

np majac 2 ataki i bedac pod wplywem niewidzailnosci

pierwszy wchodzi jako sneak - nastepny juz nie ( bo niewidzialnosc znika)
 
Silven
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 107
Rejestracja: czw lis 17, 2005 9:00 pm

śr maja 24, 2006 5:06 pm

W ed. 3.0 jest jeden atak ukradkowy na runde. Wysoka bazowa premia do ataku nie zezwala na dodatkowe ukradkowe ataki. W ed. 3.5 mozesz wykonac tyle ukradkowych ile masz ataków.
 
Awatar użytkownika
iron_master
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 2815
Rejestracja: czw paź 20, 2005 7:56 pm

śr maja 24, 2006 5:23 pm

Gram jak pisałem w ed 3.0. Czy drugą ręką można wyprowadzić ukradka? Powiedzmy że łtr jest niewidzialny i wykonuje akcję pełnego atatku. Ma 1atak+1za drugą łapę. Czy oba moga byc ukradkowe? Czy jeśli miałby BPA pozwalające atakować więcej razy to te kolejne ataki mogłyby byc ukradkowe? A co jeśli ma zwiększoną niewidzalność? Z waszych wypowiedzi wychodzą sprzeczności takie jak
Silven pisze:
jeden atak ukradkowy na runde

Filio pisze:
W jednej rundzie wykonujesz tyle ukradowych ataków, na ile pozwala Ci twoja bazowa premia do ataku.

więc wolę się upewnić :wink:
 
Filio

śr maja 24, 2006 5:49 pm

No nie zgadzam się z Silvenem.
Nigdzie nie jest napisane, że w 3.0 postać może wykonać tylko jeden ukradkowy atak na rundę.
W zasadzie zawsze kiedy cel pozbawiony jest premii ze Zręczności do KP [...], albo przy flankowaniu przeciwnika atak łotrzyka wyrządza dodatkowe obrażenia.

Ja bym się trzymał moje wersji. :razz:
 
Awatar użytkownika
Sony
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2660
Rejestracja: śr cze 23, 2004 9:21 am

śr maja 24, 2006 7:19 pm

Ataki Ukradkowe wykonujemy tyle razy ile mamy Ataków - mając 1 Atak Bazowy i Walkę Dwoma Brońmi możemy wykonać 2 A. Ukradkowe z Prawej i Lewej ręki.

W niektórych Atutach jest to ograniczone ALE wyraźnie to napisano w opisie Atutu, przykład to DUAL STRIKE.

W ed 3.0 i 3.5 różnica jest taka, że Atak Ukradkowy posiada tzw. PRECISION-BASED DAMAGE - do tej kategorii ataków zalicza się także :
SKIRMISH oraz SUDDEN STRIKE, które działają zamiennie. (np. wymagany jest w klasie prestiżowej Atak Ukradkowy - możemy zastosować Skirmish lub Sudden Strike i odwrotnie)
 
Damador.
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1094
Rejestracja: pn sie 09, 2004 1:36 pm

śr maja 24, 2006 11:58 pm

uzupelniajac sonego i ponowne pytanie
przy zwyklej niewidzialnosci i 2 broniach tylko po jednym ataku z kazdj reki wejdzie jako sneak

przy improved invisibility - wszytskie

przy kazym ataku trzeba sprawdzic czy kwalifikuje sie on jako ukradkowy
 
Awatar użytkownika
Sony
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2660
Rejestracja: śr cze 23, 2004 9:21 am

czw maja 25, 2006 7:24 am

Dokładnie - jedynym wyznacznikiem zadania Ataku Ukradkowego jest zanegowanie premi ze Zręczności dla celu - czyli np. Zaskoczenie, Unieruchomienie, Niewidzialność (tylko jeśli przeciwnik nie może nas precyzyjnie zlokalizować). Druga możliwość to Flanka - jeśli oflankujemy przeciwnika to możemy wyprowadzać A. Ukradkowe.
 
Awatar użytkownika
Namrasit
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2089
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 11:12 pm

czw maja 25, 2006 9:03 am

Mam pytanie odnośnie akcji pełnego ataku, wiekszych stref, i komponentów na czary. Więc po kolei:
1. Czy możan wykonac akcją polegająca na wyściu 1,5m krokiem z zagrożonego obszaru (akcja darmowa), a następnie wycofać sie na 9m (akcja ruchu), i rzucić magiczny pocisk (akcja ruchu). Wówczas żadem wojownik nie wypłaci nam wiecej niż jednego ataku (no chyba ze jest na berdzo wysokim poziomie). Czy to ma sens ?
2. Wchodzenie w czyjąś wiejsza strefę powoduje okazyjny atak, czy ten atak zatrzymuje ruch postaci ?
3. Komponenty - co zrobić jeżeli gracze którzy zobaczą maga odrazu starają sie mu zniszczyć sakiewkę na komponenty (trafić i zniszczyć ja nietrudno), czy po jej stracie mag jest bezbronny ?
Ostatnio zmieniony czw maja 25, 2006 12:22 pm przez Namrasit, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Awatar użytkownika
Radnon
Szef działu
Szef działu
Posty: 4282
Rejestracja: czw maja 06, 2004 3:35 pm

czw maja 25, 2006 11:59 am

1. Nie jestem do końca pewien ale chyba nie. Skoro 1.5m krok jest traktowany jako ruch to jeśli po nim wykonamy jeszcze ruch 9m nie możemy już chyba wykonać żadnej akcji (w tym ataków, czy rzucania czarów).
2. Nie. Okazyjny atak w normalnych warunkach nie zatrzymuje ruchu naszej postaci przy wkraczaniu w czyjś obszar zagrożenia (choć o ile pamiętam są atuty to umożliwiające).
3. To już zależy bardziej od MG ale można uznać, że czarodziej bez sakiewki na komponenty nie może rzucać czarów wymagających komponentów materialnych jakie trzymał w tej sakiewce (czyli wszystkie proste w stylu kłaczków wełny, kulek gliny itp.).
 
Awatar użytkownika
masllo
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 364
Rejestracja: czw sty 20, 2005 4:34 pm

czw maja 25, 2006 2:07 pm

1. Napewno tak zrobic nie możesz, (wyobraz to sobie) w takim przypadku poruszasz się poprostu więcej niż 1,5 czyli wychodzisz ze strefy zagrożenia przeciwnika i prowokujesz jego okazyjne ataki (jeżeli zrobisz tylko 1,5 m to okazyjnego ataku nie ma). Przecież w rzeczywistości nie robisz tak, że bohater zrobiłby krok 1,5 m, zatrzymałby się po czym po chwili znowu by ruszył dalej :wink: . Poruszając się o te (w tym przypadku) 10,5m możesz rzucic czar o ile:
- twój gracz może się tyle poruszyc
- obroni się na koncentracje jeżeli przeciwnik go trafi
Lepsze rozwiązanie to rzucanie w defensywie wykonujesz test Koncetracji o ST 15 + poziom czaru, który rzucisz i jeżeli Ci się uda to nie prowokujesz okazyjnego ataku.

Reszta pytań jest już wytłumaczona przez [b]Radnona[i].

Pozdrawiam
 
Awatar użytkownika
Sony
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2660
Rejestracja: śr cze 23, 2004 9:21 am

czw maja 25, 2006 2:14 pm

ad 1. NIE : SRD 3.5 PL
Wykonanie 1,5-metrowego kroku
W każdej rundzie, w jakiej się nie poruszasz w inny sposób, masz prawo wykonać 1,5-metrowy krok, który nigdy nie prowokuje ataków okazyjnych. W danej rudzie możesz zrobić tylko jeden 1,5-metrowy krok. Ponadto jeśli już się w niej poruszyłeś o dowolną odległość, to nie masz prawa do 1,5-metrowego kroku.
1,5-metrowy krok możesz wykonać przed, w trakcie lub po innych akcji wykonywanych w danej rundzie. Na przykład, masz prawo dobyć broń (akcja ruchu), zrobić 1,5-metrowy krok, a następnie zaatakować (akcja standardowa). Ewentualnie możesz rzucić kulę ognistą (akcja standardowa), wykonać 1,5-metrowy krok przez otwarte drzwi, poczym je zamknąć (akcja ruchu).
Masz prawo do 1,5-metrowego kroku tylko wówczas, gdy ruchu nie ogranicza ani trudny teren, ani ciemności. Istota, która ma szybkość 1,5 metra lub mniej, nie może wykonać 1,5-metrowego kroku, gdyż w przypadku tak powolnego stworzenia pokonanie 1,5 metra wymaga akcji ruchu.
Nie możesz zrobić 1,5-metrowego kroku wykorzystując formę poruszania się, dla której nie posiadasz szybkości. A zatem, jeżeli nie posiadasz szybkości wspinania, nie masz prawa wykonać 1,5-metrowego kroku wspinając się. Analogicznie nie możesz zrobić 1,5-metrowego kroku pływając, jeśli nie posiadasz szybkości pływania.

ad 2. NIE - chyba że istota w strefę której wchodzisz posiada Atut HOLD THE LINE - Atut ten umożliwia on wykonanie Ataku Okazyjnego na kogoś kto SZARŻUJĄC WCHODZI w Strefę Zagrożenia. Jest to wyjątek od zasady mówiącej, że wchodzienie nie powoduje AO.
ad 3. SRD 3.5 PL :
Roztrzaskiwanie niesionego lub założonego przedmiotu:
Jeśli chcesz uszkodzić niesiony lub założony przez przeciwnika przedmiot, nie musisz wykonywać spornego testu ataków. W tym przypadku wystarczy ci test ataku względem KP obiektu. Niesiony czy założony przedmiot ma KP równe 10 + jego modyfikator z rozmiaru + modyfikator ze Zręczności osoby, która ma go na sobie lub go używa. Zaatakowanie takiego obiektu prowokuje atak okazyjny ze strony aktualnego posiadacza. Jeśli chcesz złapać przedmiot (choćby płaszcz czy okulary), a nie zniszczyć go, zastosuj zasady rozbrajania (patrz “Rozbrajanie”). Nie możesz roztrzaskać pancerza, który ma na sobie inna osoba.
 
Awatar użytkownika
M.S.
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3035
Rejestracja: sob gru 24, 2005 7:42 pm

Morgensztern, a modyfikacja obrażeń

pt cze 02, 2006 9:36 pm

W Podręczniku Gracza ed. 3.0 (w polterowej łatce modyfikującej też) jest napisane, że morgensztern zadaje obrażenia miażdżone i kłute. To jest oczywiste. Jednak, co się dzieje, gdy wspomnianym orężem atakuje się konstrukt lub nieumarłego, na przykład szkielet? Obrażenia miażdżone nie ulegają zmianom, ale już kłute są zmniejszane o połowę. Morgensztern normalnie zadaje obrażenia 1k8, więc jakie będzie miał, gdy atakuje się nim szkielet? Zmienią się, czy nie? Jeżeli tak, to jak i o ile?
 
Awatar użytkownika
von Trupka
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1571
Rejestracja: śr sie 24, 2005 10:22 am

pt cze 02, 2006 9:57 pm

W PG jest też napisane, ze jeśli broń zadaje dwa typy obrażeń, to aby zostały one zmniejszone, potwór musi mieć odporność na oba. Więc obrażenia od morgenszternu nie ulegną w przypadku szkieletu zmianie.
 
ThePhantoM
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: czw maja 25, 2006 7:59 pm

Broń, 1k3-4, KW

ndz cze 04, 2006 4:49 pm

Witam. Mam 3 pytania:

1. Jak powszechnie wiadomo w grze występuje dużo rodzajó borni. Weźmy np. Wielki miecz. Zadaje 2k6 obrażeń. Jednak wiem że może istnieć Wielki miecz + 1. Jak się go tworzy i jakie wtedy zadaje obrażenia (gdzie mogę znaleźć takie informacje) ??

2. W grze spotkałem się z oznaczeniem 1k3-4. Co to oznacza (jaka to jest kość - najmniejsza mi znana to k4 - i dlaczego jest -4) ?? A jaka to kość k2 ??

3. W Podręczniku Gracza znalazłem że liczba kości wytrzymałości odpowiada poziomowi postaci. Na 1. poziomie nie rzucamy kostką. Analogicznie, do tego co napisałem w 1. zdaniu, gdy osiągniemy 2. poziom powinniśmy rzucić dwoma kośćmi. Więc dlaczego w Podręczniku Gracza jest napisane że rzucamy 1. koscią na drugim lvl ??
 
Awatar użytkownika
TOR
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1188
Rejestracja: wt maja 11, 2004 1:04 pm

Re: Broń, 1k3-4, KW

ndz cze 04, 2006 5:01 pm

ThePhantoM pisze:
1. Jak powszechnie wiadomo w grze występuje dużo rodzajó borni. Weźmy np. Wielki miecz. Zadaje 2k6 obrażeń. Jednak wiem że może istnieć Wielki miecz + 1. Jak się go tworzy i jakie wtedy zadaje obrażenia (gdzie mogę znaleźć takie informacje) ??


Podręcznik Gracza, rozdział Atuty, atut "Stworzenie magicznej broni i pancerza" oraz Podręcznik Mistrza Podziemi strony 183 i 184.

ThePhantoM pisze:
2. W grze spotkałem się z oznaczeniem 1k3-4. Co to oznacza (jaka to jest kość - najmniejsza mi znana to k4 - i dlaczego jest -4) ?? A jaka to kość k2 ??

Patrz FAQ punkty 1.4. oraz 1.5.

ThePhantoM pisze:
3. W Podręczniku Gracza znalazłem że liczba kości wytrzymałości odpowiada poziomowi postaci. Na 1. poziomie nie rzucamy kostką. Analogicznie, do tego co napisałem w 1. zdaniu, gdy osiągniemy 2. poziom powinniśmy rzucić dwoma kośćmi. Więc dlaczego w Podręczniku Gracza jest napisane że rzucamy 1. koscią na drugim lvl ??


Rzucamy jedną, ponieważ wszystkie poprzednie są ustalone od momentu rzucenia daną KW przy poprzednich awansach. Awans na poziom nie "resetuje" nam tych kości tylko dodaje kolejną.
 
ThePhantoM
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: czw maja 25, 2006 7:59 pm

ndz cze 04, 2006 5:13 pm

Ale to troche nielogiczne. Potwór ma kość obrażeń 1k3-4. Nawet jeśli wyrzuce 3 to musze odjąć 4. Atak ma ujemny? (-1)

Aha i jeszcze jedno: PD za potwora sam ustala MG??
 
Damador.
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1094
Rejestracja: pn sie 09, 2004 1:36 pm

ndz cze 04, 2006 5:20 pm

ThePhantoM pisze:
Ale to troche nielogiczne. Potwór ma kość obrażeń 1k3-4. Nawet jeśli wyrzuce 3 to musze odjąć 4. Atak ma ujemny? (-1)

Aha i jeszcze jedno: PD za potwora sam ustala MG??


w przypadku obrazen w dziale walks jestpowiedziane zezeli z redukcji obrazyen czy czegokolwiek innego modyfikatora wyjdzie liczba ujemna to po prostu zunajemy to jako zero

nie XP jest przydzielany na podsatwie chalenge rating'u potwora i srdniej poziomu druzyny . Choc przydzielanie sammemu jest zdectdowanie lepsze
 
Awatar użytkownika
Darth Angel
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 32
Rejestracja: czw maja 25, 2006 8:03 pm

ndz cze 04, 2006 6:18 pm

Damador. pisze:
w przypadku obrazen w dziale walks jestpowiedziane zezeli z redukcji obrazyen czy czegokolwiek innego modyfikatora wyjdzie liczba ujemna to po prostu zunajemy to jako zero


Ale to nie dotyczy tego przypadku.

W PG napisane jest, że "jeżeli kara do obrażeń sprowadza wynik poniżej 1, uderzenie wciąż zadaje 1 punkt obrażeń."
Tak więc stworzenie zadające 1k3-4 obrażeń w rzeczywistości zada 1 obrażenie.
 
ThePhantoM
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: czw maja 25, 2006 7:59 pm

wt cze 06, 2006 7:41 pm

Dzieki :)
Mam jeszcze takie pytanie na temat potworów
Jest potwór o nazwie "Łupieżca umysłów" (Księga Potworów cz.1 str. 98)
Ma on atak o nazwie 'Wyrwanie mózgu". Może ktoś mi powiedzieć jak rzuca się w tym przypadku koścmi na testy trzymania czterema mackami i na zachowanie trzymania?

A i jeszcze jedno pytanie: jeżeli jakis potwór ma czary np. zaklinacza na 8 pozniomie to moze on tez rzucac czary z tych niższych?
 
Awatar użytkownika
von Trupka
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1571
Rejestracja: śr sie 24, 2005 10:22 am

wt cze 06, 2006 9:06 pm

PG strona 137, gdzie znajdziesz zasady zwarcia, trzymania i wiele, wiele innych. Dodatkowo nie wpisałeś tematu w poście z pytaniem, co jest zasadą w tym dziale. Ciesz się, że moderacja jest zajęta, bo pytania dotyczące treści czyto podręcznikowej też nie są mile widziane.
ThePhantoM pisze:
A i jeszcze jedno pytanie: jeżeli jakis potwór ma czary np. zaklinacza na 8 pozniomie to moze on tez rzucac czary z tych niższych?

Chwila, tu należy uściślić. Chodzi Ci o to, że rzuca czary (używa zdolności czaropodobnych) jak 8-poziomowy zaklinacz, czy o to, ża ma 8 poziomów zaklinacza? W pierwszym przypadku może rzucać jedynie czary (używać zdolności czaropodobnych) wymienione w jego opisie, w drugim normalnie rzuca czary, jak każdy zaklinacz na danym poziomie.
 
Szwagier
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: śr cze 07, 2006 2:15 pm

śr cze 07, 2006 2:29 pm

1. a z tymi zwarciami z bestiami to jak jest? rzuca sie k20 + premie do ataku i to jest test zwarcia??

2. jak jest np. umiejtnosc 'czytanie z warg' to MG rzuca czy sie powiedzie graczowi czy nie? i czy przy tych umijetnosciach jak ciche poruszanie to rzuca zawsze MG? od czego to zalezy? no bo przeciez nie zawsze moze chyba rzucac gracz bo moze sie skapnac ze MG szykuje mu jakies niespodzinki
 
Awatar użytkownika
von Trupka
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1571
Rejestracja: śr sie 24, 2005 10:22 am

śr cze 07, 2006 4:30 pm

Szwagier pisze:
1. a z tymi zwarciami z bestiami to jak jest? rzuca sie k20 + premie do ataku i to jest test zwarcia??

Skoro jest to zwarcie, to wykonuje się test zwarcia. No przeca, że nie ataku na dystans. Myślenie boli?
Szwagier pisze:
jak jest np. umiejtnosc 'czytanie z warg' to MG rzuca czy sie powiedzie graczowi czy nie? i czy przy tych umijetnosciach jak ciche poruszanie to rzuca zawsze MG? od czego to zalezy? no bo przeciez nie zawsze moze chyba rzucac gracz bo moze sie skapnac ze MG szykuje mu jakies niespodzinki

Argh. W opisie umiejętności jest napisane, ze rzuca za gracza MP. Nie chcesz, nie stosuj. Co do tajności takich rzutów, polecam temat: http://forum.polter.pl/tajne-rzuty-koscia-jak-vt21237.html?highlight=tajne+rzuty+ko%B6ci%B1. Szukajka to fajna rzecz, nie. I tak bTW-słyszałeś waść o wielkich literach? A o interpunkcji?
 
Awatar użytkownika
von Trupka
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1571
Rejestracja: śr sie 24, 2005 10:22 am

Występy ed. 3.0

pn cze 12, 2006 5:34 pm

Nurtuje mnie następująca kwestia: w PG napisano, że dobierając każdą rangę wsytępów, wybieramy nowa ich kategorię. Tak więc bard na 2. poziomie mający już bębny, lirę, lutnię i śpiew, może dobrać sobie np. sagi. Ale czy oznacza to, że do każdej z tych umiejętności otrzymuje pełną (w tym przypadku +5) premię z rang? Przecież fakt, że ktoś nauczył się snuć sagi nie oznacza, że lepiej gra na lutni. Czy też jest to inaczej-rangi w Występach (lutnia) nie mają nic wspulnego z rangami w Występach (sagi)?
 
Damador.
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1094
Rejestracja: pn sie 09, 2004 1:36 pm

pn cze 12, 2006 6:33 pm

wersja 2 - obie rangi sa neizalezne
 
Awatar użytkownika
Darth Legolas
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 133
Rejestracja: śr lis 16, 2005 9:57 pm

nowe wartości budowy

pn cze 12, 2006 7:49 pm

Czyt jeśli np.: Postaci 15 poziomowej zwiększy się Bd powiedzmy 4 (czyli modyfikator zwiększy się o 2) to czy dostaje wtedy premię do pw za wcześniejsze poziomy?

Pewnie nie, ale moi gracze nie dają się przekonać... Prosiłbym o stronę w podręczniku albo cytat.
 
Awatar użytkownika
Prath
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 41
Rejestracja: wt lis 22, 2005 4:47 pm

pn cze 12, 2006 7:55 pm

Tak, postać dostaje PW w wysokości [przyrost modyfikatora]/poziom, w tym wypadku 2/poziom czyli 30PW.
Podobnie jest gdy modyfikator zmniejsza sie, wtedy również PW znieniają się o np. 2 za każdy poziom, lecz nigdy ich maksymalna wartość nie może być mniejsza niż ilość KW.
 
Awatar użytkownika
Pajacyk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: wt maja 23, 2006 8:31 am

pn cze 12, 2006 8:07 pm

PG 3.0 PL str. 9, opis Budowy - nad tabelą 1-4. Wychodzi na to, co powiedział już Prath.
Względnie tutaj.
 
Awatar użytkownika
Namrasit
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2089
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 11:12 pm

pt cze 16, 2006 3:44 pm

Jakie epp ma pomrok ?? (SW +2). bo nie wmm pojęcia jak je wyliczyc, w ciemnosci bowiem wymiata ale w swietle juz taki silny nie jest (jak w ciemności oczywiscie)
 
Awatar użytkownika
Prath
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 41
Rejestracja: wt lis 22, 2005 4:47 pm

pt cze 16, 2006 3:53 pm

Pomrok ma EPP +5, strona 288 OŚ:ZK :)
 
Awatar użytkownika
iron_master
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 2815
Rejestracja: czw paź 20, 2005 7:56 pm

Pytania o słabszych nieumałych i planarne wiązania

sob cze 17, 2006 7:27 pm

Pięć pytań:

1) Czy szkielety i zombie stworzone czarem ożywienie umarłego można zniszczyć rozproszeniem magii?

2) W opisie czary mniejsze planarne wiązanie jest napisane, że jeśli czarujący wyrzucie w teście charyzmy 1, to przywołane stworzenie zostaje uwolnione. Czepiam się, ale czy chodzi o naturalną jedynkę, czy o ogólny wynik testu (np mag z charyzmą 8 wyrzuci 2)?

3) W ww czarze jest napisane, że rzucenie wymiarowej kotwicy zapobiega planarnym podróżom istot przyzwanych. Czy czar trwa przez czas działania mniejszego planarnego wiązania czy normalnej wymiarowej kotwicy (1min/poziom)?

4) W tym samym czarze jest napisane że, stworzenie może uciec wykonując rzut obronny na OC. Jak (jeśli w ogóle) się go wykonuje?

5) Czy nie uważacie, że czary z serii ... planarne wiązanie są odrobinę zbyt mocne? Taki czarodziej 11lev może sobie za pomocą planarnego wiązania przyzwać balora (13 KW, SW 18 ) i jeszcze mu zostanie 3KW w rezerwie.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 149

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości