w miejsce "za atak" wpisujesz liczbę kości (gibkości+biegłość)z(gibkość) a do WO wpisujesz (krzepa+broń)z(broń)
np: gibkość-3 krzepa-2 i broń szermiercza to: "za atak" 5z3, a WO 4z2.
btw. WITAM NA FORUM
piotikus pisze:(z tematu o żeglarstwie)odnośnie testów to jest gdzieć opisane jak wykonywać testy bez konkretnej umiejętności. [z pamięci] jest to test cechy obniżony o 5.
Drachu pisze:Marynistyka... moim zdaniem 7th sea to raczej "Trzej Muszkieterowie" niż "Piraci z Karaibów". PO cholerę wypływac na morze, jeśli nic fajnego na nim nie ma. Gdzie te archipelagi porośnięte dżunglą? Nie ma. No cóż, mówi się trudno i kocha się dalej.
WieszKto pisze:+5 do PT
zadna kostka nie eksploduje poza ta z drama
test np na "czystą"gibkość
iron_master pisze:No, ale jeśli miałbym broń jednoręczną, to mógłbym też zrobić dwa ataki Ta druga broń jest tylko dla szpanu, czy jednak coś daje?