Zrodzony z fantastyki

 
Nemeczek
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: wt lis 17, 2020 5:36 pm

pytanie o "podstawową zasadę"

wt lis 17, 2020 5:47 pm

Witam, niedawno powróciłem do MtG po ponad 20 latach i mam pytanie odnośnie zdolności kart.
Chodzi mi o ogólną mechanikę wszystkich zdolności sformułowanych w ten sposób.Postaram się wyjaśnić na przykładzie Dawning Angel
Po zagraniu karty dostaję 4 życia. W kolejnej rundzie zagrywam drugiego Dawning Angel9są już dwa na stole), który ze swojej zdolności dodaje mi 4 życia i czy w tym przypadku dostaję kolejne 4 życia ze zdolności drugiej karty zagranej rundę wcześniej, która nadal znajduje się na stole?

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości