erman pisze:Podoba mi się świat, ponieważ nigdy nie chciało mi się czytać niczego odnośnie Fr, GH itp. prowadziłem na partyzanta w bliżej nieokreślonym miejscu i czasie a przy tym świecie aż chce się poznać historię...
Póki co, to na stronie jest umieszczone naprawdę mało informacji i każdy, kto to czyta, zapewne tworzy sobie w głowie inny obraz. Mam tylko nadzieję, że to pozytywne wyobrażenie nie zostanie zniszczone, po tym, jak wydam próbkę Przewodnika (oczywiście liczę na odwrotną reakcję, czyli zwiększone zainteresowanie).
erman pisze:Sesja internetowa najprawdopodobniej pojawi się gdy światło ujrzy drugi moduł przygody (ot tak, chce wiedzieć w jaką stronę to pójdzie).
Więc można powiedzieć, że.. będę beta testerem
Swoją drogą
erman, jeżeli uda Ci się już zebrać drużynę i będziesz chciał z nią rozegrać publikowane przeze mnie moduły (z dowolnymi modyfikacjami z Twojej strony) w realiach Revek - daj mi znać jeszcze przed rozpoczęciem gry.
Myślę, że będę w stanie wysłać Ci do wglądu
przedpremierową próbkę Przewodnika Po Revek, z pełnym opisem Rivengarthu i paroma innymi paragrafami, dotyczącymi choćby dziwnych ras ludzkich, zamieszkujących Stary Kontynent. Gdyby okazało się, że miałbym również pod ręką dodatkowe moduły, których jeszcze nie opublikowałem, a są ukończone, też wysłałbym Ci je przed oficjalną publikacją.
Moje ociąganie się z wyrzucaniem wszystkiego na stronę, co mógłbym już wrzucić (bo jest ukończone) wynika z pewnej strategii -> lepiej regularnie i krok po kroku coś umieszczać, niż zawalać stronę za jednym razem, by przez następne kilka-kilkanaście tygodni strona wydawała się martwa, a projekt porzucony.
Przykładowo, mam już gotowe moduły II i III i mógłbym je w tej chwili wrzucić do Skarbca. Ale wiem, że w najbliższym czasie mam nawał innych obowiązków i moduł IV to pewnie napiszę dopiero tuż przed wakacjami. Mam też tak naprawdę ukończony opis Rivengarthu i szczerze mówiąc, w tej chwili mógłbym umieścić show-off w postaci pierwszych 50 stron Przewodnika. (Ba! Gdybym dostał jakiegoś mikrowylewu w mózgu, mógłbym wysłać w obieg wszystkie 280 stron xD ), jednak z próbką się powstrzymuję, ponieważ tak się składa, w przysłowiowym międzyczasie piszę powieść (wielkie słowo) osadzoną w tych realiach i myślę, że w trakcie jednego pisania, mogę wpaść na dodatkowe pomysły/modyfikacje, które wpłyną na opis świata = ergo na samą próbkę.
Jak zwykle się rozpisałem...
Ach i jeszcze coś. Ja piszę/mówię tak: ludzie żyją
na Revek, tak jak żyją na Ziemi. Kampania jest osadzona na Revek, a nie w Reveku lub w Revku(?). W zasadzie Revek jest nieodmienne, ale róbta co chceta. Nie ważne jak mówią, ważne, że mówią, czyż nie?
-Edit-W związku z przewidywanym brakiem czasu na początku kwietnia, zdecydowałem się szybciej opublikować kolejną przygodę.
Na stronie pojawił się właśnie drugi moduł do Kampanii „Portal Stworzenia” pt. "Krew i Złoto" oparty na typowej miejskiej przygodzie. Jeżeli wam się nie spodoba, nic strasznego, albowiem jest to moduł nieobowiązkowy, czyli można go pominąć i przeskoczyć do modułu trzeciego (już wkrótce na stronie).
-Edit2-W skarbcu wylądował właśnie kolejny, trzeci już moduł do kampanii "Portal Stworzenia".
Trzeci moduł scenariusza Portal Stworzenia przeznaczony jest dla postaci około piątego poziomu. Jest to moduł obowiązkowy, co oznacza, że musicie go pokonać, by kontynuować kampanię zgodnie z główną linią fabularną.
Przygotuj się więc do odegrania roli prawdziwego mistrza podziemi albowiem ta przygoda będzie się działa głównie pod ziemią, gdzie na drużynę będą czekały różne niebezpieczeństwa i pułapki.
Odświeżenie informacji...
W module pierwszym drużyna została przeniesiona wbrew swojej woli do innego świata. Po rozmowie z Najwyższym Kapłanem Maara dowiedziała się o istnieniu Portalu Stworzenia, który jako jedyny może ich przenieść do ich ojczystego uniwersum. Później drużyna zwiedziła antyczną Wieżę Thiel’Tira, gdzie dowiedziała się o istnieniu tak zwanego pierwotnego miejsca spoczynku, w którym Portal Stworzenia oczekuje na swojego kolejnego użytkownika. Informacje o tym miejscu miały znajdować się w rękach Maaranitów z klasztoru na wzniesieniu Denel. Okazało się jednak, że klasztor ten od dawna nie istnieje, a na jego miejscu stoi Fort Evendorf, twierdza należąca do regularnej Armii Thiasus.
Po rozegraniu modułu drugiego (Krew i Złoto), drużyna zasłużyła na otrzymanie dokładniejszych informacji z rąk Generała Frekbara, będącego zarządcą fortu. Trzeci moduł otwiera rozmowa z wojskowym.---Edit3---
Świat doczekał się oficjalnego, profesjonalnego
loga autorstwa
Rafała Sadowskiego, którego większość z nas zna pod nickiem
Ninetongues.
Logo "w akcji" można od dzisiaj oglądać we wszystkich PDFach znajdujących się na
stronie oraz na
nowej propozycji okładki (wersja komercyjna), która wylądowała już w
Skarbcu.
Tymczasem powoli ruszam z tworzeniem czwartego już modułu do kampanii "Portal Stworzenia". Niestety gonią mnie też terminy egzaminów na studiach
---Edit4---
Za górami, za lasami, żyje Rumcajs z browarami... A konkretnie
Jakub Mrugowski, student filologii angielskiej, miłośnik dobrego piwa i jak się okazuje, niezły rysownik.
Dzięki jego uprzejmości i poświęceniu paru chwil na wykładach i w domowym zaciszu, Revek doczekało się pierwszych ilustracji przedstawicieli ludzkich ras. W
Skarbcu do obejrzenia jedna z nich, przedstawiająca wojownika wywodzącego się z nacji Thiasów, którzy zamieszkują centrum Starego Kontynentu, Rivengarth. (
Skarbiec -> Grafiki -> Ryciny ras i postaci -> Thias)
Autorowi dziękuję i czekam na więcej (w mych łapskach spoczywa już rysunek Seleritha, ale z jego publikacją trochę poczekam. Widziałem też szkic eterickiego wojownika - zapowiada się ciekawie).
---Edit5---
Moi drodzy, nadszedł ten chwalebny dzień!
Wielka Próbka Przewodnika Po Revek jest już dostępna. Co więcej, pobrać ją można z samego
serwisu Poltergeist pod
tym adresem.
Zapraszam do lektury, zachęcam do tworzenia przygód w świecie Revek i dzielenia się swoimi wrażeniami!
Pozdrawiam!