Schlammhammer
eighties-techno-dark-claustro-postapo-fantasy
- Schlamm bo setting ociekać będzie szlamem, śluzem tudzież różnymi płynami fizjologicznymi.
- Hammer, bo rządzi nim Zakon Młota z którego wywodzą się bohaterowie graczy.
- Eighties - bo setting tak pod względem ducha jak i litery będzie wyglądać jak wyjęty z filmów SF lat 80., zanim pojawił się Cobain, PG-13 i szybsze komputery.
- Techno - bo Zakon Młota i nasi kapłani dysponują specjalnymi elektromłotami, tu i ówdzie walają się artefakty a pod podłogami wciąż burczy Starożytna Maszyneria Na Razie Bez Klimatycznej Nazwy.
- Dark - bo po pierwsze w większości miejsc jest ciemno, po drugie przerożne stwory czające się w tym mroku mogą podpadać pod kiepski horror, a po trzecie wszyscy dokoła bez wyjątki są brudni, brzydcy, zmutowani i wyprani z pozytywnych uczuć. Wszystkie grzechy główne i pomniejsze ludzkie słabostki. Żli wrogowie, źli enpice, źli bohaterowie graczy. Kłamstwo, przemoc i wykorzystywanie swojego stanowiska jako podstawa nędznej i ponurej egzystencji. No i to wszystko w cieniu Jeszcze Większego Zła, śluza za śluzą zalewającego tę marną namiastkę świata.
- Claustro - bo rzecz dzieje się w podziemnym kompleksie, głębiej lub płycej pod powierzchnią, w ciasnych korytarzach, wentylacyjnych szybach, owszem także w ogromnych halach, ale to wymagać będzie rzutów na wolę, dla miłośników planszówki o zbliżonej nazwie - podobno w przedsionku piekła.
- Postapo - bo po bliżej niesprecyzowanej zagładzie, nad strzępami map, pomiędzy wrakami maszyn, z zakazanymi opowieściami o dawnych czasach, wśród wszechobecnej rdzy i beznadziei.
- Fantasy - bo lubię.
- Mechanika - M20, wersja hard-core, z jeszcze wywalonymi magic-userami i innymi takimi.
Czego oczekuję zamieszczając tu ten temat? - uwag i pytań, które pozwolą mi ukierunkować projekt, ustalić priorytety opisu poszczególnych elementów.
Czego w tej chwili potrzebuję najbardziej? - grafiki na okładkę
