Zrodzony z fantastyki

Znaleziono 34 wyniki

  • 1
  • 2
autor: ocrooh
pt sie 25, 2006 1:39 pm
Forum: Klinika talii
Temat: [CAS] Dimir przewijak
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 1114

Sorry, że tak długo, ale byłem na wakacjach. Niestety, nic o testowaniu nie mogę na razie powiedziec, bo poczta wciąż testuje moją cierpliwośc. Pojechaliśmy, a kumpel zapomniał talii. W związku z tym pozostały nam już tylko browary. no i po kilku zaczęliśmy "ulepszac" moją talię. Wyszedł niezły potw...
autor: ocrooh
pt sie 18, 2006 3:30 pm
Forum: Początkujący
Temat: pariah's shield
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 313

pariah's shield

Czy jeśli Pariah's Shield (All damage that would be dealt to you is dealt to equipped creature instead) przekierowuje obraźenia z zielonego źródła na kreaturę z "protection from green", to obrażenia nadal są "zielone"? Innymi słowy, czy po przekierowaniu obrażeń żródło pozostaje to samo, czy staje s...
autor: ocrooh
wt sie 15, 2006 6:28 pm
Forum: Pytania do sędziego
Temat: blessing of the leeches+stifle
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 225

blessing of the leeches+stifle

Czy mogę użyc Stifle'a, żeby skontrowac coś, co przytrafia mi się "at the beginning of your upkeep", np Blessing Leeches (At the beginning of your upkeep, you lose 1 life)? Wiem, ze jakoś na początku tury nie można zagrywac spelli i abilitek, ale konkretnie kiedy nie mam pojęcia...
autor: ocrooh
wt sie 15, 2006 6:23 pm
Forum: Początkujący
Temat: radiance w "Imperatorze"
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 257

radiance w "Imperatorze"

W "imperatorze" obowiązuje "zasięg" działania zaklęc (2, o ile się nie mylę). Jak ma się do tego radiance i w ogóle czary, które każą coś zrobi wszystkim graczom? A może zasięg dotyczy tylko targetowania?
autor: ocrooh
wt sie 15, 2006 6:17 pm
Forum: Pytania do sędziego
Temat: dimir doppelganger+Phyrexian Dreadnought
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 388

dimir doppelganger+Phyrexian Dreadnought

Zagrywam Phyrexian Dreadnought (Trample If Phyrexian Dreadnought would come into play, sacrifice any number of creatures with total power 12 or greater instead. If you do, put Phyrexian Dreadnought into play. If you don't, put it into its owner's graveyard). Nie poświęcam kreatur, więc idzie na grav...
autor: ocrooh
wt sie 15, 2006 6:07 pm
Forum: Pytania do sędziego
Temat: kira+horobi
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 205

kira+horobi

1. Na stole są Kira, Great Glass Spinner (Creatures you control have; Whenever this creature becomes a target of a spell or ability for the first time in a turn, counter that spell or ability) oraz Horobi, Death's Wail (Whenever a creature becomes the target of a spell or ability, destroy that creat...
autor: ocrooh
pn sie 14, 2006 6:02 pm
Forum: Pytania do sędziego
Temat: counterbalance+sensei's divining top
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 304

A troche inaczej - przeciwnik zagrywa czar, ja mam na ręku Dimir Infiltratora. Mogę go transmutowac w Counterspella i wtedy go skontrowac?
autor: ocrooh
pt sie 11, 2006 5:50 pm
Forum: Klinika talii
Temat: [CAS] Dimir przewijak
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 1114

Hmm, brakuje mi na tej liście Glimpse'ów (kurde, musiałem nieźle się napocic, żeby zdobyc 4 sztuki w ludzkiej cenie...). Ostatnio też szaleję z Tunnel Vision (ale to sprawedza się chyba tylko dlatego, że dobrze znam talie, z którymi gram). Sceptera jak zdobędę, to włożę, ale może lepiej zasadzic Pan...
autor: ocrooh
pt sie 11, 2006 5:35 pm
Forum: Pytania do sędziego
Temat: counterbalance+sensei's divining top
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 304

counterbalance+sensei's divining top

Mam na stole Counterbalance (Whenever an opponent plays a spell you may reveal the top card of your library. If you do, counter that spell if it has the same converted mana cost as the revealed card) oraz Sensei's Divining Top (1: Look at thee top three cards of your library, then put them back in a...
autor: ocrooh
czw sie 10, 2006 12:25 am
Forum: Początkujący
Temat: Twincast
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 295

Mkay, a czy żeby zagrac kopię muszę ponownie zapłacic mana? Np zagrywając terror i twincast, zeby ostatecznie zagrac 2 terrory muszę zapłacic 2BB i za twincasta, czy tylko za teroor i twincast?

Tak samo jest ze stormem?
autor: ocrooh
wt sie 08, 2006 12:40 pm
Forum: Klinika talii
Temat: [ CAS ] UB MILL
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 635

Circu za 4 mana wcale nie wychodzi drogo... Ja gram podobnym deckiem i dla Szadeka też miejsce w pierwszym składzie się znalazło:) Jednak chyba 3 sztuki to dużo... I tak wszystkich trzech, ba, dwóch nawet na raz nie wystawisz... Wrzuc może Dimir Doppelganger'y - zastąpią poległych, ewentualnie podmi...
autor: ocrooh
pn sie 07, 2006 3:13 pm
Forum: Początkujący
Temat: Twincast
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 295

Twincast

Jak działa Twincast (Copy target instant or sorcery spell. You may choose new targets for the copy)?

Czy "target spell" może byc na graveyardzie?

Czy musi byc na stosie (na górze czy pod czarem który chcę skopiowac)?
autor: ocrooh
pn sie 07, 2006 1:57 pm
Forum: Początkujący
Temat: x w mana cost
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 247

x w mana cost

Jeśli mam na stole Nightscape Familiara (Blue spells and red spells you play cost {1} less to play. {1}{B}: Regenerate Nightscape Familiar) i zagrywam Psychic Drain (który w koszcie ma xBU), to mogę sobie "za darmo" powiększyc x o 1? A gdybym jeszcze miał Stormscape Familiara (Flying White spells an...
autor: ocrooh
ndz sie 06, 2006 8:59 pm
Forum: Początkujący
Temat: Circu + Tunnel Vision
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 211

Circu + Tunnel Vision

Mam na stole Circu (Whenever you play a blue spell, remove the top card of target library from the game. reszta nieistotna). Gram Tunnel Vision (Name a card. Target player reveals cards from the top of his or her library until the named card is revealed. If it is, that player puts the rest of reveal...
autor: ocrooh
ndz sie 06, 2006 8:54 pm
Forum: Początkujący
Temat: tokeny i Echoing Courage
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 234

tokeny i Echoing Courage

Czy tokeny mają card name, czy tylko creature type? Chodzi głównie o kartę Echoing Courage (Target creature and all other creatures with the same name as that creature get +2+2 until end of turn) - czy ona działa na tokeny?
autor: ocrooh
ndz sie 06, 2006 8:50 pm
Forum: Początkujący
Temat: Corrupt
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 174

Corrupt

Przeciwnik (ma na stole np 5 Swampów) rzuca Corrupta (Corrupt deals damage equal to the number of Swamps you control to target creature or player. You gain life equal to the damage dealt this way.) na kreaturę 1/1. Dostaje 1 życia, czy 5?
autor: ocrooh
ndz sie 06, 2006 8:48 pm
Forum: Początkujący
Temat: Giant Growth
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 165

Giant Growth

Kiedy jest ostatni moment, żeby odpali Giant Growth'a? Mam na myśli sytuację, w której np mój przeciwnik deklaruje atakujących, ja deklaruję blokerów, czy on moze wtedy niezablokowanego krita dopompowac GG?
autor: ocrooh
ndz sie 06, 2006 8:42 pm
Forum: Pytania do sędziego
Temat: lich's tomb+stifle
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 315

Anybody...?
autor: ocrooh
pt sie 04, 2006 2:35 am
Forum: Klinika talii
Temat: [CAS] Dimir przewijak
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 1114

Wiem, że to głupio odpisywac sobie na własne posty, ale teraz przez trzy dni mnie nie będzie, wiec napiszę com dzisiaj wymodził. Graliśmy w pięciu, dwa zombie decki, Boros, Selesnya i mój Dimir (Boros atakował mnie, ja zombie, ten Selesnyę, a ona kolejnego zombie). O dziwo pierwszy odpadł Boros, a j...
autor: ocrooh
wt sie 01, 2006 9:10 pm
Forum: Klinika talii
Temat: [CAS] Dimir przewijak
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 1114

Lista decku - od tego zacząłem, więc rozumiem, że chodzi Ci o sideboard albo w ogóle spis moich kart. Sideboard zmienia się +- 3 razy dziennie, zależy, co mi do łba wpadnie, a spisu wszystkich kart chyba nie zrobię (trochę tego jest, a jedną z głównych cech mojego charakteru jest lenistwo...) Rozumi...
autor: ocrooh
wt sie 01, 2006 2:19 pm
Forum: Klinika talii
Temat: [CAS] Dimir przewijak
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 1114

Ok, najpierw to, co obiecałem. Graliśmy ostro przez dwa dni i jestem zadowolony - na razie wszystko idzie po mojej myśli. Po prostu chyba enchanty szczęśliwie spadły na Glimpsie:) Raz przerżnąłem, ale to z własnej głupoty - pospieszyłem się z Terrorem w turze przeciwnika, a on na ręce miał jeszcze h...
autor: ocrooh
wt sie 01, 2006 12:17 pm
Forum: Początkujący
Temat: ivory mask i Szadek
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 225

ivory mask i Szadek

Przeciwnik ma na stole Ivory mask (You can't be the target of spells or abilities). Ja atakuję go Szadekiem (If Szadek, Lord of Secrets would deal combat damage to a player, instead put that many +1/+1 counters on Szadek and that player puts that many cards from the top of his or her graveyard.). Pr...
autor: ocrooh
wt sie 01, 2006 12:11 pm
Forum: Początkujący
Temat: squelch i transmute
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 234

squelch i transmute

Czy zagrywając Squelch (Counter target activated ability. Draw a card) mogę zablokować dokonanie dimirowego "transmute"? Czy wtedy transmutowana kreatura idzie na grave?
autor: ocrooh
ndz lip 30, 2006 12:33 pm
Forum: Klinika talii
Temat: [CAS] Dimir przewijak
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 1114

Shann Steyr- w sumie cieszę się, że mój kumpel chyba o ivory mask nie słyszał:) Sposób, który podałeś (snitches+informant/entrancer), to chyba jedyne co (na razie) przyszło mi też do głowy, ale jeszcze nie próbowałem. jak coś wykombinuję, dam znac. Możnaby jeszcze znaleźc jakiś czar wymagający innyc...
autor: ocrooh
sob lip 29, 2006 4:04 pm
Forum: Początkujący
Temat: Belltower Sphinx
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 207

Belltower Sphinx

Jeśli ktoś potraktuje mojego Belltower Sphinx'a (Whenever a source deals damage to Belltower Sphinx, that source's controller puts that many cards from the top of his or her library into his or her graveyard), który ma 5 toughness np ośmioma pkt damage'u, to czy na cmentarz kładzie 5, czy 8 kart? Ja...
autor: ocrooh
pt lip 28, 2006 10:39 am
Forum: Gra towarzyska
Temat: [BC] Dimir intrigues jak ulepszyc
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 927

terror, counterspell, scepter - fakt, tu mnie masz:) Ale jeśli chodzi o Moroii to się chyba nie przekonam - najczęściej gram z kumplem, który ma talię Boros'ów na dużej ilości kreatur i pakuje je radiancem, u mnie każdy punkt życia się liczy. Poza tym Alewalek zdradził się, że nie o napór mu chodzi....
autor: ocrooh
czw lip 27, 2006 10:11 pm
Forum: Gra towarzyska
Temat: [BC] Dimir intrigues jak ulepszyc
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 927

Ja gram przewijarką na Dimirach, więc odkopsnę Ci moje spostrzeżenia:) Moroii to może byc problem, jak Ci karty podejdą dobre, to raczej nie zaszkodzi, ale jak nie, to klapa. Sphinxy są świetne, Stinkweed Imp też sprawdza się nieźle. Wizened Snitches, D Guildmage, Dimir Cutpurse - u mnie się nie spr...
autor: ocrooh
czw lip 27, 2006 9:59 pm
Forum: Klinika talii
Temat: [T2] Deck killing Dimir
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 375

Gram talią Dimir przewijającą, dośc zbliżoną, więc może podzielę się kilkoma patentami:) LANDY - Waterveil Cavern bym wyrzucił. ja kombinowałem z Salt Marshem, ale ostatecznie to był słaby pomysł. Zastąp jeden veil swampem, drugi wyspą i będzie grało. A najlepiej wystaraj się o Minamo i Shizo. KRITY...
autor: ocrooh
czw lip 27, 2006 9:33 pm
Forum: Początkujący
Temat: Master Decoy
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 215

Ale może np zatapowac mi Master Decoy'em kreaturę, którą chciałem blokowac?
autor: ocrooh
czw lip 27, 2006 9:01 pm
Forum: Początkujący
Temat: Master Decoy
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 215

Master Decoy

Przeciwnik ma Master Decoy'a (W, T: Tap target creature). Ja atakuję kritem (tapuję go). Wtedy przeciwnik aktywuje Master Decoy'a, i powołując się na zasadę "stos rozpatrujemy od góry" tapuje mojego krita, co nie pozwala mu atakowac.

Czy to rozumowanie jest poprawne (brzmi jak zagadka logiczna...)?
  • 1
  • 2