Zrodzony z fantastyki

Znaleziono 164 wyniki

autor: Rojek
śr gru 23, 2009 9:45 pm
Forum: Forum ogólne
Temat: Zgadnij co to za karta
Odpowiedzi: 165
Odsłony: 4461

Re: Zgadnij co to za karta

Mirari's Wake :) Niech ktoś przejmie po mnie :)
autor: Rojek
pn gru 21, 2009 11:24 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 268245

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

qazwer - po odpaleniu abilitki gry nie obchodzi już (przeważnie) czy dana karta jest wciąż w grze, więc odpowiedzenie na nią zniszczeniem krity nic nie da - w Magicu jest zasada, że abilitka na stosie działa niezależnie od swojego źródła (wyjątkiem karty jak np. Soul of Fire , która wyraźnie zaznac...
autor: Rojek
sob paź 24, 2009 11:44 am
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 268245

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

Sytuacja 1: Gracz A zagrywa Tidehollow Sculler , poza nim nie ma nic na stole. Gracz B ma jedną kartę na ręke- Last Gasp a i chce rzucić go tak, aby zabić nim Tidehollowa. Może? Sytuacja 2: Taka sama sytuacja, tylko Gracz A zagrywa Shrieking Grotesque . To samo pytanie: Czy gracz B może? W sytuacji...
autor: Rojek
pt paź 16, 2009 4:38 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 268245

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

Jeszcze o Arcbound Ravager . Przeciwnik rzuca mi w niego jakimś spaleniem. Czy mogę użyć jego zdolności poświęcając jego samego i przenosząc otrzymane contry na innego artifakt crita? Nie do końca jestem pewien, ale chyba nie. Ravager poświęca się jako koszt umiejętności, więc w później, kiedy ta j...
autor: Rojek
czw paź 15, 2009 5:27 pm
Forum: Klinika talii
Temat: [Standard] Vampire Control
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 602

Re: [T2] Vampire Control

Nie jestem jakimś specem, ale czy dwukolorowość decku przy kosztach typu :B: :B: :B: (kicknięty Gatekeeper), :1: :B: :B: za Nighthawka nie boli? Niebieski dodaje trochę do elementu kontrolnego, ale można by go usunąć, a zamiast wrzucić trochę removalu albo discardu. Inaczej manabase musiałby się roi...
autor: Rojek
śr paź 14, 2009 1:17 pm
Forum: Alternatywne karty
Temat: White Raven
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 448

Re: White Raven

Łatwość wystawienia? W 2 rundzie to może wyjść i tak tylko po zagraniu pierwszoturowego Nip Gwylliona, więć koszt :W: :B: chyba by nie bolał :)
autor: Rojek
czw paź 08, 2009 10:09 am
Forum: Alternatywne karty
Temat: Quest for Forbidden Weapon
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 313

Re: Quest for Forbidden Weapon

Ale co w tym jest czarnego? Jeśli już jakikolwiek kolor ma coś wspólnego z equipmentami, to biały (zresztą patrz: Quest for the Holy Relic)
autor: Rojek
czw paź 08, 2009 10:06 am
Forum: Alternatywne karty
Temat: Immortal Ascension
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 306

Re: Immortal Ascension

Wszystko pięknie, tylko przegięte to jak 150. Wystarczy trochę life zgainować i przeciwnik bez zdjęcia tego nie ma jak wygrać. I to wszystko za jedyne :W: :W:
autor: Rojek
ndz paź 04, 2009 10:06 pm
Forum: Początkujący
Temat: Zendikar Sealed - co byście złożyli :)
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 344

Zendikar Sealed - co byście złożyli :)

Wrzucam to tutaj, bo w "Strategii" nie ma osobnego działu na limited, a do T2 to chyba nie pasuje? Chciałem się spytać, Drodzy Forumowicze, co byście złożyli z takiego cardpoola do sealed: Land: Teetering Peaks Kazundu Refuge Artifacts: Adventuring Gear Blazing Torch Carnage Altar Hedron S...
autor: Rojek
ndz paź 04, 2009 9:53 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 268245

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

pi314 Spróbuje, chociaż nie do końca jestem pewien :) 1. Tak na wszystkie pytania. Zasadniczo, jeśli karta każe (bądź daje Ci możliwość) zagrać jakąś inną kartę (tak jak Dżin, czy choćby Windbrisk Heights ), to pomijasz normalne zasady - czyli możesz w Twoich przykładach zagrać i Polymorpha i ląd i...
autor: Rojek
śr sie 26, 2009 10:01 pm
Forum: Nadchodzące dodatki
Temat: Zendikar
Odpowiedzi: 227
Odsłony: 21296

Re: Zendikar

Pewności takiej nie ma. Patrz na Elżbietkę, która ma dwie abilitki na +1 Ale z ilustracji Sorina wynika, że ma jedną ability na "+" i dwie na "-". Jeśli się przyjrzeć dokładnie, to czarne pole, na którym jest napisany koszt w loyalty counters jest tak naprawde strzałką i Elżbiet...
autor: Rojek
śr sie 26, 2009 10:28 am
Forum: Nadchodzące dodatki
Temat: Zendikar
Odpowiedzi: 227
Odsłony: 21296

Re: Zendikar

Mnie w tym wszystkim najbardziej bawi umiejtka Sorina +2 w porównaniu z +1 oryginalnej Chandry, tańszej przecież tylko o 1 CMC. Nie dziwota, że robią jej nową wersję, bo w porównaniu z Sorinem to śmiech na sali, nie dość że tylko +1, to tylko 1 obrażeń, tylko graczowi i bez life gaina... ;)
autor: Rojek
czw sie 20, 2009 10:43 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 268245

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

No więc, ląd ten: a) wchodzi do gry tapnięty b) możesz nie odtapować go w swoim untap stepie, wtedy kładziesz na niego counter (żeton, znacznik w sensie) c) tapując ląd możesz zdjąć ileś (X) żetonów, i dodać sobie tyle samo (X) czarnej many. To mniej więcej tyle, istnieje lepszy cykl podobnych lądów...
autor: Rojek
śr sie 12, 2009 11:33 pm
Forum: Systemy bitewne
Temat: Początkujący w Warhammera Fantasy Battle
Odpowiedzi: 1141
Odsłony: 102305

Re: Początkujący w Warhammera Fantasy Battle

Hej! Mam takie pytanie co do przedmiotu magicznego Wood Elfów - Stone of Rebirth. Ma on napisane z jednej strony "jednorazowego użytku" a z drugiej, że po sprowadzeniu herosa do 1 wounda, daje Ward Save na 2+. I tu pytanie - czy po zaliczeniu wounda, daje ten WS raz, czy już w opór? W sens...
autor: Rojek
pn lip 20, 2009 1:27 am
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 268245

Dokładniej, jeśli damage spowodować miałby spadek życia poniżej 1, to nie działa. Wciąż można przegrać przez life loss, bo Worship o nim nic nie mówi.
autor: Rojek
ndz lip 19, 2009 12:11 am
Forum: Alternatywne karty
Temat: [KS]Conflict - nowy set
Odpowiedzi: 30
Odsłony: 1450

Hej, bardzo fajne karty :) Przyczepiłbym się tylko kilku drobiazgów - a) do Gate Keepera średnio pasuje kolor czerwony bo po 1 kolor ten ma niedużo defenderów/ścian, po drugie efekty typu "przeciwnik nie może atakować, jeśli nie zapłaci" pasują bardziej do [mtg=Propaganda]niebieskiego[/mtg] albo [mt...
autor: Rojek
ndz lip 19, 2009 12:02 am
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 268245

Filciu702 pisze:
- ale teraz pewnie jakoś się po prostu ją opróżnia na koniec tury czy poszczególnych stepów (niech ktoś i mnie to przy okazji wyjaśni).
Pozdrawiam.


Dokładnie tak, jak mówisz - pod koniec każdego stepu opróżnia się Twój mana pool (czyli cała mana, którą mamy z lądów znika, robi "puf" ;)).
autor: Rojek
śr lip 01, 2009 12:22 am
Forum: Alternatywne karty
Temat: Desperate Rush
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 391

Karta fajna, abilitki też tylko przydałoby się zmienić nazwę - Desperate Rush bardziej pasuje do jakiegoś instanta/sorcery, niż na nazwę kreatury.
autor: Rojek
pn cze 29, 2009 2:03 pm
Forum: Początkujący
Temat: Shroud / Split second
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 794

Co do 3 - chodzi dokładniej o to, że kiedy ten czar jest na stosie, nie można zagrywać innych czarów / abilitek, poza dającymi manę. Czyli czaru tego nie można np. skontrować ani na niego odpowiedzieć.
autor: Rojek
czw cze 25, 2009 8:44 pm
Forum: Systemy bitewne
Temat: Początkujący w Warhammera Fantasy Battle
Odpowiedzi: 1141
Odsłony: 102305

Scaly skin jest traktowany jako normalna zbroja, czyli nie. Nie ma za to premii za broń ręczną i tarczę, więc w strzelaniu pancerz jest niższy ( a raczej w walce wręcz jest większy ). Chwila, a czemu nie ma premii za broń ręczną i tarczę? Tarcza nie kumuluje się ze scaly skin? Bo scaly + tarcza daj...
autor: Rojek
śr cze 24, 2009 9:13 pm
Forum: Alternatywne karty
Temat: Ignatius, Prince of Naga
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 692

Może się czepiam, ale powinno być "Ignatius, Prince of Nagas". :)
autor: Rojek
wt cze 23, 2009 4:06 pm
Forum: Systemy bitewne
Temat: Początkujący w Warhammera Fantasy Battle
Odpowiedzi: 1141
Odsłony: 102305

Ja też mam kilka początkowych pytań (pewnie później będzie ich więcej). 1. Czy Noble Wood Elfów, który ma 3 ataki, może w fazie strzelania strzelić 3 razy z łuku czy tylko raz? 2. Czy szarżująca postać z wielką bronią uderza jako pierwsza (bo szarżuje) czy ostatnia (bo ma wielką broń)? 3. Czy Scaly ...
autor: Rojek
pn cze 22, 2009 6:20 pm
Forum: Klinika talii
Temat: [T2]Naya Control!
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 901

Thoctar pisze:
[mtg=Hellspark%5D+%5BElemental]Hellspark Elemental[/mtg] jest fajny, ale Cerodon Yearling także niczego sobie.


Chyba tak miało być ;)
autor: Rojek
ndz cze 21, 2009 11:45 pm
Forum: Klinika talii
Temat: [CAS] Direct Red damage
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 932

No po mojemu to on nie jest genialny, bo musimy jechać na topie. A jak dobierzemy landa albo coś innego.... Ale zasadniczo zamysłem decku jest jechanie tylko na topie ;) W kombie z Ensnare'ing Bridge to nienajgorszy pomysł. Poza tym stopdeckowanie [mtg=Cackling%5D+%5BFlames]Cackling Flames[/mtg] na...
autor: Rojek
ndz cze 21, 2009 9:15 pm
Forum: Klinika talii
Temat: [CAS] Direct Red damage
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 932

Słuchaj, a alternatywą dla Skullcapa nie jest [mtg=Pyromancer\%27s%5D+%5BSwath]Pyromancer's Swath[/mtg]? Ewentualnie jak nie alternatywą, to dodatkiem? Dla talii na spalaniu moim zdaniem świetna karta. Discard i tak Ci potrzebny, a głupi Shock za :R: wali za 4 dmg :) Ewentualnie można podpatrzeć na ...
autor: Rojek
czw cze 18, 2009 11:33 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 268245

Bez problemu :) Tak, jak powiedział Filciu702 (a TommyTree nie zaprzeczył), umiejka Drednoughta to "triggered ability" i można ją traktować [mtg=Stifle]Stifle[/mtg]m.
autor: Rojek
czw cze 18, 2009 10:40 am
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 268245

W karcie nie ma nic o "untapped" Islands, więc można wrócić i tapnięte.
autor: Rojek
śr cze 17, 2009 10:00 pm
Forum: Alternatywne karty
Temat: Sunset Assassin
Odpowiedzi: 20
Odsłony: 750

Tak, żeby było jasne - z tą inspiracją wcale się nie czepiałem, a karta wyszła bardzo fajna :)

A co do kinshipa, nie wiem, czemu się go tak wszyscy przyczepili, karta w oryginalnym wordingu wcale nie była gorsza.
autor: Rojek
śr cze 17, 2009 7:20 pm
Forum: Alternatywne karty
Temat: Sunset Assassin
Odpowiedzi: 20
Odsłony: 750

Nie przesadzajcie, nie jest aż tak przegięty. Na zagranicznej stronie zespoilowali bardzo podobną kartę z M10 (ciekawi mnie, vaazon , czy była dla Ciebie inspiracją :)), mianowicie wampira, który daje reszcie wampirów +2/+1 i flyinga, jeśli top card jest czarna. Pomysł vaazona jest o wiele bardziej ...
autor: Rojek
wt cze 16, 2009 4:37 pm
Forum: Alternatywne karty
Temat: Insignia of Metempsychosis
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 388

Alkioneus pisze:
a) bo imprintujesz tylko krity, tak to przynajmniej rozumiem.


No tak, rozumiem, zielony to kolor kreatur, ALE: ma też najmniej sposobów radzenia sobie z kreaturami wroga. A tu: pstryk, discard krity za :G: albo :U: ;)