Zrodzony z fantastyki

Znaleziono 14 wyników

autor: dewAt
pt gru 06, 2002 8:52 pm
Forum: Dragonlance
Temat: W obronie Dragonlancowskich smoków
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 1960

A wogóle jestem ciekaw kto wymy¶lil te stwierdzenie ¿e smoki niby s± podobne do koni i maj± role ograniczon± do wierzchowców. Ta osoba nie mog³a przeczytac "Kronik" ani innych ksia¿ek z srei Dragonlance. Bo przecie¿ tam jest wszstko wyja¶nione. W FR smoki te¿ nie s± tak bardzo ograniczone mo¿e tylko...
autor: dewAt
pt gru 06, 2002 8:35 pm
Forum: Dragonlance
Temat: W obronie Dragonlancowskich smoków
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 1960

<!--QuoteBegin-Edo+--> <!--QuoteEBegin-->Jeszcze jedno o tym, ¿e smoki s± "niewiele wiêksze od konia i ograniczone do roli wierzchowców". Nie pamiêtem przyk³adu aby cz³owiek bez smoczej lancy zabi³ smoka  :wink: tymczasem przyk³adowo w FR jaki¶ smok pada nieustannie. Wystarczy poczytaæ ksi±¿ki....
autor: dewAt
pt gru 06, 2002 5:45 pm
Forum: Dragonlance
Temat: W obronie Dragonlancowskich smoków
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 1960

Rowniez sie z toba zgadzam Edo <br /> <br />Podstawowym dowodem na to jest to ze smoki w kronikach byly uwazane troche jako legenda, nikt nie wierzyl ze wrocily na Kryn, albo to ze gdyby byly bardzo znane i pozbawione tajemniczosci kazdy w domu trzymal by smocza lance na wszelki wypadek :-) <br /> <...
autor: dewAt
śr gru 04, 2002 8:18 pm
Forum: Dragonlance
Temat: Krasnolud - odważny i mężny... a żlebowy?
Odpowiedzi: 32
Odsłony: 4136

Krasnolud zlebowe? Zawsze czulem do nich sympatie :) male troche przyglupie krasnale ktore czesto pakuja sie w tarapaty. Jaka profesja ? Moze byc barbarzynca, palladyn? ale najlepszym rozwiazaniem wydaje mi sie zlodzej, w sumie nie wiem dlaczego ale te brudasy pasuja mi na lotrw :razz:
autor: dewAt
wt gru 03, 2002 4:29 pm
Forum: Archiwum
Temat: Nowy system RPG d&d kiler!!!!!!!!!!!
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 650

Hymmmmmm, my¶le ¿e móg³bym siê skusiæ ,ale teraz troche trudno mi powiedziec poniewa¿ nie wiem co to ma byæ za system. Najlepiej napisz mi wszystko co wymy¶li³es(li¶cie) na priv.
autor: dewAt
czw paź 03, 2002 6:39 pm
Forum: Wydawnictwa
Temat: Polskie wydanie D&D 3 edycja
Odpowiedzi: 408
Odsłony: 20132

ech szkoda......... [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif[/img] <br />ale tak myslalem ze tlumaczenia w stylu ukradkowy atak i wielki miecz moga duuuzo zepsuc [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif[/img] <br />ISA po krytyce DND gra przygodowa mogli by te kilka rzeczy poprawic. Mam jednak nadzi...
autor: dewAt
czw paź 03, 2002 6:08 pm
Forum: Wydawnictwa
Temat: Polskie wydanie D&D 3 edycja
Odpowiedzi: 408
Odsłony: 20132

Gratulacje :) !! <br />Mam nadizeje ze PG jest Bardoz ladnei wydany i tlumaczenie jest idealne :mrgreen: <br />Szkoda ze jeszcze sie nie wypowiesz ale bede cierpliwie czekal na twoja wypowiedz, chociaz mysle ze w pon duzo ludiz bedize posiadac swoja wersje, bo ponoc wysylka ma sie zaczac dzis w nocy...
autor: dewAt
śr paź 02, 2002 5:55 pm
Forum: Zasady domowe
Temat: Nowe metody Walki....
Odpowiedzi: 21
Odsłony: 2253

"Po co?" <br /> <br />Dobre pytanie. 8) Po co utrudnieac sobie zycie, przeciez zasady D&D sa i tak bardzo realistyczne i wyczerpojace. Bardize mozna by urozmaicic techniki walki (rozne szkoly walki, style itp. itd) wtedy gra wydaje sie ciekawsza. Np. gracz nie mowi tylko atakuje na tego i tego ale o...
autor: dewAt
ndz wrz 29, 2002 8:18 pm
Forum: Dragonlance
Temat: Smocze nowiny (WotC/Sovereign Press)
Odpowiedzi: 227
Odsłony: 24620

Mam pytanie, moze nie zgodne z tym postem ale czy nie wie ktos przypadkiem czy Dragonlance nie bedzie tlumaczone na Polski ?? Isa chyba tego nie zrobi bo ma kontrakt tylko na Greyhawk i FR ale slyszalem ze jakies inne firmy maja tworzyc jakies swiaty. :)
autor: dewAt
ndz wrz 29, 2002 5:14 pm
Forum: Dragonlance
Temat: SAGA Game Rules - co to by³o?
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 3036

a szkoda szkoda swiat lancy jest moim zdaniem ednym z ciekawszych <br />tak se pomyslalem ze moze tu na formu sage jakos ozywic <br />opracowac zasady mechnike i swiat <br />opisac karty itp ......
autor: dewAt
sob wrz 28, 2002 8:07 pm
Forum: Dragonlance
Temat: SAGA Game Rules - co to by³o?
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 3036

taaaaak opisales nam zasady i mechanike tylko szkoda ze pewnie i tak nigdy nie uda nam sie w to zagrac [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif[/img]
autor: dewAt
pt wrz 27, 2002 10:37 pm
Forum: Umiejętności i atuty
Temat: Skill: Taktyka
Odpowiedzi: 27
Odsłony: 2625

taki skill jest bardzo przydatny dla poczatkujacych graczy bo wiadomo ze zawansowanemu graczowi to nie jest potrzebne sam wie jak sie zachowac na polu bitwy :wink:
autor: dewAt
pt wrz 27, 2002 10:19 pm
Forum: Rasy i potwory
Temat: Naprawdê WIELKIE przero¶niête bestie
Odpowiedzi: 72
Odsłony: 3549

tak mozna dac kupe stworow, no ale to system d(dragons)nd i tzeba czasmi wzucic jakiegos smoczka albo giganta. no mozna tez go troche pomniejszyc. bo z tego co pokazywali chyba to w dmg to czlowiek jest tam prawie niewidoczny w porwnaniu do smoka :wink:
autor: dewAt
pt wrz 27, 2002 5:38 pm
Forum: Dragonlance
Temat: SAGA Game Rules - co to by³o?
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 3036

hym napisz cos wiecej bo to jest wery interusujace <br />ma to moze jakas strone skad mozna jakies progbki tego sciagnonc <br />albo <br /> moze czy to jeszcze mozna gdizes kupic ??