Zrodzony z fantastyki

Znaleziono 2408 wyników

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 81
autor: Agnostos
wt paź 15, 2013 12:31 pm
Forum: D&D - komentarze
Temat: [DnD 3.5 FR/Autorski, 18+] Tańcząca z Łotrzykami - komcie
Odpowiedzi: 54
Odsłony: 7954

[DnD 3.5 FR/Autorski, 18+] Tańcząca z Łotrzykami - komcie

Dobrze wiedzieć, myślałem że to solówka...

dajcie mi się ogarnąć z robotą i postaram się ruszyć jutro / w czwartek
autor: Agnostos
pn paź 14, 2013 4:05 pm
Forum: D&D - komentarze
Temat: [DnD 3.5 FR]Nadchodzi Zagłada - komcie
Odpowiedzi: 139
Odsłony: 12446

[DnD 3.5 FR]Nadchodzi Zagłada - komcie

No to dobrze, drugiego powinien skasować Yavandir w swoim ostatnim ataku.
autor: Agnostos
pn paź 14, 2013 11:00 am
Forum: D&D - komentarze
Temat: [DnD 3.5 FR]Nadchodzi Zagłada - komcie
Odpowiedzi: 139
Odsłony: 12446

[DnD 3.5 FR]Nadchodzi Zagłada - komcie

Suldarr'essalar pisze:
Nie masz leczenia?

A może jeszcze frytki do tego? Jestem BARDEM! Na 1 levelu. Cantrips anyone? :)

Qrchac pisze:
Agnostos +1 :D
Ale spoko jak Daren zginie to wrócę jako magu :P

To co, wszyscy giniemy? Ja wrócę jako druid :P
autor: Agnostos
ndz paź 13, 2013 10:57 pm
Forum: D&D - aktywne sesje
Temat: [DnD 3.5 FR] Nadchodzi Zagłada. Part 1 - Szepczący Grobowiec
Odpowiedzi: 100
Odsłony: 10529

[DnD 3.5 FR] Nadchodzi Zagłada. Part 1 - Szepczący Grobowiec

Farlin

Kolejny atak barda również był nieskuteczny. Szkielety zdawały się nie przejmować zbytnio recytowaną dalej piosnką i wciąż równie zwinnie uskakiwały przed ciosami.

autor: Agnostos
ndz paź 13, 2013 10:41 pm
Forum: D&D - komentarze
Temat: [DnD 3.5 FR]Nadchodzi Zagłada - komcie
Odpowiedzi: 139
Odsłony: 12446

[DnD 3.5 FR]Nadchodzi Zagłada - komcie

Morel pisze:
Suld, Agnostos - chyba przyda się wsparcie większe niż wierszyki i proca

Przecież jestem bardem, nie mam żadnego wsparcia poza wierszykami :D

Chciałeś postacie nieprzegięte, więc proszę bardzo :)
autor: Agnostos
sob paź 05, 2013 9:45 pm
Forum: D&D - aktywne sesje
Temat: [DnD 3.5 FR] Nadchodzi Zagłada. Part 1 - Szepczący Grobowiec
Odpowiedzi: 100
Odsłony: 10529

[DnD 3.5 FR] Nadchodzi Zagłada. Part 1 - Szepczący Grobowiec

Farlin http://imageshack.us/a/img14/4367/m977.jpg Gnom sięgnął do miecza zawieszonego na plecach i wykonał niedbałe cięcie. Klinga przecięła powietrze omijając grzbiet z wilczych kości. Bard tylko parsknął płynnie zmieniając charakter recytowanej improwizacji. - Powiem ci w słowach kilku Co myślę o...
autor: Agnostos
ndz wrz 29, 2013 5:54 pm
Forum: D&D - aktywne sesje
Temat: [DnD 3.5 FR] Nadchodzi Zagłada. Part 1 - Szepczący Grobowiec
Odpowiedzi: 100
Odsłony: 10529

[DnD 3.5 FR] Nadchodzi Zagłada. Part 1 - Szepczący Grobowiec

Farlin http://imageshack.us/a/img14/4367/m977.jpg Gnom w odpowiedzi na atak wilków tylko osłonił się tarczą przed potencjalnymi atakami i zaczął robić to co potrafił najlepiej. Gadać. Odchrząknął i począł składać słowa w limeryk możliwie najbardziej pasujący do ich sytuacji... - Mają zmarli w świąt...
autor: Agnostos
sob wrz 14, 2013 12:39 pm
Forum: D&D - komentarze
Temat: [DnD 3.5 FR/Autorski, 18+] Tańcząca z Łotrzykami - komcie
Odpowiedzi: 54
Odsłony: 7954

[DnD 3.5 FR/Autorski, 18+] Tańcząca z Łotrzykami - komcie

Ok, dzięki za informację. Udanych wakacji! Ja z kolei zaczynam duży projekt w poniedziałek... zobaczym jak będzie.
autor: Agnostos
pt wrz 06, 2013 11:40 am
Forum: D&D - aktywne sesje
Temat: [DnD 3.5 FR/Autorski, 18+] Tańcząca z Łotrzykami
Odpowiedzi: 51
Odsłony: 7661

[DnD 3.5 FR/Autorski, 18+] Tańcząca z Łotrzykami

Susan założyła tylko ręce na piersiach i prychnęła pogardliwie. - Pewnie znowu kopnął go koń albo ubodło inne bydlę, tak? Nie interesuje mnie to już... przestałam się tym przejmować, mam dość! Jeśli pracuje pan z moim mężem proszę mu przekazać, że... że nie mam zamiaru wracać do domu. Nie wychodziła...
autor: Agnostos
pn wrz 02, 2013 3:24 pm
Forum: D&D - komentarze
Temat: [DnD 3.5 FR]Nadchodzi Zagłada - komcie
Odpowiedzi: 139
Odsłony: 12446

[DnD 3.5 FR]Nadchodzi Zagłada - komcie

Ależ duzi ludzie są bezużyteczni :)
autor: Agnostos
czw sie 29, 2013 5:10 pm
Forum: D&D - aktywne sesje
Temat: [DnD 3.5 FR] Nadchodzi Zagłada. Part 1 - Szepczący Grobowiec
Odpowiedzi: 100
Odsłony: 10529

[DnD 3.5 FR] Nadchodzi Zagłada. Part 1 - Szepczący Grobowiec

Farlin http://imageshack.us/a/img14/4367/m977.jpg Gnom o dziwo zamilkł na pewien czas, najpewniej z ekscytacji całą tą pasjonującą podziemną wycieczką. Słychać było tylko jak głośno wciągał powietrze, jego nozdrza chodziły wręcz jak u świni szukającej trufli. Jednocześnie nasłuchiwał czy delikatny ...
autor: Agnostos
czw sie 29, 2013 4:37 pm
Forum: D&D - aktywne sesje
Temat: [DnD 3.5 FR/Autorski, 18+] Tańcząca z Łotrzykami
Odpowiedzi: 51
Odsłony: 7661

Re: [DnD 3.5 FR/Autorski, 18+] Tańcząca z Łotrzykami

Lady Bissette tylko cofnęła rękę, a jej twarz skamieniała w wyrazie obojętności. Jednakże w głębi jej oczu Aegis dostrzegał niepasujące do aparycji damy figlarne rozbawienie tą niezręczną sytuacją. Z kieliszkiem w ręku, odwróciła się w głąb pokoju i zmierzyła badawczym spojrzeniem jedną z kobiet, un...
autor: Agnostos
ndz sie 25, 2013 9:56 pm
Forum: D&D - komentarze
Temat: [DnD 3.5 FR]Nadchodzi Zagłada - komcie
Odpowiedzi: 139
Odsłony: 12446

[DnD 3.5 FR]Nadchodzi Zagłada - komcie

Puszczamy akcję do przodu Panie MG czy ile mam jeszcze gadać? :)
autor: Agnostos
ndz sie 25, 2013 9:06 pm
Forum: D&D - komentarze
Temat: [DnD 3.5 Gestalt FR 18+] Krew i Ogień - komentarze
Odpowiedzi: 1288
Odsłony: 48620

[DnD 3.5 Gestalt FR 18+] Krew i Ogień - komentarze

Myślałem nad tym, aby sobie wmiksować Snowflake Wardance i chyba w takim razie to muszę zrobić, jeśli tylko będzie okazja. Tym bardziej, że mod Cha mam +9 i dla wielu modyfikatorów już i tak bazuję na Cha. Po prostu nie sądziłem, że tak szybko Ehran zacznie nam wrzucać AC 50 :) Sam też mogę sobie po...
autor: Agnostos
sob sie 24, 2013 12:26 am
Forum: D&D - komentarze
Temat: [DnD 3.5 Gestalt FR 18+] Krew i Ogień - komentarze
Odpowiedzi: 1288
Odsłony: 48620

[DnD 3.5 Gestalt FR 18+] Krew i Ogień - komentarze

Klebern pisze:
Naprawdę nie masz zapamiętanych takich czarów jak:
- Obscuring Mist
- Blinding Spittle
- Briar Web
- Evard's Menacing Tentacles
- Arctic Haze

Z typowych field control mam w tej chwili Obscuring Mist, Entangle oraz Kelpstrand.
autor: Agnostos
pt sie 23, 2013 12:28 am
Forum: D&D - aktywne sesje
Temat: [DnD 3.5 FR/Autorski, 18+] Tańcząca z Łotrzykami
Odpowiedzi: 51
Odsłony: 7661

[DnD 3.5 FR/Autorski, 18+] Tańcząca z Łotrzykami

Front domu Posiadłość Bissette - motyw muzyczny Lokaj zamrugał tylko oczami, najwyraźniej nie spodziewał się takiego obrotu spraw i takiej niecodziennej wieści. - Dobrze zatem - zapraszam do środka. - rzucił tylko oschle i wprowadził Aegisa do środka. Chwytając wiszącą w holu lampkę naftową począł ...
autor: Agnostos
czw sie 22, 2013 11:37 pm
Forum: D&D - aktywne sesje
Temat: [DnD 3.5 FR] Nadchodzi Zagłada. Part 1 - Szepczący Grobowiec
Odpowiedzi: 100
Odsłony: 10529

[DnD 3.5 FR] Nadchodzi Zagłada. Part 1 - Szepczący Grobowiec

Farlin http://imageshack.us/a/img14/4367/m977.jpg Gnom bynajmniej nie dał się zrazić niską aktywnością swoich wycieczkowiczów. Gdy znaleźli się w końcu w tunelu grobowym, zakończył jednak niespodzianie swą tyradę na temat technik obróbki srebra i zmienił temat, choć trudno powiedzieć czy wyszło to ...
autor: Agnostos
czw sie 22, 2013 11:25 pm
Forum: D&D - komentarze
Temat: [DnD 3.5 Gestalt FR 18+] Krew i Ogień - komentarze
Odpowiedzi: 1288
Odsłony: 48620

[DnD 3.5 Gestalt FR 18+] Krew i Ogień - komentarze

No raczej że od razu. Nietrudno zauważyć, że w tym momencie matematyka nie jest po naszej stronie :P Zwłaszcza jak dodamy sobie jeszcze, że Ubi i Xaemar jadą na resztkach HP. Ustawmy się w wąskim przesmyku i wtedy możemy się przynajmniej bawić z nimi po kolei. Albo mieć szansę na wycofanie się i cze...
autor: Agnostos
czw sie 22, 2013 11:18 pm
Forum: D&D - aktywne sesje
Temat: [DnD 3.5 Gestalt FR 18+] Krew i Ogień - Sesja
Odpowiedzi: 391
Odsłony: 28654

[DnD 3.5 Gestalt FR 18+] Krew i Ogień - Sesja

Nu'ubthao http://img692.imageshack.us/img692/6954/ubthao.jpg Minęło trochę czasu zanim druid zorientował się, że od strony taktycznej ich położenie było rzeczywiście opłakane. - Wracajcie natychmiast, czy nie widzicie, że nie jesteście w stanie ich trafić, gdy są chronieni przez tarczowników? -...
autor: Agnostos
czw sie 22, 2013 9:34 pm
Forum: D&D - komentarze
Temat: [DnD 3.5 Gestalt FR 18+] Krew i Ogień - komentarze
Odpowiedzi: 1288
Odsłony: 48620

[DnD 3.5 Gestalt FR 18+] Krew i Ogień - komentarze

Mam wrażenie że z tej jaskini to my powinniśmy zaraz wiać... Parę celnych ataków przeciwników i nawet to nam się nie uda :P Dzisiaj zaktualizuję mojego posta po konsultacji z MG. EDIT: Altaris - mam złe wieści. Edytuj posta i się ewakuujemy. Mogę się założyć, że pawężnicy mają http://dndtools.eu/fe...
autor: Agnostos
czw sie 22, 2013 9:20 pm
Forum: D&D - komentarze
Temat: [DnD 3.5 FR]Nadchodzi Zagłada - komcie
Odpowiedzi: 139
Odsłony: 12446

[DnD 3.5 FR]Nadchodzi Zagłada - komcie

Suldarr'essalar pisze:
Agnostos, szacun za odgrywanie


Hehe, dzięki. Tak się tylko zastanawiam, patrząc na kolejno oblane rzuty na spot... czy to zmierza w stronę tragikomedii czy raczej tragifarsy :P

Heretyk pisze:
Jakbyś mógł to poproszę Wtedy będzie zgadzało się z charakterem elfa

OK, już zaraz.
autor: Agnostos
czw sie 22, 2013 2:41 pm
Forum: D&D - komentarze
Temat: [DnD 3.5 FR]Nadchodzi Zagłada - komcie
Odpowiedzi: 139
Odsłony: 12446

[DnD 3.5 FR]Nadchodzi Zagłada - komcie

Heretyk pisze:
Tyle że bez pochodni, bo elf jej nie da Normalnie bym nie oponował, ale gnom wkurza elfa więc ten nic mu nie da od tak


Mam zedytować posta? :)

Spot tests: 11, 4, 9 :P
autor: Agnostos
wt sie 20, 2013 3:24 pm
Forum: D&D - aktywne sesje
Temat: [DnD 3.5 FR] Nadchodzi Zagłada. Part 1 - Szepczący Grobowiec
Odpowiedzi: 100
Odsłony: 10529

[DnD 3.5 FR] Nadchodzi Zagłada. Part 1 - Szepczący Grobowiec

Farlin http://imageshack.us/a/img14/4367/m977.jpg Gnom nadzwyczaj ochoczo podjął się przewodnictwa podczas przechadzania się po kopalnianych tunelach. Niestety elf nie raczył podzielić się pochodniami ze znielubionym przez niego gnomem. Bard jednak bynajmniej się tym nie zraził. Mimo słabego oświet...
autor: Agnostos
sob sie 17, 2013 1:12 am
Forum: D&D - aktywne sesje
Temat: [DnD 3.5 FR/Autorski, 18+] Tańcząca z Łotrzykami
Odpowiedzi: 51
Odsłony: 7661

[DnD 3.5 FR/Autorski, 18+] Tańcząca z Łotrzykami

Tył domu Guen i jeden z braci White szybko przemknęli na tyły posesji. Od tej strony ulicy ruch był znacznie mniejszy. Już tylko pojedyncze sylwetki przechodniów przemykały wieczorową porą do domu, aby nie narażać się na ryzyko przesłuchania przez nocny patrol Dhorne. Na tyłach budynku w pierwszej ...
autor: Agnostos
sob sie 17, 2013 12:06 am
Forum: D&D - komentarze
Temat: [DnD 3.5 FR]Nadchodzi Zagłada - komcie
Odpowiedzi: 139
Odsłony: 12446

[DnD 3.5 FR]Nadchodzi Zagłada - komcie

Jestem z powrotem, daję posta jak tylko dostanę odpowiedź od MG :)
autor: Agnostos
pt sie 16, 2013 11:55 pm
Forum: Sesje internetowe
Temat: Nieobecności.
Odpowiedzi: 303
Odsłony: 27540

Nieobecności.

Praca praca praca... przepraszam i zaraz nadrabiam zaległości.
autor: Agnostos
pn sie 05, 2013 10:27 pm
Forum: D&D - ogłoszenia
Temat: [DnD 3.5 FR] Nadzieja dla Dolin
Odpowiedzi: 51
Odsłony: 7696

[DnD 3.5 FR] Nadzieja dla Dolin

Coś mi świta w głowie pomysł na łotrzyka / skillmonkey. Ale bynajmniej nie do końca typowego, raczej okraszonego sporą szczyptą magii i nie tylko :)

Dam znać jak coś wyjdzie.
autor: Agnostos
pn sie 05, 2013 10:52 am
Forum: D&D - komentarze
Temat: [DnD 3.5 Gestalt FR 18+] Krew i Ogień - komentarze
Odpowiedzi: 1288
Odsłony: 48620

[DnD 3.5 Gestalt FR 18+] Krew i Ogień - komentarze

Pozwolę sobie zaczekać na efekty zanim zadeklarują akcje.

Proste pytanie do MG czy cele ataku przeżyły czy nie.
autor: Agnostos
pn sie 05, 2013 10:50 am
Forum: D&D - komentarze
Temat: [DnD 3.5 FR/Autorski, 18+] Tańcząca z Łotrzykami - komcie
Odpowiedzi: 54
Odsłony: 7954

[DnD 3.5 FR/Autorski, 18+] Tańcząca z Łotrzykami - komcie

Miło mi, że ktoś się upomina :) Proszę bardzo.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 81