Zrodzony z fantastyki

Znaleziono 799 wyników

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 27
autor: Bubu
ndz mar 18, 2007 4:22 am
Forum: Początkujący
Temat: Landy a summoning sickness
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 415

Źle przeczytałeś. Choroba przywołania dotyczy wszystkich pernamentów, jedynie na stwory ma oddziaływanie.
Jako,że nie mam aktualnie dostępu do Rulesów, podam link do artykułu Cetiego.
http://www.karcianki.gildia.pl/mtg/arty ... a_9_stwory
autor: Bubu
ndz paź 22, 2006 9:25 pm
Forum: Pytania do sędziego
Temat: Master Warcraft
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 345

Nie musi targetowac. Wyznacza ataujących, po czym wyznacza blokujących. Jednak musi postepowac z zasadami ogolnymi przyporzadkowania blokerow. Czyli jesli jakis atakujący stwor ma protekcje przed kolorami blokerów czy nieblokowalnosc to zablokowany byc nie moze. Do tego stwory z flyingiem, shadowem ...
autor: Bubu
ndz paź 22, 2006 9:21 pm
Forum: Pytania do sędziego
Temat: mana na orochi hatchery
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 297

Wybierasz ile chcesz zaplacic. Na przyklad wybierajac, ze chcesz wkladac 2 potwory za :5: :T: to musisz zaplacic :2: + :2: = :4: .
autor: Bubu
sob lip 01, 2006 5:16 pm
Forum: Początkujący
Temat: Znowu pytanko...
Odpowiedzi: 203
Odsłony: 11235

Mozesz.
autor: Bubu
pn cze 26, 2006 6:10 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 272897

"Put target card in a graveyard on the bottom of its owner's library". Co znaczy to zdolność? Put = polóż target card = wskazaną kartą in a graveyard = z dowolnego cmentarza on the bottom = na dno of its owner's = jego wlaściciela library = biblioteki Podsumowując: "Put target card in a graveyard o...
autor: Bubu
sob cze 24, 2006 12:25 pm
Forum: Początkujący
Temat: Znowu pytanko...
Odpowiedzi: 203
Odsłony: 11235

Jeśli powiedzmy chce zagrać w turniejiu extend, to czy mogę do swojej talii wrzucić powiedzmy counterspella, ale z innej edycji, niż obowiązujące w extend?? Czy mogę w mojej talii uzyć kart dozwolonych w danym typie, ale z innych edycji, niż dozwolone?? Tak. i kolejne pytanie, jeśli na karcie mam n...
autor: Bubu
pn cze 19, 2006 5:29 pm
Forum: Początkujący
Temat: Znowu pytanko...
Odpowiedzi: 203
Odsłony: 11235

Landy sa bezkolorowe.
autor: Bubu
pt cze 16, 2006 9:30 am
Forum: Początkujący
Temat: Znowu pytanko...
Odpowiedzi: 203
Odsłony: 11235

No znowu.. :?

Put - wkladasz do gry bez przechodzneia stworka przez stos
Play - grasz stworka.
Comes - wchodzi do grynie zaleznie czy od Put czy od Play.
autor: Bubu
sob cze 03, 2006 9:02 pm
Forum: Gra towarzyska
Temat: Za mało man :)
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 617

Dolozyc sygnety, talizmany, moxy i inne cuda dajace mane.
autor: Bubu
pn maja 29, 2006 6:48 pm
Forum: Początkujący
Temat: Flame Vault
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 270

1. Nie ten dzial
2. Karty tagujemy [mtg[b]]nazwa kary[/mtg]
3. Time Vault ma activated ability
Pomin nastepna ture: Odtapuj Time vaulta.
Flame daje za Tap: 1 obrazen w stwora lub gracza.
Pomija sie kilkadziesiat tur, odtapowujac Vaulta i strzelajac za 1 w przeciwnika..
autor: Bubu
ndz maja 21, 2006 8:13 pm
Forum: Początkujący
Temat: sklepy z kartami
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 646

Gotowe decki znajdziesz na http://replikator.pl ale polecam Ci rozejrzenie sie u osob ktore juz graja, niekiedy da sie zlozyc lepsza talie mniejszym nakladem kosztów.
autor: Bubu
ndz maja 21, 2006 8:11 pm
Forum: Klinika talii
Temat: [T2] Kontrolka
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 340

Zapoznaj sie prosze z regulaminem :)
autor: Bubu
sob maja 13, 2006 6:21 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 272897

Nie.Stapowane potwory nie moga atakowac ani blokowac.
autor: Bubu
sob maja 13, 2006 10:59 am
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 272897

Jest tak: Kiedykolwiek stwor Cie zaatakuje jego kontroler straci 1 zycia. Jest to trigered ability i trigeruje za kazdego stwora z osobna.
autor: Bubu
pt maja 12, 2006 10:31 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 272897

Hissing Miasma - Whenever a creature attacks you its controller loses 1 life. (Enchantment) czy to oznacza ze przeciwnik ktory atakuje traci 1 zycia za kazda krite (4 krity = - 4 zycia) i czy przeciwnik traci zycie tylko i wylacznie jezeli obrazenia wejda we mnie czy moge blokowac a i tak przeciwni...
autor: Bubu
pn maja 08, 2006 4:56 pm
Forum: Pytania do sędziego
Temat: can't be the target of spells or abilities
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 274

Nie mozna rzucic. Jesli jednak rzucisz na kreature, ktora nie miala a pozniej w jakis sposob otrzymala te zdolnosc aura zostanie.
autor: Bubu
pn maja 08, 2006 9:52 am
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 272897

AsghaN pisze:
to a creature or player


Player to player. Tyczy sie obu graczy.
autor: Bubu
ndz maja 07, 2006 12:04 am
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 272897

Nie tylko czerwone. Po prostu wszystko co zadaje obrazenia jest zrodlem. I obrazenia sa 2 razy wieksze.
autor: Bubu
czw maja 04, 2006 7:04 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 272897

Kazdy legendarny permament moze znajdowac sie na stole tylko i wylacznie w liczbie sztuk 1. Chyba ze Brothers Yamazaki :)
Kiedy w grze znajduje sie juz 1 legenda i wchodzi 2 nastepuje tzw. Legend Rule - jako State-Based Effect wszystkie legendy o tej samej nazwie sa kladzione do grobu.
autor: Bubu
śr maja 03, 2006 2:20 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 272897

Nie moze ani blokowac ani atakowac.
autor: Bubu
czw kwie 27, 2006 11:25 am
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 272897

Zanim czar zostanie rozpatrzony mozesz dolozyc do stosu instanta.
autor: Bubu
czw kwie 27, 2006 9:10 am
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 272897

Jasne.
autor: Bubu
wt kwie 25, 2006 7:22 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 272897

Mala errata..mozna go lokowac a jedynie gracz kontrolujacy moze wybrac czy cche zeby obrazenia zadal w broniacych czy w gracza.
autor: Bubu
ndz kwie 23, 2006 1:26 am
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 272897

1. Tak
2. Tak
3. Oba
autor: Bubu
sob kwie 22, 2006 7:00 pm
Forum: Pytania do sędziego
Temat: Targetowanie umiejetnosci
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 289

Wszystko rozbija sie o slowko >may<. Jesli nie ma w go zdolnosci to musisz wybrac jakis cel. Jesli jedynym legalnym jest Twoj stwor/artefakt, nbiestety bedziesz musial wycelowac w niego.
autor: Bubu
pt kwie 21, 2006 5:13 pm
Forum: Pytania do sędziego
Temat: Mechanika regeneracji
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 1189

nie
autor: Bubu
pt kwie 14, 2006 11:39 am
Forum: Początkujący
Temat: zmniejszenie P/T
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 219

tomforys pisze:
Czy zatem po jego zagraniu, wszystkie kreatury z T równym 1, jeśli nie zostaną uratowane jakimś Instant'em lub zdolnością, schodzą ze stołu?


tak.
autor: Bubu
pt kwie 14, 2006 11:38 am
Forum: Początkujący
Temat: Landy a summoning sickness
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 415

Landy ktore weszly w tej turze do gry nie moga atakowac po zmianie. Wynika to z tego ze kazdy pernament ma sumonning Sickness ale wplywa on tylko na stwory. wiec dopoki land nie jest stworem mozesz tapowac go dla many, po zminie w stwora, jesli wszedl do gry nie bedziesz mogl uzyc nawet tejzdolnosci.
autor: Bubu
wt kwie 11, 2006 11:26 am
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 272897

1.Czy mogę poświęcić jedną kritę do umiejętności jakiejś karty a potem poświęcić drugi raz tą kritę do umiejętności innej karty??Zdaje mi sie że nie... Jak mawia Ceti - wchodzisz do sklepu z 1 złotym w kieszeni. Czy mzoesz kupic lizaka za 1 zloty i zaraz po nim batonika rowniez za 1 złoty? 2.Mam na...
autor: Bubu
pt kwie 07, 2006 3:28 am
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 272897

mam pytanie odnosnie Soilshapera "Whenever you play Spirit or Arcane spell, target land becomes a 3/3 creature until end of turn. it's still a land" czy moge rzucic powiedzmy 2 Arcany, stworza mi sie krity i moge nimi atakowac? czy tylko one sa do bloku? Mozesz atakowac pod warunkiem ze to jest Two...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 27