Zrodzony z fantastyki

Znaleziono 38 wyników

  • 1
  • 2
autor: fryc
ndz paź 02, 2005 9:54 am
Forum: Początkujący
Temat: Pytanie na full.
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 222

autor: fryc
wt lip 05, 2005 9:29 pm
Forum: Forum ogólne
Temat: Przyczyny marazmu na polskiej scenie MtG
Odpowiedzi: 26
Odsłony: 5295

Sytuacja nie jest chyba taka zła. Fakt, frekwencja na 'zwyklych' turniejach nie nalezy do najwyzszych ale juz na prereleasach np. w Katowicach brakuje miejsc. Duzym powodzeniem ciesza sie rowniez wieksze imprezy typu Majowka itp. Z drugiej strony... Magic jest ciagle, niestety rozrywka 'niszową'. W ...
autor: fryc
pt lip 01, 2005 4:19 am
Forum: Klinika talii
Temat: [T2]Mono R[/T2]
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 298

1. Nie bede zlosliwy i zatrzymam swoje propozycje dla siebie. 2. Zalezy jakie. Jesli myslisz o turniejach bardzo lokalnych (liceum, gimnazjum, podstawowka czy gdzie kto chodzi) to talia ma, powiedzmy, jako takie szanse. Jezeli pytasz o turnieje sankcjonowane przez DCI tzn. takie z ktorych talie moze...
autor: fryc
śr cze 22, 2005 9:39 pm
Forum: Początkujący
Temat: Sensei's divining Top - wyjąnisnie raz a dobrze =_=
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 383

Czy ktos moglby rozwinac 'myk' z Shrapnelem? :)
autor: fryc
czw mar 17, 2005 5:58 pm
Forum: Początkujący
Temat: Talie a szanse w grze (taktyka)
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 282

Witamy na forum. Na pewno nie jest tak, ze ktorys z kolorow jest silniejszy. Kazdy ma swoje zalety i szczegolne, ze sie tak wyraze, własciwosci. Twoje wrazenie moze wynikac z niewielkiej znajomosci wszystkich kart. Jesli przejrzysz kilka(nascie/dziesiat) deckow w dziale zwycieskie talie to przekonas...
autor: fryc
pn lut 21, 2005 5:57 pm
Forum: Początkujący
Temat: Parę pytań...
Odpowiedzi: 58
Odsłony: 2536

Przed zadaniem obrazen nie da sie przeniesc counterka bo Stinger nie schodzi do grobu :) Po zadaniu obrazen, czyli po tym jak twoj niezablokowany Stinger zada 1 obr przeciwnikowi, na stos wchodzi trigger zablokowanego Stingera (który w wyniku obrazen zszedł do grobu) i dopiero po jego rozpatrzeniu n...
autor: fryc
ndz lut 20, 2005 10:51 am
Forum: Początkujący
Temat: orim's chant
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 265

Nie działa jako kontra. Czary, ktore sa juz na stosie 'nie przejmuja' sie Chantem poniewaz ten nie pozwala zagrywac czarow a jesli czar jest juz na stosie to oznacza, ze musial byc juz zagrany. Efekt Chanta zadziala dopiero po jego rozpatrzeniu. Orim's Chant Card text: Kicker W (You may pay an addit...
autor: fryc
sob lut 19, 2005 8:27 pm
Forum: Początkujący
Temat: jak to jest
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 281

ale nie aktywuje triggera Smasha

Gwoli ścisłości. Dobranie karty to część efektu Smash'a a nie trigger.
autor: fryc
sob lut 19, 2005 6:53 am
Forum: Początkujący
Temat: Kilka pytań
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 197

1. nie. albo karte zagrywasz normalnie, albo uzywasz jej zdolnosci cycling 2. jeżeli jakikolwiek premanent zszedłby do grobu zostaje zamiast tego usuniety z gry 3. wszystkie którw TY kontrolujesz 4. tak, niszczy wszystkie (all :) ) lądy 5. moze blokowac tak jakby mial 'flying'. co w praktyce oznacza...
autor: fryc
ndz lut 13, 2005 10:51 am
Forum: Początkujący
Temat: Pytanie o Fire/ICe i isochron scepter!!!!!!!!!!!Wazne
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 176

Nie chce mi sie szukac odpowiednich rulingow.

Po prostu. Możesz imprintować Fire/Ice na Isochron Scepter. Możesz równiez zagrywac kazdą z jego (Fire/Ice'a) połówek, kiedy jest imprintowana.
autor: fryc
sob lut 12, 2005 12:12 pm
Forum: Początkujący
Temat: ah te workery ....
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 211

To zalezy od wielu czynnikow. Primo. Rzucasz Darta. Jeden Worker schodzi. Jego ability (modular) wchodzi na stos. Ty w odpowiedzi na to rzucasz Darta z flashbacku. Rozpatrujemy od góry. Dart zadaje 1 obr. Workerowi, który spada do grobu. Trigger Modulara fizzluje bo nie ma celu (przy zalozeniu ze ni...
autor: fryc
czw lut 10, 2005 12:10 pm
Forum: Początkujący
Temat: nie rozumiem 1 niebieskiej karty
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 185

ona jest podwojna Czyli tzw. Flip tj. karta która flipuje się (odwraca się o 180 stopni) po spełnieniu okreslonego warunku na niej wypisanego. W przypadku Student Of Element bedzie to posiadanie zdolnosci flying. Kiedy takową posiądzie karta się odwraca i mamy Tobita, Master Of Winds, który daje na...
autor: fryc
czw lut 10, 2005 12:05 pm
Forum: Początkujący
Temat: Zasady forum "Początkujący"
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 10218

Dlaczego dział 'poczatkujacy' nie ma moderatora?
autor: fryc
czw lut 03, 2005 1:22 pm
Forum: Początkujący
Temat: Pytanie o kradzież życia.
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 201

Dostajesz 18 życia. Kazdy trigger Warhammera wchodzi na stos osobno (9+9).
autor: fryc
czw lut 03, 2005 1:15 pm
Forum: Początkujący
Temat: kilka śmiesznych pytanek
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 262

1. Krity wchodzą równocześnie. W czasie rozpatrywania czaru nie dostajesz priorytetu. 2. Wybór landow nastepuje przy rozpatrywaniu zdolnosci Titana i rzeczywiscie nie targetuje. A czy mozna to zrobic lepiej? Zalezy od wielu czynnikow. 3. Stwory wchodza równocześnie. Czyli Duplicant i Akroma sa w grz...
autor: fryc
sob sty 22, 2005 6:59 am
Forum: Początkujący
Temat: starter deck wazne pytanie
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 256

W starterze jest podana przykładowa gra i dlatego nie należy mieszac tych dwoch tali ani razem ani kazdej osobno. W ksiazeczce z zasadami jest dokladnie opisane krok po kroku fazy tury a wiec i karty jakie bedziesz dociagal z biblioteki w trakvie tej przykładowej gry. Stąd tez warto zostawic karty w...
autor: fryc
pt sty 21, 2005 3:04 pm
Forum: Początkujący
Temat: sorcery i talia na limited
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 200

... ale z reguły nie wychodzi się poza 16-18 sztuk landow.
autor: fryc
pn gru 20, 2004 3:52 pm
Forum: Forum ogólne
Temat: Czy Polska scena MtG ma szansę konkurować z zagranicznymi ?
Odpowiedzi: 28
Odsłony: 1916

powód? Taki jak ze wszystkim - brak kasy... Brak kasy to po pierwsze. Po drugie, brak jakiejkolwiek promocji ze strony głownego polskiego dystrybutora. Po trzecie (co akurat wynika poniekad z dwoch powyzszych), gra na przyzwoitym poziomie w realu to albo wieksze miasta albo turnieje. Poczatkujacy g...
autor: fryc
czw gru 02, 2004 5:24 am
Forum: Początkujący
Temat: Pytanka
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 285

Token przechodzi przez grob. Sprawdzone sa state-based effecty i od razu jest on usuwany z gry (znaczy sie przestaje istniec - tłumaczac dosłownie zasady gry). Stad triggery "whenever 'cośtam' is put into graveyard" sie odpalają.
autor: fryc
ndz lis 28, 2004 7:46 pm
Forum: Początkujący
Temat: #Prosze o pomoc#
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 201

Realne szanse na zwyciestwo? No to Affinity, ktorego kilka rodzajow (niewiele rozniacych sie od siebie) mozesz obejrzec tu: http://forum.polter.pl/viewtopic.php?t=7941&start=120 W gre wchodza jescze Tooth&Nail, UG Control, Fireworks, BG Cloud, Ponza i jakies mniej lub bardziej udane rouge de...
autor: fryc
śr lis 03, 2004 10:33 pm
Forum: Początkujący
Temat: Pare pytań
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 391

Ad. 1 Tak. Za kazda niewykorzystana mane dostajesz jedno obrazenie Ad. 2 Kreatura z protekcja (czy jak to ujales - odporna) na niebieski nie moze byc celem czarów w ktorych koszcie jest kolor niebieski (ani zdolnosci z niebieskiego żródła) tym samym jest równiez "odporna" na czar niebiesko-biały. Ni...
autor: fryc
czw paź 21, 2004 4:35 pm
Forum: Początkujący
Temat: dodatki
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 306

Nie jestem pewien czy dobrze zrozumialem pytanie.... Oba dodatki o które pytasz mieszczą sie w Extended. Jesli chodzi o T2 to Odyssey juz z niego wypadła (wyrotowała). Mirrodin jeszcze nie (znaczy sie gra sie nim w T2 :) ) http://forum.polter.pl/viewtopic.php?t=10066 <-- niezwykle pożyteczne informa...
autor: fryc
śr paź 13, 2004 10:51 am
Forum: Początkujący
Temat: Arcane z czym to się je.
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 311

Wiem że trzeba je zagrać ale czy działaja tak jak opisałem?? Nie. Typ instantów czy sorcery (w tym wypadku 'arcane') nie wpływa w zaden sposób na ich zagrywanie. Nie wracaja one na rekę. Są zagrywane normalnie czyli po rozpatrzeniu efektu kladzie sie je na grób (chyba ze wording karty jest inny). B...
autor: fryc
wt wrz 21, 2004 1:30 pm
Forum: Początkujący
Temat: Konda's Banner
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 553

Equipowany stworek nie dostaje +2/+2.

Kreatury które mają ten sam kolor co equipowany stwór dostają +1/+1.
Kreatury które mają ten sam typ co equipowany stwór też dostaja +1/+1.
autor: fryc
pn wrz 20, 2004 12:09 pm
Forum: Archiwum strategii
Temat: Nowa Ponza w T2
Odpowiedzi: 129
Odsłony: 10395

Mea Culpa. Slithy zostają :) Drobna pomylka, chodzilo oczywiscie o Dwarven Blastminer ;) O Lay Waste'ach warto wspomniec poniewaz pojawily sie w deckach chociazby Nassifa (2 miejsce w mistrzostwach Francji) i Remie'go (mistrz Holandii). Moze rzeczywiscie czerwono-czrna/zielona ponza to jakies rozwia...
autor: fryc
pn wrz 20, 2004 8:52 am
Forum: Archiwum strategii
Temat: Nowa Ponza w T2
Odpowiedzi: 129
Odsłony: 10395

Stone Rain jest w 8 edycji wiec przedrukowanie go w CoK nie robi wiekszej róznicy. Z Ponzy wypada wiele kart granych w roznych jej buildach. Slith Firewalker, Avarax, Starstorm i Lay Waste to te bardziej znaczace. Co dostajemy? Hearth Kami (średni jako side na affinity), Ryusei, the Falling Star (w ...
autor: fryc
sob wrz 18, 2004 4:45 pm
Forum: Początkujący
Temat: Parę pytań...
Odpowiedzi: 61
Odsłony: 2527

Dzięki Rootwater Shamanowi mogę zagrywać enchant krity wtedy, kiedy instanty. Czy stwór dostaje wszelkie ability wynikające z zaenchantowania wtedy, kiedy zagrany przeze mnie enchant jest rozpatrywany i czy mogę używać nowych abilitów stwora zanim rozpatrzą się kolejne rzeczy na stosie? Kiedy Encha...
autor: fryc
sob wrz 18, 2004 4:28 pm
Forum: Początkujący
Temat: Prelis again ^^'
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 352

Ale na niektórych pre jest możliwość wylosowania boosterka...

Boostery (w liczbie dwóch) i Tournament Pack (w liczbie jeden) otrzymujesz od organizatora. I karty z jakichkolwiek dodatkowo losowanych boosterów nie moga byc dodawane do decka, ktorym bedziesz gral na pre.
autor: fryc
pt wrz 10, 2004 10:26 pm
Forum: Początkujący
Temat: Nowe zasady
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 296

Nowe zasady

Wraz z nadejsciem Champions Of Kamigawa wchodzą w życie nowe zasady dotyczace legend i wordingu wall'i. Dla niezorientowanych, niewiedzących i ogólnie dla tych, których to obchodzi warto je przedstawić w szczegółach. The "legend rule" (zasada legend) Typ kreatury "Legend" przestaje istnieć. W zamian...
autor: fryc
czw sie 26, 2004 3:47 pm
Forum: Początkujący
Temat: Dragony!!!
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 344

Gwoli ścisłości: Koszt oczywiście znajduje się w prawym górnym rogu.

Dragonspeaker Shaman obniża o 2 koszt zagrania CZARU a nie zdolności.

"5RR: Put a 5/5 red Dragon creature token with flying into play" to zdolność karty Dragon Roost a nie czar.
  • 1
  • 2