Zrodzony z fantastyki

Znaleziono 87 wyników

autor: rudy7775
pn wrz 14, 2009 12:25 am
Forum: Klinika talii
Temat: [CAS/M10] BR discard/spalara
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 383

Re: [CAS/M10] BR discard/spalara

+
do discardu - Mind Shatter
dla spalary - Fireball
autor: rudy7775
wt wrz 01, 2009 6:45 am
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 272858

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

Możesz zarówno przed jak i po wyznaczeniu. Ważne żeby przed przejściem do Combat Damage Step. Regenerate to taka osłonka. Dopiero gdy kreaturka miałaby zostać zniszczona zadziała replacment effect. Regenerując permanent nie tapujemy go od razu. Dopiero gdy wystąpi replacment effect kreatura zostaje ...
autor: rudy7775
wt wrz 01, 2009 1:04 am
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 272858

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

Tak, są. Zadziała również i na nie.
autor: rudy7775
czw lip 30, 2009 1:44 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 272858

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

Turn Structure 1.Beginning Phase: -Untap Step -Upkeep Step -Draw Step 2.First Main Phase 3.Combat Phase: -Beginning of Combat Step -Declare Attackers Step -Declare Blockers Step -Combat Damage Step -End of Combat Step 4.Second Main Phase 5.Ending Phase: -End Step -Cleanup Step 507. Beginning of Comb...
autor: rudy7775
czw lip 30, 2009 9:38 am
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 272858

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

Można i w Combat Phase. A dokładniej w Beginning of Combat Step ^^
autor: rudy7775
śr lip 22, 2009 5:09 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 272858

Kontroluję [mtg=Sen%5D+%5BTriplets]Sen Triplets[/mtg].
Pod czyją kontrolę trafią landy/ kreatury zagrywane z ręki przeciwnika?
autor: rudy7775
czw sty 08, 2009 2:35 pm
Forum: Klinika talii
Temat: Treefloki [ co i jak? ]
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 638

Teraz bardziej mnie przekonałeś ^^
autor: rudy7775
śr sty 07, 2009 3:26 pm
Forum: Klinika talii
Temat: Treefloki [ co i jak? ]
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 638

Nie mówię, że [mtg=Rootgrapple]Rootgrapple[/mtg] to zła karta ^^ Ale 4 też bym nie wsadził- 2, max 3 (albo wręcz do side przesunął) Nawet po obniżeniu jest dość droga, a aż takiego wpływu na rozgrywkę nie ma (zależy też od tego z czym gramy) co do reszty się zgadzam :) Ps. Na szczęście, że jest jedn...
autor: rudy7775
wt sty 06, 2009 4:10 pm
Forum: Klinika talii
Temat: Treefloki [ co i jak? ]
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 638

Nie jestem ekspertem ale czy 4 sztuki [mtg=Rootgrapple]Rootgrapple[/mtg] to troche nie za dużo? :) w końcu nie są aż takie tanie. Co bym mógł doradzić? Przydałoby się coś co radziło by sobie z flyingiem (nawet jeśli nie do talii to do side). Proponuje [mtg=Raking_Canopy]Raking Canopy[/mtg] albo choc...
autor: rudy7775
śr gru 03, 2008 5:46 pm
Forum: Pytania do sędziego
Temat: Marsh Flitter & Torrent
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 446

Marsh Flitter & Torrent

Mam na grave [mtg=Marsh_Flitter]Marsh Flitter[/mtg]. Zagrywam [mtg=Torrent_of_Souls]Torrent of Souls[/mtg]. Jako cel wybieram wróżkę i siebie. 1. Wróżka dostanie bonus ale tokeny już nie? 2. Kiedy [mtg=Marsh_Flitter]Marsh Flitter[/mtg] dostanie już bonus to poświęcając goblina stanie się 5/3 czy 3/3...
autor: rudy7775
śr lis 19, 2008 7:04 pm
Forum: Alternatywne karty
Temat: Goblin Ethersmith
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 915

hehe Szkoda, że nie ma obrazka do tego ^^ Sam przepadam za goblinami - tutaj ich rola trochę się zmienia W dobrze złożonym decku bardzo grywalny. przydałoby się chyba coś co usuwa nam zbędne artefakty z grave :) Zabawę w Magica zacząłem około 1,5 roku temu więc chyba nie wpadnę na prawidłową odp :) ...
autor: rudy7775
śr lis 19, 2008 6:46 pm
Forum: Alternatywne karty
Temat: Treacherous Passage
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 655

Co do flava to masz rację. Jest świetny i szkoda byłoby go psuć ^^
Działa na wyobraźnie - a szczególnie po twojej "czarnej" interpretacji
Play this ability only if 2 or more... :) i gotowe
autor: rudy7775
śr lis 19, 2008 6:27 pm
Forum: Alternatywne karty
Temat: Treacherous Passage
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 655

Ostatnio co "lepszy" ląd wchodzi tapnięty - tutaj mamy inne koszta plusik za to :) choć te 3 hp to jednak może odstraszyć mimo to druga abilitka wydaje się być ciekawa - możemy nadać -1/-1 wszystkim atk jednostkom i to co turę (pod drobną restrykcją) ^^ Jednak patrząc na koszt ability i to, że za ma...
autor: rudy7775
śr lis 19, 2008 5:32 pm
Forum: Alternatywne karty
Temat: Vitrifimancer
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 940

Hej Tak na moje oko to raczej nie znalazłoby szerokiego zastosowania ^^ 5 mana to całkiem sporo - a nie przybliża nas do zwycięstwa. Poza tym może się zdarzyć, że Vitrifimancer będzie blokować nas samych. druga sprawa - nim wejdzie to i tak przeciwnik dostanie sporo czasu na działanie. No i jest tak...
autor: rudy7775
czw lis 06, 2008 8:25 am
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 272858

Ta ability to trigger Na "at end of turn" na stos wędruje ability [mtg=Merrow_commerce]Merrow commerce[/mtg]. Jeśli masz dwa takie enchanty ich efekt działa niezależnie => na stos wędrują obydwie abilitki(jedna nad drugą). A więc- tak, pod koniec tury dostajesz dwie możliwości odtapowania merfolków.
autor: rudy7775
wt lis 04, 2008 3:44 pm
Forum: Klinika talii
Temat: MB discard
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 876

chyba jednak nie :P
A co do decku- ktoś ściągnie [mtg=The_Rack]The Rack[/mtg] i jesteś bezbronny :P może na początku zdiscartujesz kilka kart, ale co dalej?
autor: rudy7775
śr paź 22, 2008 5:27 pm
Forum: Początkujący
Temat: Dobieranie deck'a
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 1375

Sprewentuj wszystkie dmg, które miałyby być zadane [mtg=Cho-Manno,_Revolutionary]Cho-Manno, Revolutionary[/mtg]. Sporo jest rzeczy, które go zdejmują, np: [mtg=terror]terror[/mtg], [mtg=unmake]unmake[/mtg], [mtg=nameless_inversion]nameless inversion[/mtg], [mtg=oblivion_ring]oblivion ring[/mtg] czy ...
autor: rudy7775
wt sie 26, 2008 10:12 am
Forum: Alternatywne karty
Temat: Dwinertz, Ruler of Mistic Shield
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 1157

Hmm - słabiutkie to
Jak za taki koszt to można się spodziewać czegoś lepszego. 2 niebieskie w abilicie też ograniczają swobodę.
Można by było dodać jakis trigger, np.:
"Whenever this creature comes to play you may draw a card" Wtedy by było już całkiem przyjemne :)
autor: rudy7775
wt lip 15, 2008 4:15 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 272858

odnośnie [mtg=Glamerdye]Glamerdye[/mtg] Zmień tekst wskazanego spellu bądź permamentu przez zamienienie wszystkich pozycji jednego koloru na inny. np. masz na stole [mtg=Ashenmoor_Liege]Ashenmoor Liege[/mtg] rzucasz [mtg=Glamerdye]Glamerdye[/mtg] i teraz jego ability wygląda np tak: "other white cre...
autor: rudy7775
pn lip 14, 2008 12:56 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 272858

Czy [mtg=Boggart_Shenanigans]Boggart Shenanigans[/mtg] działa też na tokeny?
autor: rudy7775
śr lip 09, 2008 10:38 am
Forum: Początkujący
Temat: pre
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 806

Dzięki za wszystkie odpowiedzi - okazały się bardzo pomocne. A i artykuł był ciekawą lekturą. Jak wszystko pójdzie dobrze to może zobaczę się z niektórymi na pre we Wrocku :razz: Pozdrawiam.
autor: rudy7775
wt lip 08, 2008 3:32 pm
Forum: Początkujący
Temat: pre
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 806

Dzięki za odp. :wink: Mmm A trzeba mieć własny numerek DCI czy coś takiego? Skoro wszystkie katy będą nowe to koszulki chyba nie są potrzebne? Wpisowe rzeczywiście wysokie :neutral: ale chyba pozwalają zabrać karty, no nie? No i ile takie magiczne spotkanie może trwać? :P Wiem, że zależy od liczby u...
autor: rudy7775
pn lip 07, 2008 2:31 pm
Forum: Początkujący
Temat: pre
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 806

pre

Chiałem się dopytać jak wygląda prelease. Mniej więcej na czym on polega i co trzeba ze sobą na niego zabrać? Jeszcze nie byłem na żadnym i może warto spróbować? No właśnie - czy warto?
autor: rudy7775
ndz mar 16, 2008 9:59 pm
Forum: Pytania do sędziego
Temat: Dual-Land - pierwsza tura - Equipment - only one?
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 452

odpowiedź usunięta przez admina

przypominam, że tylko osoby upoważnione mogą odpowiadać na forum "Pytania do sędziego"
autor: rudy7775
ndz lut 24, 2008 3:07 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tłumaczenie kart..
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 3810

mass removale mogą strasznie zaszkodzić :P
autor: rudy7775
ndz lut 24, 2008 1:53 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tłumaczenie kart..
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 3810

Z tego co widzę to zakupiłeś talię Going Rogue :P Sam sobie ją też sprezentowałem. Przyjemnie się nią gra. :) Wprowadziłeś jakieś ciekawe modyfikacje?
autor: rudy7775
ndz lut 24, 2008 1:07 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tłumaczenie kart..
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 3810

Kilka poprawek: ad.3 Kładziesz X 1/1 black Fearie rogue z lataniem (wiesz co to tokeny?) do gry, gdzie X to liczba obrażeń zadanych twojemu przeciwnikowi w tej turze. Te obrażenia nie muszą być zadane przez Rogue ani nawet przez jednostki. Prowl cost jest dostępny (w tym wypadku) tylko jeśli zadasz ...
autor: rudy7775
pt lut 22, 2008 5:16 pm
Forum: Klinika talii
Temat: [CAS] zielono - czarny Spirit&Arcane
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 718

Można wystawić parę "zuber", np: [mtg=Dripping-Tongue_Zubera]Dripping-Tongue Zubera[/mtg] czy [mtg=Ashen-Skin_Zubera]Ashen-Skin Zubera[/mtg] i poświęcić je za pomocą [mtg=Devouring_Greed]Devouring Greed[/mtg] Sam czar (przy poświęceniu kilku naszych jednostek) może zakończyć grę a do tego odpala się...
autor: rudy7775
pt lut 22, 2008 4:40 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 272858

Dzięki za szybką odp :)

Mmm skoro ma ujemny atak to jak wygląda rozdzielanie obrażeń przez taką kreaturę?

A tak na marginesie to [mtg=Char-Rumbler]Char-Rumbler[/mtg] ma świetnego arta :P
autor: rudy7775
pt lut 22, 2008 10:53 am
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 272858

1. Atakuje np. [mtg=Squeaking_Pie_Sneak]Squeaking Pie Sneak[/mtg] i mam na stole [mtg=Stinkdrinker_Bandit]Stinkdrinker Bandit[/mtg]. Czy dostaje on +2/+1 przed zadeklarowaniem obrońców przeciwnika i gdy ktoś zablokuje go to straci owe +2/+1 czy dostatnie dopak dopiero, gdy nikt go nie zablokuje? Kie...