Zrodzony z fantastyki

Znaleziono 25 wyników

autor: Włóczęga
sob lis 10, 2007 8:51 pm
Forum: Pytania do sędziego
Temat: Kilka wątpliwości co do elfów i tokenów.
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 422

Kilka wątpliwości co do elfów i tokenów.

1. Mam na stole 2 [mtg=Lys_Alana_Huntmaster]Lys Alana Huntmaster[/mtg] zagrywam jakiś elf spell. W tym momencie do gry wchodzi jeden czy dwa tokeny? 2. Podobna sytuacja tyle ze tym razem mam na stole jednego [mtg=Lys_Alana_Huntmaster]Lys Alana Huntmaster[/mtg], zagrywam [mtg=Elvish_Promenade]Elvish ...
autor: Włóczęga
sob lis 10, 2007 8:35 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 273034

Czy [mtg=Dryad_Arbor]Dryad Arbor[/mtg] może zostać stapowana dla pozyskania many w tej samej turze w której wchodzi do gry? Ma summoning sickness więc sam nie wiem jak to traktować.
autor: Włóczęga
ndz wrz 23, 2007 6:43 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 273034

Nie no to przecież proste. Jeśli rzucisz to na jakiegoś stworka to gdy wyjdzie on do ataku to wszystkie kreatury które tylko mogą to go blokują. Np. rzucasz to na [mtg=Sylvan_Basilisk]Sylvan Basilisk[/mtg] i wszystkie stwory wroga zginą bo muszą blokować [mtg=Sylvan_Basilisk]Sylvan Basilisk[/mtg]. L...
autor: Włóczęga
ndz wrz 23, 2007 5:24 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 273034

A propos tych przemienionych lądów. Kiedy zmieniają się w kreature to czy czar [mtg=remove_soul]remove soul[/mtg] może je zniszczyć w czasie tej przemiany, czy tylko powstrzymać przed przemianą, a może nic nie zdziała. I drugie, takie przemienione z lądów kreatury są kreaturami do końca tury, co wie...
autor: Włóczęga
ndz wrz 23, 2007 11:58 am
Forum: Początkujący
Temat: Nowa talia
Odpowiedzi: 20
Odsłony: 2663

Tak jak juz mówiłem chciałbym talię w trzech kolorach: zielony czerwony biały. A nie jakaś armia goblinów. A i nie chcę mieć talii typu aggro. Może powiedz też czemu akurat te kolory? I po co ci taka talia? Jeśli do gry z kumplami to zrób ją spontanicznie. Zakładam ze masz juz jakieś karty i dostat...
autor: Włóczęga
ndz wrz 23, 2007 9:16 am
Forum: Początkujący
Temat: Nowa talia
Odpowiedzi: 20
Odsłony: 2663

A co do składania talii to warto poczytać Poltera a nie tylko pytać na forum. Jest tam kilka artykułów które mogą być pomocne w tej sprawie. Choćby ten.

http://mtg.polter.pl/Rzecz-o-skladaniu-talii-c3402
autor: Włóczęga
sob wrz 22, 2007 2:53 pm
Forum: Początkujący
Temat: Zestaw Dodatkowy
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 356

Opakowanie to tylko taka ozdoba. Nie ma żadnej różnicy. W każdym opakowaniu są losowe karty. A to że w X edycji zestawy są pokolorowane tak jak talie to tylko specyfika tej edycji. Normalnie tak nie było. Jedyne co zauważyłem co do tych kolorków w X (ale to mógł być zbieg okoliczności) to to że w bi...
autor: Włóczęga
pn wrz 10, 2007 4:22 pm
Forum: Stary Świat
Temat: Zabójca Trolli
Odpowiedzi: 77
Odsłony: 10687

Podzielę się odrobiną swoich refleksji na temat Zabójcy Trolli. Co do samego odgrywania popieram Karczmarza. ZT powinien być raczej rozsądnie podchodzić to sprawy walki i swojej śmierci, bardziej powinno mu zależeć na naprawieniu jak największej liczby szkód i zapobieganiu sytuacją analogicznym do t...
autor: Włóczęga
sob wrz 01, 2007 11:21 pm
Forum: Inne zagadnienia
Temat: "Mendy Internetowe"
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 5165

Co do samego zagadnienia to nasuwa mi się na myśl tylko ten obrazek... Zaś co do walki ze zjawiskiem to nie wiem czy jest sens. Może za kilkadziesiąt lat gdyby doszło do takiej tragicznej sytuacji ze życie człowieka toczy się tylko w internecie, ale póki co... zagryźmy zęby i pozwólmy jednemu czy dr...
autor: Włóczęga
pt sie 31, 2007 9:18 pm
Forum: Alternatywne karty
Temat: Black Courtezan
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 1608

Mical pisze:
Ale zawsze cos :razz:
Zmieniłem. Zadowolony? :P No a teraz lepiej byś pochwalił lub konstruktywnie zjechał a nie tylko czepiał się drobiazgów. ;)
autor: Włóczęga
pt sie 31, 2007 9:01 pm
Forum: Alternatywne karty
Temat: Black Courtezan
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 1608

Re: Black Courtezan

Mical pisze:
skoro jest non-black to trzeba pisać, że other than Black Courtezan?
Och tam zaraz. Nie czepiajmy się takich drobiazgów. Jak widzisz karta byłą zmieniona pod wpływem kilku sugestii a to na co zwróciłeś uwagę to taka mała pozostałość. :razz:
autor: Włóczęga
pt sie 31, 2007 10:00 am
Forum: Alternatywne karty
Temat: Black Courtezan
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 1608

Troszeczkę zmieniłem bo faktycznie była by nieco za dobra, nadal jest no ale... Co zaś się tyczy defendera to jakoś nie widzę tej karty bez defendera, tak samo jak nie wyobrażam sobie kurtyzany siekającej wrogów na polu bitwy. :P
autor: Włóczęga
czw sie 30, 2007 10:57 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 273034

permanent=CIĄGŁY; ETATOWY; TRWAŁY; STAŁY (tlumaczenie z ang. na polski) jest tez opcja ze karta [mtg=boomerang]boomerang[/mtg] zawraca cos z gry na stale do reki (nieda sie tego wylozyc poraz 2) Nie. Permanent w Magicu to coś co pozostaje stale na stole (względnie stale bo można to przeciez sprzątn...
autor: Włóczęga
czw sie 30, 2007 10:35 pm
Forum: Inne zagadnienia
Temat: Taki mały bubel prawny:
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 1747

Przy okazji, wynik wyszukania "*.pl" na google to 318,000,000 wyników. Pomnóż to razy 40 zł. Tyle kosztuje złożenie takowego wniosku. Hm... a jednak PiS załata tą dziurę budżetową. ;) :P Z drugiej strony, mając np. zarejestrowany blog jesteś członkiem redakcji (ba! od biedy można uznać cię za człon...
autor: Włóczęga
czw sie 30, 2007 9:04 pm
Forum: Alternatywne karty
Temat: Black Courtezan
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 1608

At the beginning of your upkeep destroy one of your creature. That creature can't be regenerated. At the beginning of your upkeep, sacrifice a creature you controll. Karta jak lokata - bez sensu. Dostaję to pod kontrolę i niszczę/poświęcam w swoim upkeepie. Słuszna uwaga. Dzięki za jej zwrócenie. J...
autor: Włóczęga
czw sie 30, 2007 8:18 pm
Forum: Alternatywne karty
Temat: Black Courtezan
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 1608

Black Courtezan

Black Courtezan :4: :b: :b: Creature - Human Assassin Defender (This creature can't attack.) When Black Courtezan comes into play, target opponent gains control of it. At the beginning of your upkeep destroy a nonartifact, nonblack creature you controll. That creature can't be regenerated. A bad wom...
autor: Włóczęga
czw sie 30, 2007 8:00 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 273034

[mtg=Unsummon]Unsummon[/mtg] zawraca ci na rękę tylko kreaturkę natomiast [mtg=boomerang]boomerang[/mtg]iem można zawrócić każdego permanenta czyli również enchanty i inne kart które po ich rzuceniu pozostają na stole (tylko lądy chyba nie).
autor: Włóczęga
czw sie 30, 2007 6:45 pm
Forum: Alternatywne karty
Temat: Zabawa w składanie karty :)
Odpowiedzi: 346
Odsłony: 44577

Dark Raven :w::w::B::B::2: Legendary - Bird Soldier Flying :T::b::b: Dark Raven deals 3 damage to target creature or player. :T::w::w: Dark Raven prevent the next 3 damage that would be dealt to target creature or player this turn. Never fear shadows, for shadows only mean there is a light shining s...
autor: Włóczęga
czw sie 30, 2007 11:56 am
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 273034

Jeżeli kreatura ma zdolność która nie wymaga tupnięcia a wymaga użycia many to ile razy mogę używać tej zdolności w danej turze? Tyle razy ile mi many starczy czy tylko raz? Pytam bo np. w takim [mtg=Vampire_Bats]Vampire Bats[/mtg] jest zaznaczone ze mogę użyć jego płatnej zdolności nie więcej niż d...
autor: Włóczęga
śr sie 29, 2007 6:46 pm
Forum: Początkujący
Temat: Czerwona magia.
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 2768

Nie wiem. Może się mylę, a może takie talie już nie grają, ale kumpel miał kiedyś (może nawet dalej ma jak nie sprzedał) mono red niszczącą lądy. To też może być chyba pewna odpowiedź na talię niebieską i białą, nie martwisz się wtedy enchantami bo przeciwnik prawie nic wystawić nie może bez lądów k...
autor: Włóczęga
pn sie 27, 2007 5:54 pm
Forum: Nadchodzące dodatki
Temat: Liliana Vess
Odpowiedzi: 29
Odsłony: 6165

Wydaje mi się, że raczej na grave żeby jeszcze bardziej podpakować Tarmo :razz: Ta 5 na dole po prawej będzie się chyba nazywać Loyalty. Możliwe że kiedy wędrowiec zostanie zaatakowany będzie tracił właśnie te punkty. Tym bardziej prawdopodobne że po utracie lojalności odejdzie on całkowicie z gry....
autor: Włóczęga
pn sie 27, 2007 3:40 pm
Forum: Nadchodzące dodatki
Temat: Liliana Vess
Odpowiedzi: 29
Odsłony: 6165

oO ... przeżyłem własnie szok ... co to ma robic ? czy to jest Crit czy enchant ? czy co ? Jak to niszczyc :razz: ? Gdzie o tym mozna poczytac ? : Jeśli mogę wyrazić swoja opinie. No to to będzie Planeswalker. :P A jak zapewne jest ci wiadomo każdy gracz to również Planeswalker. W takim razie taka ...
autor: Włóczęga
czw sie 16, 2007 2:27 pm
Forum: Zasady
Temat: Pytanie co do mutacji chaosu [ED 1]
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 757

Dzięki za pomoc. Może uda mi się jakoś zdobyć tą listę.
autor: Włóczęga
wt sie 14, 2007 8:10 pm
Forum: Zasady
Temat: Pytanie co do mutacji chaosu [ED 1]
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 757

Pytanie co do mutacji chaosu [ED 1]

W którym (chodzi mi o tytuł) z dodatków do pierwszej edycji Warhammera opisane są atrybuty chaosu? Czytam w „Grimuar” o skavenach i tam ciągle odsyłają mnie do „Magia i Miecz”. Problem w tym że pierwszy raz słyszę o takim dodatku. Poszukałem czegoś w necie i znalazłem tylko i...
autor: Włóczęga
pn sie 06, 2007 6:49 pm
Forum: Pytania do sędziego
Temat: Zagłada czy nie do końca?
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 643

odpowiedź usunięta przez admina

przypominam, że tylko osoby upoważnione mogą odpowiadać na forum "Pytania do sędziego"