Zrodzony z fantastyki

Znaleziono 47 wyników

  • 1
  • 2
autor: SagittariusDragon
ndz lip 31, 2011 1:17 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 274764

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

Shadooch chodziło o to czy jak zada obrażenia z infecta to czy planewalker dostanie -1 counterek na sobie dzieki czemu mógłby profileret zrobić by miał -2.
Odpowiedź brzmi nie, nie możesz bo Planewalker nie dostaje ujemnych counterków, ale tak możesz go proliferet żeby mu nałożyć dodatkowo +1 :)
autor: SagittariusDragon
czw lip 07, 2011 2:33 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 274764

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

Tak, Lord of Extinction jest na grave tak duży ile jest kart na cmentarzach (liczy nawet sam siebie wtedy :)) Co oznacza, że możesz exilować oba stwory, kopiujesz Slippery bogle więc mimeoplasm staje się 1/1 hexproof i posiada +x/+x counterków (slipper bogle i lorda nie wliczasz do counterków tak mi...
autor: SagittariusDragon
czw lip 07, 2011 1:08 am
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 274764

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

Shadooch nie wypowiem się nie znam odp, musiałbym sprawdzić ruling :) Reiatsu Joraga Warcaller daje +1/+1 innym elfą za każdy +1/+1 counter na nim a więc. Joraga za 3 many da temu pierwszemu +1/+1 i będzie 2/2 ale nie da plusów temu z counterkami bo sam ich nie posiada :) Bustuje tylko za każdy posi...
autor: SagittariusDragon
śr lip 06, 2011 4:46 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 274764

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

Planewalker zginie, ale abilitka będzie już na stosie i się aktywuje bez znaczenia czy wędrowiec jest w grze czy już umarł.
więc tak bolt go zabije, a abilitka po zejściu bolta ze stosu zadziała dopiero.
autor: SagittariusDragon
śr lip 06, 2011 4:24 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 274764

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

podczas fazy ataku wyznaczasz które stwory atakują gracza a które planewalkera możesz kilkoma Gracza a kilkoma PW. 2.Wrzucająć planewalkera do gry posiadasz priorytet, po wejsciu do gry możesz odpalić umiejętność walkera która da opdowiednią ilość plusów bądź minusów na niego. Dopiero bo wyznaczeniu...
autor: SagittariusDragon
pn sty 03, 2011 9:00 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 274764

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

p4v się pomylił w D.E.B.T ale literki dobrze skleił ;) bo stworkowi nie można
Zadać obrażeń (damage D)
Enchantować i Ekwipować (E)
nie może być blokowany (B)
i Targetowany (T)
autor: SagittariusDragon
pn wrz 20, 2010 10:31 pm
Forum: Alternatywne karty
Temat: [K09] Venomous Undead
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 3269

Re: [K09] Venomous Skeleton

Karta fajna, w SoM była by świetna, uważam jednak iż trochę przesadziłeś. Persist jest za mocny w tym wypadku bo stworek prawie nie spadnie jak masz przynajmniej 2 inne z infectem. Bo po persiscie straci -1/-1 i jeden +1/+1 i znowu z persista wejdzie jeżeli ktoś go zabije. Lepszym pomysłem chyba był...
autor: SagittariusDragon
czw gru 03, 2009 12:02 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 274764

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

legalne, bolt jest źródłem które zada obrażenia nie musi być pernamentem, by być źródłem.
Możesz tapnąć wolfa bo abilitka jest mastera wystarczy, że on jest zdolny do tapnięcia się.
autor: SagittariusDragon
śr gru 02, 2009 12:46 pm
Forum: Forum ogólne
Temat: Zgadnij co to za karta
Odpowiedzi: 165
Odsłony: 4654

Re: Zgadnij co to za karta

Fajna zabawa też się przyłącze :)
Guardian of the Guildpack oraz Enemy of the Guildpack stare poczciwe karty z bloku Ravniki :)
Obrazek
autor: SagittariusDragon
pn cze 15, 2009 11:59 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 274764

nie, nie może tokenów poświecić bo nie ma ich jeszcze w grze. :)
autor: SagittariusDragon
czw maja 28, 2009 1:31 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 274764

1) Kamahl i tak zada obrażenia, icy manipulator nic nie da.
2) nie spala się zostaje zużyta na kamahl-a abilitke która zadziała.
autor: SagittariusDragon
śr maja 27, 2009 8:10 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 274764

Specu odpowiedział dobrze :). convertet mana cost kart sie nie zmienia, nawet jeżeli w grze są jakieś artefakty typu thorn, cmn esper charma to wciąż 3 :). więc można go zagrać :).
autor: SagittariusDragon
pn maja 25, 2009 4:18 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 274764

Nie, nie możesz. :)
koto każe Ci tapnąć krita i nie możesz "w odpowiedzi" odtapowac go sam z siebie. :)
Cryptic Gateway ma wyraźnie za to napisane ze musisz tapnąć 2 krity. :)
ile razy byś nie odtapowal seekera wciąż będzie tym samym kritem dla cryptica i wymagany jest drugi :).
autor: SagittariusDragon
pn maja 25, 2009 2:47 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 274764

Norfis - wszystkie kreatury które poszły na cmentarz w tej turze wracają Ci na rękę. :) Gizmoo - Conspire można użyć tylko raz więc kopia jest tylko jedna. :) drugie pytanie może odpatować sam siebie. :), ale nie dostaniesz many bo przy tapnieciu wybierasz która abilitke zagrywasz :). combo nie zadz...
autor: SagittariusDragon
sob maja 16, 2009 9:02 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 274764

Specu chodzi o to ze napisałeś ze jak przypisany pernament schodzi do grobu to enchant tez, sam podałeś przykład ze enchant nie zejdzie... na przykład jak taki vortex... [mtg=Sulfuric_Vortex]Sulfuric Vortex[/mtg] ? Dzięki Maelstrom :) mnie jakoś nikt nie chce słuchać, chyba z uwagi na brak udzielani...
autor: SagittariusDragon
sob maja 16, 2009 8:10 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 274764

Nie wszystkie enchantnemty przypisuje się do pernamentu Specu. Jest bardzo wiele takich które sobie "stoją" niezależnie jak equipment.
autor: SagittariusDragon
wt maja 12, 2009 9:19 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 274764

Wybierasz tylko jeden, wiec albo dostaniesz "szara" manę albo jak zapłacisz czerwony lub czarny dostaniesz dwa many.
autor: SagittariusDragon
pn maja 04, 2009 7:40 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 274764

tak Regal Force trigeruje. :)
autor: SagittariusDragon
pn maja 04, 2009 6:41 pm
Forum: Początkujący
Temat: Seria Problemów
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 300

1. Tak dostanie łącznie +4/+4. 2. Tak dobierasz dwie. 3. tak straci 4 życia megrim sie dubluje a raczej każdy działa osobno wiec op traci 4. 4.Wraca do reki i znika w niej, nie możne zostać zagrany. :) 5. Krit na suspendzie jest poza gra można go skontrować lub zniszczyć dopiero jak wchodzi do gry z...
autor: SagittariusDragon
pn maja 04, 2009 6:05 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 274764

Latanie Elausie, aby skopiowac czar mirror musi już być w grze, nie można go wyłożyć po tym jak op rzuci w Ciebie czarem bo wtedy już mirror nie zadziała. :) Napisałeś dobrze ale w złej kolejności zdania i Dasiu może zostać wprowadzony w błąd. :) Dasiu jak masz mirrora w grze to wtedy możesz kazdy i...
autor: SagittariusDragon
ndz maja 03, 2009 9:30 pm
Forum: Początkujący
Temat: KEYWORDY, czyli co to jest flying, first strike itd.
Odpowiedzi: 441
Odsłony: 60461

Shroud czyli pernament nie możne być celem umiejętności ani czarów :). wszystkie abilitki i czary na których pisze target nie mogą celować w pernament ze shroudem :). np [mtg=Lightning_bolt]Lightning bolt[/mtg], ale np [mtg=Damnation]Damnation[/mtg] albo [mtg=infest]infest[/mtg] już zadziałają bo ni...
autor: SagittariusDragon
ndz maja 03, 2009 8:24 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 274764

Latan elaus zapomniałeś o artefaktach :wink:
Fear moga blokowac czarne i/lub artefatkyczne krity :)
autor: SagittariusDragon
pt maja 01, 2009 10:24 pm
Forum: Początkujący
Temat: Odpowiedź na Oblivion Ring'a
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 977

Tak :) .
Jeżeli ma dozwolony cel może w odpowiedzi na zagranie oblivion rina poświecić pieczęć :).
Wtedy niestety twój oblivion ring nie usuwa nic z gry :).
autor: SagittariusDragon
czw kwie 30, 2009 9:28 pm
Forum: Początkujący
Temat: pytanie złożone
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 497

moze tapnąć dla many. :) Tylko ze wtedy musi tapnąć pod tangle wire inny pernament. przykładowo jak ma 3kreatury i 3 lądy i tapnie je w upkeepie to i tak musi te 3 krity tapnac pod tangle wire(jezeli na tangle wire sa 3 fade countery) jak mniej to oczywiście mniej do tapniecia. :)
autor: SagittariusDragon
czw kwie 30, 2009 8:05 pm
Forum: Początkujący
Temat: pytanie złożone
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 497

pierwsze jak wystawisz tangle wire to tak przeciwnik możne tąpnąć w odpowiedzi ale musi wykorzystać manę w upkeep :) czyli możne pociągnąć kartę ale musi wydać "tapnieta" mane przed wyłożeniem lada. czyli w gruncie rzeczy musi użyć jakiegoś instanta albo coś z Flashem inaczej mana burn. :) z misha h...
autor: SagittariusDragon
czw kwie 30, 2009 3:23 pm
Forum: Początkujący
Temat: soul's fire/mimic/pain's reward
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 383

1a) Tak możesz. 1b) tak dostaniesz życie bo krit zadaje obrażenia. 2) będzie 7/7 z lataniem :) 4/4 za to ze czarno biały czar + latacz i +3/+3 za edge of the divinity. 3) Zaczynając od Ciebie licytujecie się kto ile żyć poświeci. np mówisz ze 1, ktoś ze dwa i ty znowu możesz powiedzieć ze 3 itp, ten...
autor: SagittariusDragon
pt kwie 24, 2009 10:02 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 274764

Tak, pod wpływem enchanta ma 4/3 ponieważ enchant jest zarówno czerwony jak i niebieski :) . Jednak w turze kiedy zagrasz enchanta będzie przez ta jedna turę kritem 5/5 bo zagrasz czerwony i niebieski spell wiec trigeruje umiejętność, stanie się 3/3 do końca tury a potem +2/+2 za to ze jest niebiesk...
autor: SagittariusDragon
sob kwie 18, 2009 9:20 pm
Forum: Początkujący
Temat: Dobór tali dla nooba pawna77
Odpowiedzi: 77
Odsłony: 3110

lepiej jeden mieć chyba :) zawsze się da :) myślę ze jakbyś miał deck pod T2 na turniej to przegięcia aż tak dużego by nie było i tak :)
autor: SagittariusDragon
sob kwie 18, 2009 9:10 pm
Forum: Początkujący
Temat: Dobór tali dla nooba pawna77
Odpowiedzi: 77
Odsłony: 3110

napięcie turniejowe :razz: brzmi jakby ZNP :D
z małą ilością kart tzn:)?.
lepiej zrobić jeden deck sobie i nim spokojnie grać na razie chyba :)
autor: SagittariusDragon
sob kwie 18, 2009 8:56 pm
Forum: Początkujący
Temat: Dobór tali dla nooba pawna77
Odpowiedzi: 77
Odsłony: 3110

Pewnie że się da :) tylko wtedy kumple mogą nie być zachwyceni jak 1vs1 będziesz z nimi grał jeżeli oni maja for fun decki :wink: z drugiej strony jak będziecie w kilku grac to taki turniejowy nie koniecznie się sprawdzi :)
ale nie ma powiedziane że się nie da :)
  • 1
  • 2