Zrodzony z fantastyki

Znaleziono 387 wyników

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13
autor: Shady
pt sie 31, 2012 3:06 pm
Forum: Trade
Temat: Ostateczna Wyprzedaż Kart ! Pełno Topów !
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 2219

HAVE / WANT TOPS & NEWS RAZAMARTH WAWA

Mam Talrand, Sky Summoner. Nic ciekawego nie widze wiec sprzedam za 12zl + 4zl przesylka priorytetem.
Lub wymienie za Inferno Titana jak masz.
autor: Shady
pt lip 20, 2012 7:29 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 273059

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

aha czyli moge miec talie 300 kart nawet. To wszystko jasne.
autor: Shady
pt lip 20, 2012 12:28 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 273059

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

Battle of Wits - jaki sens ma ta karta? Skoro talie turniejowe maja 60 kart, a commander 100, wiec jak zebrac 200 kart w bibliotece?
autor: Shady
śr lip 18, 2012 1:56 pm
Forum: Małopolskie
Temat: Klub karciany w Chrzanowie
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 8061

Klub karciany w Chrzanowie

dalej sa organizowane spotkania?
autor: Shady
pt lip 13, 2012 4:14 pm
Forum: Trade
Temat: KUPIE KARTY SCHEMATYCZNE
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 394

KUPIE KARTY SCHEMATYCZNE

!! UP !!
autor: Shady
czw maja 10, 2012 8:16 pm
Forum: Trade
Temat: Pytania o Ceny
Odpowiedzi: 722
Odsłony: 86959

Pytania o Ceny

Gatekeeper of Malakir tylko 1zl ?! Na pewno? Nie mozliwe zeby az tak spadla ich cena.
Mimic Vat to samo.
autor: Shady
śr maja 09, 2012 4:02 pm
Forum: T2 i Block Constructed
Temat: MBC na FNM, obecne T2
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 8577

MBC na FNM, obecne T2

Jakies pomysly co do takiej talii?
autor: Shady
pn maja 07, 2012 10:51 pm
Forum: Trade
Temat: Pytania o Ceny
Odpowiedzi: 722
Odsłony: 86959

Pytania o Ceny

autor: Shady
ndz kwie 29, 2012 11:50 pm
Forum: Trade
Temat: KUPIE KARTY SCHEMATYCZNE
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 394

KUPIE KARTY SCHEMATYCZNE

Tak jak w temacie. Kupie karty schematyczne do Archenemy!
autor: Shady
czw kwie 26, 2012 9:49 pm
Forum: Trade
Temat: !!! MAŁA WIELKA WYPRZEDAŻ !!!
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 1377

!!! MAŁA WIELKA WYPRZEDAŻ !!!

UPUPUPUP
autor: Shady
wt kwie 24, 2012 12:21 pm
Forum: Trade
Temat: !!! MAŁA WIELKA WYPRZEDAŻ !!!
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 1377

!!! MAŁA WIELKA WYPRZEDAŻ !!!

UP!!
autor: Shady
pn kwie 16, 2012 3:31 pm
Forum: Trade
Temat: !!! MAŁA WIELKA WYPRZEDAŻ !!!
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 1377

!!! MAŁA WIELKA WYPRZEDAŻ !!!

WIELGASNY UP :spoko:
autor: Shady
pt paź 21, 2011 10:02 am
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 273059

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

Tak.
autor: Shady
czw paź 13, 2011 11:56 am
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 273059

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

1. Token wtedy sie niszczy, znika.

2. Efekt Obstinate Baloth dziala tylko wtedy, gdy jego discardujesz.
autor: Shady
czw paź 13, 2011 10:50 am
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 273059

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

Koledze zapewne chodzilo o niebieskie kontry, wiec nie :)
autor: Shady
śr paź 12, 2011 1:54 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 273059

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

Spellskite moze przekierowac na siebie kazdy instant, sorecery, aura, equipment oraz abilitki ktore targetuja?

Np ktos rzuca Cancel, a ja zmieniam target na Spellskite? Co sie wtedy stanie?
autor: Shady
sob paź 08, 2011 6:40 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 273059

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

Bolt uderzy za 12 dmg (pierw Quest podwoi do 6 dmg a potem Servant podwoi 6).
Na kopie tez dziala.
autor: Shady
czw paź 06, 2011 5:29 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 273059

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

Jesli mamy karty Double faced, np Mayor of Avabruck, w nastepnej turze sie obroci, to Howlpack Alpha nie dostanie choroby przywolania?
autor: Shady
czw paź 06, 2011 3:32 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 273059

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

Mirror-Mad Phantasm - moge uzyc abilitki jak jest na cmentarzu?
autor: Shady
wt paź 04, 2011 7:06 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 273059

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

W przypadku Blightsteel Colossus juz nie bede mogl uzyc ekstrakcji, poniewaz zamiast leciec na cmentarz wtasowuje sie go do biblioteki? Zgadza sie?
autor: Shady
wt paź 04, 2011 4:36 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 273059

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

Kiedy Ulamog, the Infinite Gyre schodzi na cmentarz, moge uzyc na niego Surgical Extraction zanim zostanie wtasowany w biblioteke?
autor: Shady
pn paź 03, 2011 12:05 pm
Forum: Trade
Temat: !!! MAŁA WIELKA WYPRZEDAŻ !!!
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 1377

@@@ HAVE / WANT @@@

UPDATE
autor: Shady
pn paź 03, 2011 11:45 am
Forum: Trade
Temat: $$$ SPRZEDAM REANIMATOR LEGACY 3100zł $$$
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 5180

KUPIE TOPY LEGACY//SPRZEDAM KARTONY PO 0.5zł

Dalej potrzebujesz Verdant Catacombs czy cos sie zmienilo? :)
autor: Shady
wt wrz 27, 2011 11:52 am
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 273059

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

No jak dla mnie to tak wlasnie jest, ze jak juz zdeklaruje atakujacych to nie mozesz w odpowiedzi na to zatapowac danego stwora. Deklaracja atakujacych nie wchodzi na stos wiec zasada stosu nie dziala. Dlatego w takiej sytuacji ludzie mowia ze chca zaatakowac zebys mial czas na uzycie takiej karty j...
autor: Shady
śr wrz 21, 2011 10:40 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 273059

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

1. Gdy usune z gry kolejna kreaturke, drugim Mimic Vatem, to kreaturka usunieta przez pierwszego wraca do cmentarza? Nie. Karty "wysłane" do strefy exile nie mają prawa powrotu na grave/battlefield/library/hand, chyba że karta która je exile'owała tak ma w umiejętności napisane. Działanie...
autor: Shady
śr wrz 21, 2011 8:29 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 273059

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

Mam na stole Mimic Vat , jakas kreaturka zejdzie na cmentarz, usuwam ja z gry Mimic Vat'em. Nastepnie pod moja kontrola pojawia sie drugi Mimic Vat. 1. Gdy usune z gry kolejna kreaturke, drugim Mimic Vatem, to kreaturka usunieta przez pierwszego wraca do cmentarza? 2. Moge drugim Mimic Vatem polozyc...
autor: Shady
wt wrz 20, 2011 12:42 am
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 273059

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

Gralem z typkiem na tym programiku Cockatrice i mowilem mu ze to jest tigger a on sie klocic ze activated, pytal ludzi na glownym czacie i wszyscy tez twierdzili ze activated, dlatego wolalem sie upewnic :)
autor: Shady
pn wrz 19, 2011 10:03 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 273059

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

Czy abilitka Valakut, the Molten Pinnacle jest Activated Abilities?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13