Zrodzony z fantastyki

Znaleziono 26 wyników

autor: Anhelius
pt wrz 02, 2011 7:26 am
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5486
Odsłony: 288954

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

1) Jeżeli stworek ma na sobie jakiś artefakt typu Equipment i przeciwnik nad tym stworkiem przejmie kontrola np. kartą Mind Control to czy przejmuje kontrole razem z tym artefaktem czy artefakt pozostaje w grze po stronie własciela tej karty? I jeżeli stworek ma na sobie enchanta jakiegoś to czy prz...
autor: Anhelius
śr cze 22, 2011 11:44 am
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5486
Odsłony: 288954

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

Czy na stole mogą być dwie różne legendarne kreatury?

Jeżeli tak, to czy jeżeli w grze będą dwie takie same legendarne kreatury to czy obie schodzą do grobu czy tylko schodzi ta, która została wezwana pierwsza?
autor: Anhelius
wt cze 21, 2011 11:50 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5486
Odsłony: 288954

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

Czy można poświęcić kreaturę, która została zabita przez inna kreaturę w Combat Phase? Jeśli tak, to czy taka kreatura zadaje obrażenia?

Czy niezablokowana kreatura z double-strike zada podwójne obrażenia graczowi (dwa razy zaatakuje gracza) czy to tylko działa przeciwko kreaturom?
autor: Anhelius
sob maja 21, 2011 8:41 am
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5486
Odsłony: 288954

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

1) Jak działa ta karta Spinebiter?

2) Gracz odpala czar Consume Spirit, a jego przeciwnik za pomocą tej karty Echo Mage kopiuje ten czar. I pytanie - życie z tego czaru po skopiowaniu otrzyma kontroler Echo Mage, czy rzucający Consume Spirit?
autor: Anhelius
wt maja 17, 2011 12:28 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5486
Odsłony: 288954

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

Tylko dwa countery - w reminderze jest, że zadaje obrażenia w formie counterów, nie, że dodatkowo. To wszelkie preventy na obrażenia w takim razie nie działają, żeby uchronić się przed poison counterem? Nie, bo fizycznie nie będzie jej już w grze, więc nie będzie atakująca ani nie zada obrażeń. (co...
autor: Anhelius
pn maja 16, 2011 11:54 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5486
Odsłony: 288954

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

1) Czy zdolność infect zadaje również zwykle obrażenia prócz poison counterow? Chodzi o to, czy jeśli stworek 2/2 z infectem zada obrażenia graczowi który ma 20 życia, to czy po ataku, gracz będzie miał 18 życia i 2 poison countery, czy nadal 20 życia i tylko 2 poison countery? 2) Czyli jeśli gracz ...
autor: Anhelius
pt kwie 22, 2011 12:10 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5486
Odsłony: 288954

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

Czy jeżeli mam na stole jakiś artefakt z kilkoma charge counterami np. Necrogen Censer i je wszystkie zużyje, to czy zdolnością 'proliferate' mogę sobie ten artefakt podładować?
autor: Anhelius
pt kwie 15, 2011 5:50 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5486
Odsłony: 288954

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

To trochę ten enchantment nie ma sensu. Po co gracz ma pomagać zagrywać karty przeciwnikowi i to jeszcze bez płacenia many? To jest zwykły topór obusieczny.
autor: Anhelius
pt kwie 15, 2011 1:01 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5486
Odsłony: 288954

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

A karty typu sorcerery, enchantment, creature lub artficact można zagrać w fazie upkeepu przez tego enchantmenta?
autor: Anhelius
pt kwie 15, 2011 11:29 am
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5486
Odsłony: 288954

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

Wytłumaczy mi ktoś działanie tej karty Wild Evocation?
autor: Anhelius
czw kwie 14, 2011 10:03 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5486
Odsłony: 288954

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

Mam pytanie. Gdy na stole gracz ma taka kartę Jace's Erasure i odpali jakiś czar, który pozwala mu pociągnąć 3 karty, np. taki Jace's Ingenuity, to czy można wtedy wyrzucić przeciwnikowi trzy karty z wierzchu biblioteki?
autor: Anhelius
pt kwie 08, 2011 9:21 am
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5486
Odsłony: 288954

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

Aha, więc stwierdzenie na karcie "green source" i "one green source" to znaczy to samo. Tylko wtedy gdy na karcie by było napisane na przykład "all green sources", to by wtedy chroniła przed każdą kreaturą, która w tej turze atakuje. Dobrze rozumiem? :P
autor: Anhelius
czw kwie 07, 2011 11:59 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5486
Odsłony: 288954

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

A właśnie. Weźmy na przykład tą kartę Rune of Protection: Green . Ona chroni przed tylko jednym wybranym zielonym czarem/permamentem czy przed wszystkimi, które w tej turze mogą zadać obrażenia? Np. przeciwnik atakuje mnie kilkoma stworami na raz, to ta karta chroni mnie przed wszystkimi czy tylko p...
autor: Anhelius
czw kwie 07, 2011 10:38 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5486
Odsłony: 288954

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

1) Wytłumaczy mi ktos działanie tego opisu: "1:The next time a green source of your choice would deal damage to you this turn, prevent that damage."? 'The next time...' to znaczy, ze muszę zapłacić manę zanim ktokolwiek zadeklaruje mi zadanie obrażeń? Zapobiegawczo? 2) Drugie pytanie, bo z...
autor: Anhelius
pt mar 18, 2011 10:16 pm
Forum: Początkujący
Temat: STRUKTURA TURY
Odpowiedzi: 220
Odsłony: 40958

Re: STRUKTURA TURY

Czytam tak te ostatnie posty i mi narodziło się pewne pytanie dla pewności. Umiejętności stworów działają zawsze i wszędzie? ;P Bo czytam, że gdy stwór użyje umiejętności, a w odpowiedzi ktoś tego stwora zniszczy, to ta umiejętność zadziała i, że gdy ktoś chce zniszczyć stwora, a w odpowiedzi ktoś u...
autor: Anhelius
czw mar 17, 2011 10:10 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5486
Odsłony: 288954

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

1)Czy kartę Panglacial Wurm można zagrać z library, nawet wtedy gdy takiej samej karty jeszcze w ogóle nie ma w grze? 2) Jeśli na stole jest taka karta Wolf-Skull Shaman i na początku upkeepu gracz wyciągnie drugiego Elfa Shamana np. Gilt-Leaf Seer , to czy umiejętność karty Wolf-Skull Shaman zostan...
autor: Anhelius
ndz lut 27, 2011 10:37 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5486
Odsłony: 288954

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

A jeżeli gracz ma 3 karty w ręce i zdiscarduje dwie dla enchantu, to tą ostatnią jedną kartę tez będzie musiał mimo wszystko wyrzucić, mimo, że czar nakazuje wyrzucić tylko dwie karty?
autor: Anhelius
ndz lut 27, 2011 9:52 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5486
Odsłony: 288954

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

Mam pytanie. Jeżeli na stolę gracz ma taki enchant Zombie Infestation i jest taka sytuacja. Przeciwnik rzuca czar, który nakazuje temu graczowi zdiscardować dwie karty z ręki, np. to Unburden , to czy te dwie karty można wykorzystać, w odpowiedzi na tamten czar, jako zapłata za wykorzystanie tamtego...
autor: Anhelius
pt lut 25, 2011 8:17 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5486
Odsłony: 288954

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

Jeżeli mam kreaturę, która stawia do gry tokeny równej ilości zadanych obrażeń, np. Darien, King of Kjeldor to te tokeny też wejdą do gry, jeśli ta kreatura 'zada' obrażenia kreaturze z 'indestructible'?
autor: Anhelius
pt lut 25, 2011 5:35 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5486
Odsłony: 288954

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

Śmiertelne obrażenia rozumiem przez to, że to są obrażenia, które kreaturę zabijają. Ale w tym przypadku chodzi o to, że najpierw kreatura (wytrzymałość 5) obrywa za te 4 dmg (nie ginie), a potem zostaje dobita counterem -1/-1, wiec chyba schodzi do grobu. Chyba ze umiejętność 'indestructible' daje ...
autor: Anhelius
pt lut 25, 2011 4:31 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5486
Odsłony: 288954

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

Jest sobie jakaś kreatura z wytrzymałość równą 5 i jest 'indestructible'. Gracz w jednej turze zada takiej kreauturze zwykłe obrażenia w wysokości 4 lub 5 lub więcej punktów z czaru lub pod czas walki (combat damage), a potem poprawi jakimś instantem, który nakłada na tą kreaturę counter -1/-1, to c...
autor: Anhelius
pt lut 25, 2011 11:00 am
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5486
Odsłony: 288954

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

Specu pisze:
jest chroniona przed Terrorem z racji tego że jest czarna

To ta zasada również działa przy umiejętności fear, że można zablokować kreaturę z fearem kreaturą, która jest czarno-czerwona?
autor: Anhelius
pt lut 25, 2011 8:51 am
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5486
Odsłony: 288954

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

Mam kolejne dwa pytania :P 1) Gdy gracz zada obrażenia swojemu przeciwnikowi dzięki temu potworkowi Scion of Darkness to kontroler tej kreatury może sobie wybrać kreaturę z grobu przeciwnika pod swoją kontrolę. I moje pytanie jest następujące - gdy ta przejęta kreatura zginie, to ona ląduję w grobie...
autor: Anhelius
śr lut 23, 2011 11:02 am
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5486
Odsłony: 288954

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

OK, dzięki za wyjaśnienie :)
autor: Anhelius
śr lut 23, 2011 10:48 am
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5486
Odsłony: 288954

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

Vozu pisze:
Natomiast jeżeli ma trample, to radośnie wpadnie pełnym pędem w atakowanego gracza.

I zada pełne obrażenia równe wielkości jego ataku czy obrażenia zadane graczowi są wtedy pomniejszone przez wytrzymałość stworka blokującego który został już zabity instantem?
autor: Anhelius
śr lut 23, 2011 10:07 am
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5486
Odsłony: 288954

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

Witam, to mój pierwszy post na tym forum, ale kiedyś ten pierwszy raz musi być :P Mam dwa pytania: 1) Jeżeli gracz atakuje kreaturą, a broniący się przeciwnik zadeklarował do bloku swoją kreaturę i przed rozpatrzeniem obrażeniem atakujący gracz rzuci ten czar Redeem the Lost na swoją atakującą kreat...