Zrodzony z fantastyki

Znaleziono 1023 wyniki

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 35
autor: Ajki
pn lip 13, 2015 9:25 pm
Forum: Pytania do sędziego
Temat: polis crusher vs spear of heliod
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 3144

polis crusher vs spear of heliod

Generalnie zniszczenie źródła nie ma wpływu na zdolność. Więc teoretycznie*), gdyby obaj gracze nie więcej nie zrobili, to najpierw zginie Polis Crusher, a chwilę później zostanie zniszczona włócznia. *) Jednak w tej konkretnej sytuacji tak się nie stanie, gdyż Polis nie może być celem zdolności włó...
autor: Ajki
sob maja 11, 2013 2:07 pm
Forum: Pytania do sędziego
Temat: Kilka pytań
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 8396

Kilka pytań

Nic się nie stanie. Zagrałeś czar prawidłowo, więc dalszy los Familiara nie jest istotny.
Jego zdolność to oczywiście NIE jest mana ability.
autor: Ajki
śr maja 08, 2013 7:15 pm
Forum: Pytania do sędziego
Temat: Kilka pytań
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 8396

Kilka pytań

1. Jednocześnie nie można. Jednak po zablokowaniu każdy z graczy może używać zdolności, więc można użyć zdolności BB. HG przeżyje, gdyż BB w ogóle nie zada obrażeń - gdyż nie będzie go na polu walki w momencie gdy te obrażenia są zadawane. Polecam lekturę zasad dotyczącą fazy walki. 2. I znowu - moż...
autor: Ajki
wt mar 05, 2013 7:33 pm
Forum: Pytania do sędziego
Temat: Kilka pytań
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 8396

Kilka pytań

6. Tak, będziesz mógł atakować. 7. Zdolność już aktywowana jest niezależna od źródła. Wszystkie koszty (tutaj tapnięcie) płacisz w momencie aktywowania zdolności. Po dodaniu jej na stos każdy z graczy może w odpowiedzi coś zrobić. G1 aktywuje ED celując w IH. W odpowiedzi G2 używa IH celując w ED (p...
autor: Ajki
ndz mar 03, 2013 4:33 pm
Forum: Pytania do sędziego
Temat: Kilka pytań
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 8396

Kilka pytań

1. Tak. "Can't block" odnosi się tylko do deklaracji blokerów. Jeśli wtedy było w porządku, to zmiana siły wilka nic nie zmienia. 2. Nie 3, Zachowuje się tak jak każdy inny permanent, np., artifact. Czyli zniszczony (destroy) trafi na cmentarz. 4. Channel to nie zdolność, lecz tzw. ability...
autor: Ajki
śr gru 19, 2012 9:56 pm
Forum: Pytania do sędziego
Temat: REDIRECT
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 4067

REDIRECT

You w tekście czaru zawsze oznacza jego kontrolera, czyli tego, kto rzucił czar.
autor: Ajki
śr paź 24, 2012 11:31 pm
Forum: Pytania do sędziego
Temat: 4 nurtujące pytania
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 4148

4 nurtujące pytania

Możesz tak zrobić.
autor: Ajki
czw wrz 27, 2012 8:53 pm
Forum: Pytania do sędziego
Temat: Pytanie o countery i o zasady.
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 2848

Pytanie o countery i o zasady.

A dokładnie jest :
"Teammates can’t manipulate each other’s cards or permanents."

Ale przeciwnik i kolega z drużyny 2HG to nie mają ze sobą za wiele wspólnego.
autor: Ajki
śr wrz 26, 2012 8:38 pm
Forum: Pytania do sędziego
Temat: Pytanie o countery i o zasady.
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 2848

Pytanie o countery i o zasady.

1. Próbujecie stosować jakąś pokrętną logikę. 0 znaczników oznacza, że ich tan nie ma i proliferate nie działa.

2. Nie istnieje taka zasada.
autor: Ajki
czw wrz 06, 2012 12:48 pm
Forum: Pytania do sędziego
Temat: Atak
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 2788

Atak

W opisanej sytuacji straci 8. Jak najbardziej jest to zgodne z zasadami.
autor: Ajki
czw mar 15, 2012 7:46 pm
Forum: Pytania do sędziego
Temat: Ixidron
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 3415

Ixidron

Efekt Ixidrona działa tylko na stwory na polu walki.
autor: Ajki
śr mar 07, 2012 9:34 pm
Forum: Pytania do sędziego
Temat: REDIRECT
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 4067

REDIRECT

RG nie posiada celu, więc samo nie jest prawidłowym celem dla R.
autor: Ajki
wt mar 06, 2012 3:26 pm
Forum: Pytania do sędziego
Temat: REDIRECT
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 4067

REDIRECT

poproszę o podanie nazwy karty z użyciem tagów mtg
autor: Ajki
wt mar 06, 2012 9:07 am
Forum: Pytania do sędziego
Temat: REDIRECT
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 4067

REDIRECT

Jeśli enchantment jest jeszcze na stosie = jest czarem = to możesz. Jeśli jest już w grze, to nie jest już czarem, więc nie jest prawidłowym celem dla Redirect

p.s. następnym razem użyj tagów mtg
autor: Ajki
wt lut 14, 2012 11:04 pm
Forum: Pytania do sędziego
Temat: undying vs wing shards
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 2912

undying vs wing shards

Atakują dwa stwory - w tym PW.
Działa kopia WS - przeciwnik poświęca stwora - PW. Jego zdolność aktywuje się i wilk wraca na pole walki.
Działa oryginalny WS - przeciwnik chce poświęcić wilka, ale... ten wilk już nie atakuje, to zupełnie nowy wilk jest :) Zmuszony jest więc poświęcić drugiego stwora.
autor: Ajki
czw lut 02, 2012 8:27 pm
Forum: Pytania do sędziego
Temat: zniszczenie Painter Servant i Compost
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 3864

Kilka pytań

Nie możesz dobrać.

Działa AG - wykonujesz "instrukcję" i niszczysz PS - odkładasz do grobu.
Kończy działać AG - odkładasz do grobu, PS już nie ma w grze, więc AG jest czerwony.
autor: Ajki
sob sty 21, 2012 9:49 pm
Forum: Pytania do sędziego
Temat: Pytanie o Instant Abilities
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 2983

Pytanie o Instant Abilities

1. nie przeklinamy na forum, tym razem skasuje tylko fragment

2. zdolności można użyć wtedy, kiedy masz priorytet (chyba że w tekście zdolności jest podane inne ograniczenie), czyli przeciwnik miał racje.
autor: Ajki
czw sty 19, 2012 5:09 pm
Forum: Pytania do sędziego
Temat: Kilka pytań
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 8396

Re: Kilka pytań

3) W sytuacji kiedy chcę zagrać activated ability Zombie Boa a Rimewind Cryomancer kontruje tę zdolność to mogę próbować jeszcze raz zarać activated ability Zombie Boa czy już w tej turze nie? Możesz tyle razy, ile razy jesteś w stanie opłacić koszt. Dodatkowo jeżeli Zombie Boa jest blokowany to ni...
autor: Ajki
czw sty 19, 2012 4:58 pm
Forum: Pytania do sędziego
Temat: Kilka pytań
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 8396

Re: Kilka pytań

7. 3 w stwora to obowiązek (mimo że zostaną preventowane), bo tyle jest Toughness. Pozostałe 4 możesz podzielić dowolnie między stworem a graczem. Czyli zakładając, że wyżej opisaną sytuację: Odnośnie pk. 7 przy sytuacji kiedy blokuje Guardian of the Guildpact Protection from monocolored 2/3, a ata...
autor: Ajki
śr sty 18, 2012 4:30 pm
Forum: Pytania do sędziego
Temat: Kilka pytań
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 8396

Kilka pytań

7. 3 w stwora to obowiązek (mimo że zostaną preventowane), bo tyle jest Toughness. Pozostałe 4 możesz podzielić dowolnie między stworem a graczem. 1. "enchanted creature" na Enchantment Aura praktycznie zawsze będzie się odnosiło do stwora na którego rzucono daną Aurę. Koszt dotyczy SW, cz...
autor: Ajki
wt sty 17, 2012 12:28 pm
Forum: Pytania do sędziego
Temat: Kilka pytań
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 8396

Kilka pytań

Na przyszłość podawaj linki do kart 1. Tylko tego jednego stworka. 2. Nie da rady. Najpierw musisz w całości wykonać zdolność. 3. Opuszczają grę. 4. Można. Jednak zanim zdążysz cokolwiek zrobić token zniknie z ręki. 5. Nie - jego stwory opuszczają grę. 6. SS nie zależy od tego, kiedy został stworem....
autor: Ajki
wt gru 06, 2011 7:46 pm
Forum: Pytania do sędziego
Temat: Propaganda a Kessig
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 3061

Propaganda a Kessig

Propaganda ma wpływ tylko na stwory, które są _deklarowane_ jako atakujące. W opisanej sytuacji, jeśli KC atakuje gracza, jego kontroler zawsze musi zapłacić 2. Nie może natomiast - nawet jeśli by chciał - zapłacić za wstawione do gry tokeny. Warto pamiętać, że Propaganda chroni tylko gracza, nie ch...
autor: Ajki
pn lis 14, 2011 1:37 pm
Forum: Pytania do sędziego
Temat: EDH - Generał
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 3039

EDH - Generał

Masz taką możliwość. Liczy się dokąd ma trafić, miejsce "źródłowe" nie ma znaczenia.
autor: Ajki
pn lis 14, 2011 1:35 pm
Forum: Pytania do sędziego
Temat: Ring w EDH, multiplayer i Szadek
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 3166

Ring w EDH, multiplayer i Szadek

Dobrze wnioskowałeś - nie zadaje obrażeń, więc nie ma jak zadać 21.
autor: Ajki
ndz lis 13, 2011 8:09 pm
Forum: Pytania do sędziego
Temat: Ring w EDH, multiplayer i Szadek
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 3166

Ring w EDH, multiplayer i Szadek

1. Tak, właściciel generała wybiera czy trafi on na wygnanie czy do CZ. Jeśli do CZ, to zniszczenie OR nie wraca generała do gry.

2. Zabiera.

3. Link do karty poproszę.
autor: Ajki
czw lis 03, 2011 9:31 pm
Forum: Pytania do sędziego
Temat: Zamiana P<->T
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 3136

Re: Zamiana P<->T

myken pisze:
A co by było, gdyby zamiast Dorana był Crookclaw Transmuter? (Bo to chyba o taki efekt chodziło koledze, tylko zły kartonik podał w przykładzie :p)


W sensie, że CT celował w stwora 2/10?

Wtedy atakujący 2/10 po zablokowaniu robi się 2/15 i dzięki CT => 15/2
Zamiana jest zawsze na końcu.
autor: Ajki
czw lis 03, 2011 9:29 pm
Forum: Pytania do sędziego
Temat: Zamiana P<->T
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 3136

Zamiana P<->T

Doran nie zamienia P/T - nic takiego nie ma na karcie napisane.

On po prostu zmienia zasadę - od teraz obrażenia = T stwora.

Jeśli na stole będzie Ash, to zablokowany Ancient z 2/10 zrobi się 2/15 i zada 15 obrażeń.
autor: Ajki
czw lis 03, 2011 9:24 pm
Forum: Pytania do sędziego
Temat: Zamiana P<->T
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 3136

Re: Zamiana P<->T

lost64 pisze:
Mam nadzieję że nikt się nie obrazi, że w tak oczywistej sprawie uprzedzę sędziów w pomocy innemu graczowi

obrazić się nie obrazi, ale ostrzeżenie ci da 8)
autor: Ajki
ndz paź 30, 2011 5:14 pm
Forum: Pytania do sędziego
Temat: Wilkołaki i ich kopiowanie
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 2926

Wilkołaki i ich kopiowanie

1. Nie będzie miał transformacji, gdyż nie ma drugiej strony. W drugim przypadku otrzymujesz wilkołaka bez możliwości powrotu do stanu ludzkiego ;) 2. W grobie karta leży "ludzką" połówką do góry, no i poza tym jest to jedna karta - więc jeden wilk. 3. Kiedyś można było tak robić, teraz ju...
autor: Ajki
ndz wrz 11, 2011 12:56 pm
Forum: Pytania do sędziego
Temat: Ad Nauseam i Platinum Emperion
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 2941

Ad Nauseam i Platinum Emperion

1. Skoro nie możesz tracić życia, to ta część efektu AN nie zachodzi. Dobierasz więc tyle kart, ile chcesz.

2. Liczba kart na ręce może być dowolna. Jedynie w Twojej CP musisz odrzucić karty nadmiarowe (przeważnie wszystkie powyżej 7).
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 35