Zrodzony z fantastyki

Znaleziono 22 wyniki

autor: Sirfar
czw wrz 01, 2005 1:43 pm
Forum: Forum ogólne
Temat: Wrzesniowe Bany
Odpowiedzi: 26
Odsłony: 2306

Nie zebym gral w MtG jakos od dawna, ale tez nie podobaja mi sie te zmiany. Vial gral w duzzzej liczbie dekow, zas afka bez disciple bedzie o wiele mniej mordercza (co nie znaczy ze byla jakos nie wiadomo jak mocna, ot, bardzo dobry dek majacy szanse wygrac z kazdym ale i niemal z kazdym wtopic). Sy...
autor: Sirfar
sob sie 27, 2005 11:16 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 277552

Dzieki za odpowiedz, teraz cos troche "paranoidalnego" ale musze zapytac. Gram "afka" z 1-2 miesiace (w ogole od 1-2 mcy gram w MtG, wiec nie bijcie :P), ale dzis doszlo do mnie, po pewnej sugesti, iz mozna poswiecac ravagera na ravagerze, czyli np, mam na stole: 1x rav, 10 innych artow, 1x ornit, p...
autor: Sirfar
sob sie 27, 2005 4:31 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 277552

http://gatherer.wizards.com/gathererlookup.asp?set=Onslaught&name=steely_resolve Mamy z kolega problem, niestety nie moge sie z nim zgodzic. Wiadomo, ze creature type to np: elfy, gobliny, slivery. Kolega mowi rowniez, ze skoro artefakty (a gram afka) nie maja creature type nigdzie wpisane (np: ...
autor: Sirfar
czw sie 25, 2005 2:42 pm
Forum: Początkujący
Temat: czarny/niebieski "rozwalacz" artefaktow/enczantow
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 171

czarny/niebieski "rozwalacz" artefaktow/enczantow

Witam,

Jak w temacie, prosze o informacje nt. czarnych lub niebieskich kart (instant, sorcery), ktore niszcza artefakty i/lub enczanty.
Cos jak 'Disenchant', ale nie bialy:)

z gory dzieki.

S.
autor: Sirfar
ndz sie 07, 2005 10:44 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 277552

Atakuje mnie zielony stworek ktory ma trample, ja bronie sie stworkiem, ktory ma odpornosc na kolor zielony. Teraz pytanie, czy obrazenia (ich nadwyzka) przenosi sie we mnie (w gracza) mimo, ze stworek ktory blokuje nie schodzi z gry ? Czy tez tylko obrazenia z trample sa liczone, jesli stworek scho...
autor: Sirfar
pn sie 01, 2005 9:56 pm
Forum: Archiwum strategii
Temat: Ravager w T1 nie syci, w T2 nie ma, tylko tu jeszcze żyje
Odpowiedzi: 281
Odsłony: 24783

W zasadzie gram od niedawna w MtG, sam jednak skladam/gram afiniaczem, wiec moje uwagi: 1) Mana base: Troche malo imo art. landow, zdalo by sie miec ich 14-16, podczas gdy Ty masz 12. Chociaz nie testowalem, wiec nie wiem. +1 Nexus (zwlaszcza ze jedziesz tylko na 2 ornitopterki) -1 River Zastanowil ...
autor: Sirfar
ndz lip 31, 2005 3:17 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 277552

http://gatherer.wizards.com/gathererloo ... red_plague

Wrzucam te karte i mowie 'elfy', albo 'gobliny'
Dziala to na wszystkie elfy/goby w grze + te co wejda dopiero do gry ?
Czy tylko na ww. stworki ktore juz sa w grze ?
autor: Sirfar
sob lip 30, 2005 8:50 pm
Forum: Początkujący
Temat: Pytanie w sprawie rotacji.
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 186

Pytanie w sprawie rotacji.

Witam, Chodzi mi o rotacje w obecnym formacie EXT, czy da sie jakos obliczyc, ew moze wiecie, ktore dodatki wyleca z EXT po rotacji (20 pazdziernika br) ? Sporo sie o tym mowi, niestety nigdzie na forum nie znalazlem informacji ktore dodatki/karty wyleca. Budujac/rozbudowujac talie, milo bylo by wzi...
autor: Sirfar
czw lip 28, 2005 3:06 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 277552

To jesio jedno glupie pytanie do tego, pisze ze 'equal' czyli rowny.
Co jesli podpakuje Viala do 9 counterkow, a bede chcial wrzucic stworka za 5 ? Da rade ?
Wszystkie stworki za 9 i mniej ? czy _tylko_ za 9 ?
autor: Sirfar
czw lip 28, 2005 2:12 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 277552

http://gatherer.wizards.com/gathererloo ... 6ther_vial

Na jakiej zasadzie to dziala ? Tzn, konkretniej chodzi mi o to, czy counterki po tapnieciu 'Aether Vial' zostaja na nim, czy tez sa usuwane ?
Nic nie pisze, zeby byly.
autor: Sirfar
śr lip 27, 2005 8:08 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 277552

autor: Sirfar
ndz lip 24, 2005 9:12 am
Forum: Początkujący
Temat: Help
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 196

1) Jest osobny temat w ktorym lepiej pytac o dzialanie kart. 2) Lepiej tez wklejac bezposrednio opis karty z http://gatherer.wizards.com/ niz pisac jej opis. 3) Opis tez zas oznacza, ze _jesli_ kontrolujesz jakis las to mozesz zamiast placic koszt many tego czaru, dac wszystkich graczom po 6 zycia (...
autor: Sirfar
sob lip 23, 2005 2:27 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 277552

Dzieki za wyjasnienie, faktycznie Igla dziala tylko na zdolnosci aktywowane, dopiero teraz zwrocilem na to uwage :) Jesli chodzi o counterki +1/+1 to mam pytanko (nie chodzi mi o nexusa, ogolnie o wlasciwosc Modular). Stworek artefaktyczny nr 1 dostaje +1/+1 od innego stworka (np myr enforecer od my...
autor: Sirfar
sob lip 23, 2005 11:15 am
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 277552

Karta działa tak: :1:: Blinkmoth Nexus staje się do końca tury artefatkycznym stworem 1/1 z lataniem. Dalej jest uznawany za land. Czyli: do końca tury, w której zagrałeś tą zdolność. Jeśli zagrałeś ją w swojej turze - w turze przeciwnika już nie będzie stworem. Jeśli użyłeś tej zdolności w turze o...
autor: Sirfar
sob lip 23, 2005 10:57 am
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 277552

I jeszcze jedno pytanko:
http://gatherer.wizards.com/gathererloo ... ing_needle

Wystawiam, i mowie 'Pithing Needle'.
Co sie dzieje ?
autor: Sirfar
sob lip 23, 2005 10:52 am
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 277552

Mam pytanko, w sumie podstawowe, rozbijajace sie o podstawowe zasady, ale musze je zadac. Otoz: http://gatherer.wizards.com/gathererlookup.asp?set=Darksteel&name=blinkmoth_nexus i teraz tak, jest napisane, ze za 1 bezbarwnej many stworek staje sie artefaktycznym lataczem 'until end of turn'. Zna...
autor: Sirfar
pn lip 11, 2005 6:55 pm
Forum: Klinika talii
Temat: [EXT] Talia na artefaktach
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 408

1) Hmm, jedyne ewentualne kontry w tym deku to Override, nie wiem czy warto w ogole dawac kontry do tej talii czy raczej myslec tylko o jej ofensywnym wzmocnieniu ? 2) Nie wiem czy nie za duzo ladow, moze wywalic calkowicie Darksteel Citadel, zamiast niej dodac 4x Glimmervoid ? (bylo by wtedy 16 lad...
autor: Sirfar
pn lip 11, 2005 11:18 am
Forum: Klinika talii
Temat: [EXT] Talia na artefaktach
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 408

[EXT] Talia na artefaktach

Witajcie, Skladam sobie talie (w przyszlosci zeby grac w EXT, narazie towarzysko). Talia ma sie opierac na mechanizmie Affinity, jednakze nie wiem czy wrzucic do niej kontry/co zmienic. Zreszta podaje najpierw sklad deku: 4 Great Furnace 4 Vault of Whispers 4 Seat of Synod 4 Darksteel Citadel 2 Glim...
autor: Sirfar
sob lip 09, 2005 10:55 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 277552

http://gatherer.wizards.com/gathererlookup.asp?name=Disciple+of+the+Vault&x=11&y=13 oraz http://gatherer.wizards.com/gathererlookup.asp?name=atog&x=0&y=0 Teraz tak, poswiecam na atoga np 10 artefaktow (pyt 1. Czy mozna poswiecic wiecej niz 1 artefakt ?), a nastepnie majac wystawione ...
autor: Sirfar
pn lip 04, 2005 2:26 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 277552

Dziekuje za szybka odpowiedz. Mam za to jeszcze jedno pytanie, nastpujaca karta: http://gatherer.wizards.com/gathererlookup.asp?name=tel-jilad+stylus&x=0&y=0 Rozumiem, ze moge wtedy co ture (za kazde tapniecie), przewertowac swoja biblioteke a nastepnie wziac permanenta (lad, stworka, ekwipu...
autor: Sirfar
pn lip 04, 2005 1:56 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 277552

Czy efekt dzialania tych kart dotyczy rowniez mnie ? http://gatherer.wizards.com/gathererlookup.asp?set=Darksteel&name=kraken[s_eye oraz http://gatherer.wizards.com/gathererlookup.asp?name=Demon%27s+Horn&x=0&y=0 Czyli jesli JA/KTOKOLWIEK zagra czarny lub niebieski spell, to dostaje 1 zyc...
autor: Sirfar
pt lip 01, 2005 1:35 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 277552

http://gatherer.wizards.com/gathererlookup.asp?set=Darksteel&name=chimeric_egg [Dziękuję. Hezor.] Rozumiem, ze nieartefaktyczny spell to wszystko poza landami ? (Wyjecie stworka, Enczant, Sorcery, Instant ?) I czy po 3 takich counterach jajko staje sie od razu stworkiem, czy moge sobie te wlasci...